Wat een vervelend nieuws allemaal zeg(Ellaa)! Ik hoop dat 2012 voor ons allemaal ook veel goeds mag brengen. Goed om te gaan fysiofitnessen! Ik moet nog even kijken wat financieel allemaal haalbaar is! en..... IK BEN VANDAAG 20 WEKEN ZWANGER JIPPIE!!!
Gefeliciteerd Saar met deze mijlpaal! wanneer mag je precies voor de echo? Leuk hoor. Ik mag 16 januari, heb er zo'n zin in!
Haha het moest er gewoon even uit Morgen naar de verloskundige en dinsdag voor de 20weken echo. Heb er ook veel zin in, maar begin het ook wel een beetje spannend te vinden! Mijn man heeft gister voor het eerst een schopje gevoelt, zo bijzonder!
@Saar ik ken het gevoel. Ik heb morgen weer een echo, om te kijken of het vruchtwater wat meer is. Ik voelde me afgelopen niet echt fit. Heb twee dagen erg last gehad van buikpijn, dat waren m'n darmen denk ik, maar ook groeipijn. Dit weekend ben ik ontzettend moe. Ik vind het echt heel spannend, ik hoop zo dat alles goed is en stiekem ook dat ze kunnen zien wat het geslacht is. Hoe dichterbij die echo komt, hoe meer zorgen ik me maak. Stom eigenlijk..... Ik zou blij zijn als ik een paar weken verder ben en het kindje kan voelen, maar zo blijf je aan de gang. Geniet ervan Saar!
oh Ab, spannend zeg! Hopelijk is alles goed op de echo. Ik vind het helemaal niet gek hoor dat je je zorgen maakt, zou ik ook doen denk ik. en misschien duurt het helemaal niet zo lang meer hoor voor je het voelt, zie dat je ruim 15 weken bent. (en zo niet, maak je daar niet heel druk over hoor, sommige vrouwen voelen de hele zwangerschap niks). hier voert de baby al hele shows op voor ons, haha. Ik geniet er zo van als ik die trapjes weer voel. Ik heb soms zo'n zin in koffie, maar als het dan voor me staat vind ik het maar stinken en vies, stom hè. Ik vertelde laatst iets over een vervelende brief. Ik heb daar nu een goed gesprek over gehad met mn moeder en zus, en we zijn tot een "oplossing" gekomen, dus dat is weer een zorg minder. Nu kan ik me weer vol op de zwangerschap en mijn studie storten. Succes allemaal met alle zorgen en ongemakjes. En geniet lekker van die mooie baby in de buik
Nou ik kom net bij de verloskundige vandaan en alles was goed. Wel 3 kilo aangekomen de afgelopen maand slik. En een erg beweeglijk kindje. Ze snapte met het opzoeken van het hartje waarom ik het al dagelijks voel. Morgen 20 weken echo en dan voorlopig weer even klaar. ab1984: en hoe was het vruchtwater nu? Hopelijk voldoende? ellaa: fijn dat de stress weer een beetje minder is. Lekker gaan genieten!!! Ik vind koffie gelukkig nog heerlijk Lekker gevoel in je buik he?!
Hoi Meiden, Alles gaat goed hier lees ik? Ab1984: Ik hoop dat alles goed is, hoelaat heb je de echo, laat je het wel weten? misschien ook wel het geslacht of mogen wij dat niet weten ? @Saar22, jij hebt dus ook al zo'n druktemaker in je buik? hier ook hoor, maar wat een heerlijk gevoel he, het geeft ook echt een bevestiging van, ik ben er hoor! Echt super, de schopjes worden ook echt steeds harder dat kun je ook duidelijk merken. @ella: Wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad, zoiets blijft toch aan je knagen, nu kun je onbezorgd genieten! Morgen heb ik ook de 20 weken echo, yess eindelijk, kan niet wachten! Vind het ook heel erg spannend, of alles wel goed is, ik bedoel er wordt toch weleens wat ontdekt op die echo, ben blij als het goed is en we weer verder kunnen met genieten. WOensdag naar de VK , ook altijd leuk!
Goed nieuws! Alles was goed. Het vruchtwater was veel meer. En het i een jongen! Ze wist het 100% zeker en ik heb het zelf ook gezien, dus we kunnen gaan shoppen Dus nu wacht ons de lastig opdracht om een jongensnaam te verzinnen, want over een meisjesnaam waren we het al eens......
Wat fijn zeg ab1984 weer lekker verder genieten! En een jongen, op naar de blauwe wolk! Samba25 spannend morgen! En geniet ervan!
Ja leuk he? Jij ook morgen toch? Wilde jij het geslacht weten? Zo ja dan ben ik heeel benieuwd, veel plezier en succes , hoelaat heb je de afspraak? Ik om 9:45 lekker vroeg gelukkig!
Samba25: Ik ook vandaag om half 3 dus duurt nog even. We willen het niet weten ;t wordt een jongetje of een meisje dat weet ik wel zeker succes zo!
hey wat leuk! allemaal goede berichten! En Ab, wat fijn dat alles nu goed gaat zeg, kan me voorstellen dat het wel even een opluchting was. En een jongetje, leuk hoor!! Shopse! twee echo's vandaag, hopelijk blijft het goede nieuws erin! ik ben benieuwd hoe het gaat bij jullie! maandag is mijn gote dag, we willen dit keer ook graag weten wat het wordt, dus vind het nu wel extra spannend! gisteren ben ik voor het eerst naar de zwangerschapsfitness geweest. was erg leuk. je krijgt echt een persoonlijk programma, dus het is echt afgestemd op mij, superfijn!en gezellig met 5 andere vrouwen (nou ja, gezellig.. eentje is niet helemaal mijn type geloof ik, haha, wat een zeur )
Hey meiden Nou de echo was super, alles was helemaal goed en de kleine lag lekker te duimen haha. Dus ik ben helemaal blij!!! Nu saar vanmiddag, succes !
Nou super!! heerlijk van genieten! Ik hoop dat ze mijn kleine in beeld krijgen. Gister zwom die ook steeds weg toen ze het hartje wilde luisteren...
Nou jij nog Saar! Spannend! Ab: leuk, een jongetje! Fijn dat alles goed was. En Samba: ook voor jou fijn dat het goed is, grappig gezicht he als zo'n klein mensje ligt te duimen! Ellaa: jij maandag dacht ik toch? Nog even wachten dus.. Ik pas volgende week vrijdag, duurt nog zo lang! Helemaal na deze positieve berichten.
Joepie alles is goed. Ons kleintje lag er wel heel onbenullig bij dus was goed duwen, maar op het einde draaide die nog 180 graden waardoor we toch een profielfoto hebben. Echt wel een opluchting.
hahaha, Saar, wat grappig.. ik zie echt beentjes in de nek enzo voor me Samba en Saar, super dat jullie echo's helemaal goed waren! echt fijn. Ik moet idd maandag cocko, jij volgende week vrijdag, eventjes geduld dus nog... ik kan ook bijna niet meer wachten hoor, haha!