mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door krumfrum, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Jeey Bailey, dat is een fijn bericht. Maar wie weet wat er dit weekend allemaal nog gebeurd ;)

Die man stonk niet naar drank, maar helemaal helder was ie niet. Ik weet niet of dat van die hoofdwond kwam of iets anders.....

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: ik ben JALOERS! Haha maar het is je van harte gegund! Maar hopelijk helpt het strippen hoor!! Heerlijk dat alles goed was.

Ellaa: haha luistert ze nu al niet? Tsjonge, dat zal wat worden strakkies...:p

3. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    haha Elaa, ja die lokroep werkt bij mij ook niet. Ik heb zelfs beloofd dat als hij nu komt hij zn hele leven geen groente hoeft (oeps eerste leugentje al voor hij geboren is haha) maar het helpt niks!

Cocko, morgen heb jij afspraak bij VK toch? Misschien kan je wel gewoon hetzelfde afspreken. Bij mij is het ook alleen omdat ik het zo graag wil, niks medisch ofzo. Hopelijk werkt het ziekenhius ook mee en bieden ze me ook echt de keus om in te leiden... niet dat het zk dalijk zegt neee we wachten...

Ab, jij had morgen ook een afspraak toch?

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha wat een beloftes allemaal om dat kind te lokken! ;) Leuk!!

Bailey: Ik hoop voor jou dat het z'huis meewerkt! mijn ervaring is dat een vk daar veel makkelijker over denkt dan het z'huis maar misschien heb jij onwijs veel geluk!!! I hope so!

nee ik hoef niet meer naar de VK, ik moet alleen nog naar de gyn. En die werken absoluut niet mee. Die ik maandag had zei: met 41 weken willen we inleiden, alleen als het echt moet. Anders niet. Dus ik ga mooi jouw verhaal gebruiken morgen :D Misschien helpt het wel. Ik bedoel: het kind is toch allang klaar om geboren te worden, het kan gewoon hoor! Ik snap best dat ze niet gaan inleiden met bv 38 of 39 weken alleen om iemand het 'zat' is. Maar nu.. hmm ze moeten niet zo moeilijk doen toch!!

5. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Jep morgenmiddag om half 2 bloedprikken, 2 uur CTG en 3 uur Gyn. Ik ben benieuwd of de medicijnen werken.

Ik heb trouwens van mijn yogajuf weleens begrepen, dat voetreflextherapie weleens gebruikt wordt om een bevalling in gang te zetten. Of het echt werkt weet ik natuurlijk niet, maar als jullie het echt zat zijn, kun je het proberen. Zij deed dat weleens en het werkte schijnbaar ook nog vaak. Misschien moet je er een soort van in geloven, maar baat het niet.....

6. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Ohja, en seks helpt ook, hoogtepunten wekken weeën op, misschien moeten jullie dat eens gaan testen. Je wordt er ook vast wel ontspannen van, dat is ook goed voor je. Ik zeg Win/Win!:D

Aan de slag dames!

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hahaha ab, nou je hebt goede tips hoor!! Ik had het ook al ergens gelezen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig lust heb in sex de laatste weken, door m'n bi en vastzittende zenuwen :(
    Zo had ik bv ook gelezen dat je dat plekje tussen je hiel en enkel (dat deukje zeg maar) moet masseren, dat wekt ook weeen op. Maar hier werkt dat niet :p Volgens mij krijg je weeen als je er aan toe bent..
    Maar misschien werkt het bij jullie wel hoor meiden!! Ik zou zeggen: probeer het eens!

Maar morgen is t voor jou ook weer spannend, hoop dat alles goed is!!

Ik moet morgenochtend half 12 bij de gyn wezen. Spannend.

8. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    hihihi, ik vind het eigenlijk wel heel grappig om te lezen wat we allemaal proberen en zouden kunnen proberen.
    Ik ga vanavond in ieder geval een heerlijke voetmassage vragen aan mijn vriend ;). (met speciale aandacht voor HET kuiltje :p)

9. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha Ellaa... dat zal even spannend worden dan!! :D:D

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ow laat het even weten als het echt werkt.. dan ga ik daar morgenavond met manlief ook aan beginnen! :D

11. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Cocko, ja precies gewoon vragen! Bovendien.. maandag zijn wij ook 41 weken dus wat dat betreft is het toch niet heel vroeg meer :) Ik hoop inderdaad dat het ziekenhuis niet alsnog zegt dat ze wachten tot 42 wken. Maar goed, positief denken, toch?!

Ab, jaa die trucjes heb ik ook over gehoord. In sperma zit blijkbaar een hormoon wat de weeen kan opwekken. Maar dit is alleen zo wanneer de res van je lijf daar ook klaar voor is (tenminste hoe ik het begrepen heb, is het meer een versneller zo van vandaag ipv morgen dan iets dat het opwekt als het anders nog dagen hd geduurd). Ik hoorde ook over tonic drinken enzo. Maar ja, dat lust ik niet hahah. Succes alvast straks bij alle dingen in het ziekenhuis!

