mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door krumfrum, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    wie is er ook in mei of juni 2012 uitgerekend?

we weten sinds dit weekend dat we zwanger zijn en door wisselende cyclussen ervoor geen idee wanneer ik uitgeteld ben. waarschijnlijk ergens tussen 1 en 9 juni 2012. het is voor ons het 2e wondertje.

wie schrijft er gezellig mee over de zwangerschap.

2. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    Ik kom net bij de huisarts weg, en volgens haar ben ik 8 Juni 2012 uitgerekend, zie mijn cyclussen in mijn onderschrift :)

3. krumfrum

krumfrum Actief lid

11 sep 2011
    455
    0
    0
    welkom donja, super gefeliciteerd met je positieve test. mijn ha belt me vandaag in de loop vd middag op en dan hoor ik wel hoe hij denkt over mijn uitgerekende datum. mijn cyclus is erg wisselend tussen 22 en 31 dagen. dus denk zelf dat we uitkomen op ergens 6 juni ofzo. maar ik heb wel al een duidelijk positieve test in handen. en bij de 1e had ik die pas een dikke week na nod. dus ben benieuwd.

heb je al last van kwaaltjes of nog niet? en wat je allang bezig om zwanger te raken?

4. Elmo1982

Elmo1982 Lid

13 jun 2011
    45
    0
    0
    Haarlem
    Gefeliciteerd meiden met jullie zwangerschap.

Ik weet sinds 1,5 week dat ik zwanger ben en ben waarschijnlijk uitgerekend op 18 mei.:) Het is ons tweede kindje.

5. kaar1979

kaar1979 Lid

31 jul 2011
    9
    0
    0
    Hallo dames,

Mag ik ook mee kletsen hier?
    ik ben nieuw hier en vind het reuze spannend!
    ik had afgelopen zaterdag een positieve test in handen:D:D
    denk dat ik 4 juni 2012 ben uitgerekend.
    dit was de 2 de ronde voor ons,hoop dat hij blijft plakken.
    kan het maar moeilijk geloven hoor!
    gefeliciteerd met jullie zwangerschap

6. evelien28

evelien28 Actief lid

8 aug 2008
    107
    0
    0
    Ik weet ook sinds dit weekend dat ik zwanger ben. Het is allemaal nog zo onwerkelijk. Waarschijnlijk 26 mei uitgerekend.

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

7. Mamaleintje

14 sep 2011
    96
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik ben 12 mei 2012 uitgerekend!
    Heb vandaag gebeld met de gynaecoloog en 10-10 m'n 1e echo en afspraak! Vind het wel spannend allemaal maar heb een goed gevoel!
    Groetjes Marjolein

8. Elle84

Elle84 Lid

14 sep 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi dames! bij mij is het nog super pril, 4 weken! vond het zo onwerkelijk die positieve test! Of eigenlijk testen ;) heb er vandaag 4(!) gedaan. Had dat vantevoren niet van mezelf verwacht haha, maar kon het gewoon haast niet geloven.

Ben wel steeds heel bang dat het beebje niet blijft plakken, hebben jullie dat ook? Ik probeer dat wel een beetje los te laten, weet dat het weinig zin heeft om me er wel of niet druk over te maken.

Hele fijne zwangerschappen gewenst allemaal!!

9. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis
    Gefeliciteerd nieuwe zwangeren, en nu maar hopen een mooie, fijne, gezonde en pijnloze zwangerschap :D

Wanneer ben je uitgerekend dan Elle84 ?

10. Donja

Donja Actief lid

23 jun 2009
    217
    0
    0
    adm medewerkster
    In een huis

De kwaaltjes die ik heb is : Moe, op sommige momenten erg sjaggie, steken bij het schaambot, veel plassen, zere borsten en vreetbuien :p

11. Elle84

Elle84 Lid

14 sep 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Donja als alles goed gaat op 5 juni!

12. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hallo, allemaal gefeliciteerd :D
    Ik heb gister positief getest.
    De ene site geeft 31 mei en de andere 1 juni als datum.
    Ik hoop deze keer zover te komen.
    M'n boobs zijn gevoelig en voel me helaas wat gestressed nav
    M'n voorgeschiedenis.
    Hoop hier wat afpeiling te vinden ;)
    O, ja ik zit vaak op de plee om te checken of ik echt niet vloei.
    Voel nog wel ns wat ongikrampen.
    Pffffffffffft succes mamma's ;)

13. Elle84

Elle84 Lid

14 sep 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mirri, wow, heftig zeg! ik hoop op een prachtige plakbeeb voor jou!!

