Ikdus: Nee haar spraak ligt hier niet aan. Het is meer dat als er een cd aan staat oid ze ons niet altijd goed hoort. Dus het gaat om omgevingsgeluid. Wie weet denkt de dermatoloog er wel anders over. Ik hoop het voor je dit is ook vervelend en sneu.
Ooh echt saar, wist niet dat dat ook zo kon qua horen. Tja wat zou je daar aan moeten doen dan he. Hoe gaat het trouwens bij logopedie ? Ja hopen dat de nieuwe huisarts haar wilt door sturen. Zo sneu dat gekrab steeds
Ze gaat langzaam vooruit. Inmiddels kan ze de s zeggen bij korte woorden zoals som, sop, soep, stoep. Ze pakt nu even de f maar die is nog wel erg moeilijk. Maar ze vindt het wel leuk om te oefenen gelukkig.
Goed bezig De s,f,g,w en nog een paar zijn ook wel lastig. R had ook moeite ermee. Maar zij sprak vroeg volledige zinnen. Nu zijn het gewoon woorden die ze belachelijk uitspreekt zoals plafond blijft bij haar plaflon. En vooral gegeeft of gekoopt, maar dat is normaal denk ik toch ?
Ja klopt hoor. Het kan zich ook vanzelf herstellen hoor, maar aangezien ze er zelf last van had, was gefrustreerd dat we haar niet altijd begrepen, hebben we ervoor gekozen om naar logopedie te gaan. Mijn man kon ook heel lang de k niet uitspreken dit is vanzelf hersteld. Maar ze kletst me de oren van mijn hoofd en de taalontwikkeling is ook niet het probleem. Dus het is puur de link van de hersenen naar wat ze uitspreekt.
Wat onzeker op je werk Proud, vervelend hoor! Vergeet bijna naar de speeldate te vragen haha. Lekker bedacht door die moeder. Zo heb je makkelijk een babysit. "Nee nee, is leuk voor de kinderen" yeah right Ikdus, dan maar via dermatoloog indederdaad, hopelijk komt er wat uit. Saar, ow nou zou de uitspraak daar niet een beetje aan kunnen liggen? Dean spreekt alles een stuk beter uit nu hij buisjes heeft en gewoon weer kan horen. (Maar hij was dan ook wel redelijk stokdoof en niet alleen omgevingsgeluid) Cocko, hoe ist met jou?
bailey, daar twijfel ik ook aan hoor. maar goed manlief gaat morgen met haar naar de huisarts en die wil gewoon graag naar de kno-arts met haar. Die weten er toch wat meer vanaf. Dus daar gaat hij morgen voor. Wat dat betreft weer super makkelijk hoor dat hij thuis is Wel fijn dat het met de spraak van Dean zo vooruit gegaan is. Het is soms zo frustrerend soms voor die kids he?!
@Ikdus: wanneer moet je naar de dermatoloog? @Saar: en heb je een doorverwijzing gekregen? @Bailey: fijn dat het geholpen heeft. Het is ook moeilijk om te gaan spreken als je niet goed hoort. Of tenminste om het goed uit te spreken dan. Speeldate overleefd! Kind in shock! Bij hun thuis is het nogal van de 'regeltjes' wij zijn wat losser. Revenge
Haha proud!! Bij R op dansen zit ook een meisje ruim 3,5 en die moeder is me toch streng wat dansen betreft. Ze moet mee doen en de pasjes ook goed mee doen. Even iets minder opletten weer strenge toespraak pffff zal thuis vast ook zo zijn. Zou fijn als je in ieder geval niet meer hoeft op te passen 😂 Ik moet eerst nog doorverwijzing vragen voor dermatoloog, maar mijn nieuwe huisarts is er nog niet denk ik. Saar H mag binnenkort naar kno he
Proud: hahaha nou 't is te hopen ik ben ook wel streng maar als er iemand oppast op mijn kids moet hij/zij het toch echt zelf weten. Mij zou je er niet bang van maken hihi. Ikdus: Oh dat is wel heel sneu. Die heeft andere ambities met haar kindje. Moet toch gewoon leuk zijn en mocht je dochter talent hebben en er zelf mee door willen dan komt het vanzelf. Hanna moet maandagmiddag naar de kno. Aangezien het ons niet uitmaakt welke dag kon het al.
