Jeeej wat fijn saar dat het bij jullie ook goed was! Dus de beeb wilde niet meewerken hahaha, ja dan is het soms wel even lastig voor de echoscopist maar het is gelukkig goed gekomen. Nou meiden nu snel volgende week worden en dan zijn jullie aan de beurt, ben heel benieuwd!!
Jaja het wordt vanlieverlee wel spannend hoor. Voelen jullie de baby ook zo laag in je buik schoppen? Ik had dat met de vorige twee niet hoor, deze zit zowat in m'n liezen lijkt het wel... En het schopt heel vaak tegen m'n blaas ofzo, want dat doet mega zeer en moet ik rennen naar de wc.. Dus wat dit voor mensje wordt...
Hahahha nou vast een gewoon mensje toch hahaha? Mijn beeb zit ook vaak heel laag te trappelen, mijn dochter zat ook veel hoger, weet ook niet wat voor mensje dit is hihi
hahaha, grappig, maar ook wel een beetje irritant lijkt me. bij mij zit de baby juist heel hoog, maar dat had ik de vorige zwangerschap ook. Toen is mijn dochtertje uiteindelijk ook helemaal niet ingedaald. Hoop dat dat dit keer wel gebeurd. (alhoewel het qua wc-bezoek wel fijn was, heb nooit echt vaak gehoeven). maar doordat deze ook weer hoog zit heb ik nu ook al last van maagzuur, maar ach, als dat het enige blijft dan hoor je mij niet klagen
Hihi onze kleine is ook vaak aan het trampolinespringen op mijn blaas. Een raar gevoel en inderdaad hup naar de wc! Af en toe zit'ie ook weer hoger, maar meestal laag. Spannend voor jullie dames, maar 't is zo volgende week...
Ben net bij de vk geweest en ja hoor, de beeb zit heel laag in m'n buik! De baarmoeder zat al wel tegen de navel aan maar de massa voelde ze echt onderin! En ze kreeg direct een schop toen ze even wilde duwen Die dacht natuurlijk: hee, afblijven, mijn plekje!
Haha wat leuk cocko. Het kleintje moet er echt nog in groeien... Bij mij lag de placenta ook bovenin geloof ik! Lekker van genieten en op naar de echo
Ja genieten doe ik ook wel hoor, maar ben toch wel benieuwd of het een kleintje wordt.. bij de 1e zeiden ze dat het een kleintje was en ben er toch wel iets huiverig voor dat het nu weer zo is.. we wachten het nog een weekje + dag af
En hoe is het hier met iedereen? Bij mij wel goed... Ellaa: Hoe is het gegaan??? Cocko: Nog een paar nachtjes voor de echo!!!
Ja Ellaa, ben ook erg benieuwd hoe het was! Saar: was jij degene die het een paar weken terug had over een tas (voor de baby) van de kruidvat? Klopt het dat je die pas later in je zwangerschap kan ophalen? Ik dacht dat jij al wist wat er in zat?? Of heb ik dat mis? hier gaat het ook wel goed hoor! heb wel weer ineens vlagen van misselijkheid.. heel raar maar goed, gaat wel weer over! Kindjes zijn vandaag heerlijk aan het buiten spelen en ik ben in de schuur bezig geweest met het verven van een kastje. Lekker karweitje hoor..
Jouw GRATIS Baby & Mama Voordeel We trakteren je graag op gratis leuke en handige producten die heel goed van pas gaan komen voor je babyuitzet: Jouw Baby& Mama voordeel! Zo hebben we speciaal voor jou de Baby & Mama tas ontworpen die je kan vullen met de andere GRATIS producten die jij van ons kado krijgt: Kruidvat Newborn luiers (18 stuks), een Kruidvat BPA-vrije zuigfles (250ml) en Kruidvat bodylotion (300 ml)*. Zo vraag je Jouw Baby & Mama voordeel aan! Je kunt Jouw Baby & Mama voordeel aanvragen als je in bezit bent van een geregistreerde Jouw extravoordeelkaart. Heb je Jouw extravoordeelkaart al geregistreerd? Log rechts boven op deze pagina in en ga naar jouw profiel of 'Wijzig gegevens'. Geef onder 'Jouw kinderen' aan dat je een kindje verwacht en wanneer je uitgerekend bent. Geef aan dat je Jouw Baby & Mama voordeel wilt ontvangen. Je ontvangt ongeveer 2 maanden voor je uitgerekende datum per e-mail bericht dat je Jouw gratis Baby & Mama kado's kunt ophalen bij Kruidvat. Kijk van de website. Heerlijk weer he?! Ik baal ervan dat ik binnen zit, maar van't weekend al heerlijk in het bos en op de hei geweest!
