sjonge cocko. Spannend hoor! Succes en hoop dat je je kleine snel in je armen kunt houden! Hier echt gesloopt. Hanna wilde de hele nacht bij me liggen. Heel knus, maar 's nachts liever niet haha. Nou ja mag vanmiddag ook weer lekker liggen. Dit is trouwens mijn eerste dag helemaal lonely! Heb er zin in!
Ab: succes bij de gyn hoor! Hopelijk is je bloeddruk goed! Saar: heerlijk joh, geniet ervan! Kom je al goed in het ritme met Hanna erbij? Ellaa; bedankt hoor! ik hoop wel dat ze iets gaan doen als t vruchtwater nog steeds weinig is maar ja, je kunt soms op je kop gaan staan en dan nog ondernemen ze geen actie. Grom.. Bij Bailey en jou alles nog rustig???
ahhh jammer Cocko! Ik hoopte echt voor je dat het zo ver was. Hier alvst ook nog niks. Wel apart, je leeft de hele tijd toe naar "4 juni" maar dan is het zo ver en gebeurt er niks hahah. Succes alvast straks in het ziekenhuis! Hopelijk doen ze inderdaad wel wat als het vruchtwater weinig is! Saar: Oww leuk, maar misschien ook spannend zo'n eerste dag alleen! Succes en vooral veel plezier!! Ab: Succes bij de gyn straks! Ellaa: Ik hoop dat dat van de volle maan waar is! En dat we dan geen weerwolfjes baren haha
Haha Bailey, weerwolfjes! hou op zeg! Ik vind het trouwens wel een trieste dag vandaag hoor.. pff al die regen en zo'n donkere lucht, bleh, niks aan! Maar net wat je zegt: je leeft toe naar 4 juni en dan is het er nog niet.. Maar t komt echt hoor! Vanmiddag half 2 moeten we in het ziekenhuis zijn, nog even wachten dus.
Ik hoop maar dat ik niet het eerste geval in de geschiedenis word waarbij de baby voor eeuwig blijft zittn Half 2, dat duurt nog even! Vervelend dat gewacht de hele tijd. Neem je ook vluchtkoffertje mee voor het geval dat?
Ik ben het wel van plan ja.. straks kan m'n man nog helemaal terug om alles te gaan halen en nog dingen in te pakken. Kids blijven thuis, m'n moeder komt oppassen. Maar als ze wel gaan starten met de bevalling dan moeten de kids naar m'n ouders dus moeten de stoeltjes ook overgeplaatst worden. Zit al te denken of we ze niet voor de zekerheid direct maar daar moeten brengen.. Whaha wat een drama.. zo irritant dat je niet weet waar je aan toe bent! Maar aan de andere kant: ze gaan echt niet zo maar inleiden, dan moet t echt noodzakelijk zijn.
Ja is wel extra lastig doordat je met je kids zit. En je hebt wel gelijk, ze leiden niet zomar in maar ja aan de andere kant, je moet niet voor niets langs komen... irritant om zo weinig zekerheid te hebben!
Ja zeker irritant. En wachten duurt lang! Heb jij geen last meer van harde buiken enzo? Weer helemaal over? Pff wat een gedoe he! Wanneer moet je weer voor controle?
Nee ik heb echt nergens meer last van... pff ik wist niet dat ik zo ongeduldig kon zijn! Woensdagmiddag ga ik weer op controle, als dan nog niks gebeurd is tenminste!
Ow wat balen zeg! Je hoopt echt bij elk dingetje dat je voelt: zou het dan nu EINDELIJK beginnen? En dan weer niet.. Maar weet je, het kan nooit langer duren dan 2 weekjes.. Ja je leert je wel even van een ander kantje kennen soms he! Pff je bent daar niet de enige in denk ik. Laatste loodjes zijn het zwaarst!
