mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door krumfrum, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    fotootje van de echo

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oooooh wat fijn! Gefeliciteerd!

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Super! Vond het al zo lang duren.. maar fijn dat alles goed was! Wat een prachtige foto zeg!! Wouw! En leuk, weer een meidje!

4. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    @Ella Wat een mooie duidelijke echo! Leuk hoor een meisje!

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wat een mooie echo trouwens! Duidelijk zeg! Had ik gister nog niet eens gezien!

6. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    thnx allemaal! zaten jullie ook helemaal in de wolken na de goeie echo?? ;)

nou op naar vrijdag Cocko, dan is het jouw beurt! Als die ook goed is dan kan de feestvreugde niet meer op in dit forum! :p

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Jaja het is bijna zo ver hoor.. moeten half 9 er al zijn, dus vroeg ons bedje uit. Kids uitbesteed, dus hebben we do.avond gelijk voor ons saampjes. Heerlijk!
    Van de week 's nachts alleen best even angstig geweest, had ineens verschrikkelijke buikpijn die pas na een half uur wat minder werd.. Pff had het niet meer! Maar ik voel het kindje nog steeds goed dus het zal nog wel goed zijn allemaal. Toch zit je wel even in de stress dan hoor.

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Succes vandaag! Hopelijk goed nieuws!

9. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja alles was goed hoor! Het was een dikzakje volgens de gyn ;) Maar mijn man en ik denken nog steeds dat ik toch anderhalf a twee weken verder ben dan dat de vk zei. Ik stond nu al op 21 wk en 3 dagen en ben dus pas 20 weken en 3 dagen. Dus een week verder, komt meer in overeenstemming met de andere twee kindjes. Maar goed, misschien doet dit kindje het voor de verandering eens erg goed! Maar ja, vorige zei de gyn dat de placenta bij elke zwangerschap slechter zou zijn dus hoe de komende 20 weken gaan, is afwachten!
    Ben ook explosief gegroeid .. en jullie???

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou super goed nieuws! Gefeliciteerd! Ja 't blijft dus spannend, hoop dat het goed blijft gaan!

Ik begin nu ook wel te groeien. Ben nu in totaal 5 kilo aangekomen met 22 weken dus schrok ik wel even van de laatste keer bij de vk. Maar hoort erbij he?! Voel mijn buik soms ook trekken...

11. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja je voelt je huid soms echt trekken, ik smeer het dagelijks in nu en dat scheelt wel!

12. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Jeej, cocko, goed nieuws!! maar nu weet je dus eigenlijk niet zeker wat je uitgerekende datum is??

Ik krijg mijn winterjas ondertussen bijna niet meer dicht, ben bang dat ik binnenkort toch maar in een jas van mijn vriend moet gaan rondlopen, haha.
    gewicht valt me reuze mee, ben wel dikker als de vorige zwangerschap, maar minder aangekomen. toch gek....

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    De gyn houdt nu nog 4/5 juni aan maar hij heeft nu wel genoteerd dat volgens mijn eigen berekeningen het twee weken eerder zou kunnen zijn. Dus afwachten hoe het met de groei gaat. Maar ook hij was verbaasd dat het kindje nu zo aan de dikke kant was! Dus wel beetje raar allemaal..

Haha kan jouw winterjas ook al niet meer dicht?! Hier nog eentje! Pff.. Echt niet handig hoor! Ben 6 kg aangekomen, wat moet dat worden zeg! Bij de vorige twee was ik totaal nog geen 6 kg aangekomen.

Hebben jullie verder nog last van iets ofzo? Ik heb hier elke dag mega hoofdpijn, vervelend.

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou 6 kilo is wel heel netjes voor je hele zwangerschap!
    Je kunt nu trouwens nog zo de langstzwangere zijn dus haha.

Ik ben alleen nog steeds behoorlijk moe en heb als ik te veel doe (traplopen/sjouwen etc.) rugklachten. Maar goed dat komt straks wel goed.

Mijn winterjas krijg ik nog net dicht, maar heb er ook nog 1 met knopen dus dat komt vast goed haha.

15. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    cocko, die 6 kilo zal dan vast een goed teken zijn!!
    Ik ben nog maar 2 kilo aangekomen, en dat met die feestdagen. vind het zelf wel erg weinig, maar volgens de echo was alles goed, dus maak me niet teveel zorgen.

klachten heb ik momenteel niet echt, voel me juist heel fit in deze periode. af en toe wel klein beetje last van mn rug, maar dat kan je nauwelijks een klacht noemen.
    dus voorlopig hoor je mij niet klagen.

16. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hi Meiden,

Ben ik ook weer even, wat fijn dat alle echo's goed waren en wat een mooie foto!!!
    Nu alleen ab1984 nog toch?

Over gewicht, vorige zwangerschap was ik 17 kilo aangekomen in totaal, nu al weer 7 kg ....heb ook echt al een dikke buik , die had ik de eerste keer echt nog niet met 20 weken, ik vind het wel erg mooi.
    Wanneer gaan we eigenlijk eens buikfoto's plaatsen? lijkt me erg leuk!!

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

#417 Saar22, 21 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jan 2012
    Nou ik wil wel beginnen. Dit was mijn buik 2 weken geleden en heb nu even geen foto's gemaakt. Doe het elke 4 weken zo ongeveer!
    Normaal ben ik mooi plat aangezien ik in de afgelopen 2 jaar ben gaan afvallen 10 kilo. Alleen mijn borsten blijven ellendig groot..

18. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Wow Saar, dat kun je al goed zien idd! Erg leuk!! Kzal maandag wel ff foto maken, nu erg druk!
    Goed weekend allemaal!

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja nu is het tenminste geen buik meer van: ben jij een beetje aangekomen ofzo... Merk dat ik er wel een beetje moeite mee heb aangezien ik 10 kilo ben afgevallen met veel moeite en nu zomaar weer aankom, maar ik geniet ook wel weer van het dik zijn nu het mag haha. Beetje dubbel.

20. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Hey leuk! mooie buik hoor Saar!
    Ik heb zo geen foto, maar zal er ook snel eentje opzetten! Leuk idee!

Deel Deze Pagina