O gaaf zeg!! Is zo mooi! Idd weer opbouwen en zoeken naar de noten soms zeker! Ik heb 10 jaar dwarsfluit gespeeld
Zoeken valt mee, maar ontspanning in je mond en het uithoudingsvermogen dat is het probleem. Ik heb ruim 20 jaar gespeeld dus je bent het gelukkig niet zomaar kwijt. Dwarsfluit is ook mooi. Speelde mijn zus
Mooi cocko! Zelf maken is ook nog eens heel leuk natuurlijk. Creatief hoor! Saar, sporten is echt verslavend hoor, pas maar op dalijk kun je ni meer zonder sport nu door tijdgebrek ook nog maar vier uur per week, maar man man wat mis ik het op de andere dagen. Gelukkig kan thuis een setje doen ook altijd natuurlijk . Je moet alleen iets vinden wat je echt leuk vindt. Ik houd erg van kracht/circuit training en hardlopen, dan is het ook geen 'moetje' meer. Maar misschien houd jij meer van teamsporten ofzo iets? Als je het leuk vindt is het echt een heerlijke uitlaatklep.
Bailey: Wow ging je elke dag? Nee ik denk niet dat ik verslaafd raak. Ik ga fitnessen en ik vind er geen bal aan. Maar ik denk dat het het beste is voor mij. Ik vind zwemmen lekkerder maar ik denk niet dat ik daar genoeg uithaal. Dus ik ben benieuwd hoe het gaat straks.
Leuk saar dat je weer je hobby hebt opgepakt. Wow Bailey sportief hoor 😀 Cocko wat mooi zeg !
Saar ik vind fitness ook niet leuk, maar het gevoel wat je erna krijgt is echt heerlijk hoor. De eerste paar weken ben je waarschijnlijk moe, maar zodra je het ritme hebt !
Ikdus: ik vrees eerder maanden, dan weken, maar dat geeft niet. Ik moet heel langzaam opbouwen ivm de kans op terugval bij te snel gaan. En enorme verzuring krijgen etc. Dus het is op zich een lang traject. Ik krijg langzaam wel zin om iets te gaan doen hoor en dit is het meest efficient en goedkoop.
SaarL oei echt heel veel zin heb je niet geloof ik..? Bailey: wow wat knap zeg!! Ikdus: haha ja snap dat je aan mij dacht. Mooi he? Zit nu ook op Facebook Facebook.com/mooisieraadje.
Cocko: nee sporten is niet mijn hobby, maar ik moet van de arts (ze denkt dat het me helpt i.v.m. de vermoeidheid). Ik hoop gewoon snel wat vooruitgang te boeken in energie, dan is het het allemaal waard.
Begrijp het helemaal Saar! Het kan goed waar zijn wat de arts zegt. Ik heb het twee jaar terug ook gedaan, welliswaar onder begeleiding maar toch.. Hopelijk helpt het je goed!!
Fijne dagen. Hier nogal druk, dus reageer waarschijnlijk pas weer in het nieuwe jaar. @bailey: spannend!!! Een derde
Ikdus: ja hoor, heel gezellig maar pff wat een drukte Blij dat het weer achter de rug is haha.. word ik oud ofzo! Hoe was jouw kerst?
Allemaal de beste wensen voor 2016. Hopelijk veel gezondheid en mooie babietjes voor iedereen. En hele lieve kinderen natuurlijk Hier gisteren het peuterbed voor J in elkaar gezet. Gistermiddag was het een leuke toer om hem in bed te houden, maar gisterenavond en vanmiddag gaat het prima. Hij heeft even op bed staan springen en is toen gaan slapen. Leuk hoor zo'n grote jongenskamer De kinderen hebben netjes door het vuurwerk heengeslapen. J is alleen uit zijn bed gekomen en kon de ingang niet meer vinden dus die stond in paniek op de grond H was haar deken kwijt dus dat was ook brullen. Maar goed dat hoort er zo af en toe bij. Zelf ook om 10 uur naar bed gegaan en een heerlijke nacht gehad.