Oh Saar, wat spannend!! Heel veel succes morgen!! Sorry heb even geen tijd om op iedereen te reageren, maar net terug van de gyn. en het is allemaal prima! Kindje word op 3200 gram geschat, Vruchtwater is prima en navelstreng ook. Geen reden tot ongerustheid dus! Ben erg opgelucht! Kindje kan komen!!!
Bandietje! jij hebt goed nieuws!! Heerlijk joh! Wat genieten! Kindje mag komen inderdaad! Hier hele dag al mega zere buik, kind gaat tekeer als een dolle zodra ik ga staan en m'n rug doet ook mega zeer. Pufpuf..
Saar wat spannend!!!! Super idee dat je voor het weekend je kindje kan knuffelen! Oh ik word helemaal zenuwachtig en enthousiast voor je. Succes!!!!! Bandietje: Jeeej wat een goed nieuws! Toch weer opgelucht ademhalen nu en lekker genieten van het weer Cocko: Bah dat is vervelend, zeker met het vooruitzicht op vanavond. Wel heel leuke outfit zo te horen. Hopelijk houdt kindje even op met spelen in je buik zodat je nog een beetje rust hebt voor het feesten begint.
Saar, SPANNEND!!! Nu gaat het echt beginnen met de bevallingen! ik ben zoooo benieuwd! Succes morgen!!! Zet m op! Bandietje: wow, dat is helemaal geen kleintje, een hele mooie gemiddelde baby! fijn dat alles zo goed was zeg! zal een opluchting zijn geweest! Cocko: oef, de kwaaltjes worden niet minder... succes vanavond! hopelijk kan je er toch een beetje van genieten! aan je outfit zal het niet liggen in ieder geval!
Vanmorgen om 8 uur dacht ik: nou Saar, heel veel succes!! Ik hoop dat het kindje vandaag nog geboren wordt, en anders morgen! En natuurlijk dat alles goed gaat. Hoe is het met de anderen? Nog geen spannende dingen? Mijn beebje is gigantisch aan het schoppen en bewegen sinds gisteren. Heb nu hoofdpijn en ben duizelig, heb af en toe harde buiken. Vannacht was 1 groot drama, continu zere buik en echt een paar voorweeen gehad ook. Je merkt toch wel dat het dichterbij komt allemaal! Merken jullie ook aan je lijf/geest dat het vanlieverlee tijd wordt om te bevallen? Of valt dat nog mee?
Bandietje super nieuws! Rest gelezen hoor, maar nog steeds alleen telefoon. Ballonkatheter is ingebracht had nog steeds maar vingertop ontsluiting helaas. Nu wel pijnlijke harde buiken dus wie weet wat het doet allemaal. Ik ga er niet vanuit dat ik vandaag beval. Op z'n vroegst morgen en miss wel zaterdag. Dus jullie kunnen nog steeds eerder zijn!
Saar: ja met de balloncatheter moet je 2 cm hebben voordat ze de vliezen kunnen breken toch? Was tenminste bij m'n zoontje zo. Krijg je ook weeenopwekkers via infuus? Of zijn ze nog niet zo ver? Spannend he! Maar heb je vannacht wel een beetje geslapen??
Saar, wat knap dat je nog gewoon meeleest!! en wat fijn om iets van je te horen! Hopelijk gaat het snel gebeuren voor je, als het vandaag niet is, dan morgen! en Cocko: pff, klinkt niet als een pretje zeg. Hoe was de bruiloft? Hopelijk begint het bij jou ook snel! Ik heb nog niet dat echte gevoel van: kom er vandaag maar uit baby! maar het hoeft van mij ook geen 3 weken meer te duren, haha. Vind het gewoon nog steeds best wel onwerkelijk om straks weer zo'n klein meisje in mijn armen te hebben. Hoe is het met de rest??
Ja moet voor 2 cm zorgen en het verder rijpen. Wie weet gaat het wel red. Snel. We wachten af. Bloeddruk was nu eigenlijk weer heel goed, maar ja lig weer..
Je bloeddruk was nu wel goed?! Alleen omdat je daar in t ziekenhuis ligt? Of krijg je daar nu medicijnen voor dan? We wachten vol spanning af.
Nou Saar spannend hoor! Ben benieuwd hoe snel het zal gaan. Oei Cocko het klinkt niet als een feestje in je buik, of misschien voor de beeb wel maar voor jou niet Hoe was de bruiloft? Ik ben er nu wel klaar voor/mee. Heb geen zin meer om nog lang te wachten en elke dag denk ik was het maar zo ver. Maar ja hij komt wanneer die komt en ik moet maar gewoon geduld hebben
He Bailey, idd ik heb ook zoiets van: kom aub snel! Dan hebben we het ook maar weer gehad.. dat getrappel en geschop en gedraai..ik vind het maar niks! Weet me gewoon geen raad als ie weer tekeer gaat. Wat dat voor kind is! Is jouw kindje ook zo druk? En hoe zit het met de andere beebjes? Zou het eigenlijk wel normaal zijn, die drukte haha. Bruiloft moesten we zelf een beetje gezellig maken Waren zeer weinig gasten, maar het bruidspaar was wel mooi!!
