Zo begon het bij mij ook. Een beetje bloed met slijm. De volgende ochtend braken mijn vliezen! Hopelijk begint het nog vanzelf voor je, Ab. En anders duurt het zeker niet lang meer voor jullie je mannetje zullen zien!! Succes nog even!
Tot nu toe is het nog steeds rustig. Vandaag zijn m'n schoonouders geweest en hebben ze samen met mijn man het hele huis nog even schoongemaakt, de auto gewassen en het gras gemaaid. Dus alles is er klaar voor
Nou Ab das in ieder geval lekker je huis schoon. Ik wilde je even heeeeeeeeel veeeeeel succes wensen morgen. Hopelijk heb je je kleintje snel in je armen. Hoe is het met de rest van de moeders en babies?
Ab: je leest dit wrs niet meer maar toch nog succes!!! Saar: hier gaat het wel goed hoor, gisteren ineens een mega bloeding gekregen. Eigen schuld, had een emmer water getild en ik voelde het direct van binnen fout gaan Nu is het wel iets rustiger weer, stom stom he! Maar verder gaat het erg goed! Charlotte groeit echt als kool, wijsneusje hoor! Ze wil alleen veel te veel drinken, dus spuugt ze behoorlijk veel na de voeding. Hoe is het met jou en Hanna? En met de andere mama's en baby's?
Aahh wat een schatje en wat een mooie foto! Ik heb me vanmorgen in het ziekenhuis gemeld, nog steeds geen ontsluiing. Dus heb ik gel ingebracht gekregen. Daarna is het een beetje gaan rommelen en dat bleek ook wel op de CTG later. Nu mag ik naar huis en vanmiddag om 4 uur weer terug, om hetzelfde nog eens te herhalen, tenzij het rommelen regelmatige weeën worden natuurlijk. Ik ga er zelf maar vanuit dat het nog wel even kan duren.... Het eerste uur nadat die gel was ingespoten had ik echt wel weeën, dacht ik zelf, maar het neemt naarmate de tijd vordert steeds iets af in heftigheid. Ik heb nu om de paar minuten een beetje pijn in m'n rug en de zijkant van m'n buik. Vannacht voor geen meter geslapen, deels van de spanning, maar ook van m'n maag. Ik wordt er echt niet goed van zo onderhand. Dus kom maar kleintje!
Oei ik hoop voor je dat het wel gaat doorzetten! Was je baarmoedermond ook nog niet week of hebben ze dat niet gezegd? Spannend hoor! Mijn ervaring is dat het met gel wel even kan duren.. bij m'n eerste duurde het twee dagen, op de tweede dag heb ik infuus gekregen om het te versnellen maar ik verwachtte dan ook wel een erg klein kindje dus zat wel enige spoed achter. Ik hoop voor jou dat het echt gaat opschieten! Probeer anders nu nog wat te rusten voordat je weer naar t ziekenhuis moet.. Succes!
Tjonge ab, wat een gedoe. Hopelijk gaat het toch doorzetten duimduim! Cocko: wat een prachtige en vrolijke meid! domdom die emmer. moet je ook helemaal niet doen. Ik heb amper gevloeid, ze hebben waarschijnlijk mijn buik leeggedrukt in het ziekenhuis. Heerlijk he hoe wijs ze al kunnen zijn. Hier ook een slurpertje op het moment hoewel ik ook gewoon erg toeschiet. Net kwam er ook weer een boogje uit. Hanna wil alleen overdag niet graag in haar bedje in slaap vallen. Dus hangt ze maar een beetje bij me. 's avonds gaat het wel goed. Misschien overdag ook maar alvast een ritueel bedenken. Merk ook dat ze heeeeeeel graag alles wil mee maken en ze vind de mobiele in de box ook al heel leuk voor 10 minuten.
Hahaha Saar, wat een geweldige foto's!! Vooral dat staan, ik merk dat Charlotte dat ook telkens wil doen! Wat heeft Hanna toch een gigantisch donker koppie met haar, echt prachtig gewoon! Oh schiet de melk bij jou ook zo toe? Pff hier hoeft ze niet eens haar best te doen, alleen maar te slikken en zorgen dat ze dat bij houdt
Ja 'k moest ze even spammen hoor haha. Sterk zijn ze dan al he?! Als ik Hanna op haar buik leg lijkt het soms net alsof ze vooruit wil komen. Ja die melk.... Hanna hoeft vaak ook alleen maar te slikken. Zeker de nachtvoeding en die van de ochtend want ze pakt maar 1 borst meestal. Dan zitten ze echt overvol!
Leuke foto's Saar!! Zal binnenkort ook even wat spammen Succes Ab! Bij mij braken de vliezen na een uur van de gel inbrengen al, dus zo snel kan het gaan. Succes!
Ik zie trouwens in jullie onderschriften dat jullie nog steeds zwanger zijn Hoeveel slapen jullie schatjes? Bij ons is Hanna meestal van 9-12 redelijk wakker en dan van 6-9 weer. Best veel, maar ze zit dan gewoon tevreden op schoot..
Hmm Saar, jij bent echt heel goed wakker hoor! Had het nog niet eens door! Al zag ik het wel bij Bailey.. nah ja, nog hormonen zeker Maar heb het aangepast! Nou hier is nog geen echt ritme hoor! 's nachts slaapt ze op zich wel goed, al heeft ze geen vaste tijd met voeden. Wel is ze meestal 6 uur wakker en dan echt klaarwakker.. Tegen 7 uur gaat ze weer slapen tot 9 uur en dan is ze wel een poosje wakker. 's middags slaapt ze heel veel, 's avonds is ze wakker. Dat ritme is echt nog een drama maar goed, komt vast goed!
hey nu heb je een andere Ik kon er geen vinden dus laat ik het maar zo! Ik vergeet ook van alles hoor.. Morgen krijg ik mijn oude collega's op bezoek en ik wilde taart bestellen.. vergeten.. Nou ja dan maar cake. Ja ik had het er net met mijn zus ook over en die zei ook joh als ze tevreden is is het toch prima. Ik ga van de week maar eens melk kolven zodat Hanna de fles kan krijgen. Moet ik toch een keer met haar oefenen.
Wil je al snel over gaan op de fles dan? Ivm je werk? Succes, het is altijd even wennen voor zo'n kleintje, fles is wel iets anders!
Ik geef sinds de borstontsteking alleen de fles, heb een special needs fles zodat hij straks hopelihk ook weer aan de borst wil. Maar de fles drinkt hij alvast goed en het wordt hem door de speciale speen niet te makkelijk gemaakt. Kan ni wachten alleen om straks weer aan te leggen want nu heb ik steeds dubbel werk; eerst kolven en dan voeden. Ben er steeds een uur mee bezig.. Vooral snachts heel vermoeiend!
Pff ik ben weer aan het bloeden.. als ik op de wc zit, drupt het er gewoon uit Heb ook vage buikpijn, als het zo blijft ga ik maar eens bellen. Weet niet hoe lang het mag duren nl omdat ik gister ook al na het tillen van een emmer ging bloeden.