mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door krumfrum, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: wow wat een mooie foto's!!! Geweldig! Hoeveel foto's heb je in totaal?

2. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Mooi hoor Bailey! Mijn man heeft vorige week zelf foto's gemaakt, maar hij moet ze nog even bewerken ;)

Vandaag weer migraine gehad :s, dus heel rustig aan gedaan. Hopen dat het hier bij blijft, want anders weet ik niet of het nog handig is om te werken. Nu voel ik me weer prima, dus ik wacht het maar even af.

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ab: wat balen zeg, alweer migraine! Hoe kan dat eigenlijk? Heb je daar ook last van als je niet zwanger bent? Lijkt me echt vreselijk zoiets. Fijn dat het nu wel over is, hopelijk blijft het morgen (en alle andere dagen eigenlijk ook) weg.

4. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Ik had het voor m'n zwangerschap ook weleens, maar niet zo regelmatig als nu. De hoofdpijn is gelukkig wel veel minder, maar ik heb heel erg last van aura's, dus dan slaapt m'n oog of m'n hand of m'n lip bijvoorbeeld. Op dat moment kun je echt niet denken of functioneren. Soms ook niet uit m'n woorden komen.

5. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Cocko: dank je wel!! We hebben 2 foto's gekocht, waarvan 1 voor mn moeder. De rest (25) hebben we digitaal in het klein.

Ab: deze foto's zijn niet bewerkt hoor! Vind het wel mooi om te herinneren hoe het echt is ipv een extra mooi plaatje maken. Balen van je migraines joh! Ik had er voor de zwangerschap ook altijd veel last van, maar gelukkig is het bij mij juist minder geworden. Sterkte alvast!!

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Prachtig zeg! Wauwie. Echt de moeite waard!

Ab: Jakkie die migraine. Wordt je ook wel eens gek van of niet? Moet je nog 2 weken werken?

Cocko: Hoe is het met jou? Is het inmiddels al wat rustiger in je familie?

7. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Hey dames,
    Ik ben er ook weer ;)
    Bailey: wat een belachelijk mooie foto's! en een mooie buik zeg! die van mij steekt echt een stuk meer naar voren. (en helaas zijn er ook veel meer striemen... snik).

Saar: echt vervelend dat het zo slecht met je gaat. Hopelijk kunnen ze dinsdag wat meer voor je betekenen!

Ab: bah, migraine. Lijkt me echt verschrikkelijk!

Cocko: Hoe is het nu met je rug? en alle andere klachten? (of lig je al te bevallen? :p).

Ik heb een geweldige hemelvaartsweekend op de camping gehad! ging eigenlijk hartstikke goed! Wel heel herkenbaar van die pijn onder in de buik met omdraaien. dat heb ik ook sinds ze is ingedaald! (weet niet meer wie dat zei, sorry). We hebben prachtig weer gehad, dus een lekker kleurtje gekregen. Gelukkig heb ik ook nog steeds veel energie, dus konden ook echt nog dingen doen.

Zo, en nu mag de baby komen :p....

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ellaa: Wat lekker dat je zo hebt kunnen genieten! Super! Zie je op tegen de laatste weken (ook ivm je schoonzusje?).

9. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Dank jullie wel!

Ellaa: Mooi dat het zo leuk was! Het was natuurlijk ook wel echt super lekker weer, dat zit dan echt mee. Alleen gisteravond spoelden wij hier een beetje weg.

Saar: Nog 1 dagje!! Houd vol :)

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik hou vol. Ik krijg de activiteitenbegeleiding (moeder) straks over de vloer. Moet wel zeggen dat ik slechter slaap. Ben een beetje a-relaxt zeg maar. Ben een beetje bang dat ze me of niet kunnen strippen of wel strippen en het niets doet en ik dan pas over een week terug mag komen. Ik moet nu al 1 of 2 keer op een tree gaan zitten als ik naar boven wil... Ben blij dat mijn man mee gaat morgen die kan me een beetje steunen..

11. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bailey Wat een gave foto's!!!
    Ab Wat erg van je migraine zeg. Hopelijk voel je je snel weer beter.
    Ellaa wat fijn dat je zo heerlijk hebt kunnen genieten! En nu klaar voor de kleine! Hihi.
    Saar nog 1 nachtje. Hopelijk gaan ze je goed helpen en heb je snel je kleintje in je armen!
    Ik heb al 2 nachten en 1 dag flink last van harde en pijnlijke buiken. Voel gelukkig de kleine wel regelmatig.Maar kan daardoor weinig ondernemen. Morgen heb ik ernstig afspraak bij de gynaecoloog voor een groei echo. Vind het toch wel spannend. Verklaart ook misschien wel de harde buiken? Ook ik heb steeds meer het gevoel dat ons kindje mag komen. Vraag me af hoe groot de kans is dat het nu nog groeit? Nog 1 nachtje dan weten we meer. Fijne dag allemaal!!

