Zolang het maar vet is! Ik heb ook het idee dat ik hard aan het groeien ben, maar op mijn werk zegt iedereen nog steeds: oh wat heb je een klein buikje Nou ja zolang ik maar blij ben toch... Ja ik ga in maart echt shoppen voor alle dekentjes enzo. Dan ben ik vrij en heb ik energie. Begin nu ook wel zin te krijgen in shoppen. Wil graag naar baby dump in Veenendaal, maar ik denk dat ik nu 3000 vierkante meter babyspullen niet over zie. haha dan kijk ik en zeg ik leuk en koop ik niets.
hey dames, Lekker gekletst hier zie ik dat van die strakke buik herken ik wel ja, vandaag voelde ik ook weer alles trekken. Ik smeer er altijd een soort olie op. werkt ook wel goed! en de bewegingen kan ik idd ook al zien ja, mijn man kan het 's avonds in bed ook wel vaak goed voelen. Ik loop sinds vandaag in de jas van mijn vriend, bah, voel me net een zoutzak, maar mn eigen jas stond echt op knappen.... tja en spulletjes... wij hebben ook alles al, is van de ene kant idd wel jammer, maar het scheelt echt veel geld. En Saar, wat een mooie wagen hebben jullie gekregen zeg! superfijn!
Oh Ellaa, begrijp wel dat je je een zoutzak voelt ja! Kun je anders via mp niet iets op de kop tikken als je niet in de jas van je man wilt lopen K zit er zelf nl ook aan te denken, er kan nl. nog net 1 knoopje dicht! Hoe reageert je dochtertje trouwens op de baby die nu nog in je buik zit?? Hoe oud is ze precies?
Ik kan mijn jas gewoon nog aan en heb nog een stoffenjas liggen met 3 knopen en ik denk dat ik die redelijk kan doordragen. Misschien een idee om in de uitverkoop een jas 1 of 2 maten groter te kopen. Zag jassen van 10 euro bij Terstal ofzo bij ons. Dat zou je nog best even door kunnen dragen denk ik..
Dat zijn nog wel goede ideeën ja. Ik ga binnenkort maar eens op jacht! nog best leuk ook! Mijn dochtertje is 3,5. Ze vind het echt heel leuk en probeert nu alles al uit met haar poppen. Ze moeten mee in bad, een schone luier en vooral heel vaak omkleden, heel schattig. Ook tilt ze weleens spontaan mij shirt omhoog en dan zegt ze heel hard: Hallo baby!!! Ik word je grote zus.. haha, ze is er zo trots op dat ze een grote zus word. En cocko, hoe reageren die van jou op de dikke buik?
Oh wat grappig dat ze dat al zo na speelt! Jouw dochtertje is iets ouder dan die van mij, zij is 3 jaar en twee maanden. Zij aait heel vaak over m'n buik en vraagt ook veel zoals: moet hij niet in bad? en, heeft ie geen kleertjes aan dan? Maar ze heeft wel door dat m'n buik groeit want nou zegt ze telkens: poe mama, jouw buik is dik hoor! M'n zoontje snapt t allemaal nog niet zo goed dus die geeft nog niet echt opmerkingen.
haha, wat grappig hoe verschillend kindjes kunnen reageren. Die van mij stelt er eigenlijk geen vragen over. behalve dan de standaard waarom-vragen.... Zoals als ik naar de wc moet en zeg dat haar zusje op mijn blaas aan het dansen is: "waarom doet ze dat dan?? en waarom dan?..... (best vermoeiend af en toe )
Dag allemaal, En hoe is het met jullie? Goed weekend gehad? Saar; hoe is het met de sollicitaties gegaan van je man?? Ben benieuwd hoor! Hmm wij zijn op zoek naar een cadeau voor ons zoontje, wordt over een maandje 2 jaar maar pff, wat moeten we toch kopen! Echt zo moeilijk! We denken aan z'n tractor met kar erachter voor buiten maar ik vind zo'n grote veewagen voor binnen ook geweldig. Een neefje heeft die en hij vindt dat ding HELEMAAL geweldig.. maar goed, er moeten ook cadeautjes overblijven voor opa en oma
Oeh dat is moeilijk, maar zo'n tractor voor buiten is wel heel erg leuk met het oog op mooi weer(zou je vandaag niet zeggen haha)! Kiepwagen erachter... Hier gaat het redelijk. Ik heb knopen doorgehakt in het weekend en ben met vrijwilligerswerk gestopt per direct en ga 4 uur minder werken per week. Voelde me gelijk een stuk rustiger. Nu wordt de vermoeidheid wel erger, maar ik ben aan het uitrusten denk ik! Had trouwens veel last van bandenpijn pffff wat vervelend die steken en zeurende pijn. 't Zal nog wel niks zijn bij weeen maar goed haha dat zien we dan wel weer De gesprekken zijn tot nu toe goed verlopen. Ze zijn enthousiast over hem, maar het is een beetje wachten op werk... Ze denken hem wel te kunnen plaatsen. Vanmiddag moet hij weer en morgenmiddag heeft hij dan een gerichte sollicitatie bij een bedrijf in de buurt(heeft hem uitgenodigt adhv zijn CV op werk.nl). Dus hebben goede hoop! Durven weer een beetje plannen te maken zeg maar. Hoe is het bij jullie? Hebben jullie ook een goed weekend gehad?
