mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door krumfrum, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Hier twee fotootjes van mijn lieve meisje. Ik kon niet kiezen, dus heb ze er allebei maar even opgezet. In het bedje is vlak na de geboorte en die andere foto is van de 2e dag. (je kan hier aan de hand ook wel zien dat ze iets groter is dan het kleine meisje van cocko. Maar ze was een mooi gemiddeld babytje. woog 3240 gram bij de geboorte).

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: nog 6 daagjes..dat is aftellen dus! Wel fijn dat je dan lekker thuis kunt zitten, want die moeheid breekt wel op he!
    En dan kun je ook verder met de spulletjes voor de baby, geeft weer positieve energie! En het kamertje staat al, wouw! Heeft je man dat gedaan? Heeft hij trouwens z'n gesprek al gehad?

Ellaa: lekker paar daagjes weg, genieten toch. Maagzuur, oh vreselijk. Heb er zelf gelukkig niet superveel last van, af en toe maar pff, dat is echt niet grappig. Heb je er erge last van?

3. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Cocko, vervelend zeg die pijn! Hielp de fysio een beetje?

Ellaa, wat een plaatjes!!! Als ik zulke fotos zie kan ik al helemaal niet wachten tot het moment daar is dat ik mijn eigen mannetje vast heb.

Saar, nog 6 daagjes? Wat gebeurt er dan als ik zo nieuwschierig mag zijn?

Ik ben op het moment ziek, echt balen. Een zware keelontsteking waardoor ik al sinds donderdag geen stem meer heb... neem voorzichtig paracetamol en af en toe een dropje maar je mag zo weinig! Ben elke keer bang dat ik iets neem wat vreselijk is voor baby. Hoop dat het snel over is.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ellaa: wat een lieverd. Mooi toch 6,5 pond! Vervelend die maagzuur. Ik hoop dat toch niet echt te krijgen want vind verse jus zo lekker. Pepermuntjes, helpen die?

Cocko: Ja had mijn man gedaan voor suprise! Nou het was een verrassing haha! Heel leuk. Heb zin in shoppen inderdaad haha! Straks eerst lekker uitrusten en dan een beetje los op babyspullen:D

Bailey: Mijn contract is niet verlengd per 29-2 dus ik ga de WW in, helaas. Ik mocht trouwens voor hoesten hoestdrank tussistin van vsm hebben van de vk. Verder rusten en babyneusspray als je neus dicht zit. En een ui naast je bed.. Thee met honing ook lekker verzachtend. Geloof dat je 6 paracetemol mag en dat je die het beste per 2 kunt innemen als je echt veel pijn hebt. Beterschap!

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: beterschap! Heel vervelend, maar paracetamol en hoestdrank vsm is niet schadelijk voor je kindje. Dus je mag nog wel iets hoor :)

Ellaa: oh wat een schatje zeg. Inderdaad was ze wel wat groter dan die van ons. Maar toch nog zo klein he! ruim 6 pond, netjes hoor!

Bij bekkenfysio geweest, heb tape op m'n rechterbeen. M'n bekken aan de rechterkant zat vast, span daardoor verkeerde spieren aan en ga precies de verkeerde spieren gebruiken. De spieren in m'n been stonden stijf van de spanning, daarvoor die tape gekregen. En er zit een zenuw vast in m'n rug en daar komt het slapende gevoel van m'n been vandaan. Heb ook een bekkenband gekregen zodat ik wel een stukje kan lopen enzo.
    Volgende week do.dag weer terug.

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou dat is een heel verhaal cocko. Voelt het nu al beter met die tape? Je hebt dus eigenlijk overbelast als ik het goed begrijp. en nu moet je ook rustig aan doen:( lijkt me best lastig met je kids. Hopen dat het wel wat gaat helpen, want het duurt nog super lang..

Ego: mijn man had een super kort gesprek. Ze wilden maar 2 dingen weten. Het loopt voor hen vast op het salaris en als het goed is komt er vanmiddag een salarisvoorstel. Moeten we gaan kijken of dat haalbaar en realistisch is.. Ze vonden dat hij te hoog zat en dat hij eerst moest presteren voordat hij beloond zou worden. Maar ja mijn man zegt ook: dat heb ik al 8 jaar gedaan ondertussen dus ik krijg betaald naar wat ik heb gepresteerd. Afwachten dus nog. Ze hadden ook nog 2 andere gesprekken. Mijn man had wel het idee dat ze hem graag willen hebben, maar ja salaris, it's all in the money.

