Saar: hoe gaat het met je en met Hanna? Ben benieuwd hoor! En hoe is het met de rest? Geniet allemaal van het prachtige weer!!
Hoi dames, hier gisterenmiddag thuisgekomen maar daarna nogal hectisch met bezoek enzo. Mijn bloeddruk was weer helemaal netjes. Alleen hb is echt nog te laag en heb een mega aambei waar ik nu wat voor mag smeren. Verder weinig last van de hechtingen. Ik mag tot dinsdag in ieder geval niet echt van bed behalve voor plassen en douchen, maar dat lukt ook niet. Verder heel veel bezig met voeden, maar het begint al op gang te komen. Verder doet hanna het super. De kraam vind haar maar een pittig ding en dat is ze ook. Ze lag vannacht al bovenin de wieg zonder dekens haha. Heb trouwens weer heerlijk geslapen! Bij jullie is alles nog rustig? Ik ben benieuwd wie en wanneer de volgende kleine komt. 1 ding is zeker het is echt genieten.
Je klinkt weer helemaal optimistisch en blij Saar! Leuk om te lezen! Fijn dat Hanna het goed doet! Haha nou dat is een pittige tante dat ze nu al bovenin de wieg lag! Geweldig toch! Fijn dat de voeding ook op gang komt, krijg je straks rust van. Geniet van je kraamtijd, het is zo voorbij! Laat je maar lekker verwennen.
Hallo allemaal. Gisteren ben ik mama geworden van onze mooie meid Tessa! Alles gaat goed met ons. Rest van het verhaal volgt nog!
Woooow bandietje gefeliciteerd!! Heel leuke naam ook! Hoop dat alles goed met jullie gaat en ben reuze benieuwd naar het hele verhaal! Saar, fijn dat je zo geniet zeg! op de aanbei na klinkt het geweldig Ben wel heel benieuwd naar de babyfoto's van jullie beiden! Cocko, ellaa, ab: hoe is het met jullie? IK WIL OOK!!!!!
Bandietje! Gefeliciteerd met jullie meisje!! Had het totaal niet verwacht haha! Ben benieuwd naar je verhaal zeg!! Geniet van je meisje! Leuke naam ook! Saar: hoe gaat het met jou en de kleine? En met papa? Kan hij een beetje wennen? Ellaa: hoe is het met jou? En zie je op tegen de bevalling (ivm je schoonzusje)? Bailey: kan jij ook al niet meer wachten?! Haha hier nog zo eentje! Bij elk steekje of buikpijntje denk ik: jaaaaa eindelijk.. Maar nee hoor, alles zwakt dan gewoon weer af We zijn gewoon te ongeduldig denk ik! Heb wel 's avonds op bed zeer harde buiken, dus het is wel een beetje aan het rommelen en voel ook aardig wat steekjes onderin.. En in bed kan ik gewoon niet draaien omdat het lijkt alsof ik 5 cm ontsluiting heb en het hoofdje er tussenhangt.. Whaa echt erg, doet zo machtig zeer gewoon. Maar verder blijft het allemaal rustig Nog drie weken Bailey.. we houden vol toch!
Bandietje gefeliciteerd met je meisje. Lekker aan het genieten? Hoe is het met de rest? Houden jullie het nog een beetje vol met dit warme weer? Pittige laatste loodjes hoor. Heb wel medelijden met jullie. Cocko gaan ze bij jou nog eerder wat doen? Ab lekker verlof nu? Hier gaat het boven verwachting goed. Zou vandaag een nare dag worden ivm stuwing en hechtingen, maar die heb ik waarschijnlijk gister al gehad. Hanna drinkt de stuwing snel weg en de hechtingen trekken wel enzo, maar het is goed te overzien. Ben zelfs even beneden geweest en klein rondje in de tuin. Wat raar dan weer zeg! Alle planten zijn keihard gegroeid. Zo in de kraamtijd heb je geen idee van dagen heel raar. We hebben ook een super kraamverzorgstér. Ze helpt heel goed en werkt keihard. Hoop dat er snel meer babynieuws is. Tot nu toe alleen maar meiden!
Babyfoto komt trouwens deze week hoor. We hebben alleen een vaste computer dus moet nog iets mobieler zijn! Maar ze is geweldig als ik het mag zeggen haha
Haha natuurlijk is je meisje geweldig!! Zou wat zijn als je als mama zijnde dat niet zou zeggen van je eigen kindje toch!! Dus je knapt wel weer goed op, heerlijk joh. Je geniet er echt van, dat is wel duidelijk. Nou, we wachten met spanning op je foto hoor! Nee ze gaan bij mij niets eerder doen, als alles gaat zoals het nu gaat moet ik gewoon in ieder geval tot 41 weken doorgaan. Jammer maar helaas. Kindje voel ik overdag minder, 's avonds gelukkig wel goed. Maar ik hou het wel even in de gaten, vorige week was het zo ontzettend druk dat het nu gewoon opvalt dat het zo rustig is. Maar is misschien heel normaal natuurlijk!! Donderdag weer naar de gyn.
Gefeliciteerd Bandietje, gave naam! Alles goed gegaan? Nu lekker genieten van jullie kleine meid. Met mij gaat het goed, ik geniet van het weer. Gisteren lekker bbq bij m'n zusje en vandaag eigenlijk weinig in de planning. Deze week nog 3 dagen werken en dan zit het erop. Ik heb deze week gedroomd dat de bevalling een makkie was........ik vrees dat dat geen werkelijkheid wordt, maar wie weet.
