Ikdus: Onwijs naar zeg. Knapt het al wel op? Kan me voorstellen dat het rond de oogjes helemaal vervelend is. Nog geen uitslag. Had vanavond een afspraak maar nog niet alles was binnen. Nu verschoven naar donderdagmorgen en dan voor die tijd bellen of alles er is. Ik denk dat de vitamines wat langer duren.
He Ikdus, hoe gaat het met jou? Begin je mooi te groeien? Ik heb een uitslag. Mijn totaal t3 was iets te laag van de schildklier. En mijn witte bloedcellen was iets te laag. De huisarts kon hier niets mee dus ik heb 11 november een afspraak staan bij de internist. Verder gekkenhuis hier. Het bedrijf waar mijn man werkt is failliet, maar manman wat een andere tijd is dit zeg. Hij wordt echt overspoeld door head hunters. 4 jaar geleden had hij echt moeite om weer werk te vinden en nu kan hij misschien wel kiezen.. Even kijken wat er echt van komt, maar toch.
Nou hopelijk kan de internist je helpen saar! En balen dat het bedrijf waar je man werkt failliet is, maar wat fijn dat hij keuze heeft, hopelijk iets leuks tussen Mn buikje staat op het moment gelukkig stil 😊
OW Saar, benieuwd wat de internist zegt dan. Hopelijk zit er iets bij wat je man aanspreekt, maar alvast wel heel fijn dat er in ieder geval (waarschijnlijk) werk voor hem is! Ikdus, hoe is het met de exeem?
Ikdus: Groei je anders nu of een beetje hetzelfde? Vervelend met de eczeem zeg. Bailey: Hoe gaat het bij jou? Is alles te combineren? Ik ben ook benieuwd wat deze week brengt.
Ik denk wel anders maar ik kan niet goed oordelen. Bij R had ik net aan een goede bmi(was echt licht) En ik ben uit eindelijk 10 kilo aangekomen na de bevalling. Dus ben nu sowieso steviger, ik lijk nu bij mn buik ook wel in de breedte te groeien. Bij R was het echt alleen naar voren.
Ikdus, wat sneu zeg! Heeft ze nog last van andere allergieën? Want bij mij gaan die echt hand in hand met het exeem. Helpt de vaseline een beetje? Was je zo licht dan bij je eerste zwangerschap? Of veel afgevallen door misselijkheid? Saar, ja alles valt redelijk goed te combineren, hoewel we nu allemaal een virusje te pakken hebben waardoor het wel wat zwaarder is. Iedereen is aan het spugen en dat levert behoorlijk gebroken nachten op, terwijl ik zelf ook ziek ben. Maar goed, nog een weekje werken en dan herfstvakantie dus dat zal schelen! Heb je al wat gehoord? Of wanneer kreeg je ook al weer bericht?
Ikdus: Geeft ook niet toch? Je groeit in ieder geval dat is de bedoeling. Hoe vind R het? Bailey: Klinkt wel pittig en dan ook nog allemaal ziek beterschap!. Ik dacht dat de herfstvakantie vorige week en deze week was. Haha ik had allerlei plannen voor volgende week, maar die schuif ik dan maar op. Ik weet even niet welke uitslagen je bedoeld.. die van de huisarts zijn binnen en ik heb 11 november een afspraak bij de internist. Van mijn man zijn werk is verder nog niets bekend al staan andere werkgevers in de rij. Met werk vinden komt het wel weer goed, maar dan ook nog iets leuks haha.
Wat sneu bailey ! Beterschap voor jullie allemaal, hopelijk kom je straks een beetje bij in je herfstvakantie. Nee dat smeren helpt geen ene moer. Alleen hormoonzalf maarja smeer dat maar eens bij jeukende ogen. De huisarts wilt geen allergie test doen. Want toen met dat poep probleem heb in ook erom gevraag meerdere keren maar helaas. Ik was voor ik zwanger raakte van R hee licht. Ik denk door de pil ik woog 49 kilo bij een lengte van 1.65! En ik vrat hoor pffff. Na haar geboorte andere pil en binnen enkele maanden woog ik 59 kilo, heerlijk. Saar ik hoop dat je man wat leuks vindt, echt fijn om zo gewild te zijn R vindt het geweldig, ik hoop straks als hij er is ook nog hahA
Ikdus, nou dat is ook stom! Allergietest is toch niet zo ingrijpend voor een kindje? Dat de huisarts dat niet doet..... Zo 10kg verschil is nogal wat door de pil! Wel fijn als je daardoor lekkerder in je vel zit! Saar, van de internist bedoelde ik inderdaad, maar dat duurt dus nog even... Herfstvakantie is in regio zuid pas volgende week, heel laat vergeleken met vorig jaar. Leuke plannen gemaakt?
