mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door krumfrum, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Een spannende week dus! Heb je nu nog last van bloedverlies? Ik hoop dat je een beetje rust vind en dat je volgende week goed nieuws hebt! Ik denk dat de vk het niet zo goed durft te zeggen, omdat ze ook niet weet hoe het afloopt..? Rustig aan dan maar!

2. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Jeetje Cocko wat spannend en dat terwijl je al zover bent. Sterkte!

3. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    ow Cocko, wat een vreselijk spannende tijd! Ik hoop echt voor je dat alles goed blijft gaan en het toch spontaan verdwijnt. wat naar zeg, misschien toch maar het beste om gewoon rustig aan te doen.

wij hebben ook net de echo gehad, alles zag er super uit! een heel beweeglijk klein kindje, kon nu al niet stil zitten voor een goede meting. haha. het lijkt erop dat we nu precies 11 weken zijn, dus een klein weekje terug geplaatst. uitgerekende datum staat nu op 7 juni. Ooh... mijn roze wolk is nu nog groter dan ie al was, woehoe!!!

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ellaa: fijn zeg! GEfeliciteerd met de goede echo! Leuk he, je kunt echt alles al onderscheiden van het kindje, zo gaaf!

Ik ga het ook echt rustig aan doen, al wordt dat lastig met twee kleine koters. Maar goed, ik ga m'n best doen. Verlies nu wel weer meer bloed doordat ze met dat apparaat op m'n buik heeft zitten duwen. Ik hoop gewoon dat dat stolsel niet groter wordt. En verder moeten we afwachten. Veel kun je er niet aan doen helaas.

5. wonderland26

22 sep 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ellaa, wat fijn dat je echo goed was! Ik ben heel blij voor jullie, nu kun je toch echt gaan genieten, tenminste dat vond ik wel na de echo!

@ cocko, nee waarom nou weer zo'n rotbericht, ik kan me voorstellen dat je niet meer blij kunt zijn. Die onzekerheid, vreselijk...
    Meis ik leef echt met je mee, houd de moed erin en vertrouw op je kindje!!!

Ego:

Ik ben net bij de VK geweest, ze heeft buik gevoeld, baarmoederstand was prima voor 12 weken, toen zei ze, ik wil gaan proberen of ik het hartje kan vinden want soms lukt dat nog niet. Ze zette het apparaatje erop en gelijk was het daar, supermooi om te horen, geeft een heerlijk gevoel.
    Ga zo maar weer eens slapen, tot morgen allemaal!

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

ab1984: Moet jij volgende week weer naar de vk? Hoe gaat het verder met je?

Wonderland26: wat bijzonder zeg. Lijkt me echt heel gaaf om het hartje te horen.

Ellaa: Super hoor wat heerlijk! Fijn die roze wolk:)

7. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    @Saar, het gaat wel goed met me hoor. Ik moet woensdag naar de VK en vrijdag heb ik weer een echo. Ik ben er nu wel rustig onder, maar volgende week zal ik wel zenuwachtig zijn vrees ik. Ik ben best wel van m'n roze wolk gevallen, dus ik hoop dat ik er volgende week weer terug op mag. Ik hoop echt niet dat de spannende tijd tot 12 weken nog langer gaat duren, maar ik moet me er maar aan over geven. Ik reken er maar niet op dat ik een hartje ga horen bij de vk, daar is het toch nog te vroeg voor.

8. wonderland26

22 sep 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

hier dan eindelijk mijn echo, ben er nu achter hoe ik moet scannen met de nieuwe printer:p

9. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    @ ab1984: je zal idd het hartje nog niet horen kloppen, maar je kan het wel heel goed zien op de echo hoor! wij konden de echo met 8 weken al zien kloppen op de echo, is echt heel mooi om te zien. Hopelijk heb je volgende week ook zo'n mooie echo!!

@ wonderland: Wow wat een mooi fotootje! zo'n mooie heb ik nog niet! zal binnenkort ook even proberen of ik m erop krijg. En wat bijzonder dat je het hartje gehoord hebt! ik moet 8 dec weer naar de vk, hoop dat ik dan ook het hartje kan horen.

@ Cocko: hoe gaat het nu met je? nog ergens last van gehad of is het momenteel rustig?

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Wonderland: wat een mooie foto! Erg leuk zeg! Je kunt echt al het neusje enzo zien! Grappig!

Ella: ja het is op het moment rustig, donderdag nog wel gevloeid maar gisteren en tot nu helemaal niets. Maar ja, maak me toch wel zorgen omdat dat bloedstolsel er wel zit. En we weten niet wat dat doet van binnen. Pff hoop maar dat t gauw weg is!

Ab: wanneer heb je de volgende echo dan? Of heb ik daar over heen gelezen. :)

Hoe is het verders met jullie allemaal? Goed weekend allemaal!

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wauw Wonderland wat een mooie echo en wat duidelijk! Ze hebben bij jou wel een heel goed apparaat als ik het vergelijk met die echo's van mij!

Wel fijn cocko dat het bloedverlies is opgehouden dat geeft misschien al wel een iets lekkerder gevoel? Blijft spannend denk ik de komende dagen...

Ellaa wij gaan op dezelfde dag voor controle! Duurt lang vind je ook niet?