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oeh wat spannend Saar! Dus nog even afwachten op het voorstel. Hmm van twee kanten te begrijpen. Jouw man weet wat hij waard is, maar dat bedrijf weet dat nog niet natuurlijk. Die willen idd eerst prestatie zien. Maar wat jij zegt, en je man ook natuurlijk, hij doet het al 8 jaar. Ben heel benieuwd wat het bedrijf doet! Spannend!

Ja uiteindelijk is het overbelast inderdaad, maar m'n bekken is vast komen te zitten door een verkeerde beweging. Ben hernia patiënt dus dat er weer een zenuw klem zit, is niet gek voor me. Nou ja, het helpt wel iets hoor, die tape maar doordat ik nog wel de verkeerde spieren aanspan, heb ik nog wel pijn. Ze heeft met een spray opgespoten die de spieren heeft verdoofd dus dat scheelt nu wel een beetje.

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Tsjongejonge cocko. Ik hoop dat je het de zwangerschap een beetje uit kunt houden. Een hernia is niet niks en zeker niet met rondlopende kinderen en een dikke buik! Ben je daar al eens aan geopereerd of was het niet (nodig) te opereren. Slaap je nog wel een beetje?

9. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    cocko, hopelijk helpen al die tapes. en heb je binnenkort minder last van alles. Je moet nog wel een tijdje en als je dan niks kan doen.. pff lijkt me echt vervelend.

Saar: spannend zeg. Hopelijk komen ze met een voorstel waar jullie je ook in kunnen vinden. Maar dat van het salaris dat word heel vaak gezegd, slim ook, want daardoor gaan jullie misschien minder hoog zitten. Maar andersom ook goed dat je man heeft laten weten dat hij zich al 8 jaar heeft bewezen. En dat hij het niet voor minder doet.

Hier gaat het eventjes minder goed. ben helemaal van slag. Mijn schoonzus heeft gisteren te horen gekregen dat haar kindje is overleden. en dat terwijl ze over 3 dagen uitgerekend zou zijn. Ik kan het nog steeds nauwelijks geloven. Ze is vandaag ingeleid, dus ze gaat vandaag bevallen. lijkt me zo verschrikkelijk.... ik ben er echt ondersteboven van.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier wordt ik helemaal stil van. Wat een nachtmerrie. Snap dat je ondersteboven bent. Heel veel sterkte!

11. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ellaa, wat verschrikkelijk.. heb er geen woorden voor. Weten ze hoe het kan? Meer dan jou en je familie heel veel sterkte wensen kan ik niet doen, al heb je er waarschijnlijk weinig aan. Ik hoop dat jullie je door deze moeilijk periode heenslaan en jij toch nog kan genieten van het kindje dat in jouw buik groeit..

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ow Ellaa, wat vreselijk triest nieuws. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, wat zal er nu veel door je heen gaan! Maar ook sterkte voor de rest van je familie, wat een slag. Ik hoop dat je ondanks dit straks toch nog kunt genieten van je eigen zwangerschap, want dat zal wel een dubbel gevoel geven denk ik.
    Nogmaals sterkte!

13. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Dank jullie wel. Ik kan het zelf ook nog zo moeilijk begrijpen. Ze weten nog niet waar het fout is gegaan. Mijn schoonzus en haar vriend moeten na de bevalling beslissen of ze er onderzoek naar gaan doen. Het kindje moet dan wel geopereerd worden, maar denk wel dat ze het willen weten i.v.m. eventuele volgende zwangerschappen.

Het is nu inderdaad heel dubbel om ons meisje te voelen schoppen in mijn buik. Het zal voor hun zo moeilijk zijn om mijn buik te zien, en al helemaal straks als ik ga bevallen, om ons meisje te zien opgroeien.

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Maar ook heftig voor jou ellaa, als je bij hen komt. Ze zijn toch papa en mama geworden en moeten hun kindje alweer loslaten... Terwijl jij nog mag gaan bevallen. Ik hoop van harte dat je wel weer mag gaan genieten van je eigen zwangerschap en dat je dat ook kan! Doe kalm aan nu voor jezelf!

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    De hele dag spookt het al door m'n hoofd, het is echt verschrikkelijk (volgens mij kun je dat met woorden niet uitdrukken) om je kindje te verliezen! Ik hoop, Ellaa, dat jij ook aan jezelf denkt en aan jullie kindje en dat je straks toch kunnen genieten. Maar het zal altijd een dubbel gevoel geven. Moeilijk hoor! Sterkte.

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ellaa: hoe gaat het nu met je? En is het kindje inmiddels al geboren? Heel veel sterkte.

17. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    hey dames,

Het kindje is ondertussen geboren. Het navelstrengetje zat 3x om het nekje, toen nog een keer om het lichaampje en nog 2x om het nekje. Ik heb het meisje ook gezien, was heel moeilijk om te zien dat ze er eigenlijk helemaal klaar voor was om het leven in te stappen. Het gaat nu wel weer iets beter met me, probeer het een plekje te geven, maar is wel erg moeilijk. Zaterdag is de begrafenis, hopelijk kan ik daarna iets meer afsluiten.

