mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door krumfrum, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    We hebben overtrekje en aankleedkussenhoes etc met een beer erop en die beer hebben we ook op de muur laten tekenen maar dan zit hij op een schommel. De schommel hangt aan een boom dus van het plafond af zie je een tak met bladeren en dan de schommel daaraan. Haha als je het wilt zien, kan ik wel een foto maken :p

Hmm nou misschien is de bandenpijn wel over met 24 weken hoor! Zou best kunnen! Maar ik heb wel combi van bandenpijn en bekkeninst. Dus misschien is daarom bij mij erger! I don't know!

Ja ik zou ook 1 wand in de kleur groen doen die je wel ziet, bv het wandje bij de commode (als je die hebt..). Dat vind ik persoonlijk altijd erg mooi maar goed, daar moet het kamertje wel geschikt voor zijn natuurlijk!

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou klinkt super leuk! Wil wel een foto zien hoor:D

Oh bekkeninstabiliteit dat lijkt me zo vervelend. De vk was er bij mij ook bang voor, maar het waren mijn oude rugklachten gelukkig. Dan is de combi wel echt extreem! 't Zal de combi wel zijn dan! Hoop dat je het een beetje volhoudt!

Ja ik denk dat die wand het wordt bij de commode. Aangezien je er daar ook het meest van ziet! Nou ja we zullen het wel zien..

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hebben jullie al meubels? :) Sorry als jullie dat al gezegd hadden hoor, maar dat geheugen is een zeef helaas!!

Fotootje komt nog dan!

Ben nog steeds op zoek naar een kadootje voor ons zoontje, haha maar alles wat leuk is daar denk je ook van: hmm nog meer rommel in huis! :D Echt erg hoor! Je gunt ze alles maar ja, het moet wel leuk blijven he!

4. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    ooh, ik wil ook wel een foto zien! Bij mijn eerste dochtertje heb ik in de hoek een grote boom geschilderd met aapjes van jungle book erin. de ene muur is wit met groene tekening, de andere muur is groen met witte tekening. Ik zal er morgen wel even een foto van maken.
    Mijn dochtertje heeft best een grote kamer, maar voor de baby die we nu krijgen hebben we een klein kamertje. We hebben dan ook alleen een ladekast gekocht (dus geen kledingkast, om wat ruimte te besparen). ledikantje en alle andere spulletjes had ik uiteraard nog van mijn dochtertje. we gaan het ledikantje alleen nog wit schilderen (is nu een beetje oud-donkerbruin).

Nu wil ik ook weer in de hoek een schildering maken, waarschijnlijk wordt het een grote bloem met op de ene muur een vlinder en dan op de andere een lieveheersbeestje.

trouwens: mijn geheugen is ook een zeef hoor, dus kan best zijn dat ik ook dingen dubbel vraag, maar gelukkig hebben daar blijkbaar meer zwangere vrouwen last van :p. en bovendien vind ik het ook niet erg om dingen twee keer te vertellen hoor ;)

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha gelukkig dat er meer zeefjes rondzwerven hier dan! Af en toe voel ik me zo'n dombo!

Oh dat is ook lief zeg, wat je wilt gaan schilderen! erg mooi denk ik! ben je zo creatief joh! Gaaf!!

Morgen komt er een foto van het kamertje...

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hier een foto van de wandtekening...De commode staat nu een beetje voor de tekening, maar ik wilde graag wat meer licht bij de commode dus dan maar zo!

7. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Oh, ziet er erg schattig uit Cocko! mooi!

8. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Dit is een foto van de tekening in de kamer van mijn dochtertje. Nu staat haar grote bed er ondertussen een beetje voor...

9. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Dat is ook erg leuk Ellaa! Knap dat je dat zelf kunt!

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wauw super mooi dames! Leuk dat groene met wit! En wat een schattige beer! Nou zo creabea ben ik niet. Ik kan netjes sausen en een kozijn schilderen en daar houdt het zo'n beetje op!

Wij hebben de meubeltjes via marktplaats. Hebben we opgehaald toen ik nog maar 14 weken was, maar konden een 4-delig set krijgen voor 130 euro dus ja.. Is van dat lichte beukenhout (nep).

Maar echt super mooi die kamertjes. Ik moet maar iets gaan doen met leuke schilderijtjes denk ik:D

11. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Die beer heb ik niet zelf getekend hoor! Dat heb ik laten doen door iemand. Pff wilde wel dat ik zo creatief was!

Wij hebben alles in heel lichte tinten gehouden, omdat het kamertje anders zo donker wordt.

Zo, dat is een leuk prijsje Saar!

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Maar wel creatief in het bedenken;) Das al de helft van het werk toch?

13. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    schilderijtjes zijn altijd ook erg leuk! En idd een voordeel dat je het zelf niet hoeft te schilderen en te bedenken.
    tekenen en schilderen is een hobby van mij, dus dan vind ik het ook wel leuk om iets op de kinderkamers te maken. Toen mij dochtertje nog iets kleiner was gaf ze de aapjes elke avond een kusje, haha.
    En Saar, echt super dat je voor zo'n prijsje een kamertje kon krijgen! In de winkel zijn ze onbetaalbaar. (wij hebben ze toendertijd over kunnen nemen van goede vrienden, dus dat was ook wel fijn).

Wat een supertip trouwens van die winterjas. heb er vandaag eentje voor 15 euro bij de wibra gekocht! Voel me weer een stuk vrouwelijker, haha. Thnx!!

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wel heel lief van je dochtertje en schattig ook! Hoe moet dat in de dierentuin... Kan me voorstellen als het je hobby is dat je het ook gebruikt voor je huis! Knap hoor als je zo kunt schilderen/bedenken!
    Mooi die jas, 't hoeft dus niet duur te zijn en het is nu zoooooo koud dus heb je er ook nog wel even plezier van!

Ja wij vonden het ook een leuk prijsje dus ja toch maar vroeg gekocht! Komen wel foto's als het kamertje af is;)

15. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Jaaa gaat heel goed :) Alleen die bandenpijn inderdaad.... damn wat kan dat zeer doen. Mja alles voor het kindje he :)

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Fijn dat het goed gaat Wenekej. Ik heb het gevoel dat bij mij de bandenpijn minder begint te worden, maar goed hopen dat het bij jullie ook langzaam over gaat!

Sneeuwt het bij jullie ook? Gaat best hard hier en moet helaas nog naar huis terug met de auto balen!

17. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oh dat zou super zijn Saar als de bandenpijn minder wordt! Houden zo!
    Jaja het sneeuwt hier ook, de kids stonden met open mond te kijken. De oudste riep: mamaaaaaaaaaa, er komen allemaal witte dingetjes uit de lucht! Dus nu hopen ze op een dik pak sneeuw want dan kan de slee van zolder.
    Gisteravond en vannacht was het kindje DRUK!! Pff niet normaal zeg! Hebben jullie ook bij tijden van die heerlijke druktemakertjes?

Enne.. hoeveel komen jullie per week aan ongeveer? Ik een kilo per week :( Weet niet wat ik meemaak, voel me gewoon groeien.. Bij de andere twee had ik dat helemaal niet!

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Aaaah leuk zeg! Nou 't sneeuwt hier aardig door en ligt een mooi laagje! Het blijft in ieder geval goed liggen want het vries ook nog fijn! Wel leuk voor de kids sleetje rijden;)

Nou het hangt ervanaf hoe druk ik me maak hoe druk het kindje is. Pas was'ie heel druk, maar nu een paar dagen veel minder. Dus ligt'ie misschien net naar binnen ofzo. Voel hem nog wel vaak hoor. Wel gezellig in je buik toch? Of slaap je er slecht van???

Ik was de laatste keer in een maand 3 kilo aangekomen was toen 19 weken geloof ik. Nu moet ik woensdag weer naa de vk. Dus ben heeeeeel benieuwd.

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja de sneeuw blijft mooi liggen, het is toch wel mooi om te zien maar om er door te moeten is een ander verhaal.. Brr zo glad en glibberig..

Oke dus je was ook best wat aangekomen, nou ja, als t echt teveel is hoor ik dat volgende week wel bij de vk. Nou ben ook benieuwd zeg!

Dus als jij druk bent geweest is je kindje ook druk! Grappig die reactie! Wat ik wel merk is, dat als ik soms schrik omdat m'n zoontje bijna van de trap valt dat dat kindje in m'n buik een trap geeft! Schiet die adrenaline zeker ook naar dat kind! :)

En hoe is het met de soll. van je man? Nog niets verder gehoord dat ie ergens kan gaan werken?

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou heb ik ook geen zin in. Moet stukje naar de auto en dan 25 minuten rijden, maar goed we gaan het zien.

Nou juist als ik rustig aan doe wordt'ie drukker. Heel raar. Ook als ik 's avonds op de bank lig bijvoorbeeld wat ik nogal veel doe op dit moment!. Op mijn werk zien ze nu eindelijk dat ik heel erg moe ben, ook wel fijn!

Wel grappig dat je op die manier echt een reactie krijgt van je kindje. Ik krijg er buikpijn van, van schrikken...

Mijn man hoort maandag over de sollicitatie van dinsdag of hij voor een 2e gesprek mag komen. Das nog even afwachten, maar goed hij heeft er goed gevoel over.

Bijna weekend! Heerlijk!!!

Deel Deze Pagina