Zo'n mozesmandje. Heeft ze nieuwe lintjes doorheen gemaakt hartstikke leuk. Wil de kleine eerste tijd lekker op de kamer hebben overdag in ieder geval! Maar had het zelf niet gekocht nu! Haha tsja zou je zo'n drukteschopper vergeten? 't Is in ieder geval een teken dat'ie er nog zit toch? Is het ook al pijnlijk? Mijn baarmoeder zit nogal hoog voor de termijn en mijn ribben moet het echt al bezuren.
Oh wat leuk. Een vriendin van mij had dat idd ook, zo lief. En idd, ook wel handig de eerste tijd op je kamer. Het is toch altijd wennen en je wilt er gelijk bij zijn als je iets hoort vanuit het wiegje. Wij hebben een familiewieg, wiebel wiebel.. Soms is het pijnlijk, maar niet bij m'n ribben. De beentjes zitten bij mij onderin, dus ik voel het vaak bij m'n liezen zeg maar. Voel jij het al bij je ribben?! Pfjoe, dat zal best pijnlijk zijn af en toe.
Haha ja is het zo erg met het wiegje? Wel bijzonder. Heb je er zelf ook ingelegen? Mijn baarmoeder ligt hoger dan normaal, omdat de onderkant helemaal leeg is. Dus zit een paar vingers onder mijn borstbeen ofzo. Heel fijn, maar ach.. Volgende week alweer naar de vk. Gaat zo snel 3 weken
Volgende week alweer naar de vk?! Dat gaat hard idd ja. Oke jouw baarmoeder ligt hoog, bij mij laag. Dat zal wel het verschil zijn dan idd in het gevoel bij de ribben. Ach ja, het kind komt er vanzelf uit hoor en dan heb je nergens meer last van Grapje. Ja m'n oudste broer (42 inmiddels) heeft er zelfs in gelegen dus het is al een oud geval hoor! Hij staat op 1 poot in het midden en aan de onderkant zijn er dan wel 4 van die zijpootjes . (uhm, hoe krijg ik zoiets uitgelegd?!) Maar het schommelt gigantisch in ieder geval.
Nou omvallen zal toch niet zomaar gebeuren... Voorzichtig aan dan maar Wel bijzonder zo'n familiestuk! Ja de laatste keer om de 3 weken. Dan gaan we al naar elke 2 weken. Vind het zo snel gaan nu! Voor je 't weet is het mei. Krijg je een hele andere buik he als je baarmoeder zo laag ligt. Mijn buik zakt nu wel langzaamaan(of wordt groter). We zullen het wel horen volgende week of't nu beter is.
Het gaat idd snel, voor je het weet mag je bevallen. Had even paniek in de tent net, m'n zoontje viel van de bank en die valt nou altijd verkeerd. Hij kwam weer op z'n voorhoofd terecht, bult, blauw en kapot. Pff pechvogel weer.
Ah wat sneu. Ongelukje zit in een klein hoekje. Was hij pas ook niet van de trap gevallen. Echt pechvogeltje!
Ja joh, hij valt heel veel. En altijd hard op z'n voorhoofd. Het lijkt nu of er een deukje in zit en hij ligt heel stilletjes op de bank. EN het gekke is: m'n dochter valt bijna nooit en als het wel zo is, dan komt ze altijd goed terecht! Voor haar een geluk maar voor d'r broertje is het wel sneu.
Bah vervelend! Sneu zo'n pechvogeltje. Sommige mensen hebben altijd pech! Mijn man was er ook zo eentje. Die had zijn hand andersom aan zijn arm en hij heel rustig naar huis en aanbellen. Riep zijn moeder van de zolder, ja kom over een uur maar terug lieverd ik ben nu even aan het opruimen. Zei hij maar mijn hand zit verkeerd om. Zei ze doet het pijn? Zegtie wel een beetje. Oh nou ik kom er zo aan... Hij was een jaar of 7-8 ofzo. De bikkel.
