Haha ach arme H. Jullie houden het echt bij 1 ? Krijgen jullie niet veel vragen over een 2e ? Ik word hier echt gek, elke week wel wanneer komt er een 2e. Ja wij willen het wel weten. Als het een jongen is, drop ik direct alle kleding van R bij een goed doel of iets.
Ja hier blijft het bij een. Vragen krijg ik niet veel, maar iedereen weet hoe slecht ik lag na de bevalling, dus dat speelt wel mee denk. Haha zul je niet even wachten tot de kleine er is. Wat als ze het mis hebben haha
Dan heb ik pech 😂 nee hoor heb wel neutrale baby kleertjes van R nog. Fijn dat je niet zovaak vragen krijgt. Zo een erge bevalling gehad ? Wist ik niet . Heb je al oproep van cb gehad ?
De bevalling op zich was niet zo erg, spoed keizersnede, maar de reactie op de anti biotica deed me de das om. Nee nog geen oproep gehad van het CB. Volgens mij had ze het echt over oktober. Vorig jaar volgens mij ook afspraak in oktober voor twee jaar.
Ooh ab en er niet goed op reageren is klote ja. Ben je allergisch voor die ofwas het gewoon pech ? Sjonge oktober pas? Ik moet ove 2 weken weer opnieuw de oogtest doen. Denk dat ze het weer gaat weigeren hoor.
Allergisch. En nu kan ik weer langs de allergoloog, want reageer ook allergisch op een andere anti biotica, ibuprofen en paracetamol. Ja het is laat, maar een jaar na de afspraak van twee jaar. Het zal wel goed zijn. Eerst maar eens vakantie Had r er geen zin in? Zullen ze wel vaker meemaken. Ben benieuwd wat ze nu doet dan. Had die plaatjes zitten kijken. Staat er echt een fluitketel op? Hailey vroeg wat het was. Ik: een ouderwetse waterkoker
Haha ja staat echt een fluitketel op 😆😆😆 In okt is ze al bijna 3 joh, mag ze bijna weer voor dr prikjes. Ja de cb geval vond het ook niet erg hoor, ze zei het is ook een moeilijke leeftijd. Ze deed sowieso niets wat die vrouw vroeg, pas als ik het vroeg. Dus wellicht moet ik het aanwijzen en iemand mee nemen bij wie zo op schoot kan. Oh nee reactie op pcm dat is echt klote (de rest ook uiteraard) hopelijk weet je snel op wat je reageert allemaal pfffff
Ze is al drie haha tja er zal denk krap zes maanden late weer naartoe moeten. Misschien doet r het nu wel gewoon. Kan per minuut verschillen bij die kids. Oh nog een vraagje deed r bij het zindelijk maken oom meteen poepen op het potje of wc?
Nou hier heb ik pas een week de luier uitgegaan. Ze kon het wel, maar vond het wel lekker makkelijk. Plassen gaat super weinig ongelukjes, maar poepen doet ze getij in haar onderbroek. Ze durft wel op potje te poepen, maar ik moet het zien en haar dan verplaatsen. Helaas probeert ze zich te verstoppen om het op haar genaamd in haar onderbroek te doen
Ooh R Als ze moest poepen moest ze direct, Vooral toen bijna een jaar geleden die poep problemen begon. Toen moest ik dr ook verplaatsen. Maarja toen lukte het haar eigenlijk nergens . Het is opzich normaal, maar wel vervelend. Misschien vindt het toch te spannend ? Ik dacht trouwens dat H ook allang zindelijk was.
Ja dat ligt weer anders dan. Nee we hebben drie pogingen gedaan. Bij anderhalf, twee en tweeënhalf. Telkens ging het even goed en dan dacht ze doei. En nu dacht ik doei heb gezegd we kopen geen luiers meer alleen nog in bed. Maar tot nu toe is ze s ochtends ook droog. Dus als ze nu even op wc of potje poept kan straks de luier ook in bed uit
Haha wat een boef. Ik lees bij peuters en kleuters dat er ontzettend veel kids zijn van ruim 3 met het niet poepen op de wc/potje. Misschien stom maar ik zou haar gewoon in dr onderbroek laten poepen en aan kijken hoe ze daar op reageert( een paar keer). Misschien moet dat knopje nog om. Poepen is voor zoveel kindjes een ding. Voor ze 4 is zal het vast goed komen !
Haha ik laat haar ook in haar onderbroek poepen. Ze moet wel want ze heeft geen luier meer om. Maar ik denk ook dat het een knopje is of herkenning, want ze vroeg van het weekend heb ik gepoept toen ik zei ik zie het. Maar hoop wel eerder dan met 4 jaar. Volgende week ofzo
Nou gelukkig is het 9 van de 10 keer een harde die ik zo de pot in kan gooien, zodat het te doen is. Als het iedere keert kleffe zou zijn zou ik niet lachen. Ze overigens ook al inmiddels zeven nachten droog achter elkaar. Dus als het poepen goed gaat kan denk ook in de nacht de luier uit of zal dat te vroeg zijn?
Ik denk dat je nachtluier gewoon nu al uit kan laten hoor. Als ze toch in haar onderbroek poept. Heb je goede waterdichte moltons voor het geval dat ?
Ja we hebben met zo'n soort zeil eronder. Net was ze buiten aan het spelen in haar blote kont. Zwembadje. Roept ze ik moet poepen, dus ze rent naar het potje. Knippert eens met haar ogen en klaar haha