Haha ja natturlijk is je meisje een prachtigding! Maar ik ben nog steeds heel benieuwd hoe ze eeuit ziet. Heel fijn dat het met jou goed gaat, echt genieten! Ik geniet ook volop van het weer hoor, met mij hoef je alvast geen medelijde te hebben heeerlijk dit!! Cocko, inderdaad nog maximaal 3 weken, we moeten gewoon,maar volhouden Ab, lekker over 3 daagjes verlof kan je zo naar toe levrn he
Hey dames, heel wat bij te lezen zeg... Bandietje: GEFELICITEERD!!! Super zeg!!! gaat alles goed met jullie? en is de bevalling ook goed gegaan? Leuke naam ook Tessa!. Saar: je klinkt idd helemaal in de wolken met de kleine Hanna, superleuk om te lezen! Ik word er helemaal blij van. En ik krijg bijna "zin" in de bevalling . Fijn ook dat jij weer lekker aan het opknappen bent! Cocko: kom je de laatste loodjes een beetje door? Wat lief dat je vraagt van mijn schoonzus. Ik kijk daardoor niet op tegen de bevalling hoor, daar maak ik me geen zorgen om. Ik kijk wel een beetje op tegen hun bezoekje als onze meid er is. Lijkt me een heel moeilijk moment. (maar ook goed dat we dat samen kunnen delen dan). Ab: jij geniet dus ook nog lekker van het weer? nog 3 daagjes werken... kijk je ernaar uit om met verlof te gaan? Hopelijk blijft het dan zulk mooi weer. Bailey: Jij klinkt ook nog steeds topfit zeg, wat fijn! begin je de daagjes ook af te tellen? Hier gaat alles nog steeds goed. baby nog lekker in beweging, ik ook. Dus geen tekenen van een beginnende bevalling. But you never know.... Ik kijk er wel naar uit hoor om dat kleine meisje vast te houden en te knuffelen. Ben benieuwd wie de volgende gaat zijn! Zet m op dames!!!
Ellaa: ja kan me voorstellen dat je wel opziet tegen het bezoekje van je schoonzus. Het is voor hen ook wel een confrontatie natuurlijk.. Het is even aftasten voor allebei de kanten.. Sterkte alvast! het zal vast niet makkelijk zijn! Dus bij jou is ook alles nog rustig? Nou, hier inmiddels ook weer hoor!! M'n man vraagt nou ook telkens: nou baby, denk je nog te komen of hoe zit het? Iedereen wordt ongeduldig.. Vrijdag werd ik gebeld door een vriendin en weet je waarom? Om te kijken of ik zou opnemen, want als dat niet zo was dan was ik misschien wel bezig Tss doe even mak dacht ik.. Nou ab, voor jou zit het er ook bijna op met werken. Heerlijk toch. Kijk je er naar uit? Bailey: het gaat nu opschieten hoor.. het lijkt nog ver weg, die drie weken maar ze zijn zo voorbij. En misschien wordt het deze week wel geboren (of misschien ben je al wel bezig ) Iedereen succes hoor!
Ellaa, ja kan me voorstelen dat je opziet tegen dat eerste bezoekje. Lastig hoor, hoe je met zo iets moet omgaan. Cocko, whaha die vriendin is wel heel nieuwschierig! Ik word om een of andere reden zo verschrikkelijk ongeduldig. Ik kan echt bijna niet meer wachten. En mijn vriend zit net als jouw man, Cocko, ook steeds tegen de baby te praten dat hij mag komen. Ik ben nog nooit in mn leven zo ongeduldig geweest! Echt erg haha
Bailey: pff stel je toch voor dat die baby gewoon besluit te blijven zitten waar hij zit... Dan moeten we dus nog 3 weken wachten! Ik probeer er maar niet al te veel aan te denken, dat scheelt nog iets. Maar je hoort natuurlijk nu allemaal babynieuws dus nu wil je zelf ook wel een keertje!
Ooohh Cocko neeee ik wil niet dat hij voor eeuwig blijft zitten!!!hahah ik begin er bang van te worden Maar je hebt gelijk, door al het mooie baby nieuws begint het extra te kriebelen.
Hahaha nee niet voor eeuwig natuurlijk! Maar ik hoor weleens dat kinderen bij 42 weken zwangerschap nog niet eens 'zin' hebben om geboren te worden.. Die blijven gerust nog langer zitten. Nou ik moet er niet aan denken zeg! Van mij mag het gewoon nu beginnen hoor! Had vanmiddag na het eten gigantisch buikpijn en harde buiken dus manlief riep gelijk: yeah, naar t ziekenhuis! En ik: nee hoor, wacht maar af, over uurtje is alles weer weg. En ja hoor, alles is weer rustig Die beeb neemt ons gewoon in de maling.
Wat een flauwe beeb heb jij! Ik las ergens dat 6 procent van de baby's inderdaad na 42 weken nog steeds geen aanstalte maken. Maar goed, dan worden we gelukkig wel ingeleid heb ik begrepen. Moeten dus tot uiterlijk de week van 18 juni wachten...lijkt nog zooooo ver weg! Hopelijk besluiten onze beebs gewoon zo snel mogelijk om eruit te komen. Grappig dt jouw man zo te horen er ook echt om staat te springen! Heel schattig vind ik het hoe mijn vriend zit te wachten op hét moment. Hoe is dat bij de anderen? Zit jullie vent ook al helemaal in spanning?