Even het weekend dus nog over en dan hopen we dat hij mag voor een 2e gesprek! Zou toch erg leuk zijn!! We gaan gewoon duimen! Ja precies, als je eindelijk even rustig zit, dan komt je kindje tot leven. Overdag als je druk bent, valt ie in slaap. Maar ik krijg af en toe al flinke trappen hoor, pff. Maar wel positief natuurlijk! Nou doe maar voorzichtig, vooral buiten met lopen! Als je even niet oplet ga je onderuit. Is mij 1x overkomen bij de eerste, nou griezels. Succes met het terugrijden! En allemaal een goed weekend natuurlijk!
Allemaal een goed weekend gehad? Genoten van de sneeuw? Ik heb er vrijdag een uur over gedaan om thuis te komen, maar wel zonder ongelukken! Zaterdag heerlijk gewandeld in het bos echt fantastisch mooi met die zon en die laag sneeuw op de bomen! Wel erg koud hier was -12 graden, maar ach mag de pret niet drukken! Was geen sneeuwballen/sneeuwpoppen weer trouwens want het was 1 en al poeder! Spannende dag vandaag...
Hier goed weekend gehad, heerlijk he,in het bos wandelen met die sneeuw! Wij hebben ook lekker in het bos gewandeld met de kids! In het zonnetje was het gewoon lekker!! Saar: Spannend vandaag..ivm je man?? Want naar de vk moest je toch a.s. woensdag als ik het goed heb? Ben de keukenkastjes aan het soppen, jaja en dat op maandagmorgen , maar ik heb continu een harde buik als ik iets doe.. Is gewoon niet grappig meer! Als ik dan even stop en ga zitten zakt het weer af. Hebben jullie daar ook al last van??? Of kunnen jullie gewoon ALLES nog doen?? Fijne dag vandaag!
Heerlijk. Vonden de kids het ook lekker? gelukkig ligt er nog wel even sneeuw, das ook wel weer leuk! Ja spannend ivm mijn man inderdaad, maar heb er nu niet minder om geslapen dat scheelt al weer! Gisteren was ik op een grote sing-in en tijdens het zingen had ik ook last van harde buiken, best vervelend. Kostte te veel energie ben maar gaan zitten luisteren.. Merk het ook wel als ik iets te lang wandel. Huishouden doe ik op het moment niet want mijn man is thuis. Na werktijd lekker met de beentjes omhoog! Ik kon al een tijdje minder ivm energieniveau dus ja ach.. Hoe is het met de bandenpijn?
Hey dames, spannend Saar, hopelijk mag je man voor een 2e keer komen! Hier word de kleine ook erg druk als ik rustig ben, Ik voel echt zoveel, ze is echt continu aan het draaien en schoppen. (ik vraag me wel eens af of ze uberhaupt wel slaapt ) Ik kan ook al precies voelen hoe ze ligt in mn buik, voetjes, billetjes, hoofdje. heel leuk! Harde buiken heb ik nog bijna geen last van. Ik kan eigenlijk alles nog wel doen ja. Ben dit weekend zelfs wezen schaatsen met mijn moeder en dochtertje. Was zo leuk! Ze was voor het eerst op van die dubbele ijzers, ze vond het fantastisch! Ik moest mijn evenwicht wel even opnieuw ontdekken op die schaatsen, haha, zwaartepunt lag toch echt ergens anders dan normaal. Saar jij moet woensdag weer naar de vk? en Cocko, wanneer moet jij? Ik ben donderdag weer aan de beurt voor een check. Volgens mij gaat het bij mij nu ook wel iets harder met het gewicht, dus ik ben heel benieuwd waar de weegschaal stopt.
