Die dikke voeten heb ik ook sinds het zo warm is. veel de voeten omhoog en veel drinken. (maar bij mij helpt dat ook niet zoveel). Mijn vriend zegt de hele tijd dat ik op klompen loop......
Op klompen?!! Haha wat een uitdrukking! Heb je ook het gevoel dat je het 'water voelt klotsen' in je voeten? Vreselijk gevoel vind ik het in ieder geval! Maar wat als je thuis gaat bevallen in die hitte! Dat lijkt me echt verschrikkelijk?! Want jij mag toch gewoon thuis bevallen dacht ik? En de rest, wat gaat die doen? Thuis of het ziekenhuis?
Ow en Ellaa: wat denk jij nou te doen met deze hitte qua kleding van je baby? Ik heb de vluchttas wel ingepakt, met twee rompers lange mouw, twee korte mouw en twee zonder mouw. Maar ik heb echt geen idee wat een kindje dat net geboren is, aan moet! Haha zo stom! Mijn andere twee zijn geboren toen het echt super koud was dus dat was toen niet zo moeilijk. Maar nu zit ik echt wel te twijfelen. (En dan ben je mama van twee kinders, haha hoe raar zeg!)
Mijn voeten zijn ook enorm!! Cocko, ik hoop dat ze dan bij mij ook met 41 weken doen, want de vk vertelde dus dat ik tot de 42/42,5 moest wachten. Ach ik hoop gewoon dat ie deze of volgende week komt Ik wil in het ziekenhuis bevallen, poliklinisch dus. Lekker airco! wat betreft de vluchttas: daar ben ik ook wel benieuwd naar! Ik heb nu naast de rompertjes met korte mouw ook een katoenen boxpakje, heel luchtig. En een zacht broekje en een tshirtje. Van alles wat dus hahah. Ben benieuwd wat jullie inpakken!
We gaan gewoon samen duimen en dat kind stimuleren er uit te komen Haha werkte het maar he?! Maar goed, met dit weer in een kraambed zitten.. Tis wel erg warm boven bij ons.. ik weet niet hoe het bij jullie is natuurlijk, maar wij hebben geen airco thuis. Ik heb eigenlijk alleen maar pakjes met lange mouwen, en daarnaast natuurlijk rompers met alle soorten mouwen Maar ik dacht: met die hitte gaan ze toch niet én een romper én een shirtje met lange mouwen en broekje aan doen?! Ik heb gewoonweg geen idee!
Dat gaan we doen! hier ist ook erg warm boven, slaap je nog slechter he?! Nee ik heb inderdaad ook geen idee. lees overal dat baby's het koud hebben, maar ik wil ook niet m veel te heet inpakken...
Ja het is echt superwarm. Heb nu wel alles open staan boven, maar ja, dan nog.. pufpuf! Ja precies, ze koelen snel af maar dan denk ik: hmm met dit weer snel afkoelen?? Ik heb gewoonweg geen idee hoe dat werkt.. Ik neem gewoon heel de linnenkast mee, altijd goed
Hanna is geboren! Ze weegt 3620 gram en is 50cm. Half 9vliezen gebroken en weeënopwekkers. Om 1uur kreeg ik persweeën maar had 5cm ontsluiting. Heb pethidine genomen om toch wat te kunnen ontspannen. Uiteindelijk kwart over 4 begonnen met persen en ze is om 16.39 geboren. Helaas moest ik op ok gehecht worden met ruggenprik en was ik pas om 8uur terug. Was ook beroerd hb was 5.6. Veel vocht gekregen en morgen kijken hoe die nu is. Hanna heeft al 2x goed aan de borst gedronken ondanks dat ik vlakke tepels heb. Heb de bevalling niet als giga heavy ervaren. Je zit erin en je moet door nu scheelt het ook dat ik een beetje stoned was haha. Nou wie volgt?
Hey Saar gefeliciteeerd! Wat fijn dat het achter de rug is en goed is gegaan. Nu lekker genieten van Hanna! Veel geluk!
Anderen: wat balen van dat vocht. Ik heb er gelukkig geen last van. Lijkt me erg vervelend. Ze zeggen veel drinken geloof ik he? Qua kleding heb ik ook vanalles in de vluchttas gedaan. Weet het ook niet zo goed. vandaag alweer 39 weken!! Vk denkt dat het kindje nog wel even blijft zitten. Mmmm. Bij jullie alles verdrag nog rustig? Wie zal de volgende zijn??
