mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    wel even schrikken als je zo iets ziet lijkt me. Maar verder geen last ervan?

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nee geen last. Ook geen koorts ofzo. Dus het zal wel onschuldig zijn dan.

3. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Nou gelukkig maar, maar het lijf doet toch soms rare dingen he?!

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Huh Saar, wat een vreemd iets.. Lijkt me niet echt normaal hoor. Even goed jezelf in de gaten houden idd.
    Wel vreemd dat de huisarts zo nuchter reageert :)
    Hopelijk niks ernstigs met je broertje...?

Hier heeft T gisteren z'n prikjes weer gehad, hele nacht zo onrustig geweest.
    En ik word kaal volgens mij, echt vreselijk, wat een haaruitval ik heb :$ Nog nooit meegemaakt zoiets!

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja doe ik ook hoor. Ben net begonnen met de pil, misschien heeft dat ermee te maken... Ik weet het ook niet. Mijn broertje mag met weekendverlof, dus dat gaat de goede kant op. Moet maandag weer terugkomen!

Oh brrr kaal... had Proud dat ook niet? Lag aan de zwangerschapshormonen dacht ik... Maar niet leuk. Oh prikjes bah.. Ben blij dat ik daar voorlopig af ben.

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nou Bailey hopelijk slaapt D gauw beter naar de operatie.

Saar he bah, het zou best baarmoederslijmvlies kunnen zijn. Ziet er redelijk uit als stukjes rauwe biefstuk ofzo haha. En je broertje in t ziekenhuis bah, is het erg ? Wel fijn dat hij met weekend verlof mag.
    Jij ook nog beterschap.

Cocko oh jaa kaal worden dat had ik ook bij R. Vreselijk, ik kon elke ochtend wel janken onder de douche. Wat ik uit eindelijk deed was cremespoeling in mijn haren en dan met een redelijke grote kam, haren kammen. Dan viel het borstelen wel mee en het harem verliezen over de dag. Vit B slikken zou ook moeten helpen. Maar ik krijg daar blaas ontsteking van ???

7. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Sterkte met je broertje! Wel fijn dat hij op weekendverlof mag.

Cocko, ojee dat is zuur! Kan inderdaad goed van de zwangerschap zijn, maar niet leuk. Hopelijk valt het toch mee (ik verloor mega plukken maar had alleen zichtbaar dunner haar en gelukkig geen kale plekken).

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: fijn dat het de goede kant op gaat met je broertje. Oke, maar toch vreemd dat je zoiets hebt toch? Nou ja, als t ernstig was had de dokter wel anders gereageerd (hoop ik)

Ikdus: o had jij dat ook zo erg? Ja ik kan idd ook janken, ben bang dat ik straks kaal ben.. Goede tip van je, ga ik ook eens proberen!
    Is het wel weer aangegroeid allemaal....?

Bailey: pufpuf m'n moeder zei het vanmorgen ook al: huh het is daar helemaal dun, ik zie gewoon je hoofdhuid :$

9. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Even snel.

Cocko heb ik ook gehad echt kale plekken. Heb uiteindelijk mijn haar wat ik nog had afgeschoren. Een troost het komt terug.

10. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Hier weer terug van een weekje Drenthe. En nog lekker twee weken vakantie in het vooruitzicht. Nou ja min twee dagen:D

@Saar: hoe is het nu met je? Nergens geen last meer van gekregen?

@Cocko: hoe gaat het met het haaruitval? Inmiddels gestopt?

@de rest: hoe gaat het met jullie? Weer begonnen met werken?

Oh Hailey wil 's nachts ook geen luier aan. Nu is ze al een tijdje droog 's nachts, dus afgelopen nacht voor het eerst gedaan. En wat was ze trots dat ze vandaag op de psz mocht vertellen dat ze geen luier meer aan had:D Nu het poepen nog onder controle krijgen. Hoewel ze gisteren het wel weer op het potje deed.

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ooh proud meen je dat van je haar ? Wat erg zeg.

Goed van H zeg eerste nacht droog, gaat dan opeens hard he.
    Geniet nog even lekker van je vakantie.

12. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Geniet nog lekker van je vakantie proud!

Hoe is het met de rest?

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Hoe gaat het nu met je haar? Erg balen zeg. En hoe is het met de jongste telg? Alles ook weer naar school?

Ikdus: Hoe is het met jou? Nog steeds zulke korte nachten? Inmiddels ook alweer een heel aantal weken zwanger!

Proud: Je was wel heel rigoureus joh. Pfff dat je dat durfde! Oh heerlijk genoten? Gaan jullie nu nog leuke dingen doen? Knap van H. Fijn is dat he?! Hopelijk komt het met poepen ook goed! Geniet nog even van je vakantie.

Bailey: Hoe is het met jou/jullie?! Druk met je werk (school weer begonnen)?

Hier gaat het ook allemaal goed. Hanna is inmiddels ook 's nachts droog al een week of 2. Wilde ineens geen luier meer om, nou prima. Gaat ook weer naar de psz, helemaal leuk. Morgen naar de logopedist met Hanna. Ik ben benieuwd. Ze gaat vooruit, kan inmiddels jip en Janneke zeggen i.p.v. kip en kanneke:) Maar goed gaat niet zo hard. Ze kletst gelukkig wel de hele dag, dus woordenschat is er wel.
    Mijn broertje had een hele slechte nierfunctie (13%) waarschijnlijk veroorzaakt door een virus. Maar hij knapt goed op. Ik ben zelf ook weer opgeknapt. Ik moet even kijken hoe het verder met de vermoeidheid gaat, want anders maar weer naar de huisarts..

14. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Ikdus: heel hard. Nu het poepen nog. Zo doet ze het op het potje. Vandaag nog zei ze ik moet poepen. Nou ze wilde op het potje. Netjes gedaan. Vervolgens zijn we vanmiddag weg. Poept ze daar gewoon in haar broek, dus het is nog niet onder controle;)

@Saar: nou ik moest wel met mijn haar (vond ik zelf) kale plekken en dan een paar lange slierten was geen gezicht. Fijn dat Hanna nu ook 's nachts droog is. Hier was het al vrij snel dat Hailey zei dat haar billen raar voelde door de luier. Alleen wel uitgesteld tot we van vakantie terug waren. Fijn dat het met je broer ook beter gaat. Zal wel schrikken zijn geweest. Kip en Kanneke klinkt overigens wel leuker:D

Ego: deze week rustig aan gedaan. Hailey is gewoon naar de psz geweest, want ze had het zo gemist. Het weer was ook wat minder, dus geen probleem. Woensdag lekker gaan zwemmen bij een suptropisch zwemparadijs. Komende week gaan we nog naar de efteling en de julianatoren. Vrijdag ben ik jarig en kijken we nog even wat we gaan doen. En dan zit het er al weer op pff. Eerst nog maar even genieten:D

15. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Proud, Ahh psz gemist dat is wel schattig! Heb je een leuke verjaardag gehad?

Saar, hoe was het bij de logopediste? En hoe is het met je vermoeidheid?

Hoe is het de rest?

Hier ook redelijk moe, weer begonnen met werken en D. slaapt nog steeds niet door en M. is nu ook begonnen met spoken snachts. Heerlijk die drie uurtjes die ik wel slaap, maar had er graag meer gehad. Kinderen, werk en sport zijn toch wel uitputtend als je ook geen slaap krijgt :( ikdus, hoe gaan de nachten nu bij jou?

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja hier gaat het hard alweer 14 weken en 4 dagen

Proud leuke en drukke vakantie gehad zo te lezen. Hoe is het nu met poepen ?

Saar fijn dat je broertje opknapt! Hoe is je vermoeidheid nu ?
    Knap hoor dat H ook in de nacht droog is. Hoe was logopedie ?

Bailey ohjeej nu dus 2 spookjes dat is minder. Vooral als je weer werkt.
    Hier ook nog elke nacht wakker, heel af en toe een nachtje niet

17. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Bailey: ja we zijn overdag weggeweest en 's avonds een paar mensen die op visite kwamen. Ik heb het dit jaar niet echt gevierd. Had er geen zin in. Balen dat M. nu ook begint te spoken. Hopelijk is het een (korte) fase.

@Ikdus: Is R. dan lang wakker 's nachts? Ze slaapt af en toe door dus. Nou hopelijk voor jullie ook dat ze door gaat slapen, voordat de nieuwe telg de rust komt verstoren:D
    Met poepen gaat het nu goed. Maar pas vanaf afgelopen maandag. Ik weet niet of het toeval is of dat ze nu een juiste stimulans heeft gevonden. Ik had voor een vriendinnetje een klei set van my little pony gekocht voor haar verjaardag. Die wilde Hailey ook, dus heb ik met haar afgesproken dat ze er voor kon sparen door middel van stickers. De set had ik voor haar ook al in huis voor sinterklaas, maar die offer ik dan graag op haha. Ze moet tien keer op het potje poepen. Ze heeft er inmiddels vier en vanaf de afspraak heeft ze dus ook vier keer gepoept. Mij lijkt het als ze de tien stickers bij elkaar spaart zonder een ongelukje dat ze het wel door heeft.

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Proud, soms is ze lang wakker soms slaapt ze direct, andere keer wilt ze bij ons liggen. Maar bij mij duurt vaak weer lang voor ik slaap helaas.
    Papa wordt niet wakker hoor die heeft geen last haha.
    Wat fijn dat H het nu door heeft met die beloning. Denk na 10x ook wel dat ze het door heeft en fijner is. Of misschien wilt ze dan nog meer beloningen haha

19. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Pff mannen die kunnen altijd doorslapen lijkt het wel. Gelukkig wordt Hailey niet vaak wakker, maar soms heeft ze van die periodes en dan maak ik mijn vriend wakker. Jouw beurt:D klagen dat ie dan doet;).
    Denk als ze nu moeiteloos die 10 keer volmaakt en daarna in haar broek durft te poepen dat ik dan wel een beetje boos wordt.

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ach mijn vriend heeft het ook zoveel zwaarder dan ik 😂*kuch kuch*
    Nee eer dat hij wakker is ben ik wel 100x opgestaan.

Snap wel dat je een beetje boos wordt dan. Maar ik zou H ook snappen omdat die kleintjes nu wel heeel slim zijn en ze misschien wel denkt ik poep in mijn broek en mama maakt een nieuwe stickerkaart voor me. Zou tenminste echt iets voor R zijn haha.

Deel Deze Pagina