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Spannende dag hier morgen in de club... Wanneer moet de rest weer voor controle?

Cocko: jij moet toch naar de gyn deze week?

Bandietje: Spannend hoor. Heb je misschien wat te veel gedaan?

Ik heb trouwens heeeeeeeeeeeeeeeeel weinig last van voorwerk. Af en toe een harde buik en af en toe een zeurend pijntje, maar 't is hier niet echt wat...

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hallo allemaal,

moest weer even bijlezen hoor!

Ellaa: wat fijn dat de paar dagen zo super goed zijn verlopen! Heerlijk joh! Heb je echt kunnen genieten dus.

Saar: oei oei dat klinkt ook niet echt lekker, als je om de twee treden moet gaan zitten. En ik snap je spanning wel w.b.t. het strippen. Dat is toch echt afwachten, dat weet je van te voren nooit helaas. Ik hoop voor jou dat het natuurlijk wel gaat lukken!!!

Bandietje: spannend, morgen de echo. Ben benieuwd! Tot de 37-38 weken groeit een baby nog wel hoor! Daarna wordt het minder en zijn de baby's meer reserves aan het opsparen zeg maar.
    Sterkte alvast voor morgen! Blijft spannend zoiets!

Ego: ik moet donderdagmiddag weer naar de gyn. Heb erge last van m'n buik, die is eigenlijk continu gespannen. Geen harde buiken ofzo hoor maar gewoon strak van de spanning ofzo. Heel irritant. En ik lig zo ongeveer driekwart van de nacht wakker. Maar verder gaat het wel goed op zich.

14. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Hey Saar,
    Dat voorwerk zegt helemaal niks hoor over wanneer de bevalling begint enzo. Dus maak je geen zorgen.
    Bij mijn vorige zwangerschap ook echt helemaal nergens last van gehad van tevoren en de bevalling duurde ongeveer 10 uur, wat best snel is voor een 1e.

Bandietje: Voor jou morgen dus ook een spannende dag! Kan me voorstellen dat je wat gespannen bent, daa kunnen heel goed de harde buiken vandaan komen!

cocko: vervelend dat je zo slecht slaapt zeg, de rust heb je eigenlijk wel nodig natuurlijk. Heb je overdag nog een beetje tijd om bij te rusten? of maken de kinds dat onmogelijk?.

Ik moet donderdag weer naar de vk, volgens mij ben ik wel weer zeker een kilo aangekomen, dus ben benieuwd, haha. Op hoeveel kilo zitten jullie nu extra? Ik ben de 15 kilo inmiddels gepasseerd...

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ellaa: zit nu op de 10 kg extra :D En dat is echt heel veel voor mij haha.
    En hoe is je dochtertje onder de as bevalling, heeft ze al iets door? Hier vragen ze nu echt elke dag: komt dan NU de baby mama?! Zo leuk.

10 uur bij de eerste bevalling?! Dat is inderdaad echt snel! Is het toen spontaan begonnen?

Kan overdag helaas niet even bijtanken, dus als ze 's avonds op bed liggen, zit ik om half negen echt te slapen op de bank. M'n man vindt dat heel ongezellig natuurlijk maar ik ben gewoon helemaal op. En ik maar chocola eten om wakker te blijven :D maar het werkt niet hoor! Dus ik geef er gewoon aan toe en ga naar bed. Nou ja, duurt vast niet lang meer!
    De tape was gescheurd dus de zenuw in m'n been speelt weer erger op. Niet dat die tape nu gigantisch veel hielp maar toch wel iets. Nou ja, snel bevallen maar dan he!

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ellaa: Nou gelukkig maar, kreeg al het idee dat die kleine uk er volgend jaar gewoon nog zit;) Voor 10 uur teken ik! Ach ik teken voor bevallen. Als het maar begint dan weet je ik heb straks die kleine in mijn armen! Ik ben hier ruim 20 kilo aangekomen. Tot 35 weken 10 kilo en daarna VOCHT:( Wordt niet meer vrolijk van mijn dikke hoofd en de rest. Zelfs mijn man zegt dat ik een slagschip ben, wel een heeeeeeel mooi slagschip maar toch. Hij vind zichzelf een vliegdekschip ivm mij hij heeft inderdaad een mooie platte buik;)

Cocko: Ik moet 2 keer uitrusten op de trap niet om de tree gelukkig. Maar moet wel even bekijken hoe zich dit ontwikkeld want helemaal op bed zie ik niet zo meer zitten.. Vervelend dat je niet echt kunt bijtanken. Hopelijk gaat het bij jou binnenkort ook gebeuren. Hoop dat de gyn er wat over kan zeggen!

17. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ow Saar, sorry verkeerd begrepen/gelezen! Maar het is niet normaal idd dat je moet rusten op de trap. Wat zal jij blij zijn als je je kleintje hebt!! En dan is hopelijk het vocht ook snel weg en ben je weer meer jezelf. Haha wat een vergelijking met die schepen van jullie! Vind het wel leuk verzonnen.

Och ja, eerst werd ik echt pisnijdig als ik niet kon slapen 's nachts.. maar dat is nu wel voorbij hoor. Nu lig ik heel gelaten in bed te wachten totdat de vogeltjes gaan fluiten :p Ik geniet gewoon van de rust en stilte en dat is ook heerlijk moet ik zeggen! Deze week heb ik niet zo heel veel hulp, en twee bruiloften en een verjaardag en ook nog naar de gyn.. Pff denk dat ik a.s. zondag helemaal afgepeigerd ben. Haha maar er is 1 hoop: m'n man dacht toch echt dat ik voor zondag ga bevallen!! Dus ga ik daar maar hard voor duimen!

18. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Poeh veel weer bij te lezen! Sorry als ik iemand vergeet, maar here goes :)

Saar: poeh dat is wel vervelend zooo moe, en ik snap dat de spanning voor morgen ook weinig goeds doet. Ik duim voor je dat alles gewoon gaat zoals je zou willen. Maar 1 troost, heel lang kan het sowieso niet meer duren voor je! Dat vocht herken ik helemaal. Mijn voeten zijn zo opgezwollen dat ze gewoon echt pijn doen. Mijn ingers zijn lekkere worstjes en mn vriend maakt steeds grapjes over mn bolle kop. Voel me zoooooo aantrekkelijk nu ;)

Ellaa: ik ben de 15 ook gepasseerd... spijtig! Zit nu op 16.5, maar dat was een week geleden dus wie weet. Ben er ook benauwd voor dat het omhoog schiet nou ik niet meer mag sporten. Maar goed, net de badkamer gepoetst en een fietstochtje gemaakt en straks nog lopen met de honden, ik houd me zo maar in beweging haha.

Cocko, vervelend dat je niet kan bijtanken. Ik hoop maar voor je dat je man gelijk heeft! Hier hebben we een pooltje met de familie wanneer ik beval. Helaas denkt mn vader 16 juni (14 dagen over datum)... hopelijk heeft hij niet zoals altijd gelijk! En 10 kg, wow echt heel netjes! Eet jij maar lekker chocola op de bank dan :D

Bandietje: Spannend joh! Ik zal aan je denken morgen.

Ab: hoe is de migraine?

19. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cocko wat vervelend dat je zo slecht slaapt... En wat een druk.programma voor de boeg! Pas wel goed op jezelf he!
    Ellaa ik ben 10 kilo aan gekomen, wat voor mijn lichaamsbouw prima is.
    Saar ben je de uren aan het aftellen? Als je nog zo weinig kan word het idd wel heel erg zwaar. Ik duim voor je dat je snel mag gaan bevallen!
    Bailey dankjewel! Ik blijf het bijzonder vinden hoeveel jij nog kan!
    Ik denk dat mijn harde buiken idd ook wel wat met spanning te maken hebben.Ontdekte net ook dat mijn borsten zijn gaan lekken! Heb gelukkig al compressen in huis. Hebben jullie dit ook al? Hoe gaat dat eigenlijk 's nachts? hou je dan je bh aan? Haha ff praktisch vraagje...

20. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Bandietje, haha ja ik ben altijd wel redelijk aan de adhd kant qua dingen doen dus voor mijn doen is dit erg rustig :)
    Mijn borsten lekken (nog?) niet, al doen ze soms wel pijn alsof er iets uit moet. Ik zou als het wel zo was denk ik alsnog savonds geen bh dragen, maar gewoon een oud tshirtje ofzo aantrekken. Slaapt niet lekker denk ik in een BH. Maar ik weet niet hoeveel het lekt natuurlijk...

Deel Deze Pagina