Hoi allemaal Ik ben waarschijnlijk rond 15 juni uitgerekend, ik weet sinds 3 dagen dat ik zwanger ben. Ik heb rond de 23e mijn ei gehad. Het word ons eerste kindje, vind het echt super spannend allemaal. Vandaag de dokter gebeld maar die had weinig te melden, ze zei alleen maar dat ik niet mocht roken en drinken (wat ik toch al niet doe) en dat ik de VK moet bellen
Van harte gefeliciteerd! Ik heb ook gelijk de VK gebeld, vond ik bij mijn eerste ook zo leuk om te doen haha, het is natuurlijk nog best vroeg maar toch! Geniet ervan, het is ook onwijs spannend, en het is mijn 2e kindje, maar ik vind het weer net zo spannend!!
Ja ik had de dokter donderdag al gebeld, maar die zou me vandaag terug bellen. Ik vond het super spannend dat ze me ging bellen, had ze weinig te melden. Ik ga maandag de VK bellen, kan alleen tussen 13.00 en 14.00. Dus toen de dokter belde was het al te laat.. Ik vind het wel spannend
Haha ja mooi is dat he, ik ben toen ook naar de dokter gegaan, die alleen maar zei: nou hardstikke leuk gefeliciteerd, foliumzuur slikken en niet meer roken...vond het ook niet echt spectaculair haha. Komt goed. Geniet ervan, heb je kwaaltjes?
Heel erg moe, en soms wat krapjes. En soms een beetje misselijk inde bus, maar valt allemaal wel mee Hoe gaat het bij jou?
ook erg moeeeeee haha, hele zere borsten en soms een beetje misselijk maar niet heel erg, heb maandag een echo, !!
ja dat is het wel maar ik ben door de pil heen zwanger geraakt dus ik heb geen idee hoelang al, mijn banner is een schatting n.a.v een lichte bloeding toen
Goedemorgen meiden, Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! Mag ik met jullie meekletsen? Zal me even voorstellen: Ben Mellanie, 28 jaar en woon in Den Haag samen met mijn partner onze zoon van 6 en onze dochter van 4 (in december alweer 5) Wij hebben eind juli een VMK gehad en ik weet nu sinds anderhalve week dat we zwanger zijn Wij zijn eind mei begin juni uitgerekend, we weten namelijk niet psies hoever ik al ben, ik had namelijk op 30-08 een positiever test, maar bij HA was deze negatief, ben 17-09 "ongesteld" geworden en heb dus ruim 2 weken voor NOD al positief getest, dus bij ons het vermoeden dat we al voor de "menstruatie" zwanger waren. Na een bloedtest afgelopen woensdag was het 100% duidelijk voor ons en mogen we eindelijk blij zijn en dat zijn wij ook 25-10 hebben we een termijnecho en intake bij de VK...heb er zo veel zin in
Welkom bij deze mei/juni club! Ik ben half juni uitgerekend, weet ook nog niet precies wanneer, ik heb een onregelmatige cyclus dus vandaar.
@Saar: spannend de echo maandag! @Kimsel: Thanxxx voor de tip! Niet goed genoeg gekeken hihi @Suzie: Wat leuk jullie eerste kindje! Bij ons ook. Zeker spannend. Ik had afspraak gemaakt met huisarts. En toch wel leuk gesprek gehad (of was dat misschien omdat ik zelf zo enthausiast was...) En kreeg een a4tje mee met wat leefadviezen en tips. Kan niet wachten op de eerste afspraak met de VK! Ga maandag gewoon bellen! haha heb ik nu besloten! 'Leuk' om te lezen wat jullie klachtjes zijn! Het meest opvallende vind ik dat ik zooooo ontzettend onvoorstelbaar moe ben! Poeh he. En inderdaad gevoelige borsten. Steken had ik tot drie dagen geleden. Was er zelfs mee naar de huisarts gegaan (sorry...), urine ingeleverd omdat er gedacht werd aan blaasontsteking, maar gelukkig niks aan de hand! En m'n buik is eigenlijk best al gegroeid, heb zelfs al maatje groter gekocht (bloos). @ Wonderland: ook maandag de echo? Zo spannend! Succes en veel plezier @Mammie: gefeliciteerd! Eindelijk En je hebt al twee kindjes! Leuk hoor! Weet alleen niet wat 'VMK' is? Oh wat een lang berichtje!!! Sorry mensen! Maar ben zo blij hihi. Denk er echt elke minuut van de dag aan!!!
Goeiemorgen, voor de 'nieuwe' meiden,gefeliciteerd en welkom in ons clubje! @moielle,vmk betekend vroege miskraam ik was vrijdag bij de huisarts maar die kon me ook niks nieuws vertellen.ze vond het ook niet nodig dat ik langs kwam,de assistente vond het wel noodzakelijk ??? ze had dan wel me bloeddruk opgemeten en die was wat laag. zijn jullie ook wat duizelig? wat snel dat julie een echo krijgen,spannend! ik moet nog twee weken wachten en dat duurt zoooooo lang zucht.als dat er goed uitziet kunnen we het eindelijk van de daken schreeuwen!
@kaar1979 Ik ben ook duizelig... Zeker als ik iets te snel opsta of de trap te hard oploop. Ik ben sowieso erg moe. Bloeddruk was bij de ha goed dus ja. Morgen maar eens vragen aan de vk of het kwaad kan!
Voor de meiden die in juni uitgerekend zijn, we hebben ook op het bevalforum een juni club, die druk bezocht word
Ik kan weer van de lijst net bloed gehad ->ongesteld, temp gedaald en negatieve zwangerschapstest. Ik ben dus niet meer zwanger
Wat jammer Suzie Q.. hopelijk binnekort goed nieuws.. Ik ben ook duizelig.. Soms zo erg dat als ik zit dat ik van de bank af val, is maar paar sec !! Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook... soms tensiedalingen!! Hou t zalf allemaal goed in de gaten.. Verder ben ik super moe.. pffff hoop dat t snel over is.. Hoe waren de echo's?? Volgende week heb ik mijn 2e echo.. Vind t een luxe die 1e echo.. had ik nl vorige x niet.. zal zo eerst de huisarts bellen en mijn zwangerschap melden had ik nl nog niet gedaan.. maar ja weet ook dat hun niks doen
Hallo, Ook ik ben zwanger. Wanneer we uitgerekend zijn, weten we niet precies. Heb namelijk positief getest op dag 89 van cyclus. Net vragenlijst ingeleverd bij verloskundige en morgen afspraak maken!!! Het is onze eerste kind. Het enigste waar ik last van heb is erg moe zijn en heel veel trek hebben in groente!!! Suc6 allemaal!
Hallo dames, Wil me hier ook graag melden. Vanmorgen getest. Dus nog een beetje onwerkelijk. Ben mama van een klein mannetje van 15mnd en nu zwanger van de 2e. Volgens de calculator hier ben ik 11 juni uitgerekend. 2 nov eerste afspraak gyn voor echo en kweekje.