mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door krumfrum, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    haha ja 12-06-12 is inderdaad een mooie! Hopelijk gaat het morgen dan ook echt doorzetten...kan zomaar een aantal dagen duren :{

En van die dikke buik heb ik nooit genoten dus vind het heeeelemaaaaal niet erg dat die straks er niet meer is :D

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: fijn joh, hopelijk wordt het morgen ook geboren!! Succes en zet 'm op he!!

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

ellaa/cocko: Wat een schatjes zeg! knappe meisjes toch hier allemaal!

Bailey: te laat, maar toch heeeeeel veel succes. Hopelijk ben je vandaag mama!

4. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bailey Heel veel succes!!

5. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Vandaag maar even gebeld met de vk van het ziekenhuis, want ik wordt gek van het feit dat ik niet mag fietsen. Gelukkig is ze het met me eens dat 1 km naar m'n vriendin wel te doen is en dat het ook beter is om m'n conditie een beetje op pijl te houden. Daar ben ik wel erg blij mee. Ik moest het even kwijt.....

Hopen voor Bailey dat het allemaal een beetje op schiet.

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Lekker ab, dat je toch een stukje mag fietsen!! Geniet daar maar extra van dan!

Spannend, ben erg benieuwd hoe het met Bailey gaat daar! Hopelijk horen we snel iets.

Ego: hier gaat t niet zo super lekker. Heb 10 dagen kraamzorg geindiceerd gekregen, + twee dagen huish.hulp. Kan geen kant op ivm bekkenpijn. Helaas is het toch teruggekomen, terwijl ik het weekend echt nergens last van had. M'n bed is ook alweer omlaag gezet daardoor. Ben lich. ook zwak, heb last van kortademigheid, moeheid, kloppingen, hoofdpijn. Pff. Echt niet grappig. Vanmorgen bezoek gehad, vanmiddag en vanavond niet omdat het gewoon niet gaat. Echt balen hoor! Sorry nu ben ik ook even zeer ego bezig. Gelukkig gaat het met Charlotte erg goed! Ze zit alweer bijna op haar geboortegewicht (nog 20 grammetjes!) en is een heel tevreden meisje. Dus daar genieten we extra van!

Hoe gaat het met alle andere bevallen dames? Ik hoop van goed!!!

7. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Dat is balen cocko! Zo kunnen je er niet lekker van genieten. Hopen dat je snel opknapt en lekker kan gaan keutelen met Charlotte. Beterschap!

8. Ellaa

Ellaa Fanatiek lid

19 okt 2010
    1.063
    1
    38
    oh Bailey, Ik hoop dat je lekker aan het bevallen bent, of dat het al gebeurd is natuurlijk!!

Cocko: jeetje, wat balen dat het niet zo lekker gaat. Klinkt niet goed hoor al die kwaaltjes. Heeft je man straks nog wat daagjes vrij als de hulp weg is? Sterkte meid!!

Hier gaat het heel goed. Ik voel me zelf alweer erg fit. Hopelijk mag ik morgen of overmorgen even lekker een rondje buiten wandelen. Borstvoeding loopt ook als een trein. Ik heb melk om 4 kindjes te voeden. Moet zeggen dat ik daar wel last van heb, die gestuwde borsten doen behoorlijk pijn. Gelukkig duurt dat maar een paar daagjes.
    Lot is nog steeds een heerlijk tevreden meisje. vandaag de hielprik gehad en ze sliep gewoon door, geen kik gegeven, haha.
    Wij zijn dus volop aan het genieten.

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ab: wat fijn dat je toch een beetje mag fietsen! Hoe is het verder met de klachten? Je bent nu toch echt de laatste die moed bevallen.

cocko:wat balen joh. fijn dat je toch wat extra hulp krijgt! ik hoop dat je toch snel opknapt en heerlijk kunt gaan genieten eindelijk! hoe reageren de andere kids op charlotte?

Ellaa: fijn dat je zo geniet! buiten zijn is weer heerlijk als je een tijd op bed hebt gelegen enzo!

Ego: hier gaat het goed. Wel veel druk op mijn onderkant maar kan wel elke dag iets meer. hanna zit in een paar regeldagen, heel fijn... Heb weer last van wat stuwing maar goed hoort erbij! Zondag wordt hanna gedoopt. Beetje snel, maar anders werd het door de vakantie pas september.

10. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Nou Bailey ik begin wel heel benieuwd te worden!

11. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Even een snelle update, ik ben eindelijk mama!!! Van de mooiste zoon ter wereld: Dean. Gister om 8 uur gel gekregem en anderhalf uur laater braken mijn vliezen spontaan. Door weeenstorm ging het ineens enorm snel. Helaas waren door het sporten mijn bekkenbodum spieren te sterk. Na anderhalf uur persen ben ik ingeknipt, auw geen verdoving :(, en werd Dean met de vacumpomp gehaald. Om 17.07 was hij er! Nu zijn we lekker thuis aan het genieren. Heb gelukkig geen last van de hechtinge en loop al vrolijk met mijn mannetje rond. Vanavond lees ik even rustig bij hoe het met jullie allemaal gaat!

12. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Eindelijk!

Gefeliciteerd met Dean! Het is dus toch de 12e geworden ;) Jammer van die knip, maar fijn dat het zo snel gegaan is.

Geniet er nu maar lekker van!

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: van harte gefeliciteerd met Dean!!! Fijn dat je alweer thuis bent joh! Geniet van je kleine mannetje!

14. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: last van druk op je onderkant? Waar komt dat vandaag dan? Dus jullie laten Hanna dopen? Wat voor soort geloof hebben jullie dan (als ik vragen mag hoor..)
    Lekker he, die stuwing! Kan af en toe best zeer doen.

Hier gaat het vandaag beter dan gisteren. Heb wel bezoek afgewezen, omdat ik emotioneel gewoon even aan m'n tax zit. Morgenmiddag komt de bekkenfysio gelukkig aan huis, dus hopelijk kunnen ze me helpen. Ik voel bv ook niet of m'n blaas vol zit, hoe zit dat bij jullie? Ben wel m'n bekkenbodemspieren aan het trainen maar dat lukt ook niet zo goed dus.
    Charlotte zit alweer boven haar geboortegewicht, doet het echt super goed. De kids vinden het inmiddels helemaal geweldig en bij elk piepje of huiltje komen ze al troosten op hun manier. Ook badderen is een feestje voor ze, zo leuk!

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Gefeliciteerd met Dean. Fijn dat je waarschijnlijk weer thuis bent en dat het toch zo snel is gegaan. Geniet er lekker van!

Cocko: Ik denk dat die druk van de hechtingen komt. Die zitten natuurlijk in meerdere lagen. Als ik te lang loop krijg ik die druk. Hoop dat dat wel weggaat. Wij zijn christelijk/protestants en in onze gemeente worden kinderen zo jong mogelijk gedoopt als de ouders er tenminste achter staan. Nou ik dacht dat ik die stuwing had gehad, maar mevrouw is aan het regelen en langer aan het slapen dus ja helaas..
    Balen hoor dat het niet zo lekker gaat. Toch jammer dan he om bezoek te moeten afzeggen, maar voor jezelf wel het beste. Hopelijk kan de fysio vandaag wat voor je doen! Geef je borstvoeding en gaat dat wel goed dan? Fijn dat Charlotte alweer boven haar geboortegewicht zit dat is in ieder geval positief nieuws. Hoe groot was ze eigenlijk?

Ellaa: Ik zie nu ineens opd e foto je andere dochtertje. Wat een scheetje!

16. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Nou Saar, hopen dat die druk snel over gaat, zodat je lekker kan gaan wandelen. Het is vandaag tenminste lekker weer....

Ik mag straks weer naar het ziekenhuis, ben benieuwd. Ik begin het wel aardig zat te worden. Gisteren had is mega pijn onderin m'n buik, zelfs toen ik op m'n linker zij lag. Als ik weën zou hebben, neem ik aan dat het hoger in m'n buik ook pijn moet doen. Gelukkig is het weer over gegaan en heb ik goed geslapen. Maar ik kijk er zo naar uit om met die kleine te keutelen en die bevalling achter de rug te hebben.

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ab: Ja het is donderdag! Ik ben mijn hele gevoel qua tijd kwijt! Spannend hoor. Uhm de weeën begonnen bij mij onderin mijn buik en naar mijn benen toe. Ze gingen op een gegeven moment wel wat meer naar boven, maar zakten bij mij meer naar mijn benen. Dus ik denk dat iedereen het anders ervaart en heeft hoor. Succes in ieder geval straks!

18. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: oke ik heb zelf nooit hechtingen gehad dus weet niet wat dat is.. hoop in ieder geval dat die druk snel weg is bij je, het lijkt me erg vervelend!
    Wij laten onze kinderen ook dopen, Charlotte wordt 8 juli gedoopt.

Ik geef idd ook borstvoeding en het gaat supergoed gelukkig. Ze was nu weer 100 gram gegroeid! Het geeft zo'n goed gevoel dat het dan goed loopt he! Bij jou lukt het ook nog steeds prima?
    Oh die regeldagen zijn o zo fijn! Maar wel lekker dat Hanna wat langer gaat slapen. Gaat ze 's nachts ook goed door? Om de hoeveel uur geef je nu bv?

Ab: succes vandaag! Ik hoop voor je dat je snel mag bevallen. En ja, die pijn in je onderbuik kan van voorweeen komen maar ja, iedereen ervaart die pijn wel weer anders natuurlijk.

19. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    We zijn alweer snel terug ui he ziekenhuis. Alles was goed. Ik had nu weer een andere gyn en die was er duidelijk over, dat zwangerschapsvergiftiging niet hoeft te ontstaan, omdat mijn bloeddruk laag blijft. Zolang ik de kleine goed blijf voelen, is er niks aan de hand. Het vruchtwater was wel iets afgenomen maar niet zorgelijk. Dus volgende week donderdag pas weer terug.

Dan overleggen we even of ik wil dat hij kijkt of hij me kan strippen. Dus wie weet....ik verwacht er maar niet teveel van.

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko, dat is ook al mooi snel! Ik ben afgelopen zondag bij wijze van proef in de kerk geweest en dat viel nog best tegen, maar ja nog 2,5 maand wachten is ook niet wat. Zooo die dochter van jou doet het super! Ik met maandag naar het bureau maar je ziet Hanna groeien. gister was ze om half 10 voor voeding geweest en daarna kwam ze om half 3 en om half 8 dus dat is heerlijk. Overdag heeft ze er nu een handje van om elke 2 uur 1 borst te drinken. Die drinkt ze nu in 6-7 minuten leeg.. Maar heb het liever overdag dat ze snachts zo mooi doorslaapt.

Ab fijn dat alles goed gaat. Wie weet lukt strippen volgende week wel. Je bent echt de hekkensluiter!

Deel Deze Pagina