Ab: das goed nieuws inderdaad! 34 weken ben je nu toch? Ga je aankomende week met verlof of met 36 weken? (sorry als dit al lang besproken is maar ik ben zo vergeetachtig als wat ) Saar: nee nog niet geprobeerd met de tennisballen... die hebben we namelijk niet thuis kwam ik achter haha. Bloeddruk is inderdaad mooi, normaal gesproken is mijn bloeddruk eigenlijk veel te laag en ben ik constant duizelig, nu is het wat dat betreft een stuk aangenamer Van een Doula zie ik ook het nut niet echt in. Ik had het een keer gezien in de serie Gilmore Girls. Toen dacht ik al, wat een vreemd idee (de dame in kweste werd ook als een rare neergezet haha). Wat kl*te dat het bij jou ook emotioneel even wat minder gaat. Hopelijk komt beeb snel!! En je moet maar zo denken: morgen is alweer weekend en ben je samen met je man. Dan nog maandag even 1 dagje volhouden en dan is het al dinsdag! Hier is het nu even bewolkt, maar gister was inderdaad lekker zonnig! Cocko: Ik heb ook steeds lage rugpijn, harde buiken en menstruatiekrampen. En elke keer denk ik: zou het? Maar dan houdt het op... Nog even afwachten maar
Bailey: ja heel herkenbaar, heb precies hetzelfde!Hoe is jouw nachtje gegaan dan? Vannacht ook buikpijn, veel naar de wc moeten, harde buiken.. En even later is het weer over. na een poosje komt het toch weer terug.. Gister echt niks gedaan dan op m'n achterwerk buiten zitten en om 21.00 uur was ik echt helemaal op! Dus half tien lag ik in m'n bedje.. Die moeheid is wel extreem pff. Heb jij dat ook of heb je nog wel lekker veel energie? Saar: mooi weer? Wanneer? Waar? Hier regent het! Brr niks aan hoor. Manlief is in de tuin bezig, haha doordouwer hoor!
Hier regent het nog nét niet, maar het is wel heel triest weer Ik dacht dat het in mei atijd wel lekker was! Nou ik heb nog energie voor 10, maar kan het alleen niet echt kwijt zo thuis. Achjah, als de baby er is zal ik alle beetjes energie nodig hebben denk ik zo haha Wel vervelend voor je dat je echt zo moe bent. Ik kan alleen maar hopen dat die harde buiken van ons wijzen op dat het niet heel lang meer gaat duren
Bailey: Heerlijk dat je nog zoveel energie hebt!! Geniet daar maar van! Kan me wel voorstellen dat je die niet echt kwijt kan nu maar straks bij de bevalling is het wel handig hoor! Ja ik voel telkens al 'stuwing', heel irritant. Pas zat m'n bh er al onder Echt niet grappig zoiets.. Hihi ik krijg overigens echt de zenuwen...(en daar heb ik bij de andere twee NOOIT last van gehad). Ben de vluchtkoffer aan het pakken en ook de tas voor de kids want die gaan dan direct naar opa en oma.. Ben ook de hele morgen al kotsmisselijk, zit aan de glazen cola
Cocko: He bah... Echte laatste loodjes. Cola, lekker maar voor mij helaas niet goed nu ivm cafeine en mijn bloeddruk... Heerlijk toch ik lag gister al na het eten in bed, omdat ik toch vond dat ik moest douchen en niet nog een keer de trap op kon. Ik heb mijn vluchttas ook weer klaarstaan en die gaat in ieder geval dinsdag de auto in. Bailey: spannend nu he?! Als je nog zoveel energie hebt en lopen een beetje lukt lekker een eind gaan wandelen. Heb ik zo'n zin in, maar kom niet verder als de tuin... Ik voel af en toe steken in mijn borsten/tepels, maar nog geen vol gevoel.. Hier schijnt de zon achter de wolken. Mijn man is ook bezig met de tuin en ik kijk toe.. Oh wat fijn! De kraamverzorgster raadde hier arnica aan ivm beurs gevoel downunder. Ik tegen mijn man die toch naar de apotheek moest gezegd druppels of pillen. Wat neemt'ie mee: zalf juist dat mag daar dus niet gesmeerd. Ik begon keihard te janken.. Ik moet ook wel een beetje lachen ben zo labiel als wat.
Saar: ow dat huilen..die emoties.. dat is zo herkenbaar meid. Het wordt gewoon tijd dat je gaat bevallen! En ik zou zeker de tas meenemen naar het ziekenhuis, het rijdt voor niets mee! Dus jij mag geen cola, idd wel logisch. Nooit aan gedacht. Hoe voel je je verder? Ik hoop voor iedereen dat we snel gaan bevallen. Maar lang kan het nooit meer duren natuurlijk. Laatste loodjes zijn het zwaarst!
