Saar: hij ligt krom?!! Uh.. hoe bedoel je krom? Want meestal gaat een baby wel in een soort kromming liggen omdat ze steeds minder plek krijgen. Toch? Maar wel superfijn dat alles verder goed was. Mwah, weekje voorlopen is niet zo heel erg hoor, kan ook weer teruggedraaid worden straks. Dat weet je maar nooit. Doe lekker rustig aan en ze houden je echt wel in de gaten hoor!
Met z'n hoofdje in mijn rechterzij en kontje in mijn linkerzij, dus overdwars.. dus zo krom haha. Maar goed die draait straks wel weer bij. Ja maak me er ook niet te druk om hoor, verwacht geen super groot kindje. We zullen we zien.
haha, overdwars, merk je dat zelf ook aan je buik? Ik heb wel dat ik vooral aan één kant druk voel. Ik heb besloten dat ik het met mijn studie maar even iets rustiger aan moet gaan doen, vrijdag maar even met de docenten overleggen of ik een vak minder kan doen. I hope so!
Oh Saar nou dat is idd echt een overdwars kindje dan! Maar hij zal vast nog wel 'bijdraaien' toch?! Als dit iets zegt over het karakter... Grapje hoor! Ellaa: dat zou wel fijn zijn ja als je met studie wat rustiger aan kunt doen! Alle beetjes helpen tenslotte he!
Ja voel de schoppen in en rond mijn rechterribben en maag en het kontje kun je goed voelen aan de linkerkant. Het zal vast een eigenwijze zijn want dat hebben we beiden in ons! Vannacht heeftie ook weer een rondje gedraait, heel gezellig! Ellaa: Nou dat zou wel lekker zijn al is het maar 1 vak minder. Is de druk er een beetje af. Petje af voor je hoor je doet nog hartstikke veel!
wow veel gebeurd al weer zo te lezen! Cocko, mooi dat het zo te lezen al iets beter gaat. En wel fijn als iemand anders even de strijk voor je doet Saar, haha een dwarsliggertje, wel leuk nu al zo'n eigen willetje Ellaa, ben benieuwd naar je schilderijtje! Welke studie doe je?
Hoe gaat het hier? Cocko: alles nog een beetje rustig? Ellaä: Lukt het een beetje met rustig aan doen? Ego: Wij hebben vanmiddag de geboortekaartjes besteld bij de drukker. Moeten alleen de tekst nog fabriceren. Daar zijn we dan weer vroeg bij haha!
Saar: hebben jullie al kaartjes uitgezocht ja?! Leukleuk! Gaan wij binnenkort ook maar eens doen, want het gaat toch wel opschieten vanlieverlee. Ben benieuwd wat voor smaak jullie hebben hoor Het gaat wel met rustig aan doen, gistermiddag hulp gehad. Komt goed!
Cocko: Ik ga het niet laten zien welk kaartje we hebben Het is in ieder geval een heel schattig kaartje met een beertje. Komt na de bevalling dus nog max. 14 weken wachten! Jij hebt vandaag je groeiecho! Ben je benieuwd? Fijn dat je hulp hebt zeg! Hoe is het met de weeen enzo?
haha nee snap dat je het niet laat zien hoor! ik ga vanmiddag proberen de boeken op te halen, als ze er tenminste zijn.. ja groei echo gehad, en het ligt nu op het gemiddelde, dus is al gezakt met groeien. over 4 weken weer een groei echo. Heb wel veel vruchtwater maar heb gelukkig geen suikerziekte. Kindje was erg druk, maar hebben toch een paar mooie 3d foto's gekregen. Hoe gaat het met jullie allemaal? En Saar, ben je al wat minder moe of dat nog niet?
Krijgen qwe het kaartje daarna wel te zien? Ben ik namelijk wel benieuwd naar! Wel heel leuk alvast met een beertje, das echt schattig. Cocko, groeiecho? Leuk! Wel laten weten hoe het gegaan is he?! Ellaa, heb je al kunnen overleggen of je een vak kan laten vallen? En welke studie doe je eigenlijk? (of had ik dat al gevraagd... zwangerschaps dementie he ) Ego. Wij hebben volgende week zaterdag een pretecho, ik kan bijna niet wachten om het manneke weer een keer te zien. Minder nieuws is dat ik vanochtend op de weegschaal erachter ben gekomen dat ik in zo'n zes weken tijd zes kilo ben aangekomen.. what's up with that?!?!?!? Nu ben ik in totaal 10 kilo aangekomen bij bijna 27 weken. Mijn buikomtrek (gemeten om de navel) is 93cm... echt ongeloofelijk!! Toen ik net zwanger was, was dit 72 cm. Ik verbaas me dan ook echt dat ik nog steeds mn jas dicht krijg hahah. Ik zit nu wel de hele tijd alle websites af te speuren wat normaal is enzo. ik kan er zo obsessief van worden echt verschrikkelijk. Durf ook niks meer te eten, maar ja zal wel moeten voor de baby. bleuhh!