Ikdus: zoo dat is inderdaad heel licht ja. Wordt het een jongetje? Had ik even niet opgeslagen.. Leuk hoor. Ik hoop het ook voor haar. Zal vast wel even wennen voor haar. Ik weet ook niet wat ze verwacht. Wat een stomme huisarts zeg die neemt ook extra risico. Bailey: Ik zag het nu inderdaad. Heel laat zeg. Ik wilde graag naar het strand en een binnenspeeltuin ofzo. maar goed mijn man kan nu helemaal niet weg bij zijn telefoon. Dus ik zet het wel uit mijn hoofd.
Saar bh aan bij je man en telefoon daar, kan hij geen oproep missen haha. Bailey, ik snap het ook niet, ik kijk wel of ik het uit eindelijk via de dermetaloog kan vragen
@ikdus: loop je al bij een dermatoloog? Anders kan die je ook doorverwijzen naar de allergoloog. Is bij mij toen ook door de dermatoloog gedaan. Deze keer door de huisarts. Wel raar dat ie geen verwijzing wil geven. @Bailey: en hoe gaat het bij jullie? @Saar: weer spannend dan. Gelukkig staan ze deze keer in de rij voor je man. Lijkt me wel een fijn gevoel. Ego: hier een rare periode op het werk. Ik had te horen gekregen dat ik mocht blijven, maar nu krijgen we weer te horen dat we met teveel personeel zijn voor het werk wat er ligt. Dus wat ze nu weer van plan zijn wordt er een beetje simpel van. Morgen heeft Hailey een speeldate met een achterneefje. De moeder (nicht van mijn vriend) had al een paar keer gevraagd om ze te laten spelen. Ik dacht dan drinken wij thee en de kinderen spelen. Nu komt het manneke morgen alleen spelen Ik ben nog geen schoolgaande kinderen gewend haha.
Haha dus je bent oppas proud Ik wil inderdaad via de dermatoloog vragen, als ik door verwezen wordt. Nouja R dan
Dat gevoel had ik ook. Helemaal toen ze zei dat ze dan even de stad in ging met haar andere zoon nou je ze zullen zich wel vermaken de kinderen. Jij moet het toch ook vragen voor r.
Hmm kan R het niet zelf vragen 😂 Ik zou het niet eens doen! In mijn ogen is een speeldate op deze leeftijd toch met de ma erbij. Ken je het kindje wel een beetje of alleen van feestjes ?
Ikdus: Haha lol ik zal mijn man een bh aanmeten Heb je een huisarts die een beetje mee wil werken of moet je altijd 'zeuren'. Proud: Oh wat onzeker. Hangt er n direct een rotsfeer of valt dat mee? Oh leuk idee van je haha. Ik zou de volgende keer wat duidelijker zijn of Hailey daar een middagje droppen en zelf even me-time inlassen Ik pas weleens op andere kids, maar goed dat is dan gewoon zo afgesproken. Hier gaat het zijn gangetje allemaal. Manlief heeft zo ongeveer elke dag wel een gesprek, erg onrustig en hij heeft ook nog niet echt iets gevonden wat bij hem past. Dus de zoektocht gaat verder. Hij is wel heel fijn met Hanna meegeweest voor een gehoortest bij een audiologisch centrum. Daar blijkt dat ze gehoorverlies heeft dus nu weer terug verwezen naar de huisarts om te kijken wat we daaraan gaan doen en of er überhaupt iets aan te doen is. Ons meisje is in ieder geval echt oost-indisch doof
Jammer saar nog geen juiste baan. Hopelijk gauw iets. Oh dat verklaart direct waarom ze dan wat minder goed praat. Hopelijk is er iets aan te doen. Mijn huisarts is weg, dermatoloog zou hij niet zo moeilijk doen, allergie test wel. Hij vindt onder 4 jaar nutteloos. Proud inderdaad je werk dat is wel balen, wanneer hoor je wat ?