Ahhh dat vind ik echt zielig voor je! Gelukkig heb ik zelf eigenlijk geen last van emoties wat dat betreft, maar het klinkt echt heel vermoeiend om steeds verdrietig te zijn! Wandelen doe ik nog wel veel ja Heel fijn, alleen als de honden hard aan de riem trekken is het even zwaar door puffen haha. Cocko, bah cola als je misselijk bent! Klinkt juist als iets wat misselijk maakt haha maar dat kan aan mij liggen . Moet bekennen dat ik nog nooit cola op heb, want ik kan niet tegen koolzuur, maar de geur is zo sterk. Mijn vriend moet helaas gewoon werken. Wel gezellig dat 'ie bij jullie zo in de tuin bezig is!
Soms denk je weleens of het nog wel goed komt haha vast wel. Met mij gaat het vandaag niet lekker. Erg misselijk, knallende hoofdpijn en last van mijn darmen. En een uk die er maar niet uit wil komen. Maar verder gaat het wel oké. Morgen alweer 39 weken. Hoop eerlijk gezegd dat ik dinsdag gewoon kan blijven en ga bevallen, want ik zie het steeds minder zitten eigenlijk. Wil ook weer niet zeuren, maar moet wel eerlijk blijven. Ben gewoon echt op.
Hallo Allemaal. Saar wat balen dat je er zo doorheen zit.. Gewoon hier lekker van je af klagen.. Nog een paar dagen!! Bailey Wat fijn dat je nog zoveel energie hebt! Ik heb idd af en toe ook pijnlijke borsten/ tepels. Zal er wel bij horen! Nog even en dan moeten ze hard aan het werk! Cocko Die zenuwen herken ik wel! Bij ons begint nu ook de spanning op te lopen! Hoe zal het allemaal gaan! Ik heb vanmorgen controle gehad bij vk. Helaas toch weer twijfel over de groei. Kindje word nu gemeten op 2570 gram. Ze stuurt me toch door naar gynaecoloog voor de zekerheid. Word vandaag of maandag gebeld. Vind het toch best spannend en ondanks dat ze zei dat ik me niet druk hoefde te maken ben ik wel bezorgd. Zal alles wel goed zijn met ons kleintje?
Tuurlijk moet je eerlijk blijven, dat is wel het beste voor je zelf. Als je het gaat ontkennen en wegstoppen, krijg je na de bevalling alles over je heen. En juist dan moet je eigenlijk kunnen genieten van je kleine uk! Hoop echt voor je dat je volgende week gaat/mag bevallen! Oh heb jij ook al zo'n last van je darmen! Vreselijk gewoon. Het gaat hier af en toe flink tekeer, haha m'n man zit me dan echt aan te kijken van: uhm.. oke..gaat het goed daarbinnen?
Saar dat is geen zeuren hoor! Juist goed dat je het deelt. Precies wat Cocko ook zegt, anders komt het er op een ander moment uit en dan moet je genieten van de baby! Ik duim voor je dat je dinsdag mag blijven. Bandietje, oei spannend! "Maak je maar geen zorgen" is een beetje een lastige opmerking, iedereen zou zich druk maken! Maar toch, ze zeggen niet voor niets dat je je niet te druk moet maken. Heeft eigenlijk ook weinig zin en zorgen maken kan altijd nog als blijkt dat er iets niet goed is. Maar evengoed zou ik zelf ook heel zenuwachtig worden hoor! sterkte!
Bandietje: hoe ver ben je nu precies dan? Het is wel iets aan de kleine kant maar ik zou me er niet al te druk over maken hoor! Wrs krijg je een groei echo en gaan ze bv de doorbloeding van de navelstreng meten/bekijken. Daar zien ze al heel veel aan hoor! Hopelijk hoor je snel wat! Maar het is wel logisch dat je je druk maakt, maar als het echt ernstig was, hadden ze echt direct actie ondernomen. (ik weet het uit ervaring..misschien helpt je dat iets..) Sterkte in ieder geval!