Nou we duimen voor je man hoor Saar! Heel spannend!! Wat knap van je Ellaa, op de schaatsen! Daar waag ik me niet aan, ga gelijk op m'n achterste! Heerlijk dat je alles nog kunt doen. Grappig he, dat je al kunt voelen hoe je kindje ligt. Hier voel ik het ook al vraag ik me wel eens af hoe die benen zich bewegen! Ik krijg nl zowel links als rechts flinke trappen, en dan ook nog tegelijk. Ellaa: Jij ook donderdag naar de vk, hoe laat? Ik 's avonds om half 7. En dan over 3 weken weer naar het ziekenhuis voor een groei echo. Ben erg benieuwd hoeveel jullie zijn aangekomen in de afgelopen 4 weken! En hoe laat moet jij woensdag Saar?
haha, Cocko, Ik heb dat idd ook wel eens dat het net lijkt of ze in de spagaat ligt ofzo. hihi. Maar jij mag dus gewoon nog een keer een echo! ik ben jaloers (grapje hoor, hoop echt dat deze zwangerschap het kindje beter groeit dan bij je vorige zwangerschappen) Ik moet donderdagochtend om 10.00 uur. Ben zelf ook erg benieuwd naar de weegschaal .
Nou zeker knap dat schaatsen. Ik durf ook niet hoor net vorig jaar nieuwe schaatsen gekocht, nou ja ze blijven gewoon maar liggen... Ja dat schoppen is heel bijzonder en voel h'm af en toe ook echt z'n kont keren. Voel trouwens de schopjes al best wel hoog dus ben benieuwd hoe hoog de bm zit nu... Ik moet woensdag om 10 voor 9... hoe heb ik dat nou weer kunnen afspreken op mijn vrije dag
Haha Saar, dan moet je vroeg uit de veren ook nog!! En dat op je vrije dag! Maar goed, je krijgt er als het goed is weer iets leuks/moois voor terug! Hmm met 24 weken zit je bm ongeveer 2 cm boven je navel (zei de gyn pas tegen zo'n jongen in opleiding). Nou ik wilde dat ik de schoppen wat hoger kreeg! Mega zeg, ik voel het echt onderin, af en toe ligt m'n man helemaal in een deuk omdat ik dan ineens tussen m'n benen grijp of er nog niks uit komt Zo voelt het nl dan! Klinkt wel gek misschien maar het doet soms mega zeer dat ik echt twijfel of dit wel normaal ligt. Hmm mijn kindjes zijn nu samen aan het stofzuigen.. helpt jouw dochter jou ook zo goed Ellaa?
Saar, is er al iets meer bekend over het werk van je man?? Cocko, wel vervelend dat je het zo onderin voelt. zal er vast gewoon bijhoren. Mijn dochtertje helpt ook heel graag ja. Goed?, daar valt over te discussieren . Stofzuigen vind ze idd ook errug leuk.
Nou 't is weer uitgesteld naar vrijdag. Ze hadden nog meer mensen uitgenodigt dus ja... Vrijdag hopen ze dan wel echt uitsluitsel te kunnen geven.. VErvelend dat je zoon/dochter zo laag blijft schoppen... Hopen dat'ie nog wat stijgt... Ik krijg een gewicht terug woensdag hahaha nee hoor ben wel weer benieuwd of ik goed op groei lig enzo. 't Is toch al een geruststelling dat'ie zo beweeglijk is. Heerlijk lijkt me dat op een gegeven moment als ze zo groot zijn. Een eerste is dan toch echt wel anders. Je hoeft je maar op 2 mensen te concentreren terwijl 1 van die 2 nog veilig in je buik zit.
Hallo iedereen! Ben nieuw hier en zag dit topic. leuk!! Ik ben 4 juni uitgerekend, zooooo spannend! Het wordt een jongetje en een drukke ook zo te voelen hahah. Ligt het aan mijn, of worden jullie ook zo moe van iedereen die commentaar heeft op je buikomvang? Ook zo tegenstrijdig, volgens de een zie je nog bijna niks terwijl de ander zegt "als je zou zeggen over drie weken uitgerekend te zijn geloof ik het ook" bleugh... Of vinden jullie het leuk als mensen iets zien/zeggen?
