O wat een weertje zeg!! Het ziet er hier zeer dreigend uit, onweert al goed in de lucht.. Kids lopen met de handen op de oren.. En ik moet zo naar de vk, brr. Vind dat helemaal niks om dan te rijden maar ja.. moet toch he!
Onweer??? Oi! Hier is het een beetje druilerig maar verder niks eigenlijk. Hoe was het bij de verloskundige? Ik ga morgen. Altijd wel leuk vind ik
Cocko: ja de kleine had er al wel kunnen zijn 't was even een half uurtje en ze heeft niet eens de babykamer bekeken... Zag zeker dat ik de trap niet op kon. Zouden ze in het ziekenhuis op een gegeven moment ook niet proberen te strippen? Jou lichaam lijdt er ook onder toch? Bij mij gaan ze het ook proberen en ik heb niet eens echt pijn... Hoe was het bij de vk? Ik dacht vanmiddag hier ook onweer, maar ze haalden de groene container op Net wel een klap. Ellaa: af en toe best lekker als er iemand voor je zorgt toch? Klopt de sfeer rondom ek/wk is wel leuk. Verder vind ik altijd de rellen bij de nationale ploegen zo erg, dan denk ik dat zijn mijn belastingcenten... Bailey: Leuk morgen controle. Heb je ook elke week nu?
pff, hier ook flink onweer gehad vandaag. Ik word daar ook nooit zo vrolijk van. Ooit als kind een inslag meegemaakt, dus een klein traumaatje Saar: vind het wel een beetje gek dat ze boven niet alles even gecheckt heeft bij een 1e kindje, maar ach, je zal wel een betrouwbare en georganiseerde indruk op haar hebben gemaakt. (en mocht je toch nog iets vergeten zijn dan is dat ook zo gehaald als de baby er is). Cocko hoe was het bij de vk? Ik zou ondertussen ook elke week moeten, maar we gaan morgen naar de camping en aangezien alles eigenlijk nog zo goed gaat was het ook prima om een weekje over te slaan. Volgende week donderdag ben ik weer aan de beurt. (stiekem hoop ik dat dat dan ook voor het laatst is)
Ellaa zolang je maar niet in de vouwwagen begint haha. Wel fijn dat je over mag slaan. Geniet er lekker van dit weekend. Hopelijk veel gezelligheid en beetje droog weer.
Ellaa: alvast fijne dagen op de camping hoor!! Hoop dat alles goed gaat! Bailey: succes morgen bij de vk! Is idd altijd leuk, even het hartje horen enzo! Saar: ze is een half uurtje geweest!? Huh.. wat kort zeg. Alleen m'n intake voor dit kind duurde al bijna een half uur en dat was via de telefoon! Nou ja, het zal wel goed zijn dan he! Of ze zag gewoon dat je alles goed op orde had Nou hier ging het even flink tekeer hoor, flitsen van links naar rechts en naar beneden, vreselijk. De kids liepen met de handen op de oren door 't huis. En de hele hof en tuin stond blank, ze hebben vorige week de weg vernieuwd en het fietspad is verhoogd alleen hebben wij nu dus mooi een waterprobleem! M'n man heeft gelijk de provincie gebeld.. Bij de vk was alles goed gelukkig. Had een invalster, iemand die ik nog nooit had gezien. Was dus makkelijk verteld dat het gelijk de laatste keer was omdat het ziekenhuis het overneemt. Ze gaf wel aan dat ik volgende week kon vragen om inleiden; ben dan 38 weken, kindje is volgroeid, en met die pijn is het gewoon niet leuk meer om door te gaan tot de 40-42 weken... Ze zei: je kunt het altijd vragen! Dus gaan we dat zeker doen.
Cocko: oow wel fijn als dat zou kunnen! Je kan inderdaad altijd vragen Saar: bij mij was de intake ook maar een half uurtje ongeveer en keek ze ook niet naar de babykamer. Had ik zelf ook niet aan gedacht moet ik zeggen. Volgens mij kan ik nu idd elke week naar de vk, maar hoop stiekem niet zo veel weken meer te hoeven hihi. Ellaa: brrr inslag, eng!! veel plezier op de camping! Hoop voor je dat het droog blijft
Nou cocko das op zich goed nieuws. Spannend wat je gyn er van zegt. Wie weet beval je wel als eerste. Ik doe maar met niemand wedstrijdje haha. Wie weet ben je wel te strippen. Het is ook niet je eerste scheelt ook wel weer wat.
Hey dames, bedankt! Ik ben zelf ook heel benieuwd hoe het zal gaan op de camping! Ik laat het jullie maandag weten! Succes iedereen! Hopelijk komen de 1e baby's snel
Veel plezier Ellaa! maandag lezen we je wel weer Bailey: hoe was het bij de vk? Saar: we doen idd maar geen wedstrijdje. je weet nooit hoe het gaat! vannacht had ik ineens gigantisch buikpijn en harde buiken.. Nu is het gelukkig weer over maar voel het kindje ineens weer veel minder bewegen. Nou ja, zal wel reactie zijn!