Bailey: waren wrs op hetzelfde tijdstip een berichtje aan het typen.. zie bericht voor jouw bericht.. Oh 1 kg in 1 wk tijd zeg maar? Hier ook hoor, dus dat is misschien wel een geruststelling voor je! Je mag wel gewoon blijven eten, als het maar geen snoepen is Dat heb ik nl wel gedaan en dat krijg je er na de bevalling weer moeilijker vanaf. En leuk, een pret echo! Is zo gaaf om je kleintje weer te zien! Echt genieten. Krijg je hem ook in 3d te zien dan? Hadden wij vanmorgen ook, zo leuk!
Cocko: Nou wel fijn dat'ie nu op groei ligt. Is beter als achter te raken! Deze weken heb je in ieder geval! Fijn dat je geen suikerziekte hebt, scheelt toch weer een dieet. Leuk die plaatjes! Altijd goed! Leuk boeken halen! Zal voor jullie wel wat lastiger zijn je hebt al een paar keer wat uit moeten zoeken. En als je een uitgesproken smaak hebt (zoals wij) vind je weinig leuk en heb je weinig keus haha. Bailey: Nou zolang de vk er niks van zegt... De één groeit nou eenmaal harder op bepaalde momenten als de ander. Ik was nu in totaal 8 kilo aangekomen. Ik zie het na de bevalling wel weer. Ik laat het kaartje wel zien na de geboorte nu houden we het nog even voor onszelf Ik ben leeg in mijn hoofd. Hoef me minder druk te maken om dingen, maar doe steeds wel te veel! Maar wel minder moe nu en niet ziek geworden Mijn man maar achter me aan rennen doe nou niet haha das het enige na/voordeel van allebei thuis zijn!
Haha ja als je allebei thuis bent, wil dat nog weleens lastig zijn! Is je man wel weer helemaal beter? Heerlijk dat jij niet ziek bent geworden. Is ook moeilijk hoor, om rustig aan te doen. Vooral omdat er misschien nog dingen zijn die moeten gebeuren en je hebt natuurlijk ook een huis schoon te houden.. Jaja hij ligt goed op de groei, dat is inderdaad wel fijn. Maar ze hebben nu al wel zoiets van: hmm vorige keer was ie echt groot, nu gemiddeld..wat komt er de volgende keer. Maar goed, wat jij zegt: deze weken hebben we vast! Wij hebben ook best een uitgesproken smaak, eigenlijk klassiek/oud hollands. Daar kwamen we de vorige keer op uit, dus zal dit keer wel weer zoiets worden. Toch grappig dat je als stel 1 kaartje moet uitzoeken die je allebei leuk vindt, het is tenslotte best een lastige klus!
We zullen inderdaad tegelijk getypt hebben haha. Maar gaaf dat je 3D had. Dat krijgen wij dan ook inderaad. Maakt die hele zwangerschap de moeite waard Snoepen is inderdaad niet goed, maar dat doe ik ook eigenlijk niet. Heb altijd al nogal een hekel aan eten en wegen en nu door de zwangerschap en bijbehorende kilos wordt dat wel erg op de proef gesteld moet ik zeggen. Maar wel een geruststelling dat het bij jou dusook zoiets is, scheelt alweer! VK zie ik pas volgende week, maar durf daar niet zo goed te vragen omdat ze vorige keer een beetje bozig reageerde toen ik vroeg om hoeveel je mag wegen. Ik ben daar dus ook nooit gewogen. Leuk dat jullie al zo in de babykaartjes zitten! Ben zelf ook wel begonnen met nadenken, maar het is inderdaad wel lastig. Misschien dat wanneer ik met verlof ben ik ook meer tijd en rust heb om erover na te denken. Een vriendin gaat trouwens voor mij een babyshower organiseren, gaan jullie ook zoiets doen?
Cocko: die is weer helemaal beter (gelukkig). Mannen kunnen soms zo piepen haha krampje hier krampje daar. Ja inderdaad dat is altijd een druk een schoon huis en dan nog die kleine kids bij je! Heb je net gezogen maken ze de boel weer vies. Doet je man (toch?) ook wat in huis? Ja met de groei stagneert het dan nu wel een beetje inderdaad. Je zult misschien wel de eerste zijn van ons die bevalt Qua kaartjes zaten we aardig op 1 lijn. Hadden we met de trouwkaartjes ook en met dingen zoals meubels hebben we dat ook dus dat is makkelijk. Bailey: ik heb me in eerste instantie ook enorm druk gemaakt om mijn gewicht, maar heb besloten dat ik het na de zwangerschap wel weer zie. Aankomen is nu voor een goed doel. Ik word wel elke keer gewogen bij de vk, maar waarom??? Zij zeggen ook de ene komt bijna niets aan en de andere 30 kilo, maakt tegenwoordig niet meer zoveel uit. Wanneer ga je met verlof? Ik wil het toch wel geregeld hebben rond de 32-34 weken, maar zijn toch iets vroeger begonnen gewoon zin in. Ik wil geen babyshower. Vind het persoonlijk heel Amerikaans en onzinnig, maar goed als het voor je georganiseert wordt en je vind het leuk lekker van genieten. hihi heel uitgesproken dit, maar trek het je niet aan.
Mee eens, wij doen dat ook niet. Maar trekken jullie je daar niks van aan! Zoiets is ook weer een persoonlijk iets! Ja mijn man doet ook wel aardig wat thuis hoor, stofzuigen en dweilen vooral! Dat zijn de klussen die ik echt niet mag doen, dus dat doet hij. En de kids uitkleden en op bed leggen ook, dus dat scheelt ook al een hoop tillen en vechten, haha. Nou heb de boeken ook binnen liggen, maar m'n man heeft al een blik geworpen en die riep gelijk: hmm nou moet ik daar uit kiezen?! Wat moet ik toch met zo'n man?! Grapje. Gewicht: waarom ze wegen weet ik ook niet. Ik hoor wel telkens als ik gewogen wordt, de reactie: o dat is netjes hoor. Niet te veel, niet te weinig. Maar waarom? Want uiteindelijk kun je er (bijna) niks aan doen hoeveel je aankomt. Dus Bailey: wees gerust en kom gewoon aan. Na de bevalling zie je wel weer. Alvast een goed weekend allemaal!
Allemaal een goed weekend gehad? Ik heb geen griep gekregen, maar ben hartstikke verkouden. Ben er maar bij gaan liggen vanaf zaterdagmiddag, helemaal af alles vol. Ik zal jullie de details besparen haha! Begin nu wel wat minder moe te worden. Ik denk dat het nog een reactie is van... Zaterdagmorgen heb ik met mijn moeder een deel van de gordijnen genaait, nou ja mijn moeder naait en ik zeg hoe het moet worden. Had woensdag op het stoffenspektakel in Zwolle stof gekocht, met kaboutertjes, wordt erg leuk! Verder dus geen bijzonder weekend. Morgen wil ik graag gaan shoppen bij de baby dump en baby max enzovoorts.. dus vandaag nog een beetje rustig aan! Ik begin hem wel een beetje te knijpen wat betreft de ligging. Ons eigenwijze dwarse kindje draait gewoon helemaal niet. Ligt alweer 2 weken dwars.. Moet me er nog niet druk over maken, maar doe ik wel haha Cocko: De kaartjes uitzoeken wordt dus al een hele bevalling.. Of ben je er inmiddels uit? Fijn die hulp trouwens. Goeie man
Hallo allemaal, Saar: Oh oh...verkouden. Hopelijk is het snel over want daardoor slaap je vast niet lekker!? Als je echt helemaal vol zit, pfff..Beterschap! Wat leuk zeg, gordijntjes met kaboutertjes! Schattig. En morgen lekker shoppen, erg leuk! Het begint dus echt te kriebelen, leuk! Oh maar je kindje kan heus nog wel gaan draaien hoor, zo erg is het nog niet dat het dwars ligt. Kreeg een tip van de echoscopist als je probeert het kindje aan het draaien te krijgen (bij mij werkte het alleen niet ): Vooroverbuigen met je handen op de leuningen van een stoel, en dan een beetje heen en weer wiebelen. Het schijnt dat een kindje dan nog wel eens wat anders gaat liggen.. Maar goed, je bent nog niet aan bevallen toe en je kindje heeft ruim de tijd om nog 100 x te draaien. Maar ik begrijp je wel hoor! Uhm, nee we zijn er nog niet uit wat kaartjes betreft. Hebben een onwijs mooi kaartje gezien maar nu ben ik bang dat dat wel leuk is voor een meisje maar voor een jongen weet ik het niet. Echt erg hoor. Dus gaan we nog maar even verder kijken maar ja, dat ontwerp zit nu in m'n hoofd dus dat wordt weer lastig. Namen zijn we nu wel uit! Echt weer oer hollands, net als de andere twee.
O vergeten de quote weg te halen, maar tegenwoordig doe ik het er maar bij als ik een berichtje typ want m'n geheugen is een ZEEF! Haha volgende keer probeer ik er weer aan te denken.