Ja ik ga naar huis! Ik mocht kiezen of nachtje blijven of naar huis. Ik ga lekker naar huis. Heerlijk. Word om 2uur opgehaald!
Saar: fijn om te lezen joh! Is echt heerlijk straks om weer thuis te zijn. Beter dan in het ziekenhuis, al die rompslomp telkens om je bed Geniet er maar van strakkies! Fijn dat de beeb ook nog even blijft zitten! Ab1984: je bedoelt dat je borst lekt? Kan gebeuren hoor! heb er ook al last van Bailey: ja lekker he, het gaat opschieten voor ons! Grappig dat we tegelijk lopen! Vandaag je laatste dag, geniet van je verlof!! Raar dat je van die pijnlijke dingen had bij je buik.. heb je er nu last van of helemaal niet (i hope so!)
Fijn dat het goed gaat Saar, hopelijk mag je nog even lekker thuis rondhobbelen. @ de rest, ik bedoelde inderdaad dat m'n borst lekte, maar inmiddels is het alweer over. Zal nog wel erger worden de komende weken. Vanmorgen werd ik trouwens wakker met enorme kramp in m'n kuit, m'n man schrok zich rot, want ik zat scheldend rechtop in bed. Hopen dat ik dat niet nog een keer krijg, maar ik vrees het ergste......
Ab1984: haha ja die kramp zal misschien nog wel eens terug komen! Rot gevoel he!! Vreselijk gewoon. Zelf heb ik de dag erna altijd nog spierpijn in die kuit. Echt drama als dat er in schiet. Ik weet niet wat ons kind aan het vogelen is daarbinnen, maar die is sinds gisteravond laat zo gigantisch bezig! M'n buik is echt de hele nacht en deze dag al aan het golven.. Pff word er doodmoe van. Hoop toch dat het vannacht wel gaat slapen, net als mama
En nu ga ik even reageren op jullie allemaal. Ab: Heerlijk dat je nog zo hebt kunnen genieten van de vakantie. Knap hoor dat je tot 36 weken doorwerkt, kan me wel voorstellen dat het zwaar wordt hoor! Moet er niet aan denken. Met 30-34 weken groeide mijn buik ook keihard! Mijn borsten lekker (nog) niet. Bandietje: Heerlijk he?! Klossen in huis enzo. Heb je het bed al omhoog staan? Wij wachten er nog even mee. Bailey: wat leuk die fotoshoot. Wij hebben het niet gedaan, maar wel erg leuk! Cocko: Het zit je niet echt mee he?! Met al je spieren pfff. Heb je nog veel last van harde buiken.? Haha en een druk kind, tsja die denkt ik zal mijn moeder nog even goed pesten Ellaa: Wat heerlijk alles wassen! Ben benieuwd hoe dat is met 37 weken op de camping, maar wie weet dient die kleine zich nog wel aan Ego:Moet zeggen dat thuis zijn me goed bevalt Ik heb elke dag een paar uur oppas, omdat mijn familie me nog niet helemaal vertrouwt. As. maandag moet ik naar de vk in het ziekenhuis. Mocht het goed zijn dan mag ik evt. weer terug naar mijn eigen vk en mag ik alsnog thuisbevallen. Ik ga er maar niet vanuit. Maar goed wie weet is die kleine er al (wat ik niet verwacht). Afgelopen maandag had ik de hele dag harde buiken, maar het is weer gestopt... Balen Ik ga nu maar weer uit van 4,5 week max! Herkent iemand het trouwens dat je constante harde buiken hebt als je actief bent? Dus als je rondloopt/staat/even naar de wc gaat?
Saar: goed je weer te lezen vanuit je huis Ja hoor zodra ik opsta, heb ik ook een knoertharde buik. Ach ja, het hoort erbij denk ik maar... Nou meid, ik hoop dat het allemaal meevalt en je moet gewoon uitgaan van 4,5 week. Kan het alleen maar meevallen. Succes thuis en doe kalm aan!
Saar welcome home! Nee van die harde buiken heb ik niet echt. Kreeg het gister wel onder het lesgeven, maar misschien had ik ook geen hoge hakken aan moeten trekken haha. Dat moet ik nu bezuren met mn rug. Maar verdr er eigenlijk nooit last van, ook niet onder sporten. Cocko, hoe is het met intapen gegaan? ben je al helemaal gemummificeerd?
