Cocko: Kan die hoofdpijn ook nog een combi zijn met het weer? Ik heb daar namelijk wel last van. 't Is banauwd... brrrrr Bandietje: Volgens mijn moeder moet ik me niet teveel aantrekken van het consultatiebureau. Die zeggen altijd van alles en ze zegt ze maken je alleen maar onnodig bezorgd. Het ene kind lacht eerder en het andere kind rolt eerder om. 't Is toch niet alsof alles voorgeprogrammeerd is toch? Die andere kinderwagen hadden we gehad van kennissen omdat we destijds allebei werkloos waren en zij hadden die over. Het was niet de wagen van onze keuze zeg maar. Dus nu hebben we die wel! Hanna is hier een sprongetje (aan het leren) aan het maken. Ze wil heeeeeeeeeeeel veel bij mij op schoot en niemand anders is goed. Heb van mijn zus het boekje oei ik groei gekregen nou het is overduidelijk.
Ja vies weer hè, ik had gisteren meteen weer dikke voeten. Dat heb ik vaker gehoord over het consultatiebureau, mijn collega's en vrienden klagen er ook altijd over. Iedereen is anders en helemaal objectief schijnen ze ook niet te zijn....met een groeicurve die wordt gesponsoort door een flesvoedingfabrikant...... Straks mag ik weer terug naar de Gyn. Ik ben benieuwd, morgen alweer 39 weken, dus ik hoop wel dat hij even wil kijken of ik al ontsluiting heb. Als hij er niet over begint, vraag ik het gewoon. Maar ach we zien wel waar het schip strand. Nog een weekje houd ik nog wel vol, maar langer hoeft het van mij niet meer te duren.....
Spannend ab! Ben benieuwd!! Maar het duurt nooit superlang meer nu! Saar: idd, het cons.bureau moet je maar over je heen laten komen.. dat is mijn ervaring tenminste. GIsteren zijn ze hier ook geweest, en ze vroeg hoe ik het cons.bureau ervaarde. Heb toen aangegeven dat ze soms best goede tips hebben maar dat ze niet zo moeten zeuren over de groei etc. Elk kind is anders, elk kind ontwikkelt in z'n eigen tempo, elk kind groeit in z'n eigen tempo. Daar kun je een curve op los laten, daar bereik je niks mee dan alleen onzekere moeders die denken dat ze het niet goed doen. Zo dat kwam goed aan bij dat mensje.. Maar ze vroeg er gelukkig zelf om! Haha die Hanna, het is een echte wijsneus he!! Schattig hoor. Vanmorgen om 5.15 uur zat Charlotte al in de tub! Ze had de hele voeding eruit gegooid! Alles doorweekt, had echt zoiets van: hoppakee, warm badje maken en lekker schoon in bed. Alleen slaapt ze nu echt de hele dag al! Hoop wel dat ze vannacht ook liefjes gaat slapen.
Zo Cocko, ik dacht dat ik vroeg op was om 6 uur vanmorgen. Haha, dat wordt straks nog erger natuurlijk Net weer terug uit het ziekenhuis. Alles was goed, wat bloedruk betreft enzo. Vruchtwater wordt wel steeds minder. Hij heeft gekeken of ik al ontsluiting heb, maar dat was helaas niet zo. We hebben afgesproken maandag om 7:30 om verder te kijken, dus daar begrijp ik uit dat ze gaan inleiden, of in ieder geval een begin willen maken. Hij laat me niet overtijd lopen zei hij, dus dan gaat het volgende week toch echt gebeuren.... Dat vind ik eigenlijk wel een prettig idee.
Fijn ab, hopelijk gaan ze echt beginnen volgende week! Fijn dat alles goed was en w.b.t vruchtwater dat minder wordt: dat hoort aan het eind van de zwangerschap. Dat heb ik me laten vertellen door de arts assistent paar weken terug. Maar nu heb je iets om naar uit te kijken!
Ja inderdaad, het maakt mij niet uit waar hij het op gooit. Ik ben blij dat ik naar maandag uit kan kijken. Ze laten me vast niet om half 8 al komen, als ze niets van plan zijn. Want dan zit ik om half 9 thuis weer op de bank te kijken..... We zullen het wel zien.
Ff snel tussen het kolven door : Ab, succes alvast maandag! Spannend! Saar, laat je idd niet gek maken Cocko, hoe ist met je spieren? Bandietje, bij mij deed aanleggen ook gruwelijk pijn. Pas goed op voor kloven!en anders gelijk bepanten!
Ab: Nou spannend. Nog even lekker genieten dit weekend en uitrusten en dan op naar maandag. Moet je je melden op de verpleegafdeling verloskunde/gyn? Ja bepanthen is een wondermiddel Mijn zus zei in de zwangerschap al: als je bepanthen en sudocreme in huis hebt heb je alles in huis wat je je maar kunt wensen!
Oké nou als je je daar om half 8 moet melden zou ik je vluchttas met alle babyspullen maar lekker meenemen. Mooi weer om te bevallen en op bed te liggen
Ja ik heb de tas van de week nog een doorgespit, want ik wist bijna niet meer wat er allemaal in zit. Manlief moet van het weekend ook maar even oefen met de maxi cosi in de auto te krijgen, want ergens volgende week zal ons kleine ventje wel geboren worden. Mooi weer inderdaad, daarna mag de zomer beginnen, maar volgende week nog even niet
Ohja haha, daar kwam m'n moeder van de week mee aanzetten, dus ik heb er een in m'n tas. Voor mijn man ook een pak liga evergreen, want daar kan hij gerust een week op leven als het moet
Ja slim, maar mijn mannetje werd goed verzorgt tijdens de bevalling hoor en die heeft mijn, ja lees MIJN bloemkool opgegeten haha. Ik vond extran (zo'n flesje) wel heel lekker. Op een gegeven moment heb je echt wat suikers nodig. Ik hoop dat het toch nog spontaan gaat gebeuren dit weekend. Is altijd beter als een inleiding...
Haha, mijn man zegt al snel dat hij niks hoeft. Hij moet van mij ook vroeg naar bed dit weekend . Ja dat hoop ik ook, maar ik reken er maar niet op.
Kan best zijn dat je nu delen slijmprop gaat verliezen doordat ze down under toch hebben gewroet. Spannend!
Het is oud bloed met een beetje slijm, dus kan van gisteren zijn, maar dan vind ik het raar dat ik het pas vandaag kwijt raak. Ach misschien is het maandag niet meer zo'n dichte bedoeling, dat zou wel prettig zijn.