mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Gefeliciteerd met R ikdus, helemaal vergeten dat ze jarig was!

Saar, fijn dat het goed ging en inderdaad een geluk van de molton haha viesding! ;) gefeliciteerd alvast, wist niet dat wij bijna even oud zijn.

Miffy, arme ninthe! Hopelijk voelt ze zich snel beter!

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    oooh ikdus nog gefeliciteerd met R.

Saar, fijn dat het goed gegaan is,

Ninthe is nog steeds niet lekker, vanmorgen 37,5 voor het slaapje 38,5 en net alweer 39.1 dus zal nog wel oplopen vanmiddag/vanavond
    ze het gelukkig niet mega last verder, alleen wat sneller geprikkeld en wat hangerig en huilerig maar goed dat is niet zo erg

3. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    R. Gefeliciteerd! schandalig heb er glad overheen gelezen of heb je niets gezegd ikdus?

Saar jij alvast gefeliciteerd

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ikdus: alsnog van harte met de verjaardag van R!!

Saar: gefeliciteerd met je verjaardag!

Miffy: beterschap met N!

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Saar gefeliciteerd!!! 27 jaar alweer :)

Thanks voor de felicitaties!!!

Proud had niks gezegd hoor.

saar fijn dat t goed gegaan is

miffy sneu dat ze zo ziekjes is, gelukkug heeft ze er geen last van.

is C nu de volgende of D ?

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    C is volg wk zondag de 8e.. D weet ik niet: Bailey?

Is R fijn verwend Ikdus? Leuke dag gehad?

Ik zit hier echt al een week lang te balen. Rugpijn, nekpijn, alles zit vast :( na de training van Binky 's woensdags heb ik onwijs pijn in rug en been (vd hernia). Bahbah niet echt leuk zo.

7. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Gefeliciteerd saar!

Ow cocko vervelend! Een keer je lekker laten masseren misschien? En doet binky het wel goed op training, of ben jij de enoge die zo hard werkt? ;)

Dean is de hekken sluiter volgens mij, 12 juni.

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Dames bedankt voor de felicitaties.

Bailey: Ik wel, maar dat komt door de 1987;)

Miffy: Vervelend met Ninthe. Hopelijk knapt ze snel op.

Cocko: Oh wat balen zeg. Doet Binky het wel goed op de cursus? Je bent voorheen toch ook weleens wezen kraken ofzo?

Hier ook een ziek meisje. Vanmorgen al 38.8 en een keer overgegeven. En we gaan morgen naar de dierentuin:( Hoop dat het door kan gaan. Hebben kaartjes met c1000 korting en die zijn alleen morgen geldig.

9. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: ahh wat sneu, beterschap! Hoop dat morgen door kan gaan.

Bailey: oke Dean is dus later. Wist het niet meer.
    Ja Binky doet op de training heel goed z'n best.. nu thuis nog! :D Tis echt een boef hoor!

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Duimen maar dat het een eendagsgriepje is. Ze ligt nu alweer in bed dus hopelijk slaapt ze even een tijd lekker.
    Haha klinkt alsof je je handen vol aan Binky hebt.

11. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Hopelijk voelt ze zich inderdaad morgen beter! Was je goed verwend Saar?

Haha die binky, beult zn baasje af zo te horen ;)

Ego, hier al sinds zaterdag een soort buikgriepje. Hoop niet dat het betekent dat ik nu al weer ongesteld moet worden. Dean slaapt weer verschrikkelijk slecht, maar marley gewoon tot 8 uur sochtends! Wat een geluk!

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

He bah bailey. Vervelend. Hoop dat je nog even niet ongesteld wordt. Ik zit er ook nog niet om te popelen. Heerlijk dat Marley zo goed slaapt, is jullie van harte gegund. Kolf je nog steeds of niet?

