Knap hoor, al dat gepoep van jullie kindjes Hier doet C nog alles in d'r luier. Pas geprobeerd maar ze gilde de tent bij elkaar toen ze zag wat er in t potje lag. Ik wacht het gewoon af. Zoonlief was ook 3.5 en was van de een op de andere dag zindelijk. Zal met haar ook wel gebeuren (hoop ik). Sorry heb echt weinig tijd hier te komen. Alles gaat goed maar het is heel druk. En je valt van het ene in het andere. Oudste is tanden aan t wisselen, jongste heeft z'n 4 maandenkuren, zelf tob ik ook nog wel wat dus vooruit, smoesjes zat zo
Hallo allemaal, Jullie zijn lekker aan het kletsen geweest. Wij zijn zaterdagmorgen teruggekomen van vakantie. Een week te vroeg. Maar de kleine man kreeg woensdag 40 en donderdag en vrijdag 41 graden koorts. Dus naar een Franse dokter geweest en keelontsteking dus aan de antibiotica. Hij was zo ontzettend ziek dat we de tent hebben opgepakt en naar huis zijn gereden. De huisarts hier kon geen keelontsteking ontdekken, maar snapt ook niet wat het dan wel was. Waarschijnlijk een virusinfectie of bacterie. Nu begint hij langzaam op te knappen, maar hij slaapt nog steeds haast de hele dag. Gaat nog wel even duren voordat hij de oude is volgens de huisarts. Blij dat we naar huis zijn gegaan. Verder niet veel nieuws.
Cocko snap dat je geen tijd hebt met 4 kids hoor,komt goed ! Saar hoe was de vakantie verder ? Beterschap met J. Proud hoe gaat het poepen nu ?
Ikdus: Betekend dat onderschrift wat ik denk? In dat geval gefeliciteerd Gaat het goed? Verder was de vakantie geslaagd. Mooi weer, mooie dingen gezien. Heerlijke camping en onze nieuwe tweedehands tent was ook erg fijn! Ik zal binnenkort weleens wat foto's uploaden
@Cocko: kan me voorstellen druk met 4 kids. Heb ik al met 1 haha. Als C. zo reageert zou ik er ook nog niet aan beginnen, maar hier kon Hailey het al alleen ze vond de luier wel makkelijk @Saar: jammer dat je wat eerder je vakantie af moest breken, maar ja zo zit je ook niet lekker daar. Hopelijk gaat het nu weer een beetje beter als een paar dagen terug. Ben benieuwd naar de foto's. @Ikdus: poepen gaat wisselend. Bij mijn sm ook gepoept (maar was ook met zwembadje buiten, dus blote billen en dan kan het blijkbaar haha), maar dinsdag bij mijn ouders thuis in de broek gepoept. Gisteren wel op het potje gepoept. En toen had ze wel volledige kleding aan, dus ze voelt het wel opkomen, naakt of gekleed Vandaag nog niets, maar ze slaat ook wel eens een dag over. Maar ze doet het super, ben dan ook supertrots. Ego: heb gisteren al het eerste najaars/winter setje gekocht. Vroeg he? Maar ik dacht als ik het laat hangen is het weg. Vandaag even gepast, Hailey vond het zo leuk dat ze het aan wilde houden. Hebben we maar niet gedaan En vanochtend was ze om zes uur wakker! Nou dat zijn we hier niet gewend, dus rond het middaguur had ze een mega dip, maar wilde niet rusten. Wel geprobeerd, maar goed lukte niet. Toch boodschapje gedaan. Komen we terug, wil ze (weer) niet meewerken. Zegt ze: mama jij moet niet zo zeuren Moest kei hard lachen en zei dan moet jij eens gaan luisteren. Toen was ze uitgepraat
Ikdus; jouw onderschrift...??? Saar: ach wat jammer zeg! Hopelijk knapt jullie mannetje snel weer op! vervelend dat zoiets net met vakantie in een ander land moet gebeuren he.. Proud: lekker vroeg maar net wat je zegt: anders pies je naast de pot met de leukste dingetjes in die maatjes. Hihi leuk dat ze het direct aan wilde houden, pufpuf. Ja het is zeker wel druk maar ook erg gezellig hoor. Geniet er echt van. Jammer dat de tijd zo hard gaat
@Cocko: lijkt me ook erg gezellig en genieten moet je zeker doen. Je weet het zelf ze zijn zo groot. Ego: hoe ging het bij jullie afgelopen nacht? Hier even best hard te keer gegaan. Midden in de nacht eruit. Hailey wakker, daar mijn vriend op af gestuurd en ik naar beneden met de hond die het was gelukt naar boven te komen (terwijl het traphekje dicht was). Een van mijn honden is bang voor onweer en vuurwerk. Dus ik de benches naar de woonkamer gebracht. Niet dat het daar rustig was, maar in ieder geval wat minder dan de gang. Hailey lag inmiddels in ons bed, die was ook bang. Maar gelukkig allemaal weer in slaap kunnen vallen.
Proud fijn dat het toch al beter gaat !!! Ben nu benieuwd naar het setje. Saar, jep ben in verwachting van de 2e 10 weekjes alweer 😊 Fijn dat de vakantie verder leuk was, hoe is het nu met J ? Cocko, tijd vliegt he geniet maar lekker van de drukte. @onweer hier viel dat echt mee, ben af en toe wakker geworden van de regen.
