Voor de moeders onder ons inderdaad Hier is alles heeeeeeeeel rustig dus die kleine gaat zich niet aan de afspraak houden. Hij zal wel tot het einde toe blijven zitten, veilig in mama's buik!
We zijn hier toch allemaal mama's? Jammer dat ie zich niet aan de afspraak lijkt te houden, maar de dag is nog jong. Wie weet wat er nog komt!
hahaha, mannen die tekeningen maken?? Mijn dochtertje heeft een mooie sjaal helemaal beschilderd voor mij, zo lief! En vanochtend een lekker ontbijtje op bed gehad! Ik ben zo benieuwd wie er van ons als 1e gaat bevallen! Ik kan niet wachten op alle babyverhalen . Ik heb zo'n vermoeden dat die van mij het allemaal nog wel prima vind daarbinnen.
Nou voor ons die nog geen kids hebben Mijn man had gister wel een bosje bloemen meegenomen, om me een beetje op te fleuren niet voor moederdag. Ontzettend leuk van die eigengemaakte werkjes van kinderen. Dat lijkt me het meest leuke van moederdag, een tekening van de kleine te krijgen als die er groot genoeg voor is! Ik heb zo'n vermoeden dat die van mij het ook best vind, al heb ik vandaag wel enorme last van mijn darmen. Maar goed je gaat ook op alles letten nu...
Nou voor ons die nog geen kids hebben Mijn man had gister wel een bosje bloemen meegenomen, om me een beetje op te fleuren niet voor moederdag. Ontzettend leuk van die eigengemaakte werkjes van kinderen. Dat lijkt me het meest leuke van moederdag, een tekening van de kleine te krijgen als die er groot genoeg voor is! Ik heb zo'n vermoeden dat die van mij het ook best vind, al heb ik vandaag wel enorme last van mijn darmen. Maar goed je gaat ook op alles letten nu...
Fijne moederdag! Ik vind het wel een beetje flauw dat ik officieel nog geen moeder ben vandaag en mijn man misschien wel vader op vaderdag En een vraagje, ik vertelde toch dat ik vorige week een beetje vocht uit m'n tepel had, maar nu komt er geen vocht meer uit, maar zit er middenop een witte vlek, geen bult. Zou dit kwaad kunnen? Heeft iemand daar ervaring mee? Ik moet woensdag weer naar de verloskundige, dus dan zal ik het vragen, ik heb er geen last van verder.
Ab: haha ja bij ons is dat toch wel 100% zeker dat mijn man vaderdag heeft, maar die hoeft nog niets te verwachten denk ik... hangt een beetje af van herstel Maak er dan gewoon moederdag van Zo'n witte plek op tepel heb ik sinds ik zwanger ben, dus misschien is dat een stukje voorbereiding??? Ik weet het ook niet hoor. Heb geen vocht uit mijn tepel gehad voor zover ik weet. Ellaa: Ik hoop trouwens dat ik de eerste ben. Puur omdat ik het langste zwanger ben hahaha. Maar het kan zomaar anders lopen he?! Ego: Vandaag naar vk. Vind het echt heeel spannend wat het gaat brengen. Ook een beetje onrustig geslapen. Ik weet gewoon niet wat ik moet verwachten. Ga in ieder geval nog even in het kamertje kijken voordat ik wegga. Voor de zekerheid.
Heel veel succes vandaag Saar! Ab: Die witte plek herken ik niet? Anders idd even aan je vk vragen. Ik heb sinds eer gister flinke "oefen?" weeeen af en toe. Flinke pijnscheuten die snel weer weg trekken en even later weer opkomen. Erg pijnlijk! Maar is een aantal keren en trekt dan weer weg. Als echte weeeen zo zijn dan belooft het wat! au! .Fijne dag allemaal!
Hopelijk/waarschijnlijk is onze beeb al wel geboren op vaderdag, daarom heb ik nu maar vast een kadotje geregeld want ik weet inderdaad ook niet hoeveel puf ik er dan voor heb Ellaa: super leuk zo'n zelfgemaakt kadotje, echt lief! Ssaar: Succes straks bij de verloskundige! Ab: Die witte vlek herken ik niet... maar de verloskundige zal het inderdaad vast wel weten Bandietje: auch, dat had ik ook vorige week. En toevallig gisteren weer. Geen pretje he? Ego: sinds gister is het in mijn rug geschoten en ik kan nou amper nog lopen Jammer genoeg hebben de honden daar geen boodschap aan!
Bailey: Nou ja had ik geen energie meer voor. De supermarkt is 2 minuten verderop, maar dat red ik op het moment niet eens. Maar na de bevalling is dat denk ik wel het eerste wat ik weer kan Vervelend van je rug zeg. Heb je al een lekkere warme douche genomen en fijne massage gehad? Meestal verlicht een warme douche wel even, omdat je dan je spieren ontspant.. Hopen dat je de dag een beetje doorkomt en evt. mag je 6 paracetemol he?!
Nee kan me voorstellen dat een vaderdagkadotje dan ook niet je eerste prioritet is! Echt vervelend voor je dat je zo veel klachten nog hebt. Warme douche hielp een beetje,maar nu is het weer terug. Massage helpt helaasniet... ben bang dat het misschien niet een spier is maar dat mijn hernia klachten weer terug zijn. Maar kan ook het SI gewricht zijn, dat doet ook op zo'n manier pijn volgens mij. En paracetamol is geen slecht idee van jou! Ga het nu meteen pakken
Oei dat is niet de bedoeling dat je een hernia terug zou krijgen nu net voor de bevalling. Paracetemol ontspant ook een beetje he?! Hopen dat het gewoon iets onschuldigs is!
Saar: inderdaad, waarschijnlijk is het ook gewoon niks. Even uitzitten en dan ist hopelijk morgen ofzo wl weer over. Hoelaat moet je naar de verlos?