Bailey: Oeh, dat lijkt me onhandig zo'n buurmeisje. Mijn schoonouders hebben dat met hun buurmeisjes als zij op mijn nichtje en neefje passen (passen 1 dag in de week op hen). Heel irritant vind ik dat als ik er ben haha. Lekker zelfgemaakte lasagne? Dat vinden ze hier erg lekker. Ovenschotel bloemkool ook: laagje aardappelpurree, gehakt (op smaak gebracht met kerrie, ketjap, sambal en wat je nog meer lekker vind), laag bloemkool en dan bechamelsaus. Haha succes met dat overtuigen Ikdus: ach hoeft toch ook niet. Ze zijn nog zo klein, laat ze nog maar lekker plezier maken. Presteren mag nog lang genoeg. Hoe is het inmiddels met slapen en hoe gaat het met je zwangerschap? Cocko: he wat naar en wat een zorgen dan met zo'n kleintje. Ik hoop dat het beter mag gaan. Hier de afgelopen tijd wel online geweest, maar niet veel gereageerd. Ik ben vorige week een midweek weggeweest met eerst mijn schoonmoeder en daarna mijn moeder en de kids. Was erg leuk. Deze week was erg hectisch, manlief had 8 sollicitatiegesprekken. Bij 2 mag hij komen werken. Hij heeft zijn keuze wel gemaakt en gaat dat morgen verder rond proberen te maken. Zal een hoop gedoe schelen weer. Verder druk met al de sinterklaasfeestjes en natuurlijk is onze jongeman bijna jarig (nog een kleine maand). Dus het gaat wel door hier allemaal.
Zo Saar, dat zijn nogal wat sollicitaties zeg. Hopelijk krijgt je man een baan die naar z'n zin is! Bailey: haha ja ben je nog steeds aan het overtuigen? Lastig he als er verschil van mening is. Het gaat hier weer beter gelukkig. Maar je valt van het ene in het andere als je meer kids hebt
Pff cocko, kan het me voorstellen! 4 kids is ook nogal wat! Manlief heeft weer een leuke baan gevonden en gaat maandag starten. Dus ook weer opgelost Vanavond lekker uit eten om het te vieren.
Haha bailey waarom wilt ie niet Pff cocko het gaat nog steeds niet geweldig he 😦 Saar yeahh gefeliciteerd voor je man. Klinkt als een drukke maar leuke week 😊 Hier ook wat afweziger heb nu even fulltime werk dus erg moe als alles gedaan is.
O Saar, wat gaaf joh! Gefeliciteerd hoor! En, heb je lekker gegeten? Ikdus: ja dan zul je wel moe zijn zeg, pfft.. moet er niet aan denken dat ik ook nog eens fulltime zou moeten werken.. Knap van je hoor! Ego: nou het gaat nu op zich echt wel wat beter. Maar H is super dwars en vervelend, de oudste wordt gewoon al puber volgens mij en de twee jongste, nou ja dat gaat allemaal z'n gangetje nog wel. Maar vooral als ze op school zitten, dan ga je zo veel meemaken met je kids. Echt bizar gewoon. Nooit gedacht dat het zo pittig zou worden. (Bailey: denk goed na hoor of je een 3e wil )
Hahah cocko, te laat ik heb m toch overtuigd :-D hahah joepiejeeee we gaan over een tijdje beginnen. Saar Gefeliciteerd! Goed nieuws zeg, hopelijk krijgt hij het er echt naar z'n zin! Ikdus, of full time, das echt zwaar. Ik vind drie dagen al veel,mal moet ik zeggen dat met het werk dat ik mee naar huis neem het ook neer komt op 5 dagen, maar ja daarvan zijn er twee thuis dus dat scheelt. Het eerste wat ik in die drukte laat varen is dan het huishouden, erg he?! ik kan me de laatste keren dat ik de ramen gezeemd heb niet meer herinneren hahaha.
