mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door krumfrum, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Fijn dat ze in de gaten gehouden wordt, ik zie dat ze 37 weken is, dus dan zullen ze geen risico's nemen en de kleine misschien wel eerder laten komen. Sterkte! We denken aan jullie!

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar en man van Saar (leuk dat je trouwens een berichtje achterlaat!): veel sterkte en misschien laten ze het kindje wel eerder komen als ze het niet vertrouwen. In ieder geval is ze nu op de juiste plaats om haar in de gaten te houden. Sterkte en als er nieuws is, horen we het wel. Er wordt aan jullie gedacht.

3. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Man van Saar: Fijn dat je even een berichtje post. Heel veel sterkte!

4. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Sterkte Saar!

Hoe gaat het met de rest van de meiden? Nog niemand bevallen toch???

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik kan via mijn telefoon op internet van het ziekenhuis dus kan jullie op de hoogte houden. Op jullie reageren is wat lastig omdat ik niet kan terugkijken. Maar leef met jullie mee in de laatste loodjes! Mijn onderdruk blijft rond de 85/90 met volledige bedrust, mag alleen naar de wc en douchen. De klachten gaan helaas niet over en dat maakt me verdacht nu. Ze weten niet hoe het zich gaat ontwikkelen. Kan heel erg meevallen, maar ook zwangerschapvergiftiging worden. Ben ook nog steeds super moe. Ze zijn nu nog aan het observeren en bijv met zwaardere pijnstilling aan het kijken of klachten verminderen, is nog niet het geval. Weet ook niet hoe het verder gaat en hoe lang het gaat duren. De kleine doet het gelukkig prima. We gaan het zien! Geniet van het weekend.

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: hoe gaat het nu met je? Onderdruk nog niet omlaag? Wel fijn dat de baby het goed blijft doen, dat is een geruststelling. Hopelijk kunnen ze nog iets doen aan de bloeddruk en anders heb je misschien wel al snel je kleintje in je armen. We hopen dat alles goed gaat hoor!

Hoe is het met de anderen? Goed weekend gehad? Nog iets gedaan? Ik niet, zaterdag was ik niet helemaal lekker en gister de hele dag op de bank gezeten omdat ik weer zo'n buikpijn had. Gelukkig gaat het nu iets beter, hopen dat het zo blijft!

Fijne dag allemaal!

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hoi allemaal. Hoe is het met jullie? Hier kijken ze het nog even aan. Bloeddruk blijft vrij stabiel. En verdere onderzoeken wijzen niets uit. Gister had de gyn het erover om met 38weken in te leiden nu krijg ik het idee dat ze me naar huis gaan sturen. Nou ja maar zien! Hoe is het met jou cocko? Hou je het nog vol ook ivm de situatie met je broer?

8. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Saar, nou hopen dat je snel duidelijkheid hebt over eventueel inleiden of niet. Wel super fijn dat het goed met beeb gaat :) Hopelijk snel met jou ook!

Cocko, naar dat je nou weer zo'n last hebt gehad! En hoe is het met je familie?

Hier gaat alles prima. Zaterdag fotoshoot gedaan met mn vriend, echt super leuk! voonamelijk fotos van mij/mijn buik en dan met doeken (zodat je ondergoed net bedekt is maar je verder naakt lijkt) en weet ik veel wat. maar ook romantische foto's van ons tweeën en buik. Was een actie van de V&D, dan krijg je de eerste foto gratis en je kan dan nog de andere ook uitzoeken, maar die zijn best duur dus ik denk dat we daar geen een van nemen. Maar goed, over twee weken kunnen we ze bekijken :)

Hebben jullie ook zo'n buikfoto laten maken?

9. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    Saar: fijn dat je bloeddruk nu stabiel is. Vind je het fijn als ze je naar huis sturen? Of had je er al een beetje op gerekend met een paar dagen je kindje in je armen te hebben?
    In ieder geval zullen ze je dan niet te lang meer laten door lopen toch?
    Cocko: Wat balen dat je weer zo'n buikpijn hebt gehad? Voorweeen?
    Bailey: wat gaaf zo'n buikfoto! Ik heb eerlijk gezegd nauwelijks foto's van mijn buik. Het komt er gewoon steeds niet van. Heb wel net met mijn vriend afgesproken dat we iemand een foto van ons samen met mijn buik erop laten maken voor in het baby boek. Maar gewoon door iemand van de familie.
    Samba: volgens mij had ik jou nog nooit getroffen hier of wel? Leuk dat je er ook bent! Zover ik weet is er hier nog niemand bevallen! Maar vanaf zeer binnenkort zitten we wel in de veilige weken dat het kan! Dus het word wel spannend! Ik lees ook veel mee op een andere site en daar zijn echt al dames bevallen of aan het rommelen.
    Hoe gaat het met jou? Alles nog rustig? Jij zit ook al bijna in de veilige zone zie ik! Vanaf vrijdag mag ik thuis bevallen. (37 weken dan) Best een mijlpaal! Woensdag nog een controle bij de vk en dan gaan we de bevalling bespreken. Dan komt het wel dichtbij. Maar verder is alles hier nog rustig. Beebje is al wel ingedaald maar draait nog van links naar rechts. Ook is hij/zij nog lekker beweeglijk. Het weekend de babykamer helemaal afgemaakt. Van de week de klossen onder het bed doen en dan is alles klaar! Oh ja had nog een vraagje. De vk had het erover dat je zelf koel packs kan maken om van onder te koelen. Met stroop? Hoeveel moet er dan in zo'n diepvrieszakje?
    Fijne dag allemaal!

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: het kan zijn dat je naar huis gestuurd wordt en toch met 38 weken ingeleid wordt hoor! Met mijn zoontje werd ik op dinsdag naar huis gestuurd en 's woensdags moest ik terug komen om te starten met de bevalling. Klinkt gek maar ze houden geen kostgangers hoor! Hoop dat je vandaag meer duidelijkheid hebt!

Bailey: gaaf zo'n fotoshoot! Zal erg leuk geweest zijn om te doen en straks mooie foto's!
    Bij de V&D kun je straks ook met je kleintje foto's laten maken. Wat wij jammer vonden is dat de minst leuke gratis wordt aangeboden en de rest van de foto's kun je dan kopen maar die zijn best prijzig! Dus tegenwoordig ben ik zelf bezig met foto's schieten.. :D

Bandietje: Met stroop?! Nog nooit van gehoord! Haha! Kun je op internet niet iets vinden om dat zelf te maken? Heb er nooit van gehoord, ik heb van die packs gekocht bij de drogisterij. Ideaal. Je hebt ook olie om het al wat 'zachter' te maken zodat je minder kans hebt om in te scheuren (ik neem aan dat je daar die packs ook voor wilt gebruiken of zit ik er nou helemaal naast en bedoelde je vk iets anders :)..)

Ego: zijn geen voorweeen dit, wel harde buiken. M'n huid doet ook gigantisch zeer. De fysio belde vanmorgen, nu blijkt het een of andere spier te zijn die van je rug naar je lies loopt die mij zo'n pijn geeft. Donderdag mag ik weer naar haar toe, dan gaat ze ook die spier nog tapen. Lijk vanlieverlee wel een mummy!

11. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Hey Dames,

Saar: wat ontzettend vervelend dat je bent opgenomen in het ziekenhuis! wel fijn dat ze je nu dan goed in de gaten houden. Wil je eigenlijk wel weer naar huis? je wilde eigenlijk thuis bevallen toch?.

Cocko: hoe is het nu met jou? Hopelijk gaat het beter met je buik!

Bandietje: Ik heb geen idee van die koelpacks... nog nooit iets over gehoord. Heb bij de 1e nooit iets gekoeld.... maar zou me best voor kunnen stellen dat het fijn is.

Bailey: Fijn zeg dat alles nog zo goed gaat! En een mooie buikfoto laten maken! super! Ik heb toevallig gisteren tegen mijn vriend gezegd dat we echt een keer een mooie foto moeten maken van de buik, ook met hem , maar ook zeker met mijn dochtertje! want ze geeft mijn buik zo vaak knuffels en kusjes, dat moeten we nog wel even vastleggen.

Hier gaat ook nog steeds alles goed! Mijn vriend zit een paar dagen in edinburgh, en mijn moeder is hier over de vloer. Hebben lekker alle bebaykleertjes, hydrofiele luiers, handoekjes, spuugdoekjes etc. uitgewassen. En we zijn gisteren naar de dierentuin geweest (alweer, haha). volgende week gaan wij ook nog een paar daagjes naar de camping. Ben heel benieuwd hoe dat gaat met 37 weken zwangerschap.... Maar ik voel me goed en fit, dus zal allemaal wel goedgaan.

12. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ellaa, leuk zeg naar de camping! en zolang je je goed voelt is het prima toch?!

Cocko, hoe voelen voorweeen? Ik heb al de hele middag last van mijn bovenbenen/buik zoals erge ongesteldheidspijn. Zijn dat voorweeen? Het voelt anders dan toen ik de beeb voelde indalen alvast... het zijn nu meer zeurende steken. zijn dit dan oefenweeen?

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: Als de wee komt en het gaat weer, en ze komen om de 3 a 4 minuten en het zakt niet bv af tijdens een warme douche zou ik zeggen dat het voorweeen zijn. Zou dan wel voor de zekerheid even de vk bellen want als het dus na een douche niet minder is geworden kun je ontsluiting hebben/krijgen...Zo snap je het nog?! Haha.. Ik vind het zelf erg lastig uitleggen maar als ik het heb, dan ga ik in een warm bad/warme douche en dan zakt het na een poos af.

14. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ow Ellaa, ik had jouw reactie helemaal niet gezien! :) Sorry!
    Dus je hebt ook alles al klaar voor de baby, heerlijk he! Alles weer schoon en fris. Super. En ook nog een paar daagjes weg, haha ik ben benieuwd hoe het gaat. Maar je bent een optimistisch mens volgens mij dus gaat het vast goed komen! :)

15. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Bailey: Als het blijft dan zou ik gewoon even de vk bellen hoor. die krijgen dat soort vragen dagelijks. Beter dan Cocko kan ik het ook niet uitleggen aan je.

Cocko: bedankt voor je complimentje!

16. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    #1116 Bailey1987, 7 mei 2012
    Laatst bewerkt: 7 mei 2012
    Bedant voor de tips! Het is nu gezakt, wel raar om zo ineens mee te maken! Hoop dat het morgen niet onder het les geven gebeurt haha.

Ellaa, gaan jullie eigenlijk steeds naar de zelfde camping? Wel echt lekker om er nog even tussenuit te piepen

17. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Misschien teveel gedaan dan ofzo? Nou als het weer komt, zou ik gewoon even de vk bellen. Net wat Ellaa zegt, zij weten er meer van dan wij bij elkaar :) (meestal dan haha). Succes morgen met lesgeven!

18. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Hoi Allemaal,

Saar: Ze houden inderdaad geen kostgangers, maar ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid komt. Die onzekerheid lijkt me ook slopend.

Van die zakjes met stroop heb ik ook gehoord, volgens mij maakt het niet zoveel uit hoeveel je gebruikt, het gaat erom dat stroop buigbaar blijft als het bevroren is. Nog een tip, als je last krijgt van borst/tepel onsteking o.i.d. een maandverbandje doorknippen, nat maken en invriezen, zodat je die erop kunt doen.

Ego:
    Vandaag weer gewerkt, nog vier weekjes te gaan.....wordt echt wel een opgave vind ik. Maar maar lieve collega's hadden het werk keurig bijgehouden voor me.
    Ik ontdekte net trouwens dat mij linker borst. Hebben jullie dat ook al eens gehad?
    Dat wordt alvast met kompressen lopen als het erger wordt.......

19. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Cocko, ja het rare was dat gister juist een van de eerste dagen van mn verlof was waarin ik echt bijna niks gedaan heb (alleen een wasje gedraaid en de honden uitgelaten). Naja we zullen zien! Vandaag laatste les geven en dan heb ik 100% verlof:) Nog maar 27 dagen hé Cocko!

Ab, nog 4 weekjes lekker! En die gaan echt super snel voorbij vond ik. Wat voor een werk doe je? Ik denk dat je wilde typen dat er al wat uit je borst kwam? Dat heb ik alvast nog niet gehad gelukkig...

Saar, hoe is het? Weet je al meer? Ben je al thuis?

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Goedemorgen dames, het lukt me niet om op iedereen uitgebreid te reageren, maar ik lees harde buiken voorweeën, vakanties etc. Leuk! Hier gaat het vandaag redelijk goed. Onderdruk is nu 85 en dit is stabiel genoeg. Moet vandaag aan de wandel en mag de afdeling af jippie! Dan kijken of het stabiel blijft en als dit zo is mag ik naar huis. Er is geen aanleiding om de kleine te halen, ook wel weer fijn! Dus al met al lijkt het met een sisser af te lopen! Morgen meer!

Deel Deze Pagina