saar: wat leuk, ben benieuwd naar de gordijntjes en het kamertje! zo leuk als het allemaal een beetje vorm krijgt. wel weer spannend voor je man met z'n werk. hopelijk wordt het dit keer wel iets! cocko: haha, jongetjes schijnen vaak toch wat lomper te zijn, misschien dat het daaraan ligt? wat vervelend trouwens dat je in een dipje zit. Hopelijk kom je er snel weer uit. Bij mij ligt de baarmoeder ook heel hoog, dus ik herken alles wat je verteld Saar. Mijn ribben hebben het ook al aardig te verduren. (aan de rechterkant vooral). En ook wij krijgen echt een druktemakertje, maar dat vind ik eigenlijk wel leuk. Wij hebben trouwens ook een vaste zandbak in de tuin, dus die staat gewoon altijd buiten. Wij hebben een schommel in de deuropening van de schuur gemaakt, superhandig als je niet zoveel ruimte hebt.
Jaa mijn ribben zijn ook de sjaak! Echt pijlijk af en toe, maar vooral ook tegen mn maag. Das met eten weer minder, maar aan de andere kant scheelt het weer in calorietjes Saar, leuk van gordijntjes! En spannend van je man, duimen maar! Cocko, niet leuk zo'n dipje! Helpt bij mij altijd om grappige dierenfilpjes op internet te kijken (ik weet het, heel suf eigenlijk maar ik kan er stiekem enorm van opvrolijken hihi) Over het vallen: ik viel/val ook altijd heel veel en meestal recht op mn gezicht of hoofd...waarschijnlijk omdat ik altijd zo onstuimig was haha . Hopelijk heeft je zoontje net als ik het geluk zich nooit heel ernstig te bezeren (bij mij was het ergste een gebroken neus maar als je klein bent hoeft dat ook ni erg te zijn) Vanaf wanneer speelde jullie kids in de zandbak? wij willen namelijk ook graag 1 maar dacht eigenlijk dat het nog wel ff zou duren voordat hij daar iets aan heeft...
Even een vraagje tussendoor.. zetten jullie op het geboortekaartje iets in de trant van: bezoek vinden we fijn, maar mag het na een telefoontje zijn? Pff hebben wij bij de andere twee niet gedaan maar dat is me niet goed bevallen.. dus wil er nu zoiets wel op maar weet gewoon niets te verzinnen. Vind het meeste niet echt netjes overkomen, als ik op google zoek.. bailey: zandbak hadden wij toen onze dochter anderhalf was. Daarvoor kunnen ze ook wel met zand spelen hoor, maar ik ben er mega vies van als ze dat allemaal in hun mondje stoppen.. Dus vandaar dat wij gewacht hadden.. maar nou ben ik misschien wel een zeurtje daarin hoor!!
hmm daar had ik nog niet over nagedacht maar dat is wel fijner denk ik. Niet dat je de hele dag aanloop hebt. Ik vind je rijmpje wel aardig klinken eigenlijk, duidelijk en netjes
Cocko: Leuk gedichtje toch zo? Wij willen juist gewoon dat iedereen komt en zetten er op bezoek is welkom in de kraamperiode van 10-12 en na 19.00 uur. Zand eten.... lekker! Ellaa: Fijn he?! We weten in ieder geval dat er ribben zitten
Ja heb de proefdruk opgestuurd gisteravond laat nog, dus ben benieuwd. We hebben een heerlijk nachtje achter de rug.. dochtertje hoest d'r longen uit d'r lijfje en is snotverkouden, m'n zoontje werd gisteravond ineens krijsend wakker en stampen met z'n beentjes.. Die zit ook ineens helemaal vol in z'n hoofdje en ik denk dat ie griep in z'n beentjes heeft. Ik hoor al meer om me heen dat er mensen ziek zijn, bij jullie ook al vernomen of nog niet? Dan duimen dat het zo blijft!
