Cocko 98 jaar wat een mooie leeftijd, oud hoor! Welke datum moet je ongesteld worden ? Veel plezier alvast ik hoop dat je een heel ontspannen dag hebt zo met zijn 2. Saar ook vast veel plezier en sterkte met al die verjaardags drukte ben heel benieuwd hoe ze het vind al haar cadeaus R blijft ook (meestal) netjes in bed/op haar kamer maar ze gaat dan jammeren en als je dat negeert gaat ze overstuur janken. Dan moet haar lampje weer aan of moet ze een knuffel of blaaablaa haha. straks inderdaad gewoon beginnen luier af te laten. Max een week de tijd geven om te kijken of het echt verbeterd anders nog niet. Ik heb t gelukkig nooit gehad dat ze zoveel plaste. Blij dat ze het direct snapte haha.
Ikdus: Oh ja dan moet je alsnog naar haar toe. En laten huilen is ook wel sneu, maar ja. Ja ik denk dat ik het zo ga doen. Ze gaat nog wel regelmatig op het potje. Voor en na het slapen en als ze zelf wil. Zit alleen nooit wat in het potje, maar goed ze vindt het wel leuk.
Belangrijkste is inderdaad dat ze het potje leuk vindt. Ze gaat het vanzelf snappen maar 2 jaar is nog wel erg jong hoor dus als het niet lukt is het niet erg.
Cocko, veel plezier morgen hopelijk voel je je dan beter. Saar, veel plezier (en ook een beetje succes) morgen op het feestje! En natuurlijk alvast gefeliciteerd!! Ikdus, knap hoor van R, dat ze het gelijk begreep!
Saar: ga samen met mn man. In ons 7 jarig huwelijk nooit eens samen weggeweest dua hij vond dat het nu weleens wat mocht kosten Veel plezier morgen, en natuurlijk gefeliciteerd!!
Ikdus: Klopt hoor dat ze nog jong is, maar ik hoop dat ik bij haar binnenkort van de luiers af ben. Ze is vanmiddag een uurtje droog gebleven in haar onderbroek. Niet geplast, maar wel droog en daarna de luier weer aan. Ach we zien het wel. Cocko: Leuk zeg! Maak er een romantisch dagje uit van. Even lekker genieten samen, hebben jullie wel verdient!
Hallo meiden. Ik ben terug. Fijne vakantie gehad, maar bekaf nu. Leuk huisje, geweldige tuin. Goed omheind. Dus geen omkijken naar Hailey of de hondjes Het weer was geweldig. Hailey heeft lekker gezwommen en ze hadden een klimtoren (zo'n mini indoor speeltuin), dus die wilde alleen maar zwemmen en naar de speeltuin. Zo graag dat ze gewoon probeerde de voordeur open te maken om alvast zelf maar er naar toe te gaan. Moet nog even bijlezen hoor, wel geprobeerd van de week maar de internetverbinding was daar erg slecht. @Saar: morgen heel veel plezier en alvast gefeliciteerd. @Cocko: gecondoleerd. Mooie leeftijd, maar als je om iemand geeft is het altijd te vroeg. @de rest: zwaai ik reageer dit weekend nog wel eerst maar eens lezen
Saar, gefeliciteerd met je moeder en H. (Je bent de enigste die.blijft hangen hihi) Bailey , sterkte, klinkt erg zwaar!!! Cocko, Gecondoleerd
Gefeliciteerd met dochter en moeder Saar! 2 alweer wat gaat het snel! Proud, fijn dat het zo genieten was. Die Hailey is een slimme haha. Zal wel afkicken zijn nu!
H van harte met je 2e verjaardag ik hoop dat je het heel leuk hebt gehad. papa, mama en broertje ook van harte met H. saar ook gefeliciteerd met je moeder.
Saar, lekker dagje gehad??? Hier een heerlijke verjaardag gehad, lekker rustig met me ouders op bezoek lekker nieuwe kleren gekocht want daar was ik aan toe nu nog lekker een wijntje en dan zo naar bed toe wie is ook alweer de volgende die 2word?