Bedankt, ben inmiddels weer thuis CTG was prima, vruchtwater was nog hetzelfde maar net boven de grens. Dus donderdag weer een echo om te kijken wat het vruchtwater doet. Ze heeft me wel iets gerustgesteld dus we wachten het maar gewoon af.
pff... nou we wachten inderdaad maar weer af met z'n allen, haha, veel meer kunnen we niet doen Cocko: fijn dat ctg en vruchtwater weer goed waren. en fijn dat ze het allemaal in de gaten houden. hahaha, weerwolfjes..... Als dat inhoudt dat ze veel haar heeft, dan mag dat best van mij
Nou bij mij was het geen goed nieuws. M'n bloeddruk was weer gestegen, nu zelfs 104/160, dus ik zit nu aan de medicijnen. Dat word niet thuis bevallen en heel rustig aan doen. Donderdag mag ik weer een middagje terug voor onderzoeken, bloedprikken, urine onderzoek, Ctg enz. Echt balen, nu ik me juist beter voelde. Gelukkig is er tegen mijn man gezegd dat hij z'n vrije dagen op moet maken en dat hij 's middags maar vroeg naar huis moet gaan. Hij werkt op een school, dus hij heeft ook schoolvakantie en enxtra kraamverlof, dus dat is wel erg fijn. Ik heb meteen maar een paar dates geregeld, zodat ik niet alleen thuis zit de komende tijd. Met de medicijnen mag ik ook de komende dagen geen auto rijden en dat is maar goed, want ik wordt er echt wazig van heb ik het idee. De gyn begon nu ook al over, als mijn bloeddruk niet zakt, dat ze me dan gaan inleiden met 38 weken. Maar laten we eerst maar afwachten, ik bereid me overal maar op voor. De kleine had nog genoeg vruchtwater in ieder geval en hij ligt op schema voor zover dat nog meetbaar was op de echo.
Oei das niet best Ab! Wat balen! Hopelijk zakt je bloeddruk door de medicijnen. Wel heel erg fijn dat je man lekker bij je kan zijn. Dat scheelt vst al een beetje En mooi dat je genoeg vruchtwater hebt en het kindje op schema ligt. Maar wel spannend hoe het nu verder zal gaan. Doe maar goed rustig aan! Cocko, fijn dat je weer wat gerust gesteld bent en alles er goed uitzag. Donderdag wordt n spannende dag voor jullie allebei!
Ab: wat balen zeg!! Tsjonge, dat had ik niet echt verwacht maar goed, zo zie je dat er soms toch ineens dingen kunnen optreden he! Houd je kalm en wel fijn dat je man bij je kan zijn! Bailey: ja het kindje zag er prima uit! Haha er kwam ineens een mega voet in beeld, echt leuk om te zien. En dat vruchtwater, tsja, daar moet ik maar een beetje rust van hebben. Het is niet anders! Ik houd de bewegingen gewoon goed in de gaten, verder kan ik er niks aan doen. En jij nog steeds geen harde buiken of iets dergelijks?? Pff wat balen dan he!! Maar..er is alweer een dag bijna voorbij! Voor je het weet is het er hoor!
Wat is het stil hier?! Zijn jullie soms aan het bevallen?! *dan ben ik echt jaloers hoor!* Succes in ieder geval!
Ik hoop het voor jullie Jij nog niet begrijp ik.....wie weet hoe het morgen weer is, houd de moed erin!
nee hoor, hier ook nog niet aan het bevallen helaas... Ab: wat vervelend van je bloeddruk zeg. wel even schrikken als je denkt dat het beter gaat. Hopelijk helpen de medicijnen goed! Hier vannacht overal kramp gehad behalve in mn buik, haha. mijn kuit, bovenbeen en scheenbeen kregen het alle3 tegelijk te verduren. ik wist niet waar ik het zoeken moest. Mijn vriend heeft een kwartier lang overal aan moeten hangen en trekken van mij. Nu strompel ik echt door het huis heen van de spierpijn. Hopelijk is het een voorteken dat het niet zo lang meer duurt. Gisteren ook weer een slijmprop verloren (maar die ben ik volgens mij al 5x verloren)
Nope... hier ook nog steeds niks! Balen hé?! Oi Ellaa, dat is even een pijnlijk nachtelijk avontuurtje! Hopelijk betekent het inderdaad iets, dan levert de pijn tenminste wat op Hmm al zo vaak verloren? Ik weet het niet helemaal zeker of ik 'm verloren ben. Had laatst wel het idee, maar er zat verder geen bloed bij dus ik weet niet wat het was.. Ab, hoe voel je je? Nog bloeddruk klachten? Cocko, hoe is het met de spieren? Zit je nog goed strak getaped of helpt het allemaal niet echt? Ik ben volgens mij net een beetje door mn ruggegaan toen ik iets van de grond wilde pakken. Hopelijk trekt het zo weg, want kan nou niet recht op staan