Hee allemaal, sorry heeeeel lang niks laten horen!! Het was super druk en is er bij ingekakt. Geen excuus om niet bij te blijven natuurlijk, maar toch. Ikdus, gefeliciteerd!! Wat leuk, hoe voel je je? Poepen: Dean ook nog steeds luier om met poepen, verder gewoon wc ook snachts is hij droog. Saar, wat vervelend! Hoe is het nu met je mannetje? Sneu dat jullie je vakantie hebben moeten afbreken ook, maar wel heel begrijpelijk natuurlijk. Cocko, geniet er maar fijn van! Heerlijk toch Proud, leuk zeg nu al een echte fashionista dus Ego, Marley loopt inmiddels . Dean moet volgende week onder het mes, hij krijgt buisjes en z'n neusamandel wordt geknipt. Ojee ojee, kleine ingreep natuurlijk maar vind het best een beetje spannend! Ik ga maar eens even goed terug lezen hihi
Bailey: Zo dat gaat ook hard bij jou.. in mijn gedachten is Marley nog een baby maar niet dus Gaat harder dan ik dacht pufpuf! Wel erg leuk hoor, zo'n dreumesje! Arme Dean, alvast heel veel beterschap! hopelijk heeft hij niet al te veel pijn Is zeker spannend, altijd als het om je kinderen gaat.
Thanks, ik voel me prima 😊😊 Bailey ach D toch onder het mes, heeft hij veel last van zijn oortjes en amaNdelen dan ? En M loopt, wat leuk 😊😊😊
Ikdus, fijn dat je je goed voelt! Ja hij is stokdoof haha, komt door het vocht achter z'n trommelvliezen. Bij de meting werden er geen trillingen gemeten dus niet gek dat hij de hele dag 'huh, hè, wat zeg jij' roept. Cocko, ja gaat echt hard! Ik zit al weer te vissen voor een derde maar vriendlief is niet overtuigt, hij vindt dit druk genoeg haha. Hoe is de drukte te doen met vier kindjes dan? Geen dag niks te beleven lijkt me :-D
Ach Bailey wat sneu zeg.. nou hopelijk helpen de buisjes en alles wat ze gaan doen! Succes hoor! Uhm met 4 kids ren je achter jezelf aan, tenzij je niet zo zeikerig als ik ben in t huishouden.. Ben nl te schoon, te netjes, etc.. Tenminste, dat krijg ik altijd om m'n oren van mensen er gaan er twee naar school, dus moeten er 4 aangekleed worden en gegeten worden voor 8 uur allemaal. En dan tussendoor van alles. Ja het is druk, maar ook wel heel gezellig! Ikdus: fijn dat je je goed voelt!
Poeh klinkt inderdaad wel heel druk. Maar wel heel leuk! Ik ben redelijk relaxed in het huishouden, misschien dat dat helpt maar aan de andere kant wel weer druk met werkdingen, ook savonds en in het weekend. Maar goed, nog even om erover na te denken wel knap van je hoor, dat je het allemaal zo bolwerkt en dan nog steeds zo netjes en opgeruimd bent. Kan ik echt jaloers op zijn!
Klinkt inderdaad druk cocko. En ik ben ook een miep in het huishouden. We hebben nu ook een kat en ik deed al 3x stofzuigen maar nu nog vaker. Elke ochtend voor ik vertrek nog even snel haha pffff. Zie er ook tegen op straks met een 2e nog meer koek kruimels en speelgoed op de grond. En dan heb jij er 4!!!! Bailey wat sneu, kan het zijn dat D daarom zo slecht slaapt ? Ik hoef in ieder geval niet bang te zijn dat ik opnieuw moet wennen aan gebroken nachten haha.
Ikdus, wauw haha dat is wel vaak stofzuigen ja. Maar ja die beesten laten ook zo veel haren achter he, hebben wij ook met de honden. Ja het slapen kan daardoor zijn en z'n iets achterliggende groei ook dus we zullen zien. Ik hoop maar op niks wat betreft het slapen haha. Brr bij jullie dus ook nog steeds drama? Niet fijn! Maar bij ons slaapt M wel veel beter dan D dus wie weet valt het met de tweede wel mee
Oh sorry dames ik ben heel hard aan het meelezen, maar heb gewoon ff de fut niet om echt mee te tikken. Heb zelf de hand voet mond ziekte, mijn broertje ligt in het ziekenhuis en ik verloor vanmorgen een raar stuk vlees uit mijn baarmoeder. Heel apart. Was niks volgens de huisarts, nou i weet het niet. Heb nu alleen de hele tijd wat krampjes.. Ga mijn temperatuur maar goed in de gaten houden. Maar ik ga even proberen bij te schrijven. Ikdus; wat spannend weer zeg. Heel leuk voor jullie. Cocko: Klinkt echt super druk pffff moet er niet aan denken. Maar fijn dat jij het zo goed kunt. Ben je goed hersteld? Bailey: wat spannend met Dean. Zou ik ook vinden ze moeten toch onder narcose en ze zijn nog zo klein.
Jeetje Saar dat klinkt heel vervelend!! Een stuk vlees verliezen klinkt me toch ook niet echt heel normaal, wat een gekke huisarts dat hij/zij niet even wat meer uitleg erover geeft. Hopelijk voel je je snel beter!
Ja als de huisarts het zegt Kon of een miskraam zijn (heb getest die was blanco) of een stuk baarmoederslijmvlies maar goed ik weet het niet hoor. Zo zag het er niet uit zeg maar.