cocko: ja hier hoest mijn dochtertje ook de longen uit haar lijfje, vooral 's nachts, zo zielig. ga soms gewoon even kijken of het nog wel goed gaat als het plotseling ophoudt ofzo. Zelf gelukkig nog nergens last van, hopelijk blijft dat zo. Wat betreft het kaartje hebben wij er bij de 1e ook zoiets opgezet. "een vriendelijk verzoekje, bel even voor een bezoekje". Bailey: Wij hadden de zandbak met een jaar ofzo. zand schuurt de maag zeggen we dan altijd maar (ik bleef er in het begin wel altijd bijzitten hoor, hele maaltijden zijn natuurlijk niet echt de bedoeling). van die maag herken ik ook wel ja, maar doordat ik minder in één keer kan eten, eet ik wel veel vaker tussendoor iets, en dat is vaak toch iets minder gezond (koekjes, chocolaatjes, chips, etc.), haha.
Bah al die zieke kindjes! Zielig! Mijn beste vriendin werkt in kinderopvang en is vandaag ook ziek thuis gebleven, dus ik denk inderdaad een griep bij veel kinderen. Maar dat maakt het niet minder sneu natuurlijk! Oké zandbak kan dus al wat sneller dan ik dacht, jeej! Ik vind het zooooo'n leuk idee om gezellig bij kindje in de zandbak modderkoekjes te bakken (maar dan niet opeten natuurlijk haha)
Ellaa: Die klinkt ook leuk! Wat vervelend die grieperige kindjes. Wij hebben het hier al een beetje gehad (hoop ik). En we werken allebei niet dus ja dan merk je om je heen wat minder van griep. Ik heb net een zwart jurkje van noppies besteld, met korte mouwen. Voor netjes. Hoop dat ze hem deze week nog binnen heeft en anders volgende week maar. 't Is een investering, maar dan heb je ook wat.
Ellaa: jouw dochtertje ook al?! Heb gelukkig wel druppeltjes die willen helpen, dus dat scheelt wel iets. Maar dan nog, wat een gehoest zeg. Ze stikt er zowat in. Eng is dat he, als het dan ineens zo heel stil is.. Brr. Gaat jouw dochtertje ook steeds meer vragen wanneer de baby komt?! Vanmiddag was het zo grappig: ze zaten om de beurt kusjes te geven op m'n buik totdat m'n zoontje ineens zei: beebee uit?! Open doen?! En zat ie half tussen m'n benen te kijken.. Haha uhm... (en nee, ik heb niks verteld aan de kids hoe kindjes er uit komen etc.) Bailey: ze gaan toch zand proeven hoor.. haha bereid je maar voor. Tis superleuk om met ze te spelen in de zandbak etc, maar ze kennen moeilijk grenzen en vinden het soms ook erg moeilijk om zelf dan verder te spelen. Tenminste, dat zie ik hier. Maar misschien krijgen jullie wel een supermakkelijk kindje! Saar: wat leuk, een jurk van Noppies. Is inderdaad prijzig maar wel erg goed merk en het zit ook altijd goed! Heeft het jurkje een overslag aan de bovenkant toevallig? Die jurkjes zie je op het moment veel volgens mij. Ik ben vorige week bij de Prenatal ook aan het passen geweest maar heb niks gekocht. Heb op het moment gewoon een olifantmodelletje want normaal gesproken heb ik van bv jasje maat 36/S. En nu kon een jasje van maat L nog niet dicht Dusss..
oow ons kindje wordt denk ik heel makkelijk hahah nee goed om te horen, ik bereid me op het 'ergste' voor hihi. Tjah kleren kopen was nog nooit zo frustrerend. Ik heb laatst twee tshirtjes gekocht bij de H&M, kon gelukkig nog wel gewoon in maat S (wel zwangerschaps kleding hoor). Voor de rest denk ik dat ik maar niks meer koop op voedings BHs na. Ik pas nog in het merendeel van mn oude kleren en jassen en anders vind ik het zo zonde. Om nu vanalles te kopen wat je na de zwangerschap niet meer aan kan. Maar er is inderdaad wel heel veel leuks (noppies is echt super leuk merk ben benieuwd naar je jurkje Saar!) Strkte met alle zieke kindjes!