Maar hoe gaat het met jullie? Ik wil jullie zwangerschapsgeluk natuurlijk ook niet bederven.
    Saar: heeft je man al een salarisvoorstel gekregen?
    Cocko: Hoe is het met alle pijn? hopelijk gaat het iets beter.
    en Bailey, bij jullie ook nog alles goed?

18. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Dat is echt verschrikkelijk. Lijkt me heel erg moeilijk om dat te zien. Hopelijk kan de begrafenis meehelpen het een plekje te geven.

Maak je vooral niet zorgen voor ons iets te verpesten, zoiets moet je juist over praten anders vreet het je op van binnen.

Lief dat je toch nog aan ons denkt, met mij en de baby gaat alles prima. Ik begin langzaam beetje beter te worden maar de keelontsteking is behoorlijk hartnekkig. Ahh well... lekker veel sorbet eten :)

Heel veel sterkte en succes alvast voor zaterdag en de komende tijd. En blijf vooral ons op de hoogte houden hoe alles met jou gaat, of dat nou goed of slecht is!

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Och wat erg zeg. Ik dacht altijd dat ze zoiets wel zien. Heel veel sterkte en kracht gewenst voor morgen.
    Mijn zwangerschapsgeluk bederf je niet hoor, maar je wordt wel stilgezet bij het feit hoe groot wonder en geschenk het is als je een gezond kindje mag krijgen. Hoe teer het leven is en hoe dankbaar je moet zijn als alles goed mag gaan! Maar ik hoop voor jou dat jij ook (weer) mag en gaat genieten van je zwangerschap hoe dubbel ook, maar jij hebt het ook verdiend om te genieten!

Bailey nog steeds keelontsteking... Sjonge dat duurt nu al een tijd...
    Vervelend. Inderdaad veel ijsjes eten, lekker.

Cocko: Hoe is het met jou rug/bekken? Is de pijn al wat afgezakt? En doe je nu ook echt minder, lukt dat?

Ego:Gisteren kregen we ineens een mailtje met een contract. Of hij die wilde tekenen en terugsturen. Stond verkeerde functie, adres, BSN en salaris in en het was maar voor 4 maanden. Hij moest dan maandag beginnen (zonder overleg) Sowieso is het salaris niet echt om over naar huis te schrijven. Hij moet zo'n 25-30% inleveren en dat is net zoveel als de WW en 5 jaar terug in de tijd voor hem, dus dan heeft hij 5 jaar voor niets geploeterd. Helemaal geen goed gevoel bij. Ook hoe het gaat en hoe het bedrijf met hem omgaat. Dus hij gaat vandaag bellen dat het salaris echt te slecht is, als dit een goed bod is ben ik niet zwanger;). Dus we laten dit los en gaan weer rustig verder. Voor dit salaris kan hij over een maand of 3 ook wel iets gaan doen, bij een bedrijf dat wel netjes met hem omgaat.
    Verder gaat het hier wel goed. Nog 4 dagen, woensdag laatste werkdag en donderdag een pyamadag! Heb er nu al zin in. Mijn man gaat fijn een dagje het huis uit dus ik kan de hele dag niks doen! Heerlijk.

20. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Wat vreselijk Ellaa, ik dacht idd ook dat ze zoiets wel konden zien maar ja, je krijgt niet elke dag een echo natuurlijk dus zoiets kan snel gebeurd zijn misschien. Het is echt heel erg, en wens je dan ook samen met je familie, heel veel sterkte. In het bijzonder voor morgen als het begraven wordt. Wat zullen er veel gedachten door je heen gaan!

Bailey: nu nog steeds keelontsteking?! Dat duurt lang zeg! Veel ijsjes blijven eten dan inderdaad, is de beste verkoeling he!

Saar: nou wat raar dat dat bedrijf zo met je man omgaat zeg! Niet echt netjes. En dan ook nog een contract sturen met verkeerde gegevens.. :( Niet echt accuraat. We hopen dat hij snel iets anders vindt, waar hij inderdaad wel goed en netjes behandeld wordt en dat het salaris ook wat beter is!
    Nog maar 4 daagjes werken, dat is aftellen joh. Wel lekker hoor, kun je gaan genieten en bijkomen van de moeheid.

Ego: tgaat wel beter met die tape en bekkenband. Nu kreeg ik een mail dat ik die bekkenband weer terug moest komen brengen, dus ga met gezwinde spoed er zelf 1 opzoeken op mp.

Deel Deze Pagina