mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door krumfrum, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oke duidelijk! Daar ben ik dus ook zo bang voor, dat het nooit goed genoeg is enzo.. Ik heb gister een sportschool een mail gestuurd, word nu uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek?? Hmm vind dat wel direct zo'n binnentrekkerij al begrijp ik dat het wel persoonlijk is wat er moet gebeuren natuurlijk.. Zal nog eens even denken. Ik vind het idd ook best prijzig (als ik zo om me heen hoor dan), maar ik krijg alleen bepaalde prijzen te zien, niet bv van fitness.

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh ja irritant. En een persoonlijk gesprek is inderdaad wel snel, maar goed aan de andere kant kun je wel bekijken of de verwachtingen gelijk liggen. Ik denk altijd: ik betaal dus ik beslis maar zo werkte het hier uiteindelijk niet. Je kunt qua sporten beter in een grote stad wonen, mijn zus sport voor 17,50 euro per maand. Mijn moeder hier in dorp voor 51 euro:$

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    52 euro?!! Whaa nou echt niet dat ik dat doe, dan ga ik zelf wel lopen en fietsen :p Pff dat vind ik echt veel geld. Vind idd ook wel erg snel om direct te zeggen van: kom maar een gesprek houden hier dan kijken we wat goed voor je is.. Heb het idee dat ik er dan al half aan vast zit ;) maar goed, ben zelf de baas he!

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja dat vond ik ook, maar goed dan moet je het ook echt doen he?!

Nou ja nee zeggen kan altijd. Je hoeft niet direct een contract te tekenen...

Ben benieuwd hoe het bij Ab is.
    Ellaa jou hebben we ook al even niet gehoord.. Hoe is het? Druk zeker?

5. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    ik ben benieuwd hoe het met je gaat Ab!

Cocko en Saar, ja als je het ergens niet mee eens bent gewoon zeggen hoor bij de sportschool. Wel goed dat ze een kennismakingsgesprek doen. Toen ik zelf nog in de sportschool werkte merkte ik wel dat, zeker mensen die niet super van sporten houden, gebaat zijn bij een persoonlijke aanpak. Sommige trainers gaan dan misschien een beetje ver qua pushen, snap dat dat niet fijn is Saar. Maar ja, sommige mensen komen trainen en doen eigenlijk niet genoeg om effect er van te merken. Dan moet je als trainer toch wat. Bedoel niet dat dat bi jou zo was hoor Saar, maar meer in het algemeen.
    Hopelijk vind je een sport die je ook leuk vindt, dan wordt het tenminste geen nare verplichting!

6. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    hahah Saar ik zie nu pas dat ik inderdaad al 43 weken zwanger ben volgens mijn banner. Snel even aangepast :D

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Leuke banner Bailey :D

Haha over de sportschool gesproken: gisteren vertelde ik aan mn man dat ik direct werd uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek. Zegt ie: hallo, wat een agressieve aanpak zeg! Dus ik ga nog even kijken bij andere sportscholen...

Het is vandaag heerlijk warm! Pufpuf.. net even naar de huisarts gewandeld, was bekaf. Vanavond eigenlijk een verjaardag, maar zie dat niet zo zitten. heb na bezoek van half uur al knallende hoofdpijn, laat staan op een verjaardag. Zijn jullie ook nog zo snel moe?

8. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Haha dank je! Ja het is wel een beetjealart dat je zo'n gesprek hebt nog vooor je er lid bent

Ik ben ook nog wel sneller moe dan eerst, maar gelukkig geen hoofdpijn meer. Gisteren eerst naar de zorgwinkel geweest, toen half uur gewandeld, toen2 uurtjes langs sportschool om dean te showen, toen boodschappen gedaan en toen kwam er ook nog bezoek. ik lag toen ze weg waren meteen op de bank in coma haha.

Heb jij nog steeds die erge hoofdpijn? Vervelend joh!! Dan zou ik de verjaardag even overslaan...

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Hihi misschien deed ik wel te weinig, maar ik denk dan altijd nog ik betaal. In de supermarkt vertellen ze me ook niet wat ik moet kopen. Maar ach ik zie het wel met sporten! Leuk die banner. Ik krijg het ineens niet meer voor elkaar, maar ach. Wat kun jij alweer veel wauw! Nou heerlijk joh!

Cocko: die hoofdpijn is niet prettig. Heb er vandaag ook wel last van maar dat komt doordat het wat benauwd is.. Ik zou die verjaardag ook maar lekker overslaan...

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oh Bailey, wat kun jij al veel! Heerlijk zeg, ben gewoon jaloers op je! Geniet er maar van, tis super als je al zoveel kunt!

Heb idd nog steeds hoofdpijn, en het is gewoon heel heftig als ik visite heb gehad of weg ben geweest. Dan knalt m'n hoofd er zowat af. Dat is wel jammer hoor. Ben ook erg snel moe, van een superklein stukje lopen (we wonen tegenover de winkels!) ben ik al hondsmoe. Maar dat komt wrs ook wel omdat ik nog aardig bloed verlies. Werkt ook niet echt mee natuurlijk.

Ja heb al besloten dat ik niet mee ga. De kids willen wel graag mee dus die liggen nu heerlijk op bed. Dus hoop dat ze lang slapen, heb ik ook even rust en kan ik straks ook even plat. Charlotte moet zo eerst nog even drinken :)

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja dan is het niet het weer. Bah zeg vervelend. Maar heb je vanavond wel het rijk alleen of niet dan. Ook wel even lekker! Nu even lekekr rusten.. Heb je nog contact gehad over het bloedverlies?

