mei / juni 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wauuw lekker druk dus !
    Hanna beetje vervelend ?
    Jullie vieren Hanna haar verjaardag ook morgen toch ?

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja ze is er best vervelend van. Ben er moe van geworden pffff. Dat gehang en gejengel haha. En dan ook nog constant met bekers en flesjes achter d'r aan. Maar goed hoop dat het de goede kant op gaat.

Ja de visite komt allemaal 's middags van half 4-half 6.

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Aw ja dat is vervelend. Ben zo blij dat ik daar geen last van heb. Of amper.
    Ooh dat wordt dan haasten morgen of niet ?
    Wel drukke dag dan zeg. Dokter, visite voor H. En uit eten pfoee.

Hier wordt ook alles proppen. Moet de hele week (behalve haar verjaardag uiteraard) gewoon werken/school/stage..
    Denk dat ik morgen alvast wat chips/plastic bordjes/drinken koop.. zaterdag gaan we cadeau kopen en ook versiering.
    Waar kopen jullie dat eigenlijk de versiering ? Onze huiskamer is 30 4kante meters geloof ik dus heb wat slingers nodig. Moet dat gewoon bij een feestwinkel ?

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hanna doet dit alleen als ze niet lekker is, gelukkig;) Nou haasten ja wel een beetje ja. Om 9 uur taart halen en dan snel even stukkie eten met Hanna denk ik en half 11 naar huisarts. Nou dan is het zo kwart over 11.. ach we zien het wel. Mijn man is ook thuis.

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Ikdus,
    ik heb mijn versiering bij de Action gekocht,
    hier ook grote woonkamer dus ook veel versiering,
    ik heb nog wel een slinger met 1 erop die ik je kan toesturen als je wil, 6meter lang
    die andere hangt nog steeds buiten hihihihi

hier een foto van het resultaat

6. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    He bah saar hopelijk voelt je meissie zich morgen op haar verjaardag wat beter! Alvast een hele mooie dag morgen!!!

Mooi miffie!

Cocko, hoe is het met jou nu?

Slaap lekker allemaal, ben ook al op sinds 3 uur sochtends omdat Dean zich had onder gepoept (3x) dus ga lekker naar bedje.

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Saaaar
    Gefeliciteerd met hanna!!!!
    En een fijne dag toegewenst!!!

En natuurlijk ook gefeliciteerd met je moeder!!!

8. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Gefeliciteerd saar! Hoop dat Hanna zich al wat beter bvoelt

9. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    gefeliciteerd Hanna. Hopelijk voel je je vandaag een stuk beter.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bedankt dames. Ze is erg vrolijk. Hopelijk blijft dat zo.
    Gek idee trouwens. Vorig jaar rond deze tijd werden de vliezen doorgeprikt en ging het infuus aan.

Miffy ben jij ook niet jarig vandaag? Of ben ik nou echt een gatenkaas. Anders: Gefeliciteerd!

11. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Goed onthouden hoor!!! Thnx!!

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ennuh mooi cadeau. Zou het zelf niet doen, maar 't is een mooi en fijn lettertype. Hopelijk niet teveel last van!

13. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Saar gefeliciteerd met Hanna! Hopelijk voelt ze zich wat beter vandaag! Fijne dag!
    Miffy wat een gave tattoo!! Lijkt me een pijnlijke plek?
    En jij ook gefeliciteerd met je verjaardag!
    Sorry heb verder niet alles mee gekregen. hier ook druk met het voorbereiden van het feestje!

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Viel mee hoor bandietje
    Voelde het zetten amper alleen die hoogste punten richting het bot waren gevoelig
    Heb er gelukkig ook geen last van

15. Bandietje81

Bandietje81 Actief lid

16 feb 2012
    244
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig maar miffy. Ik vind het wel stoer hoor!

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: gefeliciteerd met Hanna! Hopelijk gaat het vandaag weer helemaal goed met haar! Straks toch nog naar de ha??

Miffy: jij ook gefeliciteerd met je verjaardag!

Bailey: hm zullen we voortaan 's nachts hier lekker beppen als we niet kunnen slapen? Ik ging pas om 5 uur slapen...;) Had van 23.30 tot 00.30 geslapen en toen pas om 5 uur weer. Bleh!
    Poept Dean zo veel 's nachts?? Brr.. niks aan hoor, dan ist ie natuurlijk gelijk hartstikke wakker na een verschoning!

Hier erg moe, ook door de nacht weer. We hebben sinds vorige week vrijdag de hardere methode toegepast door haar te laten krijsen maar het werkt gewoon niet. 1 nachtje ging het iets beter maar ze blijft krijsen.. en ik weet gewoon niet wat er is. pcm gisteravond gegeven, heb ook nog om 00.30 beetje melk gegeven maar het werkt gewoon niet. Ik snap er echt niks van.
    En verder, ga straks naar de markt met de kids en m'n moeder. Hoop dat het een beetje normaal weer blijft...;) maar dat zien we dan wel weer. Gewoon 5 paraplu's mee :p

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Cocko,
    wat vervelend dat C. zo krijst :(
    dat lijkt me echt waardeloos, het wakker zijn is al erg genoeg
    maar dan ook nog zo een kleintje over de rode :(
    hou je het allemaal nog een beetje vol?? lijkt me erg zwaar voor jou/jullie!!

Wij gaan zo richting de dierentuin :D
    hopelijk blijft het een beetje droog

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: wat vervelend met Charlotte. Hopelijk heb je snel betere nachten. Last van kiesjes/tandjes? Of de oortjes...

Miffy: veel plezier in de dierentuin en een goede verjaardag vandaag. Geniet ervan!

De huisarts was tevreden. Ook al drinkt ze nog steeds weinig. Misschien heeft ze het niet echt nodig... Oortjes zagen er een stuk beter uit. We mogen nog wel 2 dagen doorgaan met zetpillen. Dan voelt ze zich iets behaaglijker. Maandag naar het cb dus dan ga ik wel even overleggen hoe of wat. Voor mezelf een neusspray gevraagd om een TSR op te wekken bij kolven. Heb best volle borsten en geen zin in een borstontsteking. Dus ik ga vanmiddag even relaxt kolven:) Dus we gaan lekker feest vieren.

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hirper de piep hoeraA, gefelicieetrd net je verjaardag Hanna! Dat je maar een leukevdag hebt
    Saar gefeliciteerd met juklie meisje :d

Miffy, gefelicitwerd met je verjaardag en mooie tattoo !!

Cocko balen van die nachten zeg. Hier ook weer steeds huulen vanacht *zucht*

20. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    miffy, van harte gefeliciteerd. Hopelijk heb je het droog gehouden in de dierentuin . gaaf kado heb je gehad:D

Deel Deze Pagina