mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    haha ik draai heerlijk om en lig te luisteren naar wat er wordt gezegd etc.:p

We zullen zien, maar een nieuwe stickerkaart wordt het denk niet. En anders wordt het 100 stickers sparen voor haar haha

2. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Hahah ikdus jij hebt echt een gewiekste zo te horen! Bij ons helpt stickerkaart voor hele nacht in eigen bed niet. D. zegt gewoon dat hij de sticker niet hoeft en dat hij het cadeautje wel aan Sinterklaas vraagt.... Jammerlijk haha

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Whaha die is ook goed !
    Hier ook echt niet gevoelig voor beloningen hoor.

4. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    :pWe staan gewoon machteloos he Ikdus :D;)

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hahah inderdaad, enige wat hier beetje helpt is chanteren maar dat doet haar ook niet altijd iets 😂

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    NIEUWS! C is zindelijk :D:D Afgelopen donderdagmiddag was ik het zo zat, luier af, en op de wc. Zaterdag had ze het al helemaal door en het gaat supergoed. Eindelijk :)

7. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Bailey en ikdus: hier helpen beloningen ook niet altijd hoor, maar ik wist dat ze dit graag wilde hebben. Dus proberen kan altijd en met resultaat. Ze heeft vandaag haar kado mogen ontvangen. Dus ik wacht de volgende poep af doet ze die ook op de pot denk ik dat ik voorzichtig mag zeggen dat Hailey dag en nachtzindelijk is: joehoe:D

@Cocko: knap van C. ! En fijn voor jou, nog maar een in de luiers:D

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Cocko yesss

Proud, top echt goed van H @

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus en Bailey: Wat een gedoe zeg dat slapen. Ik bof maar met mijn beide kids.

Cocko: Wat goed zeg. Heerlijk. Nu nog maar 1 in de luiers:) Gaat het verder goed allemaal?

Proud: Super hoor. Scheelt weer zo'n gedoe en luiers. Ik merk het echt wel in de portemonnee...

Hier weer behoorlijke heftige week. Mijn zwager ligt in het ziekenhuis en blijkt een aangeboren hartafwijking te hebben. Hij heeft 2 ipv 3 hartkleppen waarvan 1 versleten is. Volgende week krijgt hij een nieuwe hartklep. Wat een spanning zeg.

Verder loopt het gelukkig allemaal wel goed met de kids. Hoewel dat weer van de afgelopen dagen... ze reageren er echt stormachtig op:) Maar ze zijn verder aardig lief. Hanna is trouwens 's middags echt goed moe, maar gaat niet slapen. Valt ze tegen half 6 echt om. Fase?!

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Proud: wat leuk zeg! En is het vannacht weer goed gegaan?

Saar: ach wat spannend zeg. Kwamen ze daar nu pas achter dan dat hij een hartklep minder heeft? Sterkte, zulke dingen zijn altijd best slopend vind ik.

ja fase denk ik! Want hier precies zo met C. Huilen en moe tegen etenstijd :( Leg haar af en toe gewoon even 's middags op de bank, even tutten zeg ik dan. Helpt wel iets.
    En dat stormachtige.. uh ja volgens mij waait het overal vreselijk hard haha. Hier is zoonlief nl ook gigantisch bezig brr.

Oudste is tanden aan t wisselen, echt niet grappig zeg. Al die gaten in d'r mond. :D

En idd, we merken het aan de portemonnee hoor, 1 minder in de luiers. Zullen jullie ook wel merken denk ik zo!

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko; Ja echt lekker. Hanna had alleen nog maar nachtluiers het afgelopen jaar, maar goed wel elke nacht 1 luier. Ik hoop met Jefta na de kerstvakantie een poging te gaan wagen... Af en toe zeg ik gewoon tegen haar dat ze niet eerder van haar kamer komt dan dat ze heeft geslapen.. dan is het echt de hele dag huilen. Meestal werkt dat ook wel iets. Ik vind de fase waarin Hanna nu zit sowieso wel lastig hoor.. soms geen land mee te bezeilen gewoon. Ik dacht dat we de peuterpuberteit een beetje voorbij waren;)
    Nee kwamen ze nu pas achter. Ze weten ook niet of het genetisch is ofzo dus mijn man moet ook een keer zijn hart laten checken. Maar goed dat komt allemaal wel. Nu eerst dit maar.

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha peuterpuberteit is miss wel over, maar die buien niet ;) Hier kan ze superlief hele dag spelen, en soms is het een draakje..

Oei nou inderdaad, eerst dit maar afwachten enzo. Sterkte hoor.

13. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Saar: nou dat is weer schrikken geweest. Heeft hij nooit ergens last van gehad? Sterkte! Het is inderdaad lekker voor de knip zo zonder luiers, maar dat besteden we weer zo ergens anders aan:) Het is wel fijn om langs de luiers te lopen en ze niet mee te hoeven sjouwen:D Hailey slaapt hier niet meer vaak in de middag. Heel soms als ze echt moe is. De ene keer trekt ze het goed en de andere keer is ze 's avonds echt moe. Hier kan Hailey ook een echte draak zijn. Het schijnt dat het alleen maar erger wordt haha

@Cocko: hier goed gegaan, alleen 's nachts maak ik me niet zo druk om. Mocht ze een keer een ongelukje hebben dan weegt dat niet op tegen de luiers haha. Ze was hier ook al vaak 's nachts droog met de luier. Eerlijk al eerder dan overdag haha. ziet er altijd erg grappig uit kinderen die aan het wisselen zijn. Geen belangrijke foto's op de planning de komende tijd?

14. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Cocko, goed zeg van C! Hier ook zindelijk snachts, alleen poepen nog steeds niet op wc/potje. Hij vraagt dan om de luier.. We zulken zien wanneer dat overgaat.

Saar, poeh heftig zeg! Wat eng! Hier trouwens ook een middagdraakje af en toe. Zit ook net niet meer in een middagslaapje ritme, dus de ene keer wel en de andere keer niet. Wordt hij knorrig van haha

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Gelukkig geen belangrijke foto's op de planning haha.. Net ervoor nog kidsfoto gemaakt pfjoe... Zijn 4 tanden uit nu, wat een gat joh! :D

Hier ook dag en nacht zindelijk. Heerlijk is dat.

Jongste is vreselijk aan het hoesten, klinkt niet echt leuk. Slaapt ook slecht. Lastig weer hoor.
    Oudste heeft huisstofmijtallergie hebben we deze wk gehoord. Dus we kunnen weer paar ziekenhuisbezoekjes tegemoet zien.

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Schrikken van he zwager Saar

Proud hoe gaat het poepen nu ?

Bailey, soms is de angst gewoon te groot, heb weleens gelezen dat het poepen met luier in het toilet moet, dan poepen met luier op de wc en uit eindelijk is de angst weg.

Cocko wat sneu zeg zo hoesten, kleine hummel. C heeft het zindelijk zijn dus supersnel opgepakt goed hoor.
    Vervelend die huisstofmijt allergie, zo min mogelijk stoffig meubilair dan en vaak afstoffen etc. Heeft ze er zelf ook echt last van ?

Draken, ik vind het hier echt mee vallen ze huilt wel nog steeds veel maarja. Slapen in de middag is allang oud nieuws 😂
    Hier heeft mevrouw vreselijke eczeem bij haar oogjes. Lijkt net of ik haar geslagen heb zo rood

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Poeh dat is nog eens een fietsenrek dan..

Ikdus: Oeh wat vervelend zeg heeft ze er veel last van?

Mijn zwager is inmiddels met succes geopereerd. Hele zware operatie en hij heeft nu wel wat complicaties, maar niet levensbedreigend gelukkig.
    De kids zijn allebei super moe. Hanna ook, die is wat intensiever begonnen met logopedie en ze wil ook heel graag beter praten. Ik begin echt al wel wat verschil te merken. Maar volgens mij word ze er heel erg moe van. Ze wil het ook niet verkeerd doen, dus ik hoop niet dat ze mijn faalangst heeft geërfd..
    Met mij gaat het echt helemaal niet goed, echt bergafwaarts. Ik heb weer bloed geprikt en maandag krijg ik de uitslag. Ze gaat nog neurologisch onderzoek doen, omdat ik mijn evenwicht niet altijd goed kan bewaren en super vergeetachtig ben. En dan ga ik evt. door naar de neuroloog of internist. Wel blij dat er nu eindelijk wat actie komt.

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ze wrijft wel veel aan haar oogjes en door het janken blijven we in een cirkel. Ik smeer in de nacht hormoonzalf om haar oogjes. Maar heel prettig vind ik het niet, want in de nacht wrijft ze ook haar oogjes.

Fijn dat de operatie succesvol was, hopelijk snel complicatie vrij!
    Vervelend dat het toch weer minder gaat met jou. Ik hoop dat ze iets vinden waarmee je geholpen kan worden. Dit is ook niks zo!
    En wat goed van H dat ze al vooruit gaat.

19. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Saar wat vervelend dat het zo slecht gaat! Hopelijk vinden ze snel een oplossing voor je.

Ikdus, bij eczeem helpt het vooral om goed vet te houden, vaseline smeren of uierzalf. Hormoonzalf kan op den duur de huid dunner maken, dus zeker rond de ogen niet al te lang smeren. Heb zelf helaas ook vaak last van eczeem in m'n gezicht, dus snap dat ze er last van heeft! Hopelijk wordt het snel beter!

Cocko, haha fietsenrek ziet er zo gek uit altijd. Maar goed, nu ruimte voor de volwassentanden, wat een stap weer! Huisstofmijd allergie is vervelend zeg! Heeft ze er veel last van?

20. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: heb je de uitslag?

Deel Deze Pagina