Cocko, fijn dat het iets beter ijkt te gaan met je zoontje Saar, niet verdrietig zijn meis! Je hebt het zo goed gedaan, en je meisje weet blijkbaar wanneer ze er geen zin meer in heeft. Lekker genieten van je mooie meid! Allen: wat eten jullie kids goed!! Ik word helemaal jaloers. Gelukkig lees ik van Cocko dat het brood ook geweigerd wordt, jammer voor jou hoor cocko maar dan ben ik tenminste niet de enige haha, ego he?! Hier is het schema: 's ochtends fles (proberen nu er ook wat brood bij maar dat is niks) 10.00 fruit, bakje meestal 1,5 stuks 12.00/12.30 Brood met becel (wordt door Dean in zn geheel aan de honden gevoerd), volkorenbeschuit (wordt voorzichtig vanaf genabbelt en verdwijnt voor driekwart naar de honden) soepje + 15.00 yoghurt met daar doorheen wat volkorenbeschuit + fles 100ml 18.00 avondeten, gaat best goed bijna een heel bakje (is ongeveer evenveel als zo'n potje). Wel nog gepureerd met mini stukjes 19.00 fles 220 ml 2230 fles 220 ml
Bailey: Ik ga er even een nachtje over slapen. Zo mijn zus nog even bellen wat die heeft gedaan toen haar dochter niet meer dronk bij haar. Die was 13/14 maanden toe ze stopte. Nou Dean eet toch best veel en vergeet niet hij krijgt nog 3 flessen. Ik denk dat je dat sowieso niet kunt vergelijken met 3 borstvoedingen..
Misschien heeft je zus nog wel een goede tip! Ja daar heb je gelijk in, maar ik hou mijn hart vast voor als de fles terug geschroefd moet worden. ..
Moet dat dan? Snap dat nooit zo goed dat je MOET minderen. Maar goed misschien is Dean t.z.t. wel bereid iets van brood te eten
Hopelijk heeft je zus nog tips Saar! Bailey, niks moet he. Je kan wel een fles of 2 al vervangen door koemelk. En ik vind ook dat hij goed eet hoor 2x warm lekker soep gezond toch! Misschien kan je ontbijt koek geven ipv brood.
@Cocko: fijn dat het met je zoontje beter gaat. Ik zou zowiezo die logopediste nooit meer bellen mocht je er in de toekomst toch een nodig hebben. Maar mooi dat ze nu stukjes eet. @Ab: fijn dat jullie toch nog een leuke dag hebben gehad in blijdorp. Succes met je camping zoektocht. @Saar: Hoop dat je zus tips heeft. @Ikdus: ik heb het al een paar keer geprobeerd te filmen, maar madam gaat dan lachen naar de camera. Net als ze iets doet wat je op de foto wilt dan gaat ze rechtop zitten en lachen met ogen dicht voor de flitser haha. Maar als het lukt ga ik het proberen te plaatsen. Nou ja dan stuur ik een link via pb. @Bailey: eet Dean ook geen pap? Anders zou je dat (als je wilt) 's ochtends kunnen geven. Dat is al een fles minder. En drinkt ie zelf uit een tuitbeker? Anders doe je daar toch wat melk in. Hoef je het meteen geen fles te noemen En daarbij jij bepaalt hoe en wat Dean krijgt. Niet het cb. Volgens de vp hier mag ze geen avondfles meer en volgens de arts is het geen probleem als ik er nog jaren mee doorga
Jullie hebben gelijk, ik laat me soms iets te veel opjutten door wat "moet".. ontbijtkoek eet hij ook niet .. pap ga ik proberen! Bedankt voor de tips :-D
Proud volgens mjj ziet het er echt lief uit. En jullie meisje is ook zo een scheetje ! Bailey, misschien kan je hier wat mee; Pap uit de fles of van een lepeltje (sommige prakken er een beetje banaan door) Fruit 1,5/2 stuks Oplossing zoeken voor brood, roggebrood misschien. Of doorgaan met je beschuit maar niet en en doen. Soepje en soepstengel als tussendoortje ? 100cc koemelk warm/koud wat jij wilt. Warme hap en dan een half uur later griekse yoghurt. En dan de fles 19:00/19:30. (Hier doe ik dus koemelk icm bambix 4/5 scheppen) Misschien is D zijn buikje dan iets meer voldaan en heeft hij die laatste fles niet meer nodig. Of je kan kijken of die wat kleiner kan. Het is gewoon blijven proberen en loslaten. Ze stoppen vanzelf met de flesvoeding. Ik wilde ook de fles eraf met 1 jaar. Maar zonder die laatste fles zou ze midden in de nacht wakker worden. En ze kan het wel gebruiken. Ik stop wanneer zij het aangeeft.
Saar; hoe ist nou? Heb je je zus nog gesproken? Bailey: haha tsjonge wat ben jij ego bezig zeg.. nee hoor grapje!! maar hier krijgt ze dus ook nog 3 flessen.. eigenlijk moet die van tussen de middag eruit en dan brood. Maar dat weigert ze pertinent. Dean dus ook??? Hmm eigenwijze kindjes hebben wij dus Ego: wkz heeft gebeld hoor. urine onderzoek is nog steeds (!) niet klaar, als t goed is volgende week. Maar daar zet ik maar een groot vraagteken bij dan... ze weten dus nog steeds niet hoe en wat. Hij heeft sinds gisteren weer vettige ontlasting dus als dat morgen nog zo is, dan moet ik vrijdag dat inleveren daar en wordt er ook gelijk bloed geprikt.
Ikdus, bedankt voor de tops, ik ga het proberen! ! Poeh cocko dat duurt lang zeg! Hopelijk hoor je het snel! En ja, we hebben twee boeven (met eten vooral haha)
Ikdus: ja ze gaf ook wel toe dat het allemaal erg lang duurt. Het heeft iets te maken met waarden die bepaald moeten worden en vergeleken moeten worden. Ik snapte het ook niet helemaal hoor.. Maar ik moet zoiets met spoed brengen en vervolgens duurt het hartstikke lang voordat er duidelijkheid komt. Beetje vaag allemaal.. Ik ben ook bang dat ze er gewoon niet achter komen wat ie scheelt. Ach, als het blijft gaan zoals het nu gaat, is het goed voor ons hoor.. als ie maar niet van die dunne luiers gaat krijgen! Proberen snel zindelijk te krijgen (lukt niet, hij is doodsbang voor de wc en t potje ) Bailey: haha ja boeven tot en met hoor!! Eet Dean trouwens wel goed z'n warme hap? Want dat doet ze hier wel, maar alleen met .... appelmoes erdoorheen! Als ik dat niet doe, hoeft ze het niet..
Proud: heel herkenbaar dat fotomomentje.. Altijd zo jammer. Ik heb allemaal filmpjes: begint dan even met spelen en dan ziet ze me en is het roetsj naar me toe. Cocko: wat een raar gedoe zeg. Zijn ze het niet kwijt ofzo. Zo'n soort idee krijg ik er dan bij. Moet je inderdaad met spoed die kant op en hoe lang zit je nu al te wachten. Vervelend dat hij het potje en de wc eng vind. Hier gaat het wel goed. Vanmorgen wilde ze ook niet drinken en ik heb besloten te stoppen. 't Is goed voor nu. Ik denk dat de omstandigheden ook niet helpen, ik denk dat het gewoon heel hard is teruggelopen. Nu alleen weer zoeken naar een goed schema. Ze drinkt echt veel te weinig. De hele morgen doet ze over 100 ml thee. Vanmiddag met moeite nog een flesje met ongeveer 80 ml warme melk. Verder drinkt ze een paar slokjes. Heb roosvicee gehaald, maar helpt ook niet echt. Fruit wil ze vandaag ook niet... Hopen dat ze zo nog een beetje yoghurt wil en dan vanavond nog maar 50 ml melk proberen. Ik weet het ook niet zo goed. Ze wil het gewoon niet.
Cocko, jeeetje wat duurt dat lang!! Saar, het kan ook zijn dat ze nog moet "leren" om meer vocht te krijgen, als de BV helemaal weg valt komt dat vast wel, Ninthe moest ook "dorst" krijgen voor ze echt meer begon te drinken verder.... Niet zoveel eigenlijk morgen krijg ik alvast mijn verjaardagscadeautje, Ninthe's naam als tattoo en vrijdag gaan we wat leuks doen, moet nog even kijken wat precies
@ Saar, heb je al gewoon water geprobeerd? Lars drinkt dat namelijk ook het liefst. Je moet ook maar meerekenen dat er in fruit nog aardig wat vocht zit en in yoghurt. Door het prakje kun je ook nog wat extra vocht doen voor de zekerheid. Maar ze zal er toch wel aan moeten wennen. Misschien kun moet je gewoon eens wat verschillende dingen proberen. @ cocko wat vervelend dat het allemaal zo lang moet duren zeg. Na al die diaree snap ik dat je zoontje niet zo van de wc en potje is, misschien linkt hij het er toch al aan. het is toch wel een ding de laatste tijd. Hier ging het vandaag heel goed. Vannacht ook wel aardig. Hij sliep weer in z'n eigen bed in ieder geval. Vanmorgen sliep hij uit tot 8:45 8) Vanmiddag 1 slaapje van 1,5 uur en overdag heeft hij geen bv op, maar karnemelk bij de boterham. Hij vind het prima. Dus morgen hoeft voor het eerst mijn kolf niet meer mee naar m'n werk, joehoe!!!! Ïk heb gelukkig geen last van stuwing ofzo. Nu maar weer eens proberen hem in bed te krijgen, dat was gisteren nog drama....
Naast de bv dronk ze vaak meer. 2 rietjesbekers, ik denk zeker wel 300 ml. Ze eet ook slecht. Heeft vandaag niet echt plasluiers gehad. Normaal is de nachtluier giga zwaar en nu zat er misschien 1 plasje in. En het is erg geconcentreerd. Heb vanavond nog ORS gegeven, heeft ze ook maar 20 ml van op. Ze eet ook heel minimaal, 10 druiven, 1 eetlepel yoghurt terwijl dat juist altijd de dingen zijn die ze heerlijk vind. Dus ik denk dat ik morgen de huisarts even ga bellen. Ze is ook nog niet in orde, misschien keelpijn??? Wij maken ons een klein beetje zorgen. 'k Heb alle soorten geprobeerd, water/ranja/melk in de fles, uit een gewone beker, uit de rietjesbeker. Ab: super zeg dat het zo goed gaat. Hier ook nog geen last van stuwing. Ook geen gevoel van volle borsten.
Oke Saar ik snap dat je je zorgen maakt. Plasluiers moet ze natuurlijk wel hebben. Wel typisch dat ze helemaal niks drinkt en dat wel gedaan heeft. Sterkte ermee! Bijzonder trouwens dat ze wel gewoon slaapt. Mijn borsten voelen wel vol, maar net heeft Lars er 1 leeggedronken en de andere bewaar ik voor straks. Hopelijk slaapt hij dan ook weer door. Het in slaap vallen ging goed net. Tand nummer 7 en 8 zijn hier ook echt door. Daarna blijft het weer even rustig toch? hoop ik......
Ja dat slapen is ook raar, maar ze is echt super moe. De hele dag. Dus ik heb het idee dat er misschien wel iets lichamelijk niet helemaal in de haak is. Wel lekker dat je het rustig kunt 'afbouwen', zo had ik die middagvoeding er ook af willen halen, maar 't mag niet zo zijn. Ik heb nog wel melk. Ben benieuwd hoe lang dat blijft. Lars gaat lekker met zijn tanden! Misschien gaat hij wel gelijk door naar zijn verstandskiezen joh
Saar, misschien inderdaad nog niet helemaal lekker of de fase van slecht eten/drinken komt. Ab, fijn dat het inslapen beter gaat. Hier is mevrouw heerlijk aan het spelen. Ze heeft 1uurtje geslapen op het kdv en vannacht ook lopen spoken. Ik ga dus vroeg slapen vandaag *gaap*. Ben zelfs zo moe dat ik ook geen trek meer had in avond eten. Mevrouw huilde ook de heletijd dus ook geen kans gehad.