mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door krumfrum, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Ooooh Saaaar!! Nou het ligt er niet aan dat je haar moeder bent hoor, dat je haar zo mooi vindt. Echt een pracht meid jouw Hanna! Wauw en wat een ogen, ze lijkt de hele wereld al door te hebben. Echt een slim wijfie zo te zien. Leuk joh!

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oohhh wat een prachtig mooi meisje heb je Saar! Echt waar, en ze kijkt ook zo superwijs! En wat veel haartjes! Zit hier helemaal te zwijmelen!! Geniet van je kleine mooie meisje!!

3. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    WOW, wat veel haar!!!! Saar, wat is jouw Hanna een prachtig meisje!!! Hopelijk komt er bij mij ook zo één uit :p Lekker genieten nu met z'n 3tjes!
    Heeft je man nog een tijdje vrij? of is dat lastig met z'n nieuwe baan?

4. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Wow heb al weer veel gemist!
    Saar wat een prachtmeisje!! Heerlijk he zo verliefd zijn op je kindje!
    Andere dames, gaat het met jullie nog een beetje?
    Met ons gaat het super.
    Zaterdag om 7.30 bij het omdraaien in bed zijn mijn vliezen gebroken. Daarna vk gebeld, nog even babykamer gesopt en wat gerommeld in huis. Langzamerhand wat lichte weeen.
    Om 14 uur ongeveer kwam vk kijken. Ze kon de ligging van Tessa niet bepalen en twijfelde ineens of ze in een stuit lag. Een beetje in paniek dus halsoverkop naar ziekenhuis. Gelukkig was het loos alarm en na ctg en echo met inmiddels al aardig regelmatige weeen naar huis. Thuis zette het aardig door en om 19 uur kwam vk terug. Toen naar boven gegaan en had al 5 cm ontsluiting. om 20 uur al 8 cm en om 21 uur had ik volledige ontsluiting en mocht ik persen! Om 21.26 is Tessa geboren! Wat een maga bijzonder gevoel om je kindje zelf zo uit je lichaam te persen! Ze huilde meteen en werd bij me gelegd. Binnen 20 minuten dronk ze al aan mijn borst. Mega!
    Helaas moest ik wel flink gehecht worden, want ze heeft 2 knippen moeten zetten en ik was een beetje uitgescheurd. Maar dat komt allemaal goed! Nu genieten we heerlijk van ons mooie meisje. Zal kijken of ik ook een foto kan plaatsen. Ze drinkt erg goed aan de borst en slaapt heerlijk. We zijn super trots!! Ik gun jullie net zo'n goeie bevalling en hoop dat jullie het nog even volhouden tot jullie kindjes zover zijn! Heel veel succes dames!!

5. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Bandietje: dat klinkt bijna als een bevalling uit het boekje! Wel vervelend dat je halverwege nog "even" naar het ziekenhuis moest. daar zit je dan ook niet echt op te wachten. En wat heerlijk dat alles nu ook zo goed gaat! Lekker genieten met z'n drietjes!!

Ik krijg er helemaal de babykriebels van. Ik ga me ook vaker omdraaien in bed :p

6. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Hahah ellaa dat is precies wat ik dacht, voortaan meer draaien! ;)

Bandietje, wat klinkt dat goed! Zo te horen geniet je met volle teugen. Balen van de hechtingen, hopelijk doet het niet te veel pijn. Geniet van je meisje! En kan niet wachten op foto's :)

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bandietje: Klinkt als een goede bevalling behalve de knip dan. Heb je er veel last van? Fijn dat de bv goed gaat joh! Bij mij schieten mijn borsten gewoon melk. Rare gewaarwording als je je kleine aanlegt en de andere borst ook ineens begint te lekken. Maar goed het werkt;)

Ellaa: Ik kan me voorstellen dat dat best moeilijk is. Jij bent straks heel blij met je kindje en voor hen is het een lege plek! Ik hoop dat je ondanks alles tzt toch mag genieten.

Cocko: Ga je ook niet gestript worden binnenkort?

Dames; wat duurt wachten lang he?! Ben zo blij dat het achter de rug is en die buik, die mis ik nog wel het minste! Ik hoop echt dat jullie snel aan de beurt zijn!

