Ellaa: gefeliciteerd met Lot!! fijn dat het goed gaat, heerlijk!! hoe zwaar is ze? Hier ook babynieuws: onverwachts zijn de vliezen van donderdag op vrijdagnacht gebroken. gebeurde om half 3 's nachts, en om half 6 diezelfde ochtend ben ik bevallen van een meisje Charlotte. Alles goed met haar. Mijn placenta bleef weer een stukje zitten dus ben ik OK verder geholpen. Nu nog erge nawee-en. Pff.. Zijn vanmorgen thuis gekomen, heb twee nachten niet geslapen dus moest eerst even bijtanken en toen stond het huis bomvol Bailey: hoe is het met jou? nog geen tekenen? het zegt dus niks he, geen tekenen.. ik had ook niks meer deze week en 's nachts ineens een fikse steek en voila.. daar ging het stroompje haha. In ieder geval succes! Ab: waarom gaat het bij jou nog wel ff duren? heb ik iets gemist? (sorry dan!! doe dit ff snel)
Jaaaa cocko! Gefeliciteerd met Charlotte. Wat fijn dat ze zelf besloten heeft te komen. Wat een snelle bevalling. Jammer dat je nog naar de OK moest. Geniet er lekker van!
Jaaa, gelukkig Charlotte is er! Gefeliciteerd! Fijn dat ze uit zichzelf gekomen is. Nu lekker genieten van elkaar! Ik bedoelde dat het het bij mij nog wel even kan duren, omdat ik nog maar 37 weken ben en geen klachten heb. Dus als het zo blijft gaan, zit ik nog wel een week of 3-4 op de bank......Daar houd ik maar rekening mee, anders valt het zo tegen.
Ab: hoe voel je je verder? Slaap je nog goed? Voel je je goed ondanks of dankzij de medicatie? Ik zou me ook niet vastpinnen op 38 weken. Ze leiden alleen maar in als het met moeder of kind echt niet goed gaat. Wie weet komt die kleine zelf wel joh! Bailey hou je het nog vol? Moest je morgen naar gyn?
Oooh charlotte wat mooi! Nou wel fijn dat ze toch uit zichzelf gekomen is, ookal is het wat minder dat je alsnog naar ok moest. Geniet van haar! Hier gebeurt nog niks, maar gelukkig zeht dat dus niet altijd iets anders morgen naar ziekenhuis om inleiding te bespreken. Duurt dus gelukkig hoe dan ook niet lang meer
Ik voel me goed en slaap prima, maar ik denk dat dat door de medicijnen komt. Daar wordt je schijnbaar suf van. De eerste dag merkte ik dat ook echt. En ik mocht de eerste 3 dagen geen auto rijden. Dat ga ik nu wel weer doen, want ik voel me behoorlijk aan huis gekluistert. Ik heb nu geen klachten gelukkig. Dus als het zo blijft gaan duurt het misschien nog wel een paar weken, tenzij die kleine het zat is natuurlijk. Maar ja daar kunnen we niks zinnigs van zeggen.
Oh saar haha tegelijk! Ja ik hou het nog vol, maar begin wel echt heel somber ervan te worden. Die hele dagen niks doen vreten echt aan me. Morgen ook al weer 41 weken, duurt zoooooo lang!!!
Ab: Ik kan het me volledig voorstellen. Wilde jij trouwens thuis bevallen? Want je bent nu natuurlijk ook medisch... Bailey: Ja bah de kleine had er gewoon allang moeten zijn. Hoop echt dat je snel volgt nu!