Ellaa, en..was de voetmassage succesvol?

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja ik las idd ergens op een ander forum dat er iemand was die de hele dag tonic, bitter lemon drinkt en ananas eet. Ach net wat je zegt, als je lijf er klaar voor is, werkt het misschien wel ja! Maar die baby komt toch wel hoor! Duurt nooit lang meer.

Ja Ellaa....ik was hier vanmorgen al vroeg om te kijken of het werkte.. :D ben heel benieuwd!

13. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Het blijft zo lang stil, ik denk dat het geholpen heeft....:D

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

cocko, hoe was het in het ziekenhuis? Gaan ze al wat doen?

Ab succes vanmiddag. Hoop dat alles stabiel is. Heb je verder klachten?

Bailey, nog rustig?

't is hier veel te druk dames. hup bevallen!

15. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Saar wat ben je toch streng ;) haha. I zou wel willen!

Ik voel me echt heel beroerd vandaag. Hoofdpijn en super moe/lamlendig en een beetje misselijk *klaag klaag* hoop maar dat het voortekenen ofzo zijn en ik niet de griep krijg.

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    O Bailey, herkenbaar. Had ik dus van de week ook! Hoop dat het bij jou voortekenen zijn van een nadere bevalling..

Saar: haha wil je van ons af ofzo dat we maar gauw moeten gaan bevallen :p grapje hoor!! Hoe gaat het met je en met Hanna? Nog steeds zo tevreden?

Ab: ja ik denk dat het bij Ellaa wel geholpen heeft, het blijft zoooo stil! In ieder geval hoop ik het wel voor haar!

Ego: ziekenhuis geweest, bloeddruk was 110/80 en onderdruk zat nu stijgende lijn in. Daarnaast was ik halve kg afgevallen dus hoe dat nou weer kan.. Maar goed, als alles goed gaat, mogen we dit weekend weer een kindje er bij hebben! Zaterdag word ik ingeleid nl. Het was een heel verhaal, weet niet of jullie dat boeiend vinden natuurlijk maar manlief was mee en dat heeft nu eens een keer goed geholpen want:

arts assistent gaf aan dat we nu maar 3x in de week terug moesten voor een ctg, dus zaterdag, maan/dinsdag en donderdag. Dan donderdag weer controle bij gyn, dan afspraak maken voor inleiden als het er nog niet was ;) Dus toen zei m'n man: eigenlijk vertrouw je het zelf ook niet helemaal maar ja, kind mag tot 42 weken blijven zitten en daarom gok je het maar op deze manier? hij was het daar absoluut niet mee eens. Ook omdat ik nog steeds uren lang geen leven voel (en dan gelukkig ineens weer wel hoor!!), bloeddruk omhoog was gegaan, zoveel pijn heb en maar doorgaan met dit onzekere gedoe?? Dus toen zei ze: ik ga overleggen met gyn. En kregen het voorstel om zaterdag te komen omdat morgen echt vol zit. Ben wel opgelucht hoor!!

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nee hoop dat jullie gewoon snel mogen bevallen;) Hanna heeft al de hele dag krampjes.. zielig. Dus lekker op haar buik op mijn arm als een aapje.

Cocko: goed nieuws voor je. Fijn zo'n man die voor je op komt of niet dan! Fijn idee. Hebben ze je nu niet geprobeert te strippen?

18. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oh wat zielig! Er zijn van die speciale druppeltjes voor krampjes bij baby's he, als het zo blijft mag je die gewoon geven. Is misschien een ideetje.

Nee ze hebben niet gestript hoor. Ze gaan zaterdag kijken of er ontsluiting is, zo niet dan krijg ik pillen. En anders breken ze de vliezen en gaan ze gelijk beginnen. Spannend maar eindelijk goed nieuws wat dat betreft.

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Spannend cocko. Wel flauw dat ze niet even hebben gekeken, je rommelt al zo lang. Nou hopen dat je zaterdag gewoon bevalt!

Ja ik weet het infacol, maar ze ligt nu lekker te slapen en ik vind dat het dan echt erg moet zijn. Ik heb gewoon veel melk die toeschiet waardoor ze teveel drinkt. Eigen schuld dus. Ze heeft al 1 stel kleren ondergespuugt vandaag:D

20. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha o o ja dat ken ik. Dan wordt het even snel naar binnen geklokt door dochterlief en vervolgens hebben ze kramp. Ik gebruikte geen infacol maar van cinababy iets (ben de naam ff kwijt). Maar ik deed het ook idd alleen maar als het echt aanhield. Wrs heeft ze straks een volle luier :p Kun jij je lol weer op!

Deel Deze Pagina