hey dames, Saar, fijn dat je je wat beter voelt nu er knopen doorgehakt zijn. hopelijk word het met de vermoeidheid dan ook wat beter. En ook fijn dat de gesprekken van je man goed gaan. Is idd een goed teken als hij zelf uitgenodigt word! Cocko, een cadeautje... pfff, ik zit helemaal niet zo in de jongensspullen, haha. maar dingen voor buiten zijn altijd goed toch?? Toen mijn dochtertje 2 werd hebben we haar een loopfiets gedaan. Ze racet er nu nog vrolijk mee rond. Hier ook een goed weekend gehad. De ergste drukte met mijn studie is voorlopig weer even voorbij, dus we hebben een heerlijk relaxed weekend gehad. lekker wezen zwemmen met z'n allen. We hebben ook verf gekocht voor de babykamer, dus we kunnen binnenkort echt gaan beginnen. Heb er nu al zin in! Ik voel me trouwens nog steeds erg fit gelukkig. af en toe wat bandenpijn, maar dat stelt bij mij niet zoveel voor. Saar, wel vervelend dat jij er wel zoveel last van hebt, lijkt me echt niet prettig. lekker rustig aan doen hè!
oooh heerlijk zwemmen! Altijd goed! Wat doen jullie voor kleur voor de babykamer? Tsja die bandenpijn zal toch ook wel een teken zijn dat ik een beetje rustiger aan moet doen. Ons kindje maakt zich trouwens super druk! Heerlijk (nu nog wel). Bij jullie ook?
Gefeliciteerd!! Bandenpijn, hou alsjeblieft op! Kan nog 100 stappen zetten en dan lukt het al niet meer Erg lastig allemaal maar goed, we houden vol! heb voor als ik weg ga, wel zo'n anita band en dat helpt wel een beetje. Wat voor kleur verf hebben jullie Ellaa? Groetjes allemaal!
Wennekej, gefeliciteerd! gaat alles goed tot nu toe?? Oei, die bandenpijn van jullie is niet niks zeg. Ik kan zelfs nog gewoon hardlopen.... Als ik jullie verhalen lees dan ben ik superblij met mijn zwangerschap tot nu toe. (misschien dat het voor jullie iets minder leuk is om mijn verhalen te lezen dan.... sorry). Het kamertje is nu helemaal wit, en straks gaan we één muur grijs verven en ik ga er dan met rood een schildering op maken. (we hebben ook een rode ladenkast/commode van de ikea gekocht). Hoe is het met jullie babykamers? ook al mee bezig?
Nou heerlijk toch Ellaa. Lekker van genieten! Ik stoor me er helemaal niet aan hoor. Mijn zus is 2 keer direct zwanger geworden en is er mooi doorheen gefietst ach ja ieder krijgt het zijne denk ik altijd maar. Klinkt leuk grijs met rood! Wij zijn nog niet begonnen uiteraard haha. Deze week gaat mijn man als het goed is de studeerkamer afmaken en dan is de babykamer leeg. We willen in ieder geval met lime groen werken maar hoe of wat....
ooh, groen is ook leuk! hebben we bij de 1e ook gedaan, toen wisten we niet wat het werd, dus moest wel een beetje neutraal. (nou ben ik zowiezo niet zo van het roze voor een meisje en blauw voor een jongen). leuk hoor! Hebben jullie een grote babykamer?
Nee de kleine krijgt het kleinste kamertje. Dus we gaan 1 wandje sausen en we zijn er nog niet uit welke wand dus we moeten even kijken. Ik ben al wel jaloers op de kleine, want die dekentjes voelen zo lekker! Jullie wel een grote kamer?
Oh Ellaa, geniet er maar van hoor! Is toch heerlijk als je daar geen last van hebt! hopen dat het zo blijft hoor!! Vanmorgen heb ik een stukje gewandeld, nou, met zo'n band is het te doen maar thuis zit ik echt te creperen van de pijn dan. Dus dat is het andere uiterste! Wilde wel dat ik in jouw situatie zat wat dat betreft! Leuk grijs met rood! Staat warm denk ik! Ga je zelf er iets op schilderen? Leuk hoor! En lime groen is ook gaaf, lastig he, welke muur je moet kiezen! Moet je even goed voor gaan zitten vinden wij altijd. Onze babykamer is al wel helemaal af, die is nog hetzelfde als bij de andere twee kindjes nl. Wel inrichting iets anders gezet maar verder niets gedaan. Hebben een wandtekening op 1 muur en die vonden we nog steeds leuk dus ja, laten zitten dan he!
Oeeeh dan heb je het nog wel een stuk erger als ik heb! Echt ellendig! Ze zeggen dat het rond de 24 weken minder wordt Wel leuk een wandtekening! Wat is het voor één? Ja een muur die een beetje in het zicht is denk ik. We moeten eerst even puzzelen welke meubels waar komen.