Nou de foto is niet zo netjes hoor.. maar heb t even tussen door gedaan Ik heb altijd een 'ingevallen' buik dus voel me nu al plofdik
Mooi buikje cocko. Haha ook een beetje hetzelfde gevoel als ik heb... Gelukkig komt het over een week of 20 weer iets goed
ja en dan moet je met veel oefeningen zorgen dat je buikje weer strak wordt.. Kzal blij zijn als we 20 weken verder zijn hoor! Weet niet of jij het kindje hoog draagt maar hier zit het dus erg laag en dat is echt lastig met lopen enzo! Dus ga nu maar aftellen
Kindje ligt heel verschillend. Soms inderdaad irritant laag, en dan voel ik h'm gewoon tegen mijn broek in de knel liggen voor mijn gevoel. Pas zat'ie weer wat hoger dus hij zwemt lekker rond. Wat een fantastische echo Zet zich echt af. Jammer is dat dat die kilo's na de bevalling eraf moeten maar hé er heeft wel een kindje in je buik gezeten... Ik zeg altijd maar: ik ben toch al getrouwd.
Ja! Inderdaad, af en toe denk je dat je niet moet bukken omdat je anders dat kind helemaal in de klem hebt Het hoofdje ligt heel laag in m'n bekken, dus de beentjes en armpjes voel ik echt mega goed door m'n buik zweven! Jaja we zijn getrouwd, maar ja dan nog he.. kwil toch wel beetje m'n figuur houden hoor! IJdeltuitje ben ik hoor
Oh das wel heel erg vervelend... dat had ik pas ook toen had ik het gevoel die komt er zo uit zetten ofzo... Raar gevoel alsof'ie op mijn baarmoedermond drukte... Ik heb dat ook wel hoor dat ik mijn figuur weer terug wil haha Ben wel benieuwd wat er van mijn cup H komt na de geboorte... Even off topic: Mijn man heeft morgen, vrijdag en maandag een gesprek... Spannend!!! Wel veel orienterend, maar wel super fijn!
Wat spannend!! Hopelijk komt er uit die gesprekken goed nieuws!! Zou fijn zijn als hij ergens wordt aangenomen! In wat voor branche zit je man? Duimen voor jullie hoor! Ja het is dan net of dat kind er uit komt zetten inderdaad, heel raar gevoel. Nou ja, laten we maar hopen dat dat niet gebeurt!
Hij werkt als werkvoorbereider in de bouw dus op kantoor. Zijn wel aardig wat vacatures. We hadden steeds al wel zoiets van dat komt goed, maar dit is wel fijn! Kan hij zichzelf even goed verkopen! Ja moet nog zeker week of 8 blijven zitten en dan nog liefst 7 weken minimaal haha!
cocko, ook een mooie buik hoor. van die echte mooie zwangere buikjes, ik vind het heerlijk! Van mij mag die buik nog wel even blijven zitten hoor, ben er reuze trots op En ook een mooie echofoto trouwens! Saar, wat fijn dat je man weer wat gesprekken heeft! hopelijk komt er positief nieuws. Bij mij zit de baby juist heel hoog, dus met lopen enzo geen last. Allen nu al wel last van maagzuur, hoop dat dat niet erger gaat worden.
Ellaa wat draag jij het kindje hoog!! Wow.. heb bewondering voor je buik hoor! Je moet nog zo'n eind.. Maar was je bij de vorige zwangerschap ook zo? Prachtig!
Wauw Ellaa. Wat een prachtbuik. Inderdaad wel hoog, maar het zal nog wel wat opvullen denk ik zo... Wat zijn de bakerpraatjes over hoog/laag dragen?
haha, geen idee wat de bakerpraatjes zijn, maar we weten al dat we een meisje krijgen. Het voordeel van hoog dragen is wel dat ik zelfs nog gewone broeken aan kan. Bij de 1e had ik idd net zo'n buik, alleen groeide het toen iets minder snel, haha. Toen heeft ze ook tot het eind heel hoog gelegen (hoefde nooit naar de wc). Als jullie het leuk vinden kan ik ook wel een foto plaatsen van mijn 1e zwangerschap rond de uitgerekende datum??
Haha dat is waar ook.. Dat is dan wel een voordeel ja van je eigen broeken. Dat vind ik in ieder geval wel leuk! Ben benieuwd hoe je buik er dan op het eind uit kan zien!
Wauw Ellaa! Wat een buik! Zoiets heb ik nooit gehad (bij 1e en 2e niet) ivm groei achterstanden. Misschien bij deze dan ook.. haha.. Erg mooi om te zien hoor!!