Succes met kno Saar, benieuwd wat eruit komt. Proud, hahah slim aangepakt! Wij hebben een buurmeisje van 7 die wanneer het haar moeder goed uitkomt ineens bij ons wil spelen (kan gerust de hele dag blijven plakken). Moeder vraagt niet eens of ik wil oppassen maar laat gewoon het meisje aanbellen of ze mag komen spelen. Misschien maar eens jouw tactiek op loslaten Ikdus, Ahh haha zo'n dwingende moeder dat haalt de lol er wel wat vanaf denk ik. Gaat toch om het plezier lijkt me. Is dat peuterdansen leuk? Want ik zie M. (Nu wel pas 1,5) wel losgaan op zo'n clubje hahah.
Succes bij kno saar met H Bailey ik zou gewoon eens kijken. Dit zijn gewoon simpele pasjes die je zelf als moeder kan verzinnen. Zelfs D haha. Maar ze gaat graag erheen en daar gaat het mij om. Dus jij bent ook af en toe oppas 😀 Over die moeder ja vind het wel sneu. R danst thuis heel veel en de stapjes bij dansles doet ze lang niet altijd mee. Maar ik vind het niet erg, ik zeg af en toe dans lekker mee of dat ze dr andere been moet gebruiken. Maar die moeder poeh he.
@Ikdus: oh ik ken het. Zo hadden wij zo'n moeder bij het peuterzwemmen. Kind overstuur moeder echt gewoon over de rooie. En alleen omdat het meisje iets niet durfde. Sinds de vakantie heb ik ze niet meer gezien, dus denk dat ze het opgegeven heeft. Of het kind is vier inmiddels, maar volgens mij was ze maar een paar maanden ouder dan Hailey. Ik vind dat altijd hoor met die 'sporten' het gaat om het plezier als het al zo'n dwingend iets wordt haakt het kind gewoon af. @Saar: wanneer breng je ze? Ik kan ook streng zijn hoor. Maar ik vind dat er wel een verschil is tussen streng en het kind geen kind laten zijn. Maar dat is in mijn ogen. In die familie heel normaal. Het is ook niet dat het ongelukkige kinderen zijn. Ieder zijn eigen manier. En het is nou ook weer niet dat we losgeslagen zijn Hoe was het bij de kno? @Bailey: Oh dat lijkt me toch ook minder. Heel de dag met een kind extra en alleen omdat de moeder dat goed uitkomt. Komt dat vaak voor?
Hoe is het met jullie dames? Stil hier! Hebben jullie nog lekkere recepten voor avondeten, er wordt hier weer zo slecht gegeten.meigenlijk gaat alleen mais er nog in haha. Vegetarisch is ook welkom, want we proberen wat minder vaak vlees te eten.
Ben zelf inspiratieloos, en ik kook hoe slecht best vaak met zakjes 🙈🙈🙈🙈 Ik zelf van knorr ovenpasta zalm heerlijk, en dochter ook.
Hahah fijn toch als ze het lekker vindt! Ik ben alleen zelf voor veel E-nummers allergisch dus moet altijd alles zelf maken. Misschien lusten de kinderen het daarom niet hahah😂
Bailey: helaas... ik kan je niet helpen aan recepten ik kook altijd hollandse pot en verder geen poespas haha. En als ze niet willen eten, dan maar niet. Dat gevecht ben ik zo zat. Hoe gaat het verder met iedereen? En met alle kindjes? Ben poos niet online geweest, T is een paar weken terug heel heel erg benauwd geweest waarvoor zelfs de ambu moest komen. Gelukkig gaat het eindelijk wat beter al is hij wel onder controle bij de kinderarts. De oudste heeft astma, gisteren gehoord na de onderzoeken die ze heeft gehad. Dus daar kunnen we ook mee aan de gang. Verder gaat het goed hoor, maar zo druk met van alles.
Nou net een berichtje getypt maar die is nu weer weg... Vreemd! Maar goed, Hollandseot kan ook lekker zijn toch? Hoe is het nu met de benauwdheid van T? En astma, bah. Bah das niet fijn! En hoe is het nu met de buikpijn van je zoontje? Verder wel alles goed dus? Hier ook druk druk druk haha maar ja hoort erbij he. Ben ook nog steeds vriendlief aan het proberen te overtuigen voor nummer drie hihi