Oow nou ja, zolang je het zelf gezellig weet te maken is het goed toch? Ja mijne is ook heeel druk. Soms denk ik echt dat mn ribben van binnenuit gekneusd zijn. Schopt zo hard! En nu hij ingedaald is zou hij eigenlijk rustiger moeten zijn dacht ik.. maar nee. Wel fijn om steeds zo veel teken van leven te voelen, maar minder dat het zo'n drukke boel is!
Oke het is bij jou dus ook! Ik merk wel heel goed dat dit kind groter is dan m'n andere kindjes.. m'n andere kindjes kwamen lang zo hoog niet in m'n buik en waren wel duidelijk aanwezig maar trapten niet zo hard hoor! Pff.. Ben blij dat ik niet de enige ben
haha, die van mij is ook flink druk hoor! Gisteren werd ik op het terras nog aangesproken door een wildvreemde dat ze het zo fantastisch vond dat mijn buik zo beweegde. Ik kijk er al niet eens meer van op, haha. Hebben jullie trouwens ook dat nu het lekker weer is je ineens veel meer opmerkingen krijgt? Ik krijg ineens superveel complimentjes over mijn buik, heel leuk!
Ellaa: ja dat klopt, omdat je enkel een shirtje ofzo aan hebt! Dan is het allemaal veel duidelijker te zien he! Maar wel leuk, vooral de positieve opmerkingen Ik krijg nu van familieleden te horen: je wilt zeker wel graag bevallen maar nu nog niet, met die warmte!! Nou het kan me niks schelen als het NU zou beginnen
Saar wat spannend! Fijn dat ze nu goed voor je zorgen daar. Hopelijk duurt het nu niet zo lang meer voor je! Anderen: Wat een drukke kindjes hebben jullie! Hihi. Jullie zullen het vast nog missen straks. Dat getrappel in je buik! Mijn kindje is met vlagen flink aan het draaien. Dat doet vooral onderin wel pijn. Verder steekt r regelmatig een voet uit mijn zij! Hihi. cocko wat goed dat je toch naar de bruiloft kon. Voel je je nu wat beter? Ellaa ik merk het ook idd dat mensen meer complimenten geven of vragen stellen over mijn buik. Alleen gelooft niemand dat ik al bijna 39 weken ben omdat mijn buik zo "klein" is. Dat is wel vervelend. Gelukkig weet ik dat ik een mooi gemiddeld kindje krijg en alles goed is!! Van mij mag ons kindje ook komen!! Het komt nu zo dichtbij voor ons allemaal he!
Bandietje: ach de een heeft een mega buik, de ander een klein buikje. Bij m'n eerste kindje heb ik ook zo vaak te horen gekregen: ben jij wel echt zwanger?! Pff.. Je moet er van genieten, het is bijna voorbij.. En je kindje is gewoon een gemiddeld kindje dus prima toch! Straks kun je showen met de kinderwagen! Duikt iedereen erin: oh wat een schatje, wat een droppie etc. Nou heb vanmorgen flinke pijnstilling op en nu gaat het redelijk. Maar ben gewoon nodig toe aan bevallen Als de kids hier maar even iets doen wat niet mag ofzo, vlieg ik zowat door de lucht van onredelijkheid. Is dus niet helemaal leuk. Hmm houdt iemand van jullie vocht vast? Zo ja, begon dat bv met allebei de voeten of bij 1 voet?
En of ik vocht vast houd! En begon inderdaad bij mn voeten. Weet niet of het bij beide tegelijk was. Soms is het ook bij één meer dan de ander. Ik pas alleen nog slippers nu en zelfs die laten indrukken achter. Achjah met dit weer zijn slippers wel lekker Bandietje: Dat is inderdaad de andere kant. In het begin kreeg ik heel veel opmerkingen dat mn buik zo huge was, dat vond ik ook niet leuk. Maar als mensen steeds zeggen dat ie heel klein is, is het ook helemaal niet leuk naturlijk! Nu zeggen mensen weer dat ik een bescheiden buik heb voor 38 weken. Volgens mij zeggen een heleboel mensen ook maar gewoon wat, zonder dat ze echt weten wat "normaal" is. Ellaa: Leuk al die complimentjes! Het valt mij trouwens ook op dat ik ineens zoveel zwangere vrouwen zie. Waar waren zij in de winter? haha Net bij VK geweest, heb gevraagd wanneer ze eigenlijk inleiden wanneer alles goed blijft gaan maar beeb gewoon blijft zitten. Nou, Cocko houd je hart vast: 18/19 juni pas!!!! De moed zonk me in de schoenen haha. Verder was alles goed gelukkig.