Hier gaat het verder wel goed. Sinds woensdag zwaar verkouden en ben donderdag en vrijdag thuisgebleven. Gister een jankdag vreselijk! Ene moment heb ik keihard zitten lachen en het andere moment zat ik keihard te janken hihi raar! Dat had ik met de pil ook wel eens :D Zou vanavond met mijn man naar een concert waar we al in juni kaartjes voor hebben moeten kopen en nu kan ik niet mee. Ik durf het niet aan is niet goed voor mijzelf en het kindje om nu te forceren. Dus hij gaat met een vriend. Helaas voor mij, maar ja beter even aan onszelf(mij en de baby) denken! Ik heb mijn man op het hart gedrukt dat hij voor 3 moet genieten;)

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hallo allemaal,

Saar: hoe gaat het nu met je? Ben je al weer wat opgeknapt? I hope so! Jammer dat je dat concert moest missen zeg! Maar goed van je dat je aan jezelf denkt hoor! En aan je beebje natuurlijk!

En hoe is het met de anderen? Allemaal druk aan het werk?

Fijne dag!

13. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    hier gaat alles goed. laatste dagen wel een beetje misselijk terwijl ik daar nooit eerder last van heb gehad, maar ach, zal vast wel weer overgaan.
    vanochtend heeft mijn dochtertje buisjes in haar oren gekregen, was wel even spannend, maar alles is goed gegaan en ze rent nu alweer vrolijk door het huis.

Saar: gaat het alweer wat beter? ik heb er afgelopen week ook veel last van gehad, maar nu is het bijna over. Het is wel eventjes extra vervelend als je zwanger bent hè? sterkte!

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier gaat het nog niet echt lekker. Gisteren overgevend in bed gelegen. Nu gaat het iets beter, maar de verkoudheid zit echt in mijn holtes. Voorlopig nog niet aan het werk ben ik bang! Vind het wel vervelend, maar je doet er niks aan. Heb wel het idee dat het meer impact heeft nu en ik minder snel opknap.

Cocko hoe is het met jou? Hou je het nog een beetje uit thuis? Nog 2 nachtjes slapen...

Ellaa fijn dat het goed is gegaan met je dochter! Lijkt me inderdaad toch even spannend. Nu hopen dat het goed helpt! Vervelend ook die misselijkheid, hopelijk gaat het snel weer over!

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ella: is het de 1e keer dat ze buisjes kreeg? Altijd spannend he! Fijn dat ze er zo weinig last van heeft gehad!
    Tsja, die misselijkheid, daar valt weinig tegen te doen helaas.. Steeds kleine beetjes blijven eten, misschien helpt dat?

Saar: balen zeg, dat je nog niet opknapt. Als het echt in je holtes zit, kan dat een poosje gaan duren ja! Heb je niet iets gehad van de huisarts, spray ofzo? Dat wil wel eens helpen. Weet niet of dat mag als je zwanger bent overigens..

Gisteravond kreeg ik ineens weer heel veel oud bloed, was ook anders dan eerst. Nu is het weer over, maar hoop wel dat het van dat stolsel afkomstig is. Nou, woensdagavond weten we meer. Gelukkig heb ik nog steeds trek en ben ik nog steeds misselijk dus denk dat het met de beeb wel goed gaat. Dat houd ik mezelf gewoon voor, positief blijven toch?!

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

De dokter heeft gezegd gewoon uitzieken... Doen we dan maar!

Vervelend cocko dat bloed... Moet het bloed van het stolsel er ook niet uit? Ik bedoel kan het ook een goed teken zijn dat het straks dan weg is? Ik heb er geen ervaring mee... Spannend voor woensdagavond inderdaad!

17. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    was inderdaad de eerste keer buisjes. vandaag heeft ze het heel stoer verteld op het kdv.
    misselijkheid gaat alweer iets beter gelukkig.

@ Saar22: pff, je hebt het flink te pakken zeg. hopelijk knap je snel weer op!
    @ Cocko: jeetje, zal wel weer even schrikken zijn geweest. maar misschien is het juist ook wel een goed teken zoals Saar ook al zei. (maar ja, ook ik geb er geen verstand van...). Ik duim voor je dat morgenavond alles er goed uitziet.

18. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ellaa: fijn dat de misselijkheid weer wat weg is. Het is zo beroerd als je misselijk bent!

Saar: balen joh, idd gewoon uitzieken dan. Neem je tijd ervoor, het is niet anders. Beterschap in ieder geval!

Onze jongste is van zondag op maandagnacht ziek geworden, dus had het een en ander om te wassen. Gisteravond was het helemaal een drama, had z'n bedje verschoond, hij was zelf in bad geweest. Ligt ie net 5 minuutjes in bed spuugt ie echt alles onder! Dus weer alles verschoond etc, heeft ie tot 4x toe alles onder gespuugd. Och och, hij is zo beroerd. Echt vervelend, hij kan niets binnen houden. Ik zag zelfs eten van vorige week ;) Het lijkt wel of het niet verteerd wordt ofzo. Dus maar even goed in de gaten houden.

19. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    @ cocko; jemig, dat is ook vervelend zeg. Ik zou niet eens 4 setjes beddengoed hebben gehad.... :p Hopelijk steekt hij de rest in huis niet aan.

ik heb iets te vroeg gejuicht qua misselijkheid, het is weer volop terug vandaag..... jammerjammer...

20. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ellaa: wat balen dat het weer terug is.. en als je iets eet, trekt het dan weer weg die misselijkheid? Hier helpt dat wel, telkens weer een klein beetje eten. Maar tis o zo lastig, die misselijkheid!

Moet straks met m'n zoontje naar de huisarts. Dacht aan voedselvergiftiging en heb contact gehad met nutricia. Nu belde daar later weer een man van terug, nogal recht voor z'n raap, dat ik direct contact op moest nemen met huisarts. En ik moet die beste man ook weer terugbellen. Kleine kinderen drogen erg snel uit en hij houdt niks meer binnen en z'n ontlasting is ook heel raar om te zien. Pff ineens een hoop adrenaline in m'n lijf. Die man maakte me wel een beetje aan het schrikken hoor.

Deel Deze Pagina