mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door krumfrum, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.913
    3.935
    113
    Goh 't is hier wel rustig... ik zag twee andere clubs voorbij komen: uitgerekend tweede helft juni en begin juni... zijn jullie daarheen vertrokken?
    Ik moet nog even afwachten dan waar ik bij hoor.. het is nl. 14, 15 of 16 juni dus moet even kijken wat ze bij de echo zeggen ;)

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hoi Ikkie97,

Zeker rustig hier, maar ik ben niet vertrokken! Had gisteren mijn rustdag thuis;) moemoemoe. Ik ben nu nog 28 mei uitgerekend, maar 1 november horen we definitieve datum! Spannend is dat he wanneer je uitgerekend bent.... Ik begon op 5 mei hahaha dus er is wel even iets veranderd:D 28 mei is ook prima kan nog begin juni worden!

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha ja zeker rustig hier.. maar ik weet ook niet wanneer ik precies ben uitgerekend. En dat hoor ik 10 november pas ! ;)

Hebben jullie al last van kwaaltjes ofzo?

4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.913
    3.935
    113
    #84 ikkie97, 20 okt 2011
    Laatst bewerkt: 20 okt 2011
    Ha hallo,
    Ik hoor het 9 november (hoop ik).
    Ja ik heb wel kwaaltjes, had eerst alleen last van mn borsten en verder eigenlijk niks. Nou dat heeft nu plaatsgemaakt voor misselijk en buik/maagpijn. Het begint 's avonds tussen 9 en 10 dan wordt ik megamoe, 's nachts heb ik er veel last van en 's morgens nog een beetje. Doe mij die zere tieten maar weer.... ;)

Het moeilijkste vind ik trouwens dat niemand het nog weet... mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we onze ouders pas vertellen na de echo en dan ook wat goede vrienden. Maar nu is het elke keer: heb je nog nieuws?? Eh... nee hoor....:( niks aan..

Heb ook zo'n banner gemaakt :) althans een poging gedaan tot... es even kijken zo of ie in beeld komt

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha oh dat is lastig, dat niemand het nog weet. Mijn ouders, zus en vriendin weten het al wel. Dus dat is wel fijn. Ben soms misselijk dus dan ist handig als iemand er van af weet :D Heb overigens absoluut geen zere borsten! Alleen als ik in bed lig, denk ik wel eens: hmm ik weet niet, voelt niet echt lekker aan:p

Jij dus 9 november, spannend!!!

6. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.913
    3.935
    113
    Ja ik heb nu vakantie dus kan lekker af en toe op de bank hangen, maar volgende week moet ik weer gewoon werken... nou ja nog even volhouden dan kan ik daar ook vertellen ;)

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ach ja joh, die weekjes zijn zo voorbij.. (zegt men..) ik vind het soms allemaal lang duren hoor! Vooral in jouw geval, pff. Je kunt niet wachten om het te vertellen lijkt me!

8. wonderland26

22 sep 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is hier zeker lekker rustig, ik hou het allemaal niet bij hoor bij de mei mama's, gaat zo snel!
    ik vind het ook zo moeilijk dat niemand het nog weet, maar ik heb mijn vriend beloofd mijn mond te houden tot de 2e echo 8 nov. En ik doe dat dus ook, geloof ik.......;)

9. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha wonderland: dat is moeilijk he, je mond houden! Wij hadden het tegen ons dochtertje gezegd, eigenlijk ging het per abuis. Ik zat een beschuitje te eten omdat ik echt zo misselijk als een rat was. Zegt ze: mama, heb jij hoofdpijn? ik: nee hoor.. wat heb jij dan?? Zeggen wij: oh niks, mama heeft alleen maar een baby in de buik. Was het even stil, zegt ze: OOOO, maar dat moet ik wel even voelen hoor! O ja, ik voelt hem! :D Dus nu hopen we maar dat ze het niet zomaar ineens tegen iemand zegt. :p

10. wonderland26

22 sep 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah grappig dat je dat zegt, hoe oud is je dochtertje?
    De mijne is 2 jr en 3 maanden, ik heb het ook tegen haar gezegd en sindsdien zegt ze elke ochtend, even een kusje voor de baby hoor,en dan gaan mijn kleren omhoog en kussen die buik ( welke buik):D
    Ik ben ook echt als de dood dat ze het zegt tegen iemand, maar dan verzin ik wel wat hoor! Ik had echt niet verwacht dat ze het zou onthouden eigenlijk maar ze weet het dondersgoed.

11. mamavnowemie

26 feb 2011
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    zoals het er nu uitziet 1 juni ongeveer ben dus al bijna 8 weekjes ik hoor ook bij de club haha

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Mvnowemie: welkom!! gefeliciteerd!

