mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door krumfrum, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: zo laat pas inleiden?!!!! WHaa wat een drama zeg!! Dan is het toch wel te hopen dat de beeb het zelf zat raakt :D
    Was verder wel alles goed bij de VK?

Ik heb hier 1 dikke voet, mega gewoon. En het wordt steeds dikker.. ga bijna twijfelen of ik 'm niet verzwikt heb ofzo ;)

Nou ik weet niet hoe het weer bij jullie is, maar hier onweert het weer, pff. Echt niet handig met die kleine kids. Maar goed, dan blijven ze maar lang op

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko bij mij is mijn rechter voet dikker als links. Hier kon de ballon eruit. Hij zat naar mijn idee heel vervelend en hing er half uit. Daarna heeft de vk me flink pijn gedaan. Mijn baarmoedermond zit nog erg hoog. Als die morgen is gezakt ben ik inleidbaar. Harde buiken nemen toe en pijn ook, voel ze ook in mijn bovenbenen. Ben bang dat ik daar ook weeën krijg. Nou wie weet morgen baby nieuws!

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Sterkte Saar!! Hopelijk gaat het morgen allemaal goed en heb je je kindje in je armen! Ja dat gevoel met die ballon ken ik, is heel vervelend. Hoor/lees vaak dat het er half uit hangt.. We houden je nieuws in de gaten hoor!! Hoop dat je vannacht wel een beetje kunt slapen. Heb je pijnstilling of een spuit gehad? Er wordt aan je gedacht..

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier redelijke nacht gehad. Half 4 wakker maar goed. Nog steeds harde buiken maar minder pijnlijk. Veel druk op schaambot, maar heb niet het idee dat alles gezakt is. Dus ben bang dat er niks gaat geboren worden vandaag. Ben wel benieuwd naar wat dan. Sorry voor alle ego berichtjes maar lees jullie verhalen echt wel. Reageren is alleen super lastig.

5. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Geeft niks hoor Saar, wij zijn ook vooral geinteresseerd in jouw ego verhalen op dit moment ;)
    Sterkte!

Ze hebben hopelijk wel airco in het ziekenhuis, want hier thuis was het echt niet te houden met die hitte.....

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou meiden het gaat toch door vandaag. Ik heb er zin in en super spannend ook. Ik hoop snel leuk nieuws te hebben. Jullie allemaal sterkte in deze hitte en hoogzwangere gedoe. Zet hem op en zorg gewoon dat je eerder bevalt als ik haha!

7. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat fijn en spannend!! Heel veel succes!!! Vandaag word je mama!!!

8. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Saaar zet 'm op!!! Ik ben mega benieuwd hoe alles gaat en of je een mooi zoontje of dochtertje hebt. Spannend spannend. Succes!!

9. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: toch wel!! Super joh! Zet 'm op en laat ons iets weten als het er is.. (hoeft niet gelijk maar wel snel :D grapje!!!)
    En ego? Nee absoluut niet! We zijn zeer benieuwd en wachten vol spanning af!

10. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    OOh Saar, succes vandaag!! we denken aan je! Spannend!!
    En idd is het helemaal niet erg hoor die ego-berichtjes. jij en je baby zijn nu even hoofdonderwerp ;)
    Daarna zijn wij weer aan de beurt, haha.

11. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ellaa: mee eens hoor!! Al kennen we elkaar niet, toch denk je er wel aan! Grappig is dat!!

En we hebben ook goed nieuws want we hebben een vriendenstel die al jaren dolgraag een kindje willen en nu vertelde ze op de bruiloft dat ze zwanger is!!! We zijn zo blij voor ze!

12. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Daar sluit ik me bij aan, helemaal niet ego, super belangrijk juist! Gek genoeg ben ik echt zenuwachtig voor je, Saar. Ook al ken ik je niet hahah.

Cocko: ooow dat is echt leuk nieuws! Zeker als mensen al zo lang proberen. Gek dat zij nu in die fase zitten van iedereen vertellen en wij in de eindfase. Gaat zo snel!

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha Bailey idd, ben gewoon zenuwachtig voor Saar.. Nah ja zeg! :D Maar goed, hoop dat alles goed gaat met haar, d'r man en t kindje! Spannend hoor!

14. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk is dat ja. Ik zit ook steeds met mijn gedachten bij Saar!
    Wat een fijn nieuws van jullie vrienden Cocko!
    Wie hadden er vandaag ook alweer controle bij vk?
    Veel succes!

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha ja telkens denk ik weer van: hmm zou ze het nog trekken, hoe gaat het, etc. Ben erg benieuwd!

Ik moet vanmiddag naar 't ziekenhuis, naar de gyn.

16. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Saar, ik ga ervan uit dat jij druk bezig bent dus zal ik niet vragen hoe ht gaat, maar ik ben natuurlijk wel hartstikke benieuwd!!! Vin het zo fijn voor je!

Cocko, hoe was het bij de gyn?

Genieten jullie ook zo van het weer? Heerlijk in de tuin gezeten de hele dag en door het bos gewandeld! Dat is nog eens een lekker verlofdagje :D

17. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: heerlijk he, dit weer!! En helemaal als je nog lekker kunt wandelen in het bos! Genieten! Van mij mag het voorlopig dit weer wel blijven..
    Ik zit ook lekker in de tuin, kids in de zwemkleding en kliederen met water. Heerlijk toch! Ga ook gewoon geen eten koken vanavond, halen wel iets voor de verandering ;)

Bij de gyn was alles goed, bloeddruk was wel iets gestegen maar niet schrikbarend. Ze gaan ook absoluut niet inleiden, daar gaan ze pas met 41 weken aan denken ;) Dat is wel balen, ze zeggen dat ze ook naar de moeder kijken maar ik heb gezegd dat ik dat zo niet ervaar. Maar ze trekken zich daar gewoon niets van aan. Nou ja, blijkbaar moet je eerst helemaal instorten voordat ze iets ondernemen. Nou ja, max 4 weken nog toch!!!

18. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    ow, cocko, 41 weken, dat is wel heel lang wachten nog. Hopelijk bedenkt het kindje zelf eerder dat hij/zij eruit wil.
    En wat een goed nieuws voor die vrienden!! Zo fijn als het dan uiteindelijk wel lukt. Zoveel mensen schijnen te denken dat kinderen krijgen iets vanzelfsprekends is.

Bailey: heerlijk dit weer. Ik ben vandaag lekker met mijn dochtertje naar het zwembad geweest!

ook ik ben vandaag weer bij de vk geweest. Niks bijzonders te melden, bloeddruk nog steeds goed. Nu alleen nog een baby eruit :p

En Saar: Ik denk nog steeds aan je! Nu jij aan het bevallen bent, wil ik ook ineens dat kindje eruit, stom hè....

19. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Oh Saar, ik ben zo benieuwd.

Vandaag kwam ik uit m'n werk, heb ik dikke voeten....dat zal toch wel door de hitte komen hoop ik :$ Ik drink me lek, maar tis hier zo warm.....

20. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ow ab, je bent niet de enige! Ik kan m'n crocs niet eens meer aan! Echt een drama gewoon. Komt idd van de warmte, heb t vanmiddag gevraagd aan de gyn!

Hoe zou het toch met Saar zijn?! Ben zo benieuwd!!!.......

Deel Deze Pagina