Hanna is inderdaad wijs, te wijs voor 39.5 weken. Mijn kraamverzorgster denkt dat ik over tijd liep aangezien ze ook zowat schoon uit mijn buik is gekomen. Ik ben in het begin 3 weken terug gezet dus ja, 't is goed dat ze er is.

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bandietje, wat een 'heerlijke' bevalling alleen jammer dat je tussendoor naar het ziekenhuis moest! En die knippen en hechtingen..dat lijkt me verschrikkelijk! Heb het nooit meegemaakt en dat is nu wel een grote angst bij mij hoor! Maar jij bent er best goed onder, tenminste, dat merk ik uit je woorden. Maar superfijn dat het zo goed is gegaan joh! En lekker genieten van Tessa!! En wat heerlijk dat ze zo goed drinkt, dat is altijd weer even afwachten. Geniet ervan! We wachten op de foto hoor! ;)

Saar: haha gek he, als je ze aanlegt bij de ene borst dat je andere spontaan begint te 'lopen'.. :p Ze is idd wel erg wijs om te zien, misschien was je stiekem toch verder dan ze gedacht/gezegd hebben! Ach, nu heb je haar in je armen, wat maakt het allemaal uit dan he!

Bailey en Ellaa: wij gaan de hele nacht draaien oke?! Misschien helpt dat wel! Ik merk nu wel trouwens bij het omdraaien, dat ik een gigantisch harde buik krijg wat ik eerst niet had. Maar helaas zet dat niet door in weeen. Misschien bij jullie wel.

Saar: nee ze hebben niet gesproken over strippen, ze gaan pas met 41 weken NADENKEN over inleiden. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik het er niet mee eens ben en dat ik gewoon al weken zo aanmodder maar ze hebben er gewoon lak aan. Soms denk ik dat ze er gewoon van 'genieten' om het te kunnen bepalen, bahbah. (maar dat denk ik alleen als ik heel negatief ben hoor). Nou ja, nog ff volhouden.

9. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Nou ik heb behoorlijk liggen draaien vannacht (vooral ook om een mug te ontwijken) maar het heeft niet gewerkt :p

COcko, balen dat ze daar geen rekening mee houden. Al snap ik wel en beetje dat ze alleen willen ingrijpen wanneer het voor de baby is en niet voor de moeder. Maar vind het in jouw geval toch wel wat anders. Je hbt niet zomaar een beetje last of ongeduld, je hebt gewoon echt pijn. Stom dat ze dan niks doen! Maar goed, wie weet hielp het draaien bij jou wel en lig je nu al "lekker" te bevallen :D

Ego: straks naar de verloskundige, ben benieuwd of die iets kan zeggen over hoe lang het nog zal duren.

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: haha ik heb nog aan je gedacht vannacht! ;) Of je misschien al lag te bevallen maar niet dus! Ben benieuwd wat ze gaan zeggen bij de vk, hoe laat moet je?

En nee, ik lig ook niet te bevallen hoor. Pff gisteravond was het kind MEGA druk en had echt af en toe fikse harde buiken maar welnee, dat kind heeft het gewoon super naar de zin daarbinnen! M'n man heeft al geprobeerd het naar buiten te 'lokken' door te zeggen dat het zwembad in de tuin staat, maar nee hoor, het werkt niet! :D:D:D

11. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Hahaha, Cocko. een zwembad in de tuin... zouden baby's daar al gevoelig voor zijn? hihi. Hier word trouwens met 41 al ingeleid als je dat zelf ook wilt. Gek dat dat zo verschillend is.

Ik heb ook extra veel liggen draaien vannacht, maar het enige resultaat was extra veel zweet en mijn vriend die lag te klagen wat ik toch allemaal aan het doen was :p

Bailey: succes bij de vk! hopelijk is alles weer helemaal prima! Ik moet morgen weer door de keuring.

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha ja ach, je moet toch wat verzinnen om dat kindje naar buiten te lokken! Jammer dat het niet helpt! Nou, dat wordt vannacht heel stil liggen dan om het weer goed te maken met je vriend :p
    Jij ook morgen door de keuring?! Ik ook, spannend weer!
    Ja gek he, dat het zo verschillend is! Bij de een leiden ze gerust met 40 weken in, de ander moet gewoon wachten tot 42 weken! Zo raar dat het niet standaard is!

13. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    hahah Cocko, misschien volgende keer een snoepje voor je navel bungelen? ;)

Ellaa, arme mannen! Mijn vriend was ook al niet zo blij met de nachtelijke onrust.. nou ja vanavond dan maar even rustig aan :D

Bij de VK was alles prima, als beeb niet op de uitrekendatum komt zal ik rond 41,5 weken naar het ziekenhuis moeten. Dan gaan ze pas kijken of het nodig is om eventueel te strippen. Als het dan niks wordt wachten ze rustig tot 42 weken voor ze gaan inleiden. Dat duurt nog zooooooo lang!!! Maar goed, in de week van 18 juni heb ik dus sowieso mijn beeb!

14. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Nou Bailey, dan kunnen we elkaar de hand geven!! Gelukkig is alles goed, daar gaat het om he?! Het duurt nooit erg lang meer hoor, even volhouden nog!

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    :D:D:D Even heel ego hoor! Maar dit is echt lachen! Onze buurman is met z'n zoontje in de tuin aan het voetballen en m'n buurman uit allerlei 'apenkreten' zoals wij dat noemen. Nu lopen onze kids buiten en m'n zoontje zit dus continu de buurman na te doen! En niet te zachtjes ook! Echt geen gehoor gewoon! Ik hoop maar dat de buurman het niet hoort, haha vreselijk zeg. ;)

16. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    haha cocko, dat vind ik zo geweldig aan kinderen.
    Gisteren zei een kindje bij de kinderopvang tegen mij: "zow, jij hebt een dikke buik, heb je teveel gegeten?" hahaha ik moest ook zo hard lachen.
    En vanochtend vond ik mijn dochtertje met een heel schilderij aan pennenstrepen op haar benen in bed. Toen ze ook nog heel trots zei: "mooi hè mama!!" kon ik mijn lachen echt niet meer inhouden.

strippen doen ze hier trouwens al met 40 weken, en inleiden vanaf 41 weken. Dus voor mij is het uiterlijk 14/15/16 juni.
    Vandaag weer bij een vriendin op kraamvisite geweest.... dan word ik echt zo nieuwsgierig naar mijn eigen meisje. Die wil ik nu ook gewoon lekker vasthouden! Haha

17. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha oh lachen Ellaa! Wat kunnen kinderen toch heerlijk onbevangen zijn he! Schitterend gewoon.

Leuk, weer kraamvisite! :) Ja kan me goed voorstellen dat je dan super nieuwsgierig wordt naar je eigen meisje hoor! Heb ik ook als ik al die foto's hier op zp voorbij zie komen! *zwijmel zwijmel*

Oh bij 41 weken gewoon inleiden, wow heerlijk zeg. Ik weet niet of ze bij ons met 40 weken strippen, horen we misschien morgen wel! Zou wel fijn zijn! Maar bij jou is alles ook nog steeds rustig? Kind schopt er lekker op los en vindt het verder wel prima??

18. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    ja precies. heb ook al tijden geen voorwee meer gehad. Wel harde buiken hoor, maar dat zijn geen echte voorweeën. Dus denk dat ze het nog helemaal prima vind daarbinnen. (helaas voor mij)

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Wat kan wachten dan lang duren he! Je gaat er op een gegeven moment echt op zitten wachten! Best irritant eigenlijk.. en dan gaat een ander ook nog bepalen wanneer jij gaat bevallen als het niet vanzelf komt ;)

20. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Zo dames jullie geduld wordt wel op de proef gesteld, jammer hoor.

@Saar: Wat een prachtige dochter heb je zeg, met al dat haar!

Ik ben van de week naar een borstvoedingsvoorlichting geweest, erg leerzaam! Aangezien mijn man chronische darmontsteking heeft, hoop ik echt dat de borstvoeding bij mij lukt. Dat is toch het eerste verdient.

Vandaag mijn laatste werkdag. Echt een raar idee, maar ik denk dat de dag om zal vliegen. Ik kon ook niet lang slapen vanmorgen, ik was een half uur voor de wekker klaarwakker......
    Ik ben dinsdag al helemaal verwend door mijn collega's. Ze hadden stiekem een lunch voor me geregeld en ik kreeg een verwenpakket voor tijdens m'n verlof. Echt super leuk.

Deel Deze Pagina