Ow Bailey je moet ook geen hoge hakken aandoen nu! Dan vraag je om problemen.. Maar ja, je hebt het zelf ook al door haha. Was toch je laatste dag gisteren?! Of heb ik dat mis.. Sorry als ik je evt. verwar met iemand anders hoor! Morgen moet ik naar de fysio en naar het ziekenhuis, druk dagje dus. Heb op allebei m'n benen tape (we kunnen het nu zelf ook doen, dus dat is handig). En ook op m'n rug zitten drie banen tape. Morgen komt er nog een baan bij vanaf m'n rug naar m'n lies denk ik, want de fysio denkt nu aan een bepaalde spier die van m'n rug naar m'n lies loopt maar die zit heel diep en daar kan ze niet bij komen. Door die tape op te plakken gaan we kijken of ik 's nachts normaal kan omdraaien. Als dat niet lukt, heeft die tape op die plaats geen nut en gaat het er weer af. (au au au). Haha gelukkig is de tape huidskleur, eerst had ik knalblauw en knalroze..
haha klopt, hakken waren een slechte keus! En inderdaad nu lekker helemaal vrij Oioioi jij zit al wel echt ondergeplakt! Hopelijk hoeft het er niet af, kan me voorstellen dat je dan een gratis ontharing erbij krijgt waar je niet op zit te wachten! Auw! Wel mooi dat het nu in huidskleur is..hoewel je de kleur anders wel kon afstellen op je baby (blauw/roze) haha
Hmm dus op je laatste dag nog geleerd dat je geen hoge hakken moet dragen tijdens een zwangerschap Nog steeds last nu of is dat inmiddels weer over? Hoe is het met de buiken? Harde buiken, oefenweeen, voorweeen etc?! Haha nou het is idd gratis ontharing, pff vreselijk gewoon. Vooral als het net er op geplakt is en het moet er weer af, brr.. Ben daar niet zo'n held in hoor! En heel ego: morgen weer een groei echo, best spannend!
Haha bailey das niet handig dan die hakken. Ik kwam daar al veel eerder achter. Hopen dat het meevalt met je rug! Lekker dat je nu helemaal vrij bent! Genieten thuis van de kamer enzo. Cocko klinkt lekker al die tape. Manman arme jij. Als het maar helpt dan he? En scheelt een hoop geld voor een harsbeurt! Spannend morgen of valt het mee? Ben benieuwd hoe die kleine het doet!
jaaa precies, zo leer je elke keer weer wat en met me rug valt ook wel mee hoor, komt goed! Nou die rare wee achtige krampen zijn gelukkig niet meer terug gekomen. Maar mn buik rommelt wel echt veel, baby is hier ook heel druk. Spannend van je groeiecho! Ben benieuwd
Gelukkig dat je niet meer van die pijn hebt gehad! Maar ja, op een keer heb je wel echte weeen hoor... En hoe voel jij je Saar? Ondanks dat je familie het nog niet echt vertrouwt? Voel je je zelf weer wat beter of dat niet? Wachten duurt lang he! Is jouw baby ook zo druk Bailey!?! Pff ik word er soms echt helemaal misselijk van. Doet zo mega zeer. Ben net dus ook in een heet bad gaan zitten, kon er gewoon niet meer tegen. Ja zeker spannend hoor morgen, tis toch elke keer weer afwachten.
Bailey: Hihi moet je maar zien als een beetje voorwerk, wie weet doet het wel alvast wat toch? Ik heb er trouwens gister last van gehad, maar ach ging weer over... Moet wel zeggen dat je op elk pijntje gaat letten nu, lekker handig... Cocko: Hier gaat het redelijk. Blijf moe en hou de andere klachten (hoofdpijn/misselijk/kortademig), maar goed het is beter als van het weekend. Ben wel heeeeeel benieuwd of mijn bloeddruk nu maandag mooi is! Mijn moeder zei gister al dat ze mijn bloeddruk toch echt nog wel hoog vond dus dat die klachten dan ook niet raar zijn. Cocko, Succes vandaag!
Jammer van alle klachten Saar. Maar.. nog even volhouden, en dan heb je een kindje in je armen! Daar moet je maar veel aan denken! Ego: Echo gehad, kindje was goed gegroeid. Schatten ze nu op 2725 gram, dus supergoed. Ook het vruchtwater was normaal, dus dat is ook positief. Dat wordt dus niet inleiden (tenzij er ineens rare dingen gebeuren natuurlijk). En de fysio kon helaas niets meer voor me doen zei ze vanochtend; ik heb nu nog wel extra tape gekregen vanaf m'n rug tot op m'n kuit omdat er een zenuw vastgezet wordt bij bewegingen. Maar ze kon niet meer rekken of sprayen, dus is haar werk gedaan. Jammer maar helaas. Dus nog even doorbijten met alles.
Wat fijn cocko. Lekker gevoel of niet? Ook wel vreemd voor je misschien om nu een ander soort zwangerschap te hebben. Balen dat de fysio niet veel kon doen. Jij ook nog even volhouden! Ben in ieder geval blij dat je kindje het zo goed doet. Is bijna even groot als die van mij was haha, dus een monstertje
Heb ik misschien niet vermeld haha. 2800gram op 37 weken. Dus ook heel mooi! Maar voor jou doen is het echt wel groot of niet