Saar, GEFELICITEERD!!! Hanna, wat een leuke naam! en dat is dus best snel gegaan die bevalling! Hopelijk knap je zelf ook snel weer op. Qua babykleding: Mijn 1e dochtertje is ook met superwarm weer geboren en ik dacht dus ook lekker luchtig aankleden. Maar de baby moet echt lange mouwen en een lang broekje aan. (ik heb toen iets meegekregen van het ziekenhuis aangezien ik dat dus niet in de tas had zitten ). Nemen jullie trouwens echt meerdere pakjes mee? Ik heb maar 1 setje ingepakt voor de baby.... ga ervan uit dat ik dezelfde dag weer naar huis mag (of zou dat te optimistisch zijn?) Dan moet ik er wel bijvertellen dat wij op steenworp afstand van het ziekenhuis wonen, dus dat mijn vriend ook snel iets op zou kunnen halen van thuis. Cocko: Ik ga poliklinisch in het ziekenhuis bevallen. Dus ook niet zo'n last van de warmte. Alhoewel de airco in zo'n kraamkamer natuurlijk ook niet al te hard aanstaat vanwege de warmte voor de baby.
Joepieeee Saaar Gefliciteerd!!!!! En wat een leuke naam! Goed gedaan hoor. Ben wel jaloers, ik wil ook! Ellaa: Ja ik heb alleen meerdere kleertjes erin gedaan omdat ik niet weet wat goed is. Dan heb ik in ieder geval iets wat ie aan kan haha. Maar goed dat je het zegt dat het echt lange mouwen en benen moet hebben.
GEFELICITEERD MET JULLIE MEISJE!! Wat een leuke naam!! Hopelijk mag je snel naar huis! Geniet ervan meid!! Het is je van harte gegund. Snel opknappen nu.. Ellaa: ja ik neem meerdere pakjes mee. Maar dat is omdat ik bij ons zoontje wel moest blijven omdat de placenta vast was blijven zitten en veel bloed had verloren. Hij dronk bij mij aan de borst maar spuugde ontzettend veel. Dus daarom neem ik nu maar wat extra's mee. Bandietje: geen idee wie de volgende is. Ik heb 's nachts wel een paar vervelende buiken en ik had vannacht en vanmorgen weer echt het idee dat het kind tussen m'n benen zat. Heel irritant en zeer pijnlijk. Net was ik m'n zoontje aant verschonen en verloor ineens mega veel slijm Maar goed, dat zegt niks natuurlijk.
Cocko, spannnd! En ik heb echt precies hetelfde. Gisteren de hele dag momenten van pijnlijke biken en ook steeds het gevoel dat het kind tussen mn benen zit. Zo bizar! Maar ja, kan goed nog paar weken duren
Bailey, ja kan zeker nog paar weekjes duren.. Helaas! Maar vanochtend toen ik uit bed wilde komen kon ik bv niet overeind omdat er gewoon iets klem zat in m'n bekken en dat was geen spiertje Voelde echt gewoon dat het het hoofdje was. Van mij mag het er gewoon uit komen hoor!
Nou inderdaad! Ik heb ook helemaal geen zin meer om nog langer te wachten. Bij de aller eerste echo was vandaag mijn uitgerekende datum, dus ik heb stiekeme hoop al voel ik nu weer helemaal niks speciaals. Helaas hebben we er weinig over te zeggen Maar zo te horen zou jij wel eens de volgende kunnen zijn!
Nou het kan echt nog wel een poosje duren inderdaad! Jammer he, dat je niet weet wanneer het begint. Zoals nu voel ik helemaal niets, het kindje voel ik heel af en toe zachtjes bewegen maar verder niet. Dan heb je wel zoiets van: stilte voor de storm soms?? Haha je gaat je wel van alles wijs maken volgens mij!!
Hihi ja nu de datum dichtbij is let je op alle tekenen van je lichaam he! Helaas kan het Idd ook nog een paar weekjes duren. Hier is alles rustig. Vk dacht fataal het nog wel even zou duren voor ons beebje zich aankondigt omdat het niet zon groot kindje is en ik me zo goed voel. Dus kan zo maar nog 3 weken duren!! Ik hoop het toch niet! Merk ook wel dat mijn vriend wat onrustig word. Hij is maandag jarig. Zou een leuk verjaardags kado zijn!!
Oh bandietje, dat zou gaaf zijn idd! Maar ja.. die baby trekt zich daar niets van aan hoor Ja als ik nu maar iets van buikpijn heb, denk ik al: ow zou het? Pff wat word je daar 'zenuwachtig' van zeg! Haha.