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    :)Kheb je naam niet goed onthouden zie ik wel :p sorry, maar ik bedoelde het goed, mamavnowemie!!

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wat leuk om te lezen allemaal. Voor ons is het de eerste en aangezien wij dachten dat we al 9-10 weken zwanger waren hebben we het onze ouders verteld en mijn zussen. Bij de echo bleek het 6,5-7 weken te zijn. Nu weet ook een vriendin het aangezien ik ontzettend moe ben en ze al vragen begon te stellen. We vinden het dus wel fijn dat mensen het weten ook als het mis gaat willen we graag hun steun!

Is er nog iemand zo ontzettend moe is? Ik werk 4 dagen, maar na een werkdag kruip ik gelijk mijn bed in. Verdere klachtjes 's ochtends wat misselijk en hoofdpijn.

@cocko en wonderland26: wat leuk dat jullie kids zo reageren. Ontzettend lief!
    @ikkie97 nog 2,5 week wachten voor de echo! Spannend. Lekker dat je vakantie hebt, werk je in het onderwijs? Of gewoon zomaar een weekje. Mijn vakantiedagen zijn helaas op...
    @mamavnowemie: spannend hoor en gefeliciteerd! 1 juni is een prachtige dag (ben ik jarig) haha

15. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.913
    3.935
    113
    Wat een leuke reacties van jullie kids!

@saar22: ja ik ben ook moe, 's avonds na 9 uur ben ik echt niks meer... Ik zit inderdaad in het onderwijs, dus nu herfstvakantie, misschien dat ik me er nu ook wel meer aan toe geef, maar het zal wel even afzien worden de komende weekjes.

Ik heb gemerkt dat de misselijkheid wel beter wordt van eten, kan alleen soms zo moeilijk bedenken wat ik wil eten... de hele dag chips is ook niet heel verstandig ben ik bang.. ;)

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Mwah nee, om hele dag chips te eten lijkt me ook niet alles. Moet wel zeggen: ik heb soms zo'n raar misselijk gevoel maar dat komt alleen omdat ik dan 'leeg' ben zeg maar. Zodra ik dan weer iets eet, gaat het weer over! Dus dan een stukje chocola, dan weer een koekje, dan weer half beschuitje.. Haha hoe word ik dik??? :D

En moe ben ik eigenlijk niet ;) Heb hier twee kindjes rondrennen en 's avonds ben ik echt wel uitgeteld, maar dat was ik toch wel. Dus ook voordat ik zwanger was. Ben nu niet meer moe dan anders in ieder geval.

17. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Hey meiden,
    het is alweer een tijdje terug dat ik hier iets heb neergezet.

@ cocko: dat rare misselijke gevoel dat ken ik wel, moet mezelf soms echt verplichten om iets te eten, want daarna gaat het altijd weer een stuk beter.

@ saar22: die vermoeidheid is hier ook zeer bekend hoor... pff, val soms gewoon in slaap overdag. (terwijl ik normaal echt superveel energie heb waar mijn vriend weleens geirriteerd door raakt :p)

Wij hebben aankomende dinsdag de 1e echo. we zijn nu ruim 8 weken zwanger en hebben het onze ouders en een paar vrienden al wel verteld. Als de echo goed is dan vertellen we het ook aan de rest die het maar horen wil ;)
    vind het wel spannend die echo, het is ons 2e kindje, maar hebben tussendoor wel 2x miskraam gehad. Maar ik heb er dit keer wel een goed gevoel bij. voel me veel zwangerder dan de vorige 2x.

18. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

12 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
    We zijn na 1,5 jaar zwanger van ons eerste kindje. Veel hormonen moeten spuiten maar het is gelukt! De arts zegt dat ik op 15 mei ben uitgerekend. Ik vind het allemaal zooo spannend. Ben ook de hele dag misselijk, geef nu iedere dag over if ik loop te kokhalzen. Ik weet het, het is voor een goed doel maar de misselijkheid is erg vervelend als je 40u moet werken. Maar ik besef dat er vrouwen zijn die het nog moeilijker hebben, dus ik wil niet klagen.

Ik krijg over een tijdje een 12 weken echo, combinatietest. Ik denk af en toe aan al die testen en dan maak ik me druk. Of alles goed is met de kleine en zo. Hebben jullie dat ook?

Groetjes, Elizabeth38

19. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

12 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps, die banner klopt niet!!! Sorry!! Ik ben maar 10 weken zwanger.

20. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

12 jul 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, sorry voor nog een bericht. Ik zie dat ik mijn banner heb aangepast. Er stond eerst dat ik vandaag was uitgerekend. Nu klopt het wel

Deel Deze Pagina