14. kaar1979

kaar1979 Lid

31 jul 2011
    9
    0
    0
    @mirri,gefeliciteerd met je zwangerschap!
    wat heb jij al veel meegemaakt zeg.ik snap dat je bezorgd bent!
    duim voor een plakbeeb!voor iedereen hoor!

ik kon het weer niet laten maar heb weer een test gedaan vanmorgen.knalpositief!ik besef het nog niet hoor,moest er steeds weer naar kijken.
    heb niet eens zoveel kwaaltjes,af en toe me borsten prikken(niet om over naar huis te schrijven maar goed)me reuk is sterk en een opgezette buik.

heb vandaag ook de verloskundige gebeld en heb pas 28 okt een echo......mijn god wat een eind.ben al niet zo geduldig type......wachten wachten wachten maar.
    hebben jullie al veel kwaaltjes? dat ze maar goed blijven plakken!
    liefs karin

15. Happy Elfje

Happy Elfje Nieuw lid

29 sep 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Ik ben ook zwanger!!!
    Alleen weet ik nog niet hoelang.
    Zal het een beetje uitleggen, mischien komt het iemand bekend voor?
    Laatste menstruatie 15 juli. Maar.. op 14 sept was mn eerste positieve test. op 15 sept bloeding tot volg dag. Leek echt wel menstruatie. Meteen daarna toch weer getest. Nog steeds positief.
    Toch maar een bloedtest gedaan. Op 21 sept uitslag positief!
    Gelukkig maar, maar nu weet ik dus niet hoelang ik zwanger ben. De test van cb maar ff gehaald, geeft nog steeds 1-2 weken aan. Misschien toch maar in de ochtend nog s testen ( had vanmiddag getest). Morgen afspraak bij de dokter. Ik ga toch maar eens vragen of ik een echo kan krijgen want volgens de bloedwaarde was ik op 19 sept 4 weken...
    Wat spannend allemaal he. Soms denk ik wel eens.. ben ik nog wel zwanger?

16. kaar1979

kaar1979 Lid

31 jul 2011
    9
    0
    0
    Hoi Happy elfje,

gefeliciteerd met je zwangerschap!spannend he?!ik had vandaag ook niet echt het gevoel dat ik zwanger ben,maar ben het lekker wel!
    ben ook wel benieuwd hoelang je zwanger bent,het ligt er ook aan wanneer je je eisprong hebt gehad he?!

ik had even de huisarts gebeld vandaag hoe het zat met de griepprik,maar dat kon geen kwaad.ze vroeg zich af waarom ik nog niet langs de huisarts was geweest.bij de vorige zwangerschap ben ik ook niet langs geweest,heb het wel in me dossier laten zetten maar meer niet.maar goed ik moet volgende week vrijdag langs komen.ben benieuwd!
    is dat gebruikelijk?als je zwanger bent om langs te gaan en waarvoor dan?bij de eerste kan ik me dat wel voor stellen.......

hoe is het met de rest van de dames?
    is het idee al een beetje gewend?ik kan het maar niet geloven!

fijne avond!

17. kaar1979

kaar1979 Lid

31 jul 2011
    9
    0
    0
    @happy elfje,en hoe was het bij de dokter?weet je al wat meer?
    ben benieuwd

18. Happy Elfje

Happy Elfje Nieuw lid

29 sep 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

nou ben nog niks wijzer, heb zelf maar geregeld dat ik morgen een echo kan laten maken, dan maar er voor betalen, ik wordt helemaal gek van onzekerheid. Komt zowel door die cb test met indicator ( na 11/2 week nog steeds 1-2 weken)als de reactie van de dokter. Hij heeft nog gevoeld en hij "dacht"de baarmoeder te voelen. Hij ging bellen voor een echo maar natuurlijk heeft niemand tijd.
    Ik hoop dat ik morgen goed nieuws heb want ik ben bang dat t toch mis is..
    Heb nog wel heel de dag gevoelige pijnlijke borsten maar ik geloof t pas als ik t zie.
    Heb in 1 1/2 jaar nl al 5 miskramen gehad.

19. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Hallo meiden!!

Ook ik zou me graag hier willen aansluiten! Heb op 22/9 een positief test gehad... en nog veeeeele erna..! (ja echt... wel 10 denk ik...) Kon het gewoon niet geloven!! ;)

Maar heb me er dan toch bij neergelegd dat ik serieus op een plastic testje moet vertrouwen totdat ik mijn intake/eerste echo krijg op 20/10!!

Volgens berekendingen ben ik 30mei uitgerekend..!

Iedereen... geniet lekker van het mooie weer!! Ik ga nog even een powernap doen.. moet om half5 werken.. tot 8uur morgenochtend ..avond/slaapdienst! :(

20. kimsel

kimsel Bekend lid

15 mrt 2011
    828
    0
    0
    Gelderland
    Hallo dames,

Ook ik mag me toevoegen. Ik weet sinds een weekje dat ik zwanger ben. Heb in april een vroege miskraam gehad. Gebruik nu ook Utrogestan en dat geeft me iets meer zekerheid maar ben, net als jullie, nog erg onzeker en kan het moeilijk geloven.
    Als het goed is ben ik rond 3 juni uitgerekend.
    17 oktober krijg ik de eerste echo.

Deel Deze Pagina