Dank je! Ab, hoe voel je je? Nog geen klachten meer gehad? Ellaa, bandietje en Cocko, wij willen foto's zien!!
hey dames, Ik ben weer een beetje bijgelezen! Cocko: gefeliciteerd!!! Charlotte! leuk hoor!! En ook al zo'n speedy bevalling! Hopelijk gaat alles goed nu? Bailey: Die kleine van jou is nu al eigenwijs hè. Kan me voorstellen dat je geduld flink op de proef wordt gesteld! succes vandaag bij de gyn! Ab: Wel fijn dat het nu beter gaat met de bloeddruk en dat je verder geen klachten hebt. Hopelijk duurt het voor jou ook niet zo lang meer. Saar en Bandietje: nog steeds lekker aan het genieten? gaat alles nog steeds goed met de kleine meisjes? ego: Hier gaat het super. Lot is een heerlijk tevreden meisje! Bij de geboorte woog ze 3570 gram, dus een mooie 7ponder. We zijn echt aan het genieten met z'n vieren. Ik heb ook even een mooi fotootje bijgevoegd!
Even snel twee foto's, het is zo gigantisch druk! Bailey: succes vandaag, hoop dat je snel gaat bevallen hoor!! Ab: nou het duurt voor jou ook niet superlang meer he, dat scheelt! Fijn dat je geen klachten meer hebt, houden zo!
Ellaa: jij plaatste net voor mij je bericht, zie nu de foto's! Geweldig zeg! En wat een totaal ander gezichtje, grappig, dat verschil tussen baby's. Mooi meisje heb je! Fijn dat alles goed gaat.
Wauw Ellaa, wat een poppetje! Lief hoor. @ Bailey, succes vandaag! Ik heb weinig nieuws, geen klachten. Begin me wel af te vragen of het normaal is dat ik zo vaak het gevoel heb dat mijn spieren verzuren. Ook als ik niks doe en stil zit, voel ik dat. Zou dat komen omdat m'n conditie nu helemaal waardeloos is. Maar ik ga het vragen aan de gyn, als ik donderdag weer een afspraak heb. En ik baal dat het tv-seizoen afgelopen is, er is echt niks meer op tv. Dus laat die kleine maar komen.
@ Cocko, inderdaad heel anders, maar ook een plaatje! Wat een schatjes hebben jullie allemaal op de wereld gezet!
Wauw wat een prachtige dametjes! Nou het is wel duidlijk: de mei/juni baby's van 2012 zijn de volgnde generaties' next top models! Leuk om zo die verschillen te zien, zo zie je maar weer baby's lijken helemaal niet allemaal op elkaar Geniet ervan!
cocko wat een mooierd ook zeg! en wat een lange haartjes al! superschattig! inderdaad echt een ander koppie, leuk om te zien!!
Ellaa: gefeliciteerd met Lot!! Wat een mooi meisje! Cocko: Gefeliciteerd met Charlotte! Ook al zo'n mooi meisje! Wow wat een meisjes hier!! Ab: Tjonge, ik kan me voorstellen dat je hoopt dat de kleine komt. Idd tv is prut. Wat balen van je spieren. Geen idee of dat erbij hoort? Bailey: hoe is het gegaan bij de gyn? Spannend hoor! Saar: nog lekker aan het genieten? wat een bijzonder gevoel om met z'n 3 tjes te zijn he?! Fijn dat Hanna het zo goed doet. Dat van de borstvoeding herken ik. Tessa drinkt ook zo gulzig dat ze zich soms erg verslikt. Gister maar eens flink leeg gekolft om te kijken of het dan wat minder spuit zodat Tessa rustiger kan drinken. Tot nu toe werkt het en spaar zo inmiddels wel wat op in de diepvries. Ga jij al wat voeding sparen? Tessa doet het verder super. Ze drinkt goed en slaapt goed. We genieten volop!
Bandietje, goed om te horen dat het zo goed gaat! En fijn dat ze zo goed drinkt, al is het gulzig hihi. Ab hmm klinkt niet fijn! Benieuwd wat de vk ervan zegt.sterkte! Ego: morgen om 07.00 sochtends word ik verwacht in het zk. Dan gaan ze inleiden. Jeej! Spannemd maar toch ook fijn hahah. Mag zo snel komen omdat er te weinig vruchtwater over is. Hopelijk gaat alles goed
Goed nieuws Bailey! Eindelijk de knoop doorgehakt. Mooie datum 12-6 Zet 'm op hè! Geniet nog even van je dikke buik, nu is tie er nog.