Ik ben goed verwend. Voor onze beide verjaardagen doen we een fotoshoot met het gezin straks in september. Hanna had cupcakevormpjes en een muffinbakvorm uitgezocht (hoe ze er op komt, maar ze heeft het zelf uitgezocht). Van Jefta een tijdschrift. En ik ga nog met mijn man naar een klassiek concert. En verder een braadpan, bolzeef, kookwekker(Hanna had met de mijne gespeelt oeps), een glazen snijplank en geld. Dat laatste leg ik bij een 'nieuwe' fiets. Als iemand nog een taartje wil... heb nog over:D

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Saar,
    nog gefeliciteerd en beterschap voor H.
    hopelijk kunnen jullie morgen alsnog naar de dierentuin

Ninthe is nog steeds niet helemaal fit, gelukkig geen koorts meer maar wel nog flink snotterig en ontstoken oogjes
    Mayra word nu ook verkouden denk ik, zat vanmorgen groene snot/slijm tussen de melk die ze terug gaf en ze heeft ook wat snotterig neusje, hoop vooral dat ze niet zo ziek als Ninthe word

14. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: he bah zeg, hoop dat je nog niet ongesteld wordt.. Ik heb het net weer gehad, een week lang mega erg. Wat een drama zeg..
    Balen dat Dean weer zo slecht slaapt, heb je al iets van middeltjes in huis gehaald om te proberen of dat nog niet?
    Wel fijn dat Marley zo heerlijk slaapt, dat is superfijn.

Saar: Zooo jij bent verwend! Wat super zeg!! Mmmm taartje gaat er wel in, jammer dat je zo ver weg woont!
    idd hopen dat het maar een dagje is. Ik hoor hier trouwens ook veel kids met buikgriep. Zal wel weer heersen..

Miffy: jij beterschap met de kindjes!

En ja, kheb m'n handen vol aan Binky. Als ik alleen met hem ben gaat het prima. Maar met de kids erbij is het wel opletten geblazen, vooral met koekjes enzo :D :D

Hier geen zieken (afkloppen). En die massage komt vanavond als het goed is haha. Ben idd vaak bij een kraker geweest hoor, en zit er nu ook weer aan te denken. Tis nu wel erg heftig nl.

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Miffy: oh wat vervelend zeg, hopelijk gaat Mayra niet achter Ninthe aan. Even lekker je rust nemen. Je word zelf ook super moe van een ziek kind.

Cocko: Hmm koekjes voeren is natuurlijk ook wel heel erg leuk. Naar hoor die rug. Moet je er niet ooit aan geopereerd worden als het zo heftig is?! Ben zeker verwend, voelde me echt jarig. Al was het vroeger veel leuker haha.

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha koekjes voeren is heel leuk! En eten ook, als je zelf niet meer hoeft :D Maar we hebben hem al heel veel af- en aangeleerd hoor! Maar het was echt wel pittig in het begin. Nu vind ik het wel leuk, alleen het uitlaten met de kids erbij is niet leuk. Dus woensdag op de training nogmaals aankaarten..
    Nee hoor hoef niet geopereerd te worden. Het zijn wervels die helemaal vast zitten, vanaf boven tot beneden. Komt door een val in Gambia destijds, heb toen wekenlang met zo'n ding om m'n nek gelopen. Nu is het gewoon ontzettend gevoelig en als er maar iets mis is, gaat m'n hele ruggenwervel mee.:(

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh lastig dat het moeilijk gaat met de kids. Wat een ellende hou je dan over aan een val. Bah. Hopelijk is het na massage weer een beetje uit te houden.

Hanna wilde net even buitenspelen. Ze heeft nog wel 39+ koorts, maar goed als zij dat wil is het prima. Vanavond maar met een zetpil naar bed denk ik. Ze houdt in ieder geval haar eten binnen. Als het ook maar enigszins gaat, gaan we morgen. Mocht het dan alsnog niet gaan gaan we maar weer naar huis. Geld zijn we toch al kwijt.

18. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Oei dat is dan een lelijke val geweest cocko! We hebben nog niks in huis als vannacht weer een ramp is ga ik morgen langs de apotheek.

Saar, lekker verwend zeg! En hanna ziet je graag bakken zo te horen hahaha. Heeft ze zelf natuurlijk ook wat aan.:-D. Ik kolf nog steeds, wil in ieder geval 3 maanden, hopelijk 6 volhouden.

Miffy, Beterschap voor je kiddos.

19. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Welke dierentuin gaan jullie saar?? Ninthe heeft vrijdag ook met 39+ buitengespweld hoor, het is mooi weer dus kan vast niet heel veel kwaad toch? Binnen houden vind ik ook niks

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Knap hoor echt petje af. Het is al pittig genoeg zonder het kolven.

Miffy: We hopen naar dierenpark Amersfoort. In de zomer kunnen we op de airmiles nog een keer naar Emmen toe gratis.

Deel Deze Pagina