Leuk bailey 😊 en als docent werk je wel meer al 40 uur, moet er niet aan denken. Cocko hahah in jouw geval wil ik ook niet fulltime werken 😊. Saar hoe is het met manlief ? Al aan het werk ? En J al bijna 2 gaat hard hoor
Ikdus: Oeh heftig. Heeft dat met de feestdagen te maken? Succes. Cocko: Oh moeten we ze nog maar niet naar school sturen Ik kijk er ergens ook wel naar uit. H naar school J een ochtend psz en ik een ochtendje voor mezelf. Slecht he. 4 is ook pittig, hoor het van mijn zus ook elke keer. Maar de jongsten zijn nu ook nog wel klein he?! Lekker gegeten ja. Bailey: Op school neem je inderdaad vaak werk mee naar huis. Hangt denk ik ook een beetje af van welke les je geeft. Maarre leuk zeg. Slaapt D al iets beter? En je bent een schande voor de buurt hihi Hier zitten we al weer lekker in het ritme. Man is afgelopen maandag begonnen. Dat was echt een rotdag. Kids draaiden echt volledig door. Als ik ze bestrafte keken ze me aan en zeiden ze papa???? Echt heel fijn. Dinsdag was dat gelukkig over. Nu nog 1 week en dan 2 weken bouwvak dus het is echt afzien Maar wel lekker hoor dat hij weer werk heeft. Gelijk een jaarcontract (zou een half jaar zijn), dus toch ook wel weer fijn. Met mijzelf lijkt het ietsje beter te gaan. Moet donderdag terug naar de internist voor de uitslagen. Ik wil, nee moet van mezelf, in het nieuwe jaar gaan sporten. Weet nog niet precies hoe of wat maar dat moet ik maar even bekijken.
Bailey: haha oei nou dat wordt een spannende tijd voor jullie! Saar: wat fijn dat je man een jaarcontract heeft! Dat is goed nieuws joh. Donderdag naar de internist. Jammer dat je zo ver weg woont anders ging ik met je mee sporten. Ik moet ook een stok achter de deur hebben nl Snap helemaal wat je voelt. Hopelijk vallen de uitslagen mee...
Nou cocko, spreken we gewoon 2 avonden af waarop we gaan sporten en dan 'slaan' we elkaar naar de sportschool toe Mijn plan wordt al concreter, maar ik moet wel echt opbouwen. Moet even bellen of de sportschool van 20 euro ook wat aan begeleiding/opbouwschema's doet. Dan ga ik in het nieuwe jaar op maandag en donderdagavond. Oh wat heb ik er veel zin in
Goed hoor Saar, van sporten krijg je echt meer energie 😊 Cocko is er niemand die wilt sporten in jouw omgeving ?
Saar: kom op, je kunt het best... Ikdus: nee er is helemaal niemand hier die met mij wil.. (ligt dat soms aan mij ) En ik heb wel gesport onder begeleiding ivm hartklachten maar ben daar mee gestopt. En tsja, toen kwam er niks meer van. Btw: ik heb een nieuwe hobby. Yeah.. Ik tob best met m'n handen *hypermobiliteit* maar het lukt me om baby/kindersieraden te maken! Pas net begonnen maar heb toch al 3 opdrachten binnen.
Ikdus: Ja dat hoop ik dus ook. Ik heb best weinig kracht en snel buiten adem. Dus wie weet is dat uiteindelijk het 'probleem'. Cocko: Mag je wel zonder begeleiding sporten dan? Oh wat leuk, ik ben ook best benieuwd hoe het eruit ziet.
Ja hoor ik mag wel zonder begeleiding sporten. Weet waar m'n grenzen liggen. Al is er wel altijd iemand in de buurt in zo'n centrum en als ze er van weten komen ze vaker bij je. Haha ik zal wat uploaden
Ja dat klopt. De oudste van ons had er eentje maar die was kapot gegaan. Toen ben ik zelf eens gaan kijken om hem te maken en vanlieverlee kwam de gedachte dat ik dit wel erg leuk vond om te doen. Dus vandaar. Alleen heb ik bij degene waar ik het destijds gekocht had, veel te veel betaald Vind het gewoon erg leuk om te maken. Vanmorgen de 3 opdrachten besproken, heb er zin in!
Oh dat is balen. Je weet nu natuurlijk wat het kost. Maar wel erg leuk. Ik heb ook mijn muziekhobby weer opgepakt. Heerlijk, maar ook wel weer erg inkomen.
Ik speel panfluit, sinds mijn 6e jaar. Maar nu een jaar niet gespeelt of 2 geen idee. Dus weer opbouwen nu.