Bedankt voor de felicitaties dames. Proud: Klinkt herkenbaar: moeier terug dan je ging Maar fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad. Hailey is ook wel een lekkere wijsneus haha. Heerlijk zo'n omheinde tuin. Miffy: Was je ook jarig? Helemaal overheen gelezen/niet opgeslagen, sorry. Maar gefeliciteerd natuurlijk. Cocko: Leuke dag gehad? Hier een leuk verjaardagsfeest gehad. Kwart voor 10 de eerste visite, 12 uur was iedereen weg en toen om kwart over 3 weer. Daarna door naar mijn moeder en om half 9 thuis. En vanmorgen weer naar de verjaardag van mijn schoonpa. Dus ik ben gesloopt nu. Hanna is stierlijk verwend, echt erg: het speelhuisje, duplo, boekje rupsje nooit genoeg, slofjes, waterbaan van aquaplay, skippykoe, paraplu, grote schep, pannensetje, grote kralen, knutselspullen, kwartet, theesetje. Verder weet ik het niet eens meer... Haha. Nou ja. Verwend dus. Kinderen zijn ook helemaal gesloopt. En vanmiddag is mijn oma overleden, dus er komt ook nog weer een druk weekje aan (vrijdag ws. begrafenis). Nou ja we gaan maar weer door.
Saar, wat heerlijk verwend! Fijn zeg, slim dat jullie de verjaardag gevierd hebben verdeeld over twee keer. Gecondoleerd met je oma, verdrietige afsluiting van een fijn weekend. Zal behoorlijk druk worden deze week, succes en sterkte. Miffy, gefeliciteerd! Cocko Hoe was jouw dag?
Saar: gecondoleerd met je oma. Wat is hanna verwend zeg! leuk hoor! Miffy: nog gefeliciteerd! Wij hebben een leuke dag gehad, het was alleen net iets te druk dus lange wachttijden. Maar goed we hebben t leuk gehad en even zonder kids is ook wel lekker. Even niet de verantwoordelijkheid Enne... gister mega hoofdpijn in de achtbaan dus ik zei : hmm zo even naar toilet en ja hoor...precies op tijd.. dus ben niet zwanger hoor
Cocko: Nou is dat ook weer uit de wereld. Ook wel weer een geruststelling denk ik?! Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Vaker er even tussenuit dus Hoe gaat het met de verkoop van jullie huis? Mijn oma was al een tijd ziek en was dementerend. Moet zeggen dat ik het eerder verdrietig vind voor mijn moeder. Nu snel oppas zoeken voor vrijdagmiddag, want we willen eigenlijk wel samen naar de begrafenis. Maar ja Jefta accepteert geen flesjes dus het is nogal lastig. Kan geen tiener vragen dan he?! Hij wil met de rest trouwens net zo snel, zo niet sneller als Hanna. Hij zet zijn knieën er al flink onder... boos dat hij dan wordt als het hem verder niet lukt.. Hanna is helemaal aan de lat. Maar speelt gelukkig wel lekker met haar nieuwe speelgoed. Ik zal zo eens wat foto's opzoeken van haar.
Saar: oei dat is lastig ivm Jefta. Is hij op geen ene mogelijke wijze te helpen met een flesje? Er is toch ook zo'n speciale fles? Of helpt dat ook niet? Snap wat je gevoel is hoor, ik vond het afgelopen donderdag verschrikkelijk voor m'n schoonvader (het was zijn vader). Ja het is de wereld uit haha. Gelukkig maar hoor, zat best in de rats.. Maar goed, als het wel zo was geweest, was het ook goed hoor. Verkoop: het staat nu 2 weken op internet, we proberen het zelf te verkopen dus niet via makelaar. Staat op fb, en op een 6-tal huizensites maar ja, je moet maar afwachten he!
Cocko: Nou dat is natuurlijk ook zo, maar goed als je op dit moment wel even je handen vol hebt dan is een babytje wel weer pittig. Nog geen kijkers gehad dus? Hopelijk lukt het jullie zo, scheelt een hoop geld. Jefta accepteert niets. Maar op zich is de begrafenis wel op een redelijk gunstige tijd als Jefta zich aan zijn 'schema' houdt. 1 uur begint het en ik heb normaal een voeding om 12 uur en dan 4 uur weer. Dus ja. Ik kan er ook niks aan doen anders. Ik heb ook al een potje fruit in huis dus dan moeten ze dat anders maar geven... Of met een bekertje. Nog wel iets grappigs. Ik had een aardbeienvlaai besteld bij de hema want Hanna is dol op aardbeitjes. Voordat de visite kwam mocht ze er met haar handen lekker van smullen. Vraagt ze: vork, vork, vork? Wilde ze dus alleen met een vork eten.. Ach ja.. Even de kinderen spammen.