Nou hoop het voor je cocko! Mijn man haalt vandaag de blije doos op bij Prenatal.. Ben benieuwd! Hij kwam er nu langs dus ik zeg haal hem maar gelijk op anders moeten we er toch voor rijden!
Ja er zitten leuke dingetjes in hoor! Heb hem vorige week vrijdagmiddag opgehaald, zo gaaf! Onze oudste ging alles direct in de babykast leggen want dat was ALLEMAAL voor de baby.. Veel plezier met het uitpakken Hoe is het gesprek vandaag gegaan van je man?
Nou die is zeker leuk. Lijkt qua grootte doos een beetje op die van etos, maar er zit super veel in. En ach een gegeven paard kijk ik niet in de bek! Gesprek ging goed. Ze verwachten wel dat ze hem wat kunnen gaan bieden, maar hoe snel is niet te zeggen. Ze waren wel heel enthousiast over hem. Dus is wel even fijn. 't Is toch wel spannend en dit geeft weer even rust!
Alles wat je krijgt is leuk zeggen wij altijd! Vrijdag heeft je man weer een gesprek, spannend hoor! Hoop voor jullie dat hij snel ergens aangenomen wordt, geeft je financieel toch meer rust en zekerheid!
Ben ik het helemaal mee eens Ja hoop ook dat hij binnenkort aan het werk is, want ik ben er wel erg moe van. Vraag me af of ik 4 dagen werken volhou op deze manier..
Wil je minder gaan werken zodra je man weer werk heeft? Is die moeheid echt zo heftig joh? Heb je het er met de vk al over gehad? lijkt me niet echt handig namelijk!
Nou ik moet nog 4,5 week en dan is mijn contract afgelopen(wordt niet verlengd). Ik heb echt rust nodig op mijn vrije dagen en 's avonds, maar 't is ook een stukje stress en dat het geestelijk zwaar is op het werk vermoed ik. Wil het de volgende keer wel bespreken, maar denk niet dat het echt wat is. Ik denk dat ze alleen zegt dat ik rustiger aan moet doen. Probeer nu 1 keer in de week thuis te werken en dat scheelt al wel.
Dat hakt er inderdaad dan wel in ja. Het scheelt natuurlijk dat je grotendeels vermoed dat het door stress en door je werk komt. Dan is het gelukkig niets lichamelijks..maar die moeheid kun je niet gebruiken natuurlijk! Dus in maart zit je thuis begrijp ik dat goed? Kan je wel even goed uitrusten hopen we!
Ja 24 februari is mijn laatste werkdag en ik kijk er wel naar uit eerlijk gezegd. Inderdaad lekker uitrusten! Vanavond mogen we een gratis koelstra combiwagen ophalen. Voor 1 kindje gebruikt! Hele leuk!
Dit is hem. Zijn vrienden van mijn schoonouders en die gaven hem liever weg aan ons.. Halen een mooie bos bloemen voor ze..
Ja helemaal te gek. Merk dat mensen wel met ons meedenken! Anders had ik de kinderwagen van mijn zus geleend!
Doet je toch wel goed zo he! En deze mag je gewoon houden dus dat is toch een ander gevoel dan lenen vind ik zelf. Hoe gaat het trouwens met het eten? Ik zat net erwtensoep te eten toen ik aan jou moest denken! Eet je nog steeds pasta's en wraps enzo?
Nou eten gaat beter, maar nog geen broccoli. Ik probeer het niet eens meer. Ik eet lekker en gezond! Klinkt lekker erwtensoep! Vinden de kids dat ook lekker?
Oke nou ja, als je idd maar gezond eet is het prima toch! Haha mijn kids lusten bijna niets, het jochie iets meer dan het meidje.. maar nu riepen ze allebei om 't hardst: ah bah mama, dat is toch niet lekker! Dus tsja.. zaten zij aan een boterhammetje en ik aan de heerlijke erwtensoep (van m'n moeder..)
Haha zelfs geen snert.. Wel heel lastig, maar wie weet gaat het nog over! Heb je al een hoop spullen in huis voor dit kindje zeker? Vinden jullie dat bewegen ook zo lekker in jullie buik? Gisteren zag ik mijn buik zelfs golf bewegingen maken echt een drukteschoppertje. Zo bijzonder. Zeg ik tegen mijn man, moet je eens kijken en houdt'ie zich gedeist haha
Ja wij hebben alles al in huis voor de baby, dus hoef niks meer te doen. Wel handig hoor maar ook wel jammer want nu hoef ik niets meer te kopen voor deze baby.. Heb wel pas een broekje met shirtje gekocht, vond t zo gaaf! Maar verder hebben we zo vreselijk veel dat ik niks meer ga inslaan. Ja de baby golft door m'n hele buik, pfff.. Ben er erg veel wakker van 'snachts. En idd, wat jij zegt: als je zegt dat je man eens moet kijken naar je buik, dan gebeurt er niks!!! Hier precies hetzelfde, dan zegt ie: jaja, nou het zal allemaal nog wel meevallen. Het is wel grappig dat als een van de kids over m'n buik zit te wrijven dat het kindje heel hard gaat schoppen. Echt leuk, die reacties. Gebruiken jullie ook smeerseltjes voor je buik? Ik voel af en toe m'n vel echt zo optrekken zeg maar, staat dan mega strak.
Dan ligt het dus gewoon aan de mannen.... Leuk ook voor je kinderen dat je kindje zo reageert op hen! Ik voel de kleine heel veel overdag (houden zo). In de doos van de etos zat een smeerseltje en die smeer ik elke dag. Is wel lekker spul. Voel het af en toe ook echt trekken. Ja als je alles al hebt... Wel jammer, maar aan de andere kant is het ook wel een dure zaak haha
Het is zeker duur ja! Maar wel ontzettend leuk en gaaf allemaal.. Toch?! Ja dat smeerseltje heb ik ook, helpt best goed! Ik heb ook van puur mama een grote pot en dat lijkt er erg veel op. Maar ineens groeit die buik mega lijkt het wel!