Jeetje, nog niemand aan het bevallen @bandietje, niet alle baby's zijn 8 pond toch, met deze termijn is dat toch niet vreselijk. Hoe ver ben je inderdaad? Ik herken wel een hoop, ook al ben ik minder ver dan jullie. Dit is geen topweek voor mij. Sinds hij ingedaald is, heb ik veel buikpijn 's nachts onderin en helemaal als ik me omdraai. M'n maag is ook geen feest, terwijl hij juist weer iets lager zit en m'n darmen hebben ook weleens beter gewerkt. Ik moet nog even werken en aan de ene kant zie ik er tegenop, maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik thuis te veel doe, lichamelijk. De afgelopen dagen is m'n man in de tuin bezig geweest en ik heb natuurlijk niks gedaan, maar je haalt toch koffie enzo. Vanmorgen had ik een huilbui en ik kreeg migraine...... alles tegelijk dus. Gelukkig heb ik vanmiddag even geslapen en is m'n schoonmoeder gaan stofzuigen voor me
Saar hoe gaat het nu met je? Cocko en Ab ik ben precies 38 weken vandaag. Zelf was ik ook maar 5 pond bij de geboorte. Ben idd niet ongerust over de grote maar meer over of ons kindje het nog goed heeft in mijn buik. Gelukkig beweegt hij/zij veel wat me een goed teken lijkt. Ab wat balen dat je je zo naar voelt. Is ook moeilijk dan dingen uit handen te geven he. Fijn dat je schoonmoeder kwam helpen! Nog even werken en dan kun je ook lekker aan je rust toe geven!!
Bandietje: Spannend zeg! dat is niet groot, maar toch ook niet te klein? En je was zelf dus ook niet zo groot? Weet je al wanneer je moet? Cocko: Mijn man zei ook al: Uk praat terug haha. Ab: He bah een baaldag. Hopelijk voel je je vandaag weer iets beter. Fijn de hulp in huis. Mijn man heeft dit lange weekend alles schoongemaakt. Ook fijn. Vind ik fijner als dat mijn moeder door het huis loopt te rennen en te fluiten. Die werkt zo hard dat ik er op de bank nog moe van wordt. Vandaag is de hoofdpijn/misselijkheid redelijk, beetje zoals het steeds was. Iedereen was bezorgd, maar goed ik voel die kleine en de rest van mijn lichaam dat scheelt wat. Nog 3 dagen en dan is het dinsdag!
Vandaag gaat het hopelijk beter. Doe rustig aan. Zo even op de fiets wat boodschapjes doen. Ja Saar, dinsdag komt steeds dichterbij, hopen dat je nog kan slapen de komende nachten, want het lijkt me wel heel spannend worden voor je.
Ik slaap juist heel goed 's nachts, daar ligt het niet aan... Wordt 1 of 2 keer wakker om te plassen en dan slaap ik zo weer in. Ben alleen zeiknat van het zweet, komt door al het vocht wat ik vast hou. Ik wilde trouwens vandaag juist iets meer doen, zoals koffie zetten want anders kan ik maandag niet eens meer mijn lunch maken. Mijn man zorgt te goed voor me
Bandietjeke scheelt dat je zelf ook niet groot was.. Maar toch blijven zulke dingen altijd wel wat spanning geven toch! Ab: op de fiets!?! Wow.. wat knap! haha ik moet er niet aan denken! Ging het wel goed? Voel je je al wel weer wat beter vandaag? Haha Saar, jij hebt duidelijk een lieve man.. Geweldig toch, als iemand je zo tot steun kunt zijn! Daar heb je hem uiteindelijk toch ook voor he!? Vanmorgen zijn we zowaar weggeweest, hout gekocht bij de Gamma en naar de bieb. Ben wel bekaf maar ik wilde perse mee.. Afgelopen nachten beroerd geslapen, gisteravond was de beeb zo hard aan het jumpen dat ik me gewoon geen raad wist! En het stopte ook gewoon niet.. Vreselijk zeg, ik wilde dat dat kind kwam!
Hallo dames! Hoe is het nu met jullie? Ab: al een beetje uit je dip? Wel vervelend joh! Saar: ahh wel heel lief zo'n zorgzame vent! Cocko: Een echte spring in het veld dus, dat beloofd wat! Bandietje: Scheelt dat je zelf ook niet zo groot was, maar blijft spannend! Ego: Vandaag lekker naar de stad geweest en we hebben de foto's van de buikshoot opgehaald. Super leuk om als aandenken te hebben! Ik heb er even 2 bijgevoegd. Ze zijn van 2 weken geleden, dus bij ongeveer 36 weken. Straks nog naar verjaardag en vanavond nog wat drinken... heb me echt verheugd op vndaag eindelijk weer even lekker echt het huis uit Succes allemaal meiden, ik hoop dat jullie ook een lekkere dag hebben. Aan het weer kan het alvast niet liggen