Bedankt! Heb me suf gezocht bij de kruidvat haha! Gewoon niet goed gekeken dus ... Kweet niet wat het is, en of jullie er ook last van hebben maar de babykamer is hier al helemaal klaar Bij de anderen had ik het maar net op tijd af, maar nu staat alles al klaar. Moet alleen de kleertjes nog wassen enzo, maar moet me inhouden om dat niet alvast te doen. Ergens denk ik ook dat dit kindje eerder komt maar waarom ik dat denk? Niet altijd even leuk, die gedachten. En hebben jullie nu al de namen? Wij verzinnen ons suf maar we vinden gewoon niets leuk. Onze kinderen hebben gewone hollandse namen maar die hoor je niet heel erg veel op zich. En zoiets willen we weer maar vind alles snel al zo jaren 80 klinken
Haha geeft niets joh. Kleine moeite en aangezien ik me toch verveel... Nog 6 weken werken en ben niet zo druk. Wij hebben nog niets gedaan. We moeten eerst de studeerkamer verplaatsen en daarvoor moet eerst een wand behangen worden en 2keer gesaust. Dus wij zijn er nog helemaal niet klaar voor. Maak me er ook nog niet erg druk voor moet ik zeggen, maar goed we hebben zoveel andere dingen aan ons hoofd. Snap wel als je het gevoel hebt dat het eerder komt dat je ook wat sneller bent en ach als jij je prettig voelt bij het klaar hebben van het kamertje geeft het niet toch? Staat geen termijn voor... Hoop in ieder geval dat je kindje lekker blijft zitten voorlopig. We hebben 2 voorkeursnamen (jongen en meisje), maar zijn er nog niet uit. Dus ja... Onze voorkeur ligt bij bijbelse namen, maar mijn man wil niet iets apartere namen en ik wel haha. lastig
Ja jullie zijn druk bezig met de sollicitaties.. al iets gehoord?? Ach ja, je hebt de tijd nog voor het kamertje he! Dat scheelt nog wel, maar goed, de tijd gaat hard vind ik. Vind het heerlijk om te lezen dat jullie zo relaxed zijn, knap hoor! Oei dat is helemaal lastig dan met de namen! Wij hadden ook zitten denken aan bijbelse namen maar pff dat is nog best lastig hoor! Nou ja, tegen de tijd dat het kindje er is, zullen we het vast wel weten! Toen ik bevallen was van ons zoontje, lag er in de kamer naast mij iemand die ook nog geen naam hadden voor hun kindje dus stond er op het naamkaartje: moeder ..... met baby. Haha stond zo raar joh!
Nou alleen dat hij een goed CV heeft en dat de reisafstand te veel is:s Nog niets concreets dus, maar dat komt nog wel. Scheelt voor het kamertje wel dat we zo'n mozesmandje kunnen lenen van mijn zus met alles erop en eraan. De babykamer hoeft dus ook nog helemaal niet af, maar gebeurt wel. Morgen ga ik een groen dekentje halen bij V&D en dan kunnen we langzamerhand de muurkleur uitzoeken. Moet mijn man gewoon een beetje doorwerken. Echt shoppen gaan we pas doen als ik helemaal thuis ben dus in maart. Heb ik nu de energie niet voor. Ja met namen is het toch wel lastig. Je geeft je kind de naam voor het leven mee, maar ik heb zelf een aparte naam en ik ben er ook aan gewend dus ach.. 't Is alweer dinsdag op naar vrijdag!!!!
Oke dus tot op heden geen gesprekken staan o.i.d. Hopelijk komt het snel! Jullie gaan dus echt alles afmaken op t moment dat jij thuis bent straks. Wel handig, kan je wel in 1x doorgaan (als je de energie er althans voor hebt..) Die namen.. word er soms echt niet goed van. De een is te modern, de ander is te ouderwets, de volgende te kort, dan te lang.. en zo is het altijd wat! ook op internet kom je namen tegen waarvan ik denk: hmm nee dat is niks voor ons.. Nou ja, komt vast wel goed.
Ja mijn man doet het zware werk. ik mag door rugklachten al niet al te veel meer(geen BI hoor, maar de klachten die ik al in mindere mate had). We hebben goede hoop trouwens bij bepaalde bedrijven, maar ja je weet het niet.. Ja namen namen namen. Ik test nu gewoon thuis de 2 namen die we hebben bedacht, maar 't klinkt nog een beetje raar... Kwestie van wennen misschien haha ben benieuwd hoe het bij Ellaa was...
hey dames, wij hebben idd gisteren avond de echo gehad. Alles was helemaal goed! SUPER! en het wordt een meisje! , een echt meidenhuishouden dus! leukleuk! Ze wilde alleen echt niet stilliggen tijdens de echo, haha, nu al een druktemakertje. heb wel een paar mooie foto's meegekregen. qua namen weten we het ook echt nog niet. Ons 1e dochtertje heet Nouk en we willen nu wel weer iets stoers en korts (hoeft niet persé heel apart te zijn ofzo). ben wel blij dat het een meisje is, want jongensnamen vind ik echt nog veel moeilijker.