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Als het meer werd (het bloeden) moest ik contact opnemen. Voor nu nog geen echte reden tot zorg gelukkig!

Even een vraagje aan iedereen die bv geeft. Charlotte is na het drinken de laatste dagen erg huilerig, lijkt alsof ze gigantische kramp heeft. Trekt haar beentjes op, trekt krom, huilt.. Heb al verschillende dingen geprobeerd, maar niets werkt. Ze laat wel boertjes, er komt wat melk terug maar ze blijft erg onrustig.. Heeft jullie kindje dit ook?? Ik herken dit niet van m'n vorige kind nl!

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja heeft Hanna ook wel gehad. Lijken krampjes. Misschien is ze wel de voeding aan het regelen(regeldagen) en neemt ze teveel. Een pink of met haar buikje op de arm vond Hanna dan wel lekker.

14. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Sporten... Wat goed dat jullie daar al mee bezig zijn. Zo'n gesprek komt wel dwingend over zeg. Ik heb een crosstrainer waar ik straks weer op wil gaan staan als ik meer energie heb.
    Cocko fijn dat je gerust gesteld bent van het bloedverlies. Wel vervelend hoor zoveel verliezen. Dat onrustige van de krampjes heeft Tessa ook heel erg. Vannacht kon ze 3 keer niet door drinken en schreeuwde ze het uit. Zo zielig. Bij Tessa helpt het dan om rond te lopen.
    Ik had het bij het cb gevraagd maar het schijnt er bij te horen.

Omdat ik Zo'n pijn bleef houden met voeden (na paar dagen helaas toch weer heftig terug) heb ik een lactatie kundige gebeld. N.a.v. mijn verhaal dacht ze aan spruw. We hebben nu allebei medicijnen. Ook ben ik begonnen met kolven en een flesje geven. Wat een heerlijkheid. Geen pijn en ook Tessa drinkt verlies rustiger. Ik zal haar vanavond maar wel weer een keer aanleggen want ben bang dat ze anders de borst straks niet meer wil. Maar geniet hier zo van!
    Ik stond echt op het punt om te stoppen met bv. Maar zo gaat het goed!
    Ben benieuwd hoe bij jullie de bv gaat? Hoe vaak drinken jullie kindjes? En hoe lang? Ik bied Tessa 1 borst per keer aan. Ze heeft net een paar regel dagjesmensen gehad maar zit vandaag om de 3 uur. Erg fijn.
    Hoe zou het met Ab zijn? Spannend!
    Ellaa en hoe is het met jou?

15. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Hier ff snel een berichtje, want ik krijg visite. Gisteren om 19:30 is Lars geboren. Hij weegt 3780 groep en is 51 cm. Alles gaat goed. De rest volgt.

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ab: geweldig, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Lars!! Eindelijk is hij er dan..Geniet ervan!

17. ab1984

ab1984 Actief lid

14 aug 2011
    398
    0
    0
    Omg. Hardinxveld
    Hier het verhaal van de week ;) Maandag en dinsdag gel gekregen zoals jullie weten. Woensdagmorgen had ik 2 cm ontsluiting, dus ik mocht ingeleid worden. Om 8 uur ging het infuus eraan. Om 11:30 waren de weeën heel heftig en kort achter elkaar, 2 min. Toen kwam de gyn, omdat de verloskundige bezig was met een bevalling. Die begon al meteen over pijnbestrijding en omdat ik 5 cm had, werd er gekozen voor een ruggenprik. Gelukkig hoefde ik er zelf niet om te vragen. De anastasist kwam binnen een half uur gelukkig al. Daarna voelde ik me herboren. De middag was prima en ontspannend, tot ik om half 5 weeën door de ruggenprik heen voelde. Dat bleken persweeën te zijn en de ruggenprik moest uitwerken, want ik had om 5 uur/half 6 volledige ontsluiting. Maar helaas mocht ik nog niet persen, vanwege de ruggenprik. Een half uur later mocht ik proberen, maar de kleine kreeg het benauwd, dus moest ik tot een uur of kwart voor 7, zeven uur de persweeën wegpuffen, dat lukte gelukkig aardig. Toen mocht ik echt gaan persen en om half 8 was Lars er. Ik heb weinig hechtingen en Lars zag er goed uit. Hij heeft alleen wat vruchtwater binnen gekregen, waardoor hij misselijk was en niet wilde drinken. s'Nachts om 5 uur lukte dat wel. Vandaag heeft hij af en toe nog rommel gespuugd. Maar wel redelijk van de borst gedronken. Toen de kraamhulp weg was, ging dat natuurlijk niet helemaal super, maar we blijven het maar proberen vannacht. Die opstartproblemen horen er ook bij. Wat was het vandaag vreselijk warm trouwens.

18. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met Lars! Fijn dat hij er eindelijk is! Hoe voel jij je? Nu lekker bijkomen en genieten van elkaar!

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Jaaa gefeliciteerd ab. Fijn dat alles goed is. Druk ineens he?! Geniet ervan!

Bandietje: Ik ben nog niet aan het sporten hoor:D Ik vind naar de supermarkt enzo al sporten. Hoewel mijn rondje elke dag wat groter wordt! Spruw kun je toch zien in het mondje? Of niet..

Wanneer moeten jullie allemaal naar het cb? Ik moet maandag weer voor Hanna's enorme hoofd;) Mijn zus had het nog nagekeken en de hoofdjes van haar kindjes groeiden de eerste 4 weken ook zo hard. Ze zei al dat dit cb ontzettend zeurt en zichzelf extreem indekt. Alles met een zoutvaatje nemen dus.

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Deel Deze Pagina