Volgens mij wel ja. Hier ook een hoop haar en lang. Tot over haar schouders als ik het kam tijdens het baden. Maar een krullekop dus valt het korter . Als ik R voer en haar eten is op zeg ik op en dan zegt zij klaa. Zooo leuk en steeds high five doen . Ga ff terug lezen. Zit nu pas eindelijk.
hoezo onnozel!!!!!!! hahaha tsjonge zeg, dat had ik zelf ook wel kunnen verzinnen.. haha. slaap ook een beetje volgens mij vind trouwens dat Hanna onwijs leuke kadootjes heeft gekregen! wij zitten hier te zoeken op internet met de gedachte: WAT MOETEN WE DAT MEISJE NOU GEVEN! En ik weet 1 ding al: een armbandje met zoetwaterpareltjes.. ben er helemaal weg van! laat nu een voorbeeld maken die ze dan mailt, dus dan kan ik eerst zien hoe het wordt, ben zo benieuwd! verder vandaag wezen winkelen met een vriendin (zij heeft 1 kindje en ik heb alleen C meegenomen, heerlijk!) in veenendaal en zag ik bij de prenatal een houten poppenwagen. Zo gaaf! Dus ben nu even verder aant zoeken wat er nog meer is.. Een mooie pop erbij, want die heeft ze ook nog niet.. Lijkt me wel wat Ikdus: zie net jouw bericht hieronder verschijnen. Leuk dat ze al wat gaat 'zeggen' he! Hier zegt C ook: tata (heel hoog stemmetje en zwaait dan), mama, papa, dit?, dat? (bij laatste twee gaat d'r wijsvinger in de lucht )
Ikdus: lekker druk geweest dus. Ben wel benieuwd naar haar haar, maar je plaatst geen foto's zei je of wel? Cocko: maakt niet uit. Ik had waarschijnlijk een helder moment. Ja poppenwagen is ook wel wat he?! Die hebben wij dan nog niet. Maar dat komt vanzelf. Ben wel blij met alle cadeautjes. Hanna trouwens ook haha. Veenendaal is leuk om te winkelen! Lekker overzichtelijk ook! Armbandje klinkt super leuk! Lekker even alleen met C weg of niet? Rust. Had je al een uitslag van je zoon. Wat zeggen jullie kids al veel dan zeg. Hier is het alleen tettet (olifant = knuffel) en uit. Verder dada, papa, baba, mama maar allemaal niet erg gericht.
ikdus: heeft jouw meisje ook van dat lange haar? leuk! saar: ja heerlijk even alleen met C. Ik ben het zo zat, m'n oudste daagt ons zo gigantisch uit. Gisteren ontzettend boos geweest (niet geschreeuwd maar wel bij d'r arm gepakt en apart gezet.. en daarna gepraat). En daarnaast die halve slapeloze nachten, moest er gewoon uit. En dan is winkelen wel ideaal zie foto voor de bewuste poppenwagen, vind 'm zo leuk!
Ooooh die is leuk! Kan me helemaal voorstellen dat je verliefd bent. Pfff is ze aan het kleuterpuberen...? Heftig en 't is ook niet zo dat ze alleen is. Wij hebben niet zo groots uitgepakt met cadeau. Ze krijgt al zo veel aangezien ze de eerste is. We vonden het wel prima zo.
Miffy, mooi dat t zo leuk was in de dierentuin. Nooit geweten dat er in Leeuwarden 1 zit. Super gaaf om tussen de losse beestjes te lopen. Mama's met slapeloze nachten wat vervelend zeg hoop dat er gauw betere nachten tussen zitten en blijven! Saar, wat een leuke cadeau's allemaal zeg super verwend. En wat een verjaardagwn allemaal ! Jammer van schoonzus ! Cocko, hoe gaat het met zoonlief ? En heerlijk wezen winkelen dus mooi . Er is zoveel voor kids maar wat is nou leuk he als eerste verjaardagscadeau. En jij zult ongetwijfeld al veel speelgoed hebben ! Wat zegt C al veel. Hier zegt ze ook best veel maar vooral onbewust. Ze zegt mama,papa,klaa, dagdag, doei, hoewaa (hoera). En dit,dat, jaja is haar brabbel taal en soms zegt ze dingen goed na Vanmorgen zei ze Ik en gistee tutje.