Hey bailey, welkom! zeker spannend! is het je 1e kindje? en voel je je verder goed? ik heb er persoonlijk niet zo'n moeite mee. maar ik moet er ook bij vertellen dat de meeste opmerkingen wel positief zijn. Dus dat is misschien wel een verschil. Saar, wat vervelend zeg dat je nu nog steeds niks weet. nog weer even die onzekerheid.
Welkom Bailey 1987. Zelfde jaartal als waaruit ik kom! Ik vind het wel grappig dat mensen zeggen wat ben je dik nu mag het En sommige mensen zeggen zo dat is een bescheiden buikje en ach ik ben er zelf trots op dus maakt me niet zoveel uit. Gaat het verder goed? Mooie echo gehad? Ja je zou er moe van worden haha. Mijn man gaat vandaag lekker schaatsen dus ach. De spanning is er wel een beetje af eerlijk gezegd.
Dank jullie wel! Ja eerste kindje dus alles is nog helemaal nieuw, maar ik geniet volop. Leuk dat we uit hetzelfde jaar komen! Ik ben de eerste van mijn vriendengroep die een kindje krijgt, is dat bij jou ook? Schaatsen is een goed plan! Vast oefenen voor de elfstedentocht?
Nou oefenen voor de elfstedentocht doet'ie achter de tv haha. Ik zie hem geen 200 km schaatsen op ijshockey schaatsen Voor ons ook eerste kindje. Ik heb zelf niet zo'n super grote vriendinkring maar ben de eerste. Maar vriendin is kraamhulp geweest dus die heeft er wel verstand van!
Hey dames, ik wist helemaal niet dat jullie ook zo jong waren, wat leuk! ik kom uit '86. Bailey, zeker spannend als het de eerste uit de vriendenkring is. Bij mijn 1e dochtertje was ik ook de eerste, was wel even wennen hoor. iedereen ging vrolijk door met studeren en ik zat thuis met een baby. Maar het heeft ook zo z'n voordelen, want iedereen wil nog graag oppassen, want ze hebben zelf toch nog geen kinderen, haha. En saar, ik zie de krantenkoppen al voor me: "Man doet verwoedde pogingen om op ijshockeyschaatsen de elfstedentocht uit te rijden". hahaha
Hahahaha inderdaad Ik zie het al voor me en zie hem een beetje krabbelen... haha Ja wilde altijd 'jong' moeder worden, duurde alleen ff voordat het lukte. Hoop voor mijn 25e (wordt 1 juni 25). Lijkt me toch leuk! Is toch redelijk jong. Maar ellaa dan was jij behoorlijk jong in deze tijd bij je eerste! Iedereen uit mijn opleiding wil carriere maken... Heb ik nooit zo gehad. Gewoon plezier in mijn werk vind ik belangrijker!
Bailey1987: welkom!! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Je zult nog wel meer commentaar krijgen dan op je buik We zijn trouwens op dezelfde datum uitgerekend Wat zijn jullie allemaal nog heerlijk jong! Haha ik voel me gelijk al heel oud.. Nee hoor dat valt wel mee maar ben van '82 dus tsja.. zijn jullie mannen/vrienden ook in die leeftijd als jullie of ouder? Die van mij is ouder.. En nee, hij is geen opa hoor! Haha.. Wij waren de laatste van de 'oude' vriendengroep die zwanger werden, zijn ook iets later getrouwd dan de rest. We hebben nog wel vrienden die geen kindjes hebben maar dat wel erg graag willen. Dat is soms wel moeilijk.
Ach cocko dat valt toch ook wel weer mee! En jij hebt al meerdere kids! Mijn man komt uit '84 dus die is ook iets ouder. Maar vanuit de vriendenkring waren wij als eerste getrouwd en in zijn familie wonen de meeste samen dus dat is weer anders. Ik was net 1 maand 21 toen we trouwden dus ja was er vroeg bij (ik dacht deze moet ik houden). Hier sneeuwt het weer pffff houdt het dan ook nooit op die winter..