Saar, inderdaad maar geen wedstrijdjs haha. Hoop voor jou dat je de eerste bent omdat je ook het eerst bent uitgerekend. Maar hoop stiekem voor mezelf dat het ook niet lang meer duurt haha. Cocko, vervelend als je 'm nu minder voelt! Word ik zelf ook altijd ongerust van. Voel je 'm meer als je even op je zij gaat liggen? Bij de VK was alles goed Goede groei en bloeddruk, 114/79. Mag van haar ook niet meer sporten... maar goed daar was ik al mee opgehouden sinds vrijdag haha. Ik kreeg nog een tip voor die zenuw in mn rug: twee tennisballen in een sok en dan tegen de muur gaan staan met gebogen knieën en de ballen tussen je rug (op de pijnlijke plek) en de muur heen en weer rollen. Wel goed je billen ontspannen. Ben benieuwd of het helpt, eerst maar eens tennisballen zoeken haha. Cocko, misschien ook iets voor jou? Of doet de rest daar ook te pijn voor om dit te doen?
Bailey: fijn dat alles goed was! Mooie bloeddruk ook! Haha dat met die tennisballen; ik wens je veel succes! Ben erg benieuwd of dat bij jou helpt/werkt. Heb dat ook geprobeerd tijdens m'n vorige zwangerschap en dat was geen prettig gevoel. Dus nu ga ik het helemaal al niet proberen. Maar wel lief dat je er aan dacht!! Net overigens de baby wel even goed gevoeld, dus ben weer wat geruster. Zal wel reactie zijn op die harde buiken, was destijds ook.
Het begint inderdaad wel spannend te worden, steeds als ik hier kijk houd ik er rekening mee dat er iemand bevallen is. Maar het lijkt nog rustig Ego: Vandaag ook bij de VK geweest. Bloedruk was goed 85/125. En nog beter, hij is ingedaald en ligt er goed voor. Ik heb nog 2 keer gevraagd of hij nog terug kan, maar dat kon gelukkig niet meer Gelukkig geen stuitligging of dat soort ellende. Hij doet er goed en is nog behoorlijk bewegelijk vind ik. Hopen dat hij niet al te lang blijft zitten, want hij is geen kleintje volgens de vk. Maar dat hebben we niet voor het zeggen. Witte stip kon trouwens geen kwaad, heeft echt te maken met borstvoeding en het kan nog open gaan.
Bailey: het is ook jou gegunt hoor Nette bloeddruk trouwens. Heb je het al geprobeerd met de tennisballen? Cocko: Is de kleine er al? Of alles nog rustig. Bij mij is de kleine sinds gister ook ineens veel rustiger. Af en toe voel ik een veegje, maar geen skippy meer in mijn buik... Zal'ie meer slapen nu? Ab: Wat zei ze van je bloeddruk? Nog netjes? fijn dat de kleine al is ingedaald en goed ligt. Toch een hele opluchting. Ego: ik ga hier echt achteruit. Kom amper nog de trap op 's avonds en mentaal gaat het ook wat minder. Skippy kom er maar uit!
Ow Saar, ik hoop voor jou dat de beeb snel komt!!! Dit is natuurlijk niet leuk meer! Je moest toch volgende week weer naar het ziekenhuis om te strippen? Hopelijk helpt het!! Nee hoor, hier zit de kleine ook nog binnen. Heb wel lage rugpijn, en harde buiken maar verder niets aan de hand. Fijne dag allemaal! Hier schijnt de zon heerlijk, dus genieten maar!!!
Ja dinsdag. Duurt nog zo lang naar mijn idee Nou je hebt in ieder geval last van voorwerk... Hebben jullie gisteren in editie nl dat item over de doula gezien? Ik zeg tegen mijn man, wat die doula doet je geruststellen en rustig houden dat is toch jou taak of zit ik nou verkeerd te denken Ik snap de toegevoegde waarde echt niet nog een vreemde aan bed. Maar geniet inderdaad van de zon!
Ik begrijp ook de functie van een doula niet.. ik bedoel: je man moet je tot steun zijn, en die moet je geruststellen.. Hoe kan een vreemde zoiets doen? Die ken jij niet, die persoon kent jou niet.. Vreemd iets vind ik het. Maar goed, weet er het fijne niet vanaf! Ja dinsdag lijkt nog ver weg, helemaal als je er door heen zit. Maar houd nog even vol hoor! En anders bel je de vk dat het gewoon echt niet meer gaat.. Je moet ook nog energie hebben om te bevallen he!!
Mijn man gaat heel goed voor mij zorgen dit weekend en moet er maar gewoon even doorheen denk ik. Het wordt wel iets warmer dus kan ik lekker buiten zitten. De moed er maar in houden! Ben wel steeds meer benieuwd naar de kleine hoor. Vind het echt spannend! En ben ook benieuwd wie hier als eerste bevalt!
Idd, geniet van het mooie weer, en trek elk zonnestraaltje naar je toe.. Het is echt zwaar, en je moet er doorheen. Laat je lekker verwennen door je man!! En we gaan gewoon duimen dat het strippen gaat helpen!
Hebben jullie allemaal een fijne dag gehad gisteren? Het wordt nog mooier weer Nog niemand aan het bevallen?