Oh ja, maar deze kost niet zoveel hoor En dat armbandje gaan we wrs samen met m'n ouders doen dus dat scheelt wel. Hier krijgt ze bijna niks trouwens, want ze kan alles gebruiken van de anderen.. Een kant is dat leuk, andere kant niet.. Ja de oudste is echt aan het kleuterpuberen, het is echt frustrerend. Als je haar waarschuwt, lacht ze je uit; als ze d'r zin niet krijgt, zet ze het op een krijsen; als iets niet mag, juist wel doen enzovoort.. Je weet soms van gekkigheid niet hoe je nu op de juiste wijze moet reageren. Uitslag zoontje: nee nog niks gehoord. Die urine is blijkbaar erg lastig om te onderzoeken maar goed, hij heeft nu weer normale ontlasting dus maak me niet zo heel druk hoor. En hij is volgens mij nu eindelijk wat gegroeid, hèhè!!! Moet 25 juli naar controle, dus dan wordt ie gemeten en gewogen. Ben wel erg benieuwd.
Miffy: door bericht van Ikdus zie ik dat jij in de dierentuin bent geweest (sorry overheen gelezen of nog erger: vergeten). Het lijkt werkelijk of ik in de overgang ben, bahbahbah. Vergeten, echt vergeten, en gigantische warmte aanvallen.. maar geen excuus om jou over te slaan natuurlijk!! Wel leuk de dierentuin, was ze zich van alles bewust? Ikdus: ja BERGEn speelgoed hier
Wat een leuke wagen wauwieee !!! En wat vervelend dat je oudste zo aan het uitdagen is. Hopelijk is dat ook gauw klaar ! Saar ik heb wel in een topic stukje haar laten zien. Zal de foto ff zoeken.
Jaa heel veel krullen en klitten haha. Krullen zijn pas met een maand of 6 gekomen en het krult nog steeds meer en meer. Fijn trouwens dat zoonliefs ontlasting weer ff goed is. Is toch wat elke keer ! Die zirgen pffff. Wist trouwens niet dat er ook kleuter puberen is haha. Hopelijk vinden jullie gauw een manier dat het makkelijker wordt. Petje af voor jou/jullie hoor al die zorgen en dan nog meer er boven op. Hoop dat het gauw beter wordt voor jullie
Ikdus: gaaf hoor, die krullen! Die klitten zijn wat minder helaas! Brr... Bedankt, tis ook best pittig alles bij elkaar. De ene keer voel ik me sterker en vrolijker (nu dus ) als de andere keer. Dan zit ik bijna in de put maar ik moet door. M'n moeder zit al in een depressie (gaat op en neer) en ik wil gewoon positief blijven, ook voor haar.
Wat een haar hebben jullie meiden!!! (ikdus en saar) ben heeeeeel jaloers!!! uhm verder weet ik niet meer wat ik net gelezen heb Ninthe krijgt zowiezo nog 1 tand en 2kiesjes, spookt veel veel zure en dunne ontlasting waardoor het in het luier gebied geirriteerd raakt wat dus ook weer onrust geeft dus ik ben vooral moe
Is ook logisch Cocko dat je je zo voelt. Ik gun jullie echt betere tijden. Al zouden ss kids het maar gewoon beter doen(doorslapen, geen zorgen om zoon, dochter due klaar is met kleuterpuberen) denk dat dat ook voor jullie al een stuk scheelt. Kunnen jullie wel eens een weekendje/dagje iets samen doen ? Miffy, aaw wat sneu dat t weer zover is met tandjes en kiesjes. Hoop dat t snel door is !
Arm kleintje.... 39gr en dunne ontlasting Het doet der gewoon pijn. Alles daar in het luiergebied is rood en pijnlijk Net dus maar even verschoond en pcm gegeven Nu hopen dat we weer kunnen slapen
Cocko: hoe is de operatie van schoonmoeder gegaan? Dat was toch ook afgelopen week? Ikdus: wat een haar zeg! Wauw. Wel lastig krulletjes met klitten of niet? Miffy: Bah heb je een beetje kunnen slapen. Het moet mooi weer worden. Dan knapt iedereen ook een beetje op. Ben dit weer nu echt zat. Ik zeur niet snel over het weer, maar ben het nu zo beu. Ik wil buiten zitten en in de zandbak spelen.
Miffy: heb je billenzalf? Of gewoon vaseline? De billetjes insmeren en dan een laag maizena erop! Dan doet het niet zo zeer als ze weer plast of ontlasting heeft.. en iets vaker verschonen zodat alles lekker in de maizena blijft.. Sterkte meid!!