Saar, volgens mij is dat de sprong!!! hier ook opeens verlatingsangst!! hadden het eigenlijk nooit echt gehad maar nu opeens wel
Saar: kan verlatingsangst wezen ja! Hier ook heel erg gehad maar nu gaat ze gelukkig heel lief slapen en zelfs 's nachts gaat ze door! Dat is wel lekker hoor. Wel sneu hoor, als je kindje zo huilt. Miffy: hoe is het nu met N?
Cocko: Oeh das lekker of niet even bijtanken. Miffy: sprong dus. Jippie. Gaat dus over. Ze zit ook nog niet lekker in haar vel dus kan ook combi zijn.
Ja is zeker lekker, even goed slapen. Alhoewel ik gigantisch veel droom En daar wordt je ook moe van. Tis ook al wat he, om te klagen haha. Ben heerlijk buiten bezig. Ik zat net even op de Skype met manlief, te klagen over al dat stof van de buren.. zegt ie: moet je gewoon zeggen!! Nou dat doe ik dus niet. Zijn al 2 dagen aan t slijpen en de 3e dag zal ik gaan klagen.. Nee hoor, ik poets zaterdagochtend gewoon nog een keertje. Uiteindelijk heb ik toch niks te doen
@Cocko: Ik hoop dat jullie snel zekerheid hebben. Dit is toch ook waardeloos. In ieder geval zijn ze bezig met een behandelplan dat is al iets. Ik zou er ook niet gauw iets van zeggen hoor als de buren bezig zijn. Je zou wel kunnen informeren hoe lang ze nog denken bezig te zijn. Het weer is te lekker om binnen te moeten zitten. Liep Charlotte niet achter een loopwagentje? Ik dacht dat je dat laatst schreef. Ik heb wel een loopkar maar ik dacht dan moet ze al rond de salon tafel stappen. @Bailey: wat een leuke uitnodiging Knap kereltje. Hailey was al aan het lachen naar de foto Het kruipen gaat steeds beter en sneller haha. Toen ik het laatst schreef was op de kont echt nog het snelst en nu past ze zich aan, aan de ondergrond. Op tapijt (in onze slaapkamer en bij mijn oma) kruipt ze. Op het laminaat gaat ze op haar kont. Hoewel ze daar ook steeds meer op kruipt. Erg schattig! @Ab: Leuke foto's van Lars. Ben nu wel stiekem benieuwd naar de rest van je keuken Op het stukje wat ik zie ben ik al jaloers haha. Ben tevreden met mijn eigen keuken hoor, maar af en toe mag ie wel wat groter @Miffy: Ninthe is wel een klimaapje dan als ze nu al uit haar bedje komt. Is de blauwe plek al een beetje aan het wegtrekken? @Ikdus: R. ook al aan het klimmen. Gaat hard he? @Saar: oei, weer een fase van verlatingsangst? Nou ja als ze ook niet helemaal lekker is, is het ook niet raar dat ze haar mama wil. Ego: Hier een klein mijlpaaltje. Gisteren stond Hailey recht aan de vaatwasser (klep was natuurlijk omlaag)!. De armleuning van de bank is niet meer zo interessant om krom aan te staan, dus of ze gaat in een keer recht staan (mama vangt me wel op denkt ze) of ze klimt in een keer op de armleuning om de telefoon te pakken. Ze doet nu ook als ik haar onder de oksels ondersteun stappen. Eerst maar een of twee pasjes, maar nu echt wel wat verder. Het is denk nog te vroeg om de loopwagen te introduceren? Wanneer liepen jullie kindjes daar achter? De badkamer komt ze ook zonder moeite binnen (heeft een verhoging bij ons). Verder slaapt ze minder. Bij de oma's slaapt ze nog wel twee keer op een dag. De ene keer beter als de andere, maar thuis zit ze nu eigenlijk op 1x. Maar ja gelukkig slaapt ze 's nachts nog goed.
Cocko: Wat proud ook zegt, je zou kunnen vragen hoe lang ze nog bezig zijn. Maar ja je doet er toch niets aan. Proud: Wauw ook al een klimaapje. Hanna heeft niet veel achter de loopwagen gelopen. Vond ze niet leuk. En ze is een keer met loopwagen en al omgevallen (ze liet niet los) en toen kwam'ie op haar terecht. Toen was het helemaal gedaan. Maar als ze een klein beetje met wat houvast kunnen lopen zou je het kunnen proberen. Merkte wel dat het steeds harder ging totdat ze het niet meer bij kon houden (wielen he...). Ook wel lekker 1 slaapje of niet? Hier wil Hanna er echt nog wel 2 als ze de kans krijgt, maar ik heb dan ook een enorme slaapkop.
Vanochtend bij CB geweest voor een vraag over de prikken de vpk wou der meteen even wegen en meten ze was een halve centimeter gegroeid en 50gr afgevallen Maaar verder doet ze het goed dus toe maar Genieten jullie ook zo van het weer??
Mooi mijlpaaltje Proud! En wat een slimme dochter heb je, die herkent echte schoonheid dus meteen Dean ging achter de loopwagen toen hij een maand of 8 was, toen trok hij zich aan alles op en ook aan dat ding. Omdat 'ie ging rollen moest Dino wel meelopen en nu vindt hij het super leuk. Miffie, niet erg toch een beetje afgevallen? Kan ook aan liggen of ze net gepoept heeft toch? Of maak je je wel zorgen erom? Ik vind het altijd moeilijk in te schatten wat mag/normaal is. Cocko, nee ik zou als ik jou was ook niks hebben gezegd. Nu zijn ze al bijna klaar waarschijnlijk. En ja jij hebt niks te doen, een luizenleventje dat mag duidelijk zijn Saar, hmm dus ik kan me ook verheugen op zon dipje? Was net een beetje gewend aan de nacht doorslapen Nou hpelijk is hanna er snel overheen!
Zwaaai ben moe. Wel gelezen (3x) maar ben de weg kwijt. Dame slaapt al dat wordt dus morgen 5u opstaan aangezien ze max 10u slaapt per nacht met geluk.
Proud: leuk he, dat ze dan ineens weer wat verder gaan in de ontwikkeling. Hier loopt C nu aan twee vingers stapjes. Ze rent bijna, zo leuk vindt ze het. Optrekken doet ze nu ook eindelijk dus jaja het komt goed. Miffy: Fijn dat ze weer iets gegroeid was qua lengte. Die 50 gram afvallen: daar zou ik me geen zorgen over maken. Ze is toch supersnel met alles? Denk dat ze heel veel energie verbrandt ook hoor, moet je m'n oudste nemen! Die is nu 4 en weegt 12 kg........ Ikdus: een tip over dat doorslapen: ze moeten eigenlijk 12 uur kunnen slapen he... en als je haar eens laat liggen? Wel even wat drinken geven als ze wakker is, of d'r tutje. En dan toch laten liggen?? Heb je dat al eens geprobeerd? Weet niet wie het vroeg maar we wilden zo'n kinderwagentje kopen bij de prenatal zodