mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door krumfrum, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Wow nu al een beetje verkleurd? Doe je goed Saar!

Wat lekker dat jullie naar de speeltuin/kinderboerderij zijn geweest! Lijkt me super leuk om met je kindje naar toe te gaan :)

En shoppen is altijd leuk natuurlijk haha

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Heerlijk speeltuin en kinderboerderij. Echt genieten. Helaas vandaag weer wat minder, maar goed volgende week een nieuwe week!

Ellaa: Is die vriendin bevallen of heb je alvast een cadeautje gehaald? en hoe is het op dit moment bij je schoonzusje(ben even vergeten, zusje/schoonzusje)? Kunnen ze alles een beetje verwerken?

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: heeft je man inmiddels al iets gehoord?

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Het is helaas niets geworden. Wel enthousiast maar te weinig ervaring voor de functie. Ze houden hem in gedachten voor iets anders

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Wat jammer zeg! Weer op zoek naar iets anders dus..

6. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Jammer! Wel positief dat ze opzich enthousiast waren. Maar daar koop je natuurlijk weinig voor. Op naar het volgende :)

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Gebruikt er iemand de kortingsbonnen die in een babydoos zaten van Pampers? Krijg je 10 euro korting bij aankoop van 2 pakken luiers. En 5 euro korting op 2 pakken pamper doekjes.
    Nog zo'n kortingskaart: 7 euro korting bij twee pakken pampers new baby direct aan kassa en 3 euro bij 2+1 pampers sensitive babydoekjes direct aan kassa.

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja het enthousiasme spat er overal wel vanaf, maar 't schiet niet echt op. Gisteren heeft hij weer een gesprek gehad. Daar hoort hij in de loop van de week wat over.

Cocko: Die kortingsbonnen was ik nog niet over uit. Is het echt zo goedkoop of is een aanbieding net zo duur:(

Ik heb de gordijnen af, een lakentje gemaakt en mijn jurkje opgehaald. Ben helemaal blij. En een buikfoto gemaakt met 30 weken! niet de allermooiste maar ach.

9. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Hey Saar, Wat jammer dat het weer niks geworden is voor je man. En je buik is weer mooi gegroeid hoor! Nice! Superleuk dat je zelf je gordijntjes en lakentjes maakt! (met naald en draad ben ik niet zo handig. geef mij de kwast of het potlood maar :p)

Ja, mijn vriendin is bevallen. Zo'n mooi kereltje! Ik krijg er helemaal de kriebels van. Nu wil ik ook! En ik ga straks ook 1 dag in de week oppassen op dat mooie mannetje. (ik ben helemaal in de 7e hemel, zullen de hormonen wel zijn, haha).
    Met mijn schoonzus gaat het langzaam iets beter, maar ook lichamelijk heeft ze het nog zwaar. Ze heeft natuurlijk een gewone bevalling moeten doorstaan en dat verdriet helpt ook niet echt voor je lichamelijke herstel. Lief dat je het vraagt Cocko!

Wij hebben vandaag het geboortekaartje besteld, echt leuk, weer zo'n stapje richting baby.

10. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mooie foto Saarr! Hopelijk kijgt je man snel wat te horen over afgelopen gesprek.

Ellaa, hopelijk gaat het gewoon langzaam stukje bij stukje wat beter en neemt ze genoeg tijd om haar verdriet rustig te verwerken.
    Wel super leuk van je vriendin! Wij hebben ook een geboorte kaartje ontworpen nu, leuk!

Hier mijn buikfoto, 29 weken. Schrik niet, hij is enorm! haha En ik sta in mn fitneskleren hihi

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ellaa: Wat leuk een jongetje. Snap wel dat het gaat kriebelen inderdaad. Als ik nu hoor dat er iemand bevallen is denk ik ook oeeeeee dat wil ik ook! Aan de andere kant is het ook nog wel heerlijk zo'n bewegend ukje in je dat duurt maar max. 9 maanden!

Begrijpelijk dat het met je schoonzus nog niet zo goed gaat. Normaal(wat is normaal) na een bevalling heb je een kindje in je armen die bij je blijft en zij moesten ook nog eens een begrafenis regelen. Hoe gaan ze nu om met jou zwangerschap?

Leuk geboortekaartje besteld. Wij hebben gisteren de tekst samengesteld en dan kan er een proefdruk worden gemaakt deze week! Overigens heeft mijn moeder de naaimachine gehanteerd. Ik moest keuzes maken waar wat moest en hoe lang enzo. En de draad steeds in de naald gedaan aangezien moeders het niet zo goed kan zien;)

Bailey: Mooi buik(je). Groeit goed of niet?

Ego: Straks weer naar de vk ons draakje ligt weer netjes dwars haha volgens mij doet'ie het erom. Gisteren in de kerk bijna van mijn stokje gegaan, 't was super warm en pfieuw daar ging ik bijna. Mijn mannetje gaat deze week beginnen aan de buitenboel. Het is zulk mooi weer en er zitten rotte plekken in de kozijnen. Ik ga lekker relaxen op een tuinstoel in de zon verschil moet er zijn:)

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: wow mooi buikje zeg!!

Ellaa: logisch van je schoonzus, bij zoiets leef je er niet zo maar over heen hoor. Ze heeft het kindje in haar gevoeld, ze heeft het gezien en dan weg moeten brengen. Zal nog wel een poosje duren voordat ze weer de oude is. Is moeilijk genoeg allemaal. Hoe gaat ze om met jouw zwangerschap?

Saar: zo zeg, doe jij ff lekker relaxed! :) Groot gelijk hoor! Ja het wordt heerlijk weer dus groot gelijk van je man dat hij aan de slag gaat. Wij zijn vorige week ook in de tuin bezig geweest, heerlijk. Al heb ik nu zelf wel mega last van m'n bekken. Maar dat terzijde.
    Oei viel je bijna flauw!? Moet je niet doen hoor. Moet je voortaan maar bij de deur gaan zitten, kun je snel een luchtje scheppen. Maar vervelend gevoel is het wel he! Heb dat ook bij m'n tweede gehad destijds, brr, zo'n raar gevoel. Alles draaide en zweefde door de lucht..

Ga vandaag ook rustig aan doen, wasje ophangen in de tuin etc. Maar verder niets bijzonders. Kindjes zijn uitzonderlijk vervelend de laatste tijd omdat mama niet zoveel kan dus is het superleuk om haar eens lekker uit te dagen.:x Vanavond ook nog een verjaardag, niet naast de deur helaas, dus moeten de kids vanmiddag naar bed. Pff zie er zo tegenop om in de auto te zitten, uur lang! Alles doet me zeer aan de onderkant. Sorry wil echt niet klagen hoor, zo is het niet bedoeld maar ik voel me zo gefrustreerd! ;) Dus lekker in de zon zitten vanmiddag, krijgen we positieve energie van!!

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: bah zeg wat vervelend. Ik ben zoooooo blij dat ik alleen maar moe ben, dat is tenminste goed te handelen! Moet je misschien onderweg een keer extra stoppen of niet? Snap wel dat je kids er vervelend van worden, maar vervelend is het wel. Scheelt het wat dat ze naar buiten kunnen? Hier is het zonnetje weg:s

Bij de vk was alles goed. Was wel 300 gram aangekomen de afgelopen 3 weken;) Beter als de vorige keer. Kindje is wel positief, dus anti D prik gehad. In de wachtkamer ging onze dwarskop netjes met z'n hoofd naar beneden liggen. Ze zei qua groei prima, maar zag thuis dat ze op de kaart toch 31-32 weken was qua groei. Nou ja ik ga me er maar niet druk om maken maar of schrijf het niet op of vertel het gewoon.

14. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Fijn dat alles goed was bij de vk Saar. Maar als ik het goed begrijp ligt het dus wat voor met de groei? Nou ja, maakt niet zo heel veel uit hoor maar wel raar dat je dat thuis ziet terwijl ze er niets van gezegd heeft. ;)

Die bonnen van de pampers waar ik het over had..: ik gebruik ze niet dus dacht: als iemand ze wil, wil ik ze best opsturen. Ga zelf voor de Kruidvat luiers vandaar.

Nee we stoppen niet onderweg hoor, dan voel ik me al helemaal zo'n oud mensje :p Maar tis wel bar vervelend, want kan dus gewoon niet normaal lopen, opstaan, draaien in bed etc. Dus krijg je commentaar van mensen als ze je zien lopen of opstaan bv. Alsof ik er wat aan kan doen.. Was het maar zo, haha dan liep ik als een kievit rond!

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nee ga me er maar niet druk om maken, laat het kind maar lekker groeien!

Oh ja kruidvat pampers. Ja ik weet het allemaal nog niet. Mijn zus komt toch steeds terug op pampers. Maar bij de kruidvat krijg je een pak newborn in het pakket dus die kan ik dan mooi uitproberen.

Helpt die band nog een beetje(nou ja blijkbaar niet).. Niks aantrekken van die mensen, zij kunnen je niet voelen... En vooral naar je lichaam luisteren!

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja je kindje groeit toch wel door hoor, of dat nou wel of niet mag. Als het maar gezond is toch!

Die band helpt zeker wel met lopen, maar het neemt niet alle pijn weg.

Onze kindjes kunnen niet tegen de pampers dus ga er niet eens meer aan beginnen. Ze krijgen er mega uitslag van en daarnaast vind ik ze erg snel ruiken als ze een plasje hebben gedaan.

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Vind ik ook! Beter als die kleintjes van jou (niet lullig bedoeld hoor). Maar zo klein en popperig pffff.

Ja dat kan ook nog uitslag van pampers.. Tsja gewoon maar eens zien tzt. Wel fijn dat die band in ieder geval iets helpt. Heb je er dan na de bevalling ook nog een tijd last van?

18. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha nou idd je hebt groot gelijk, je kunt beter een wat groter kind krijgen dan die kleintjes van ons hoor!
    Dat is ook allemaal zo eng en fragiel..

Ja joh, moet je gewoon uitproberen, zie je vanzelf wel met die pampers.

Nee na de bevalling heb ik geen last meer van de bi, tenminste, na ons zoontje niet. Had wel last van een klem zittende zenuw.

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Heb jij nog veel last van harde buiken enzo? Mijn nichtje was 5 pond dat vond ik ook zo vreselijk mini! Zolang het geen monstertje wordt van 10 pond haha.

Das in ieder geval iets extra's om naar uit te kijken. Over tijd zul je wel niet lopen denk ik..

20. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    5 pond is bij ons in de familie heel normaal :) Maar idd, 7 pond is gewoon weer wat flinker! En 10 pond, :$ daar wil je niet aan denken toch!!!

Ja heb nog steeds harde buiken, maar ook m'n onderkant doet erg zeer. Het kindje is ook ontzettend aan het draaien en feesten in m'n buik, dat werkt niet echt mee natuurlijk. Of ik over tijd ga, denk van niet maar je weet het nooit natuurlijk. We zijn wel erg benieuwd naar die groei echo.

Deel Deze Pagina