mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door krumfrum, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: als je twijfelt beter even bellen he?! Als die kleine het niet meer naar zijn/haar zin heeft... Vervelend van de zenuw bah die zul je ook niet missen straks!

Bailey: Lastig steeds zulke valse voortekens...

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: hoe gaat het met de kleine meid? Is ze tevreden? Het is echt genieten he!! Kheb de foto ook aan m'n man laten zien, die zwijmelde ook al helemaal weg! Leuk he!

Voel het nu wel bewegen maar tis gewoon wel wat anders dan anders. Ik houd het even in de gaten, anders bel ik zeker. Wil geen risico lopen.
    Net even weg geweest, naar een soort verkoping zeg maar. Pff kan niet meer lopen van de pijn. Gezeur, word daar toch zo chago van! Zal blij zijn als t kind er is, dan hoop ik geen last meer te hebben van die zenuw. (al is dat niet zeker want na de geboorte van de eerste had ik dus een hernia daarvan en die kans is er nu weer.. )

3. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    hmm ik sluit me aan bij saar, als je twijfelt bellen. Mar dat was je zelf ook al van plan geloof ik :) hopelijk heb je niet weer.een hernia straks, maar laten we daar maar even niet vanuit gaan!

Saar, hoe ist met jou en je meissie verder? Eb je man, ook stevig aan het genieten?

Ik had sinds gisteravond/nacht vrij stevige krampen. Heb wel kunnen slapen, maar elke keer als ik wakker werd voelde ik wat denk ik harde buiken waren. Maar goed, nu voel ik alleen af en toe nog een steek. Denk dat ik zo nog maar even de stad in ga om een draagdoek te kopen. Hopelijk kan ik die snel gebruiken! :D

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Voel je de kleine weer goed? Hoop dat je er toch dit keer niet weer een hernia aan overhoud hoor!

Bailey: wat voor draagdoek ga je kopen? Even lekker statten en dan bevallen. Best een goed idee;)

Hanna drinkt fantastisch goed. Ze is nu 2 nachten achter elkaar maar 1 keer geweest. Heerlijk. Mijn man geniet ook ontzettend van haar. Eigenlijk huilt ze alleen als er wat is: zuigbehoefte, honger, krampjes of volle luier. Probeer haar zo om de 2,5/3 uur te voeden. Soms is ze tussen de voedingen door de hele tijd wakker en leg ik haar gewoon lekker op mijn schouder. Is ze heel tevreden. Dus tot nu toe gaat het eigenlijk heel lekker. Ben heel opgelucht. Net heb ik een rondje gelopen en had echt het gevoel dat ik hardliep nou ja harder als de laatste keer in de zwangerschap!

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Heerlijk hoor Saar! Geniet er maar veel van, voor je het weet is ze weer baby af ;) Gaat zo snel, dat echte baby is er zo vanaf.

Bailey: ow nou misschien begint het bij jou ook wel dan! Krijg je vannacht weer van die buiken... kan best hoor!

Ego: heb begin van de middag gebeld, moesten gelijk komen. CTG gehad en een echo, ctg was goed gelukkig. Wel veel harde buiken/voorweeen (zit er tussenin, ze waren erg pijnlijk en liepen op tot een waarde van 125, in ontspannen toestand was m'n buik 20). Dus was aardig heftig. Gelukkig is het kind nu weer heel levendig sinds de echo. Alleen was m'n vruchtwater sinds afgelopen donderdag drastisch verminderd! Zit op de grens dus moet maandag/dinsdag terugkomen. Ligt aan de bewegingen van het kind. Maar het kan ook zijn dat de voorweeen doorzetten en dat ik ga bevallen. We wachten het maar af!!

6. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    oeeh spannend Cocko! Hopelijk zetten ze door en heb je dit weekend al je beebje. Hoop ik stiekem voor me zelf ook hihi.

Saar, dat klinkt heerlijk! Wat fijn dat het zo goed gaat. :)

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ik hoop heeeel hard met je mee Bailey! Maar ja, meestal als je gaat zitten wachten, gebeurt er niks ;)

Maar...voor het geval het wel doorzet bij je: heel veel succes en dan horen/lezen we het natuurlijk graag! :D

8. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Haha lief, bedankt. Maar ik denk dat het allemaal alleen wat harde buiken zijn en verder niks helaas. Maar goed, nog twee dagen tot onze officiele uitrekendatum :D

9. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Na vandaag begin ik echt te hopen voor jullie dat de babies snel komen. Ik heb namelijk zelf ook in het ziek huis gezeten. Gisteren bij de vk werd me op het had gedrukt dat ik moest bellen als ik klachten kreeg die met hoge bloeddruk te maken hadden, die had ik dus vanmorgen. Ik zag sterretjes en had het gevoel dat er een band bovenin om mn buik zat. Dus de vk gebeld en die kwam meteen langs. Bloeddruk was toen 93/130, dus wilde ze dat ik naar het ziekenhuis ging. Daar een ctg gehad en bloed geprikt. Alles was goed en mijn baarmoederactiviteit kwam niet hoger dan 35, dus er is geen reden om me ongerust te maken. Mn bloedruk was in het ziekenhuis weer gezakt naar 90/130 dus ik was weer gerust gesteld. Wel confronterend als je hele zwangerschap voor de wind gaat en dan zit je ineens in het ziekenhuis. Maar ook wel weer goed, want ik ben niks gewend en tussen nu en een paar weken is het toch echt zover. Maandagmorgen moet ik weer even terugkomen in het ziekenhuis.

Sorry, dat was wel veel ego, maar ik moet mn verhaal ff kwijt.

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Nou ab, dat was dus ook even schrikken!! Gelukkig dat alles weer meeviel uiteindelijk! Let goed op jezelf hoor! En je mag best ego zijn, zijn we toch allemaal wel eens op z'n tijd? Doe rustig aan!

11. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer. Nog geen babytjes geboren meer. Zo te horen krijgen jullie het allemaal wel zwaar nu. Ik zal hard voor jullie duimen dat het door gaat zetten en jullie snel jullie kindje mogen verwelkomen!
    Hier gaat alles prima. De bv is erg goed op gang. Ik Voedingsbeha trouwens ook met tepel hoedje. Had anders teveel pijn. Heb alleen blaaspntsteking gekregen en heb nu antibiotica. Was er even ziek van maar gaat nu weer beter. Sorry dat ik niet zoveel post maar ben erg druk met voeden, visite en genieten van ons gezinnetje. Allemaal heel veel sterkte nog met de

laatste loodjes. Saar geniet lekker van je meisje!

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bandietje: Wat heerlijk voor je zeg. Ik herken het wel hoor die drukte van visite. Fijn dat de bv op gang is gekomen en ach tepelhoedje. Het gaat om het voeden toch? Hoe is het met je knip? Geniet van de kleine meid en doe rustig aan!

Cocko: He joh toch nog weer te weinig vruchtwater. Spannend hoor. Wie weet ben je nu wel aan het bevallen.

Ab: Bah wat vervelend die bloeddruk. Ik weet er alles van. Neem je rust in ieder geval. Evt. 's middags even gaan rusten. Hoop dat je geen zwangerschapsvergiftiging krijgt.

Bailey: kna me voorstellen dat je graag wilt bevallen! Spannende tijd hoor! Maar geniet nog even van je eigen regelmaat;)

Gisteren voor het eerst GEEN visite. Oh dat was echt genieten. Maar de emoties van de bevalling en die kleine meid kwamen wel naar boven. Rustig met mijn man over gepraat hoe het was. Ik heb vanmorgen voor het eerst 1 borst zonder tepelhoedje gegeven. Het toetje. Ik denk je doet er maar wat voor. Ging eigenlijk heel goed. Is wel even wennen voor haar.

nou dames ik hoop dat jullie gewoon allemaal liggen te bevallen;)

13. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Oei ab, spannend hoor. gelukkig dat het meeviel, maar doe maar heeel rustig aan!

Bandietje, goed om te horen dat het goed met jullie gaat!

Saar, lekker dat borstvoeding ook zonder hoedje lukt.

Heel begrijpelijk dat jullie, bandietje en saar, nu wel wat anders te doen hebben dan hier op het forum kijken :D leuk dat jullie nog steeds ons zo op de hoogte houden juist!

14. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    poeh, weer heel wat bij te lezen, maar nog geen baby's dus... jammer. Hier ook niet, haha.

heb wel steeds meer last van harde buiken, maar die zijn nog steeds niet echt pijnlijk en ook niet regelmatig. Dus er valt niks over te zeggen.

Ab: oei, ook al in het ziekenhuis geweest, toch wel even schrikken. Fijn dat alle tests positief waren! en nu weer lekker rustig aan doen. ik weet hoe moeilijk dat is, ik kan het nog steeds niet. (nou heb ik gelukkig ook geen last van hoge bloeddruk).

Saar: Het klinkt echt alsof je heerlijk aan het genieten bent! Ben zo blij voor je! zeker na die zware laatste tijd die je hebt gehad.

Cocko: oei, vervelend zeg die onzekerheid de hele tijd. gelukkig waren de metingen goed. Hopelijk zetten de weeën door en lig je nu te bevallen. sterkte met de laatste loodjes!

Bandietje: Jij ook lekker aan het genieten van de kleine meid. Geeft niks hoor dat je zo weinig post. Ik vind het al leuk om iets van je te lezen. heel logisch dat je nu met andere (veel leukere) dingen bezig bent ;).

Bailey: Jij bent dus ook echt aan het aftellen? spannend hè! Kan me voorstellen dat het voor een 1e kindje nog spannender is dan voor een 2e! jij ook succes met de laatste loodjes!

15. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Cocko is denk ik echt aan het bevallen :D

16. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    hahaha, laten we het hopen!

17. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Even snel meiden:

Was het maar zo wat jullie dachten!!! Ik ga vandaag weer naar het ziekenhuis, kan zo bellen voor een spoedafspraak.. ze gaan eerst kijken naar de hoeveelheid vruchtwater en een ctg maken. Heb gisteravond en vanmorgen wel weer mega buiken gehad maar geen weeen tot nog toe..

18. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Hè gatsie! jammer ;)

succes meid! hopelijk gaat alles nog goed in die buik!! Ik denk aan je vandaag!

19. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    Het is vandaag trouwens volle maan. Het schijnt dat er dan meer baby's geboren worden!:D

20. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Jeetje Cocko je geduld wordt wel op de proef gesteld. Hopelijk gebeurd het vandaag alsnog. Sterkte!

Ik had zaterdag op zondag een waardeloze nacht, ontzettend last van mn maag. En het drankje wat ik op aanraden van de vk gehaald had, hielp weinig. Maar vanacht heb ik heerlijk geslapen. Toch maar gewoon een rennie genomen gisterenavond en het hoofdeind van mn bed iets omhoog gezet.
    Straks naar het ziekenhuis en voor het eerst van mn leven naar een gynocoloog. Ik hoop maar dat m'n bloedruk gezakt is, want ik voel me nu prima.

Verder alles nog rustig?

Deel Deze Pagina