We hebben vanochtend een heerlijk ochtendje gehad in de dierentuin met verbazing naar Ninthe gekeken hoe goed ze OOEEH!! zegt en bewust wijst naar dingen, maar ook snapt waar ik naaar wijs, had het niet zo bewust gemerkt dat ze dat al kon!!! Bij de dierentuin in leeuwarden kun je door stukjes heen lopen waar de dieren los lopen, dus we liepen tussen de Pinguin's, kangaroo's en aapjes was echt heel leuk, ook voor Ninthe natuurlijk!!
Brrr balen cocko, we kunnwn inderdaad wel afspreken snachts, hier was er 1 vanaf 3 uur wakker . Miffoe gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd met Hanna Saar! Hopelijk is ze gezellig gebleven. Heeft ze leuke cadeaus gekregen? Stoer hoor zo'n tattoo, ik zou het nooit durven Miffy! Leuk he de dierentuin, nu gaan ze het echt begrijpen. Balen hè die gebroken nachten. Vanacht was het hier ook weer prijs. Maar gelukkig konden we uitslapen, want mijn man had een dagje vrij. Vanmiddag hebben we een foto gemaakt voor op de uitnodiging voor de verjaardag van Lars. Omdat ik altijd taarten met marsepein maak, hebben we hem een beslagkom en een garde in z'n handen gegeven met cakebeslag erin. Hij zat er helemaal onder, maar we hebben prachtige foto's
Miffy: wat leuk de dierentuin. Ik herken het wel dat ze veel meer dingen gaan begrijpen. Gisteren zei mijn moeder: wat een mooie slingers en hup ze keek naar de slingers. Fijn dat je zo genoten hebt. Jammer dat Leeuwarden niet echt om de hoek zit hier. Lijkt me leuk om zo dichtbij de dieren te zijn. Cocko en Bailey: al een betere nacht gehad? Ab: foto showen??? Ik ga even spammen zo We hebben een echte leuke dag gehad. Ben he-le-maal kapot, maar 't was heel leuk. En 2 uurtjes waren ook net leuk. Hanna genoot echt van de aandacht en ze is lekker verwend. Ze is trouwens nu wel weer aardig opgeknapt. Drinkt ook meer. 't Is nog niet gigantisch, maar goed het wordt hopelijk weer beter nu. 't Is ook goed aan haar te zien. Ons vrolijke meisje is weer terug. Ze heeft trouwens van de helft van de slagroomtaart de slagroom afgegeten
Wat een mooi meisje! En wat fijn dat ze zich weer beter voelt! Het taartje smaakte lekker zo te zien! Is Hanna goed verwent? Bailey en Ab wat balen zeg, die gebroken nachten. Miffy, wat heerlijk he, zo genieten van je kindje. De ontwikkeling gaat nu zo snel! Jullie hadden ook wel geluk met het weer of niet?
Ja erg verwend. Ze heeft boekjes, kleurboek met dikke potloden, een zandbak, schommel en loopwagen met karretje gehad. Spulletjes voor in de zandbak een toillettas voor op de camping. Een driewieler van een oom (hadden gevraagd of ze op de vrijmarkt wilden kijken en daar hebben ze een echte meisjes roze driewieler gevonden voor een prikkie). En de eerste schoentjes krijgt ze van mijn schoonouders.
Oh en van ons een vliegtuig van little people. Die had ik al een hele tijd in huis. Ze vind het ding helemaal geweldig. Vooral ook de poppetjes om op te eten haha.
Volgende week zaterdag ja. Maar ik krijg nooit zoveel. Met mijn zussen, broer en zwagers doen we 2 keer in het jaar iets leuks. En we hebben al een tuinset gekocht en daar moet geld bij van de ouders. Ook van mijn mans verjaardag, die is half juli jarig. Maar dan hebben we ook wat. Hebben we al veel gebruik van kunnen maken met dit weer ahum. Maar goed het wordt nog wel een keer zomer toch? Van mijn schoonzussen heb ik geen flauw idee. De laatste jaren hoorde ik nooit wat van hen op mijn verjaardag als ik het niet vierde. Zelfs de verjaardag van haar broer (mijn man) vergeet ze. Gisteren van een schoonzus ook niks gehoord. Lag vandaag een kaart in de bus dat dan wel weer. Vanmiddag hebben we verjaardag van haar zoontje. En morgen van mijn schoonvader. Ben het taart eten wel een beetje zat haha.
Jeetje wat een boel jarigen! Taart komt je de neus wel uit dan haha. Stom dat je niks hoorde gisteren! Maar ze was het dus toch niet vergeten dat scheelt
Nee klopt. Het maakt me verder niet uit hoor, maar vind het wel een beetje sneu voor mijn man. En oh wee wij zouden iets vergeten (doen we niet), maar dan staat alles op zijn kop.
Ja hoop he?! Heb het al een keer geknipt. Heeft ze van papa, net zoals haar ogen en haar lachje. Wie is nu de volgende?
In de tickers (handtekening). Tessa is 11 maanden, 4 weken en een dag. Lijkt me dat die binnenkort jarig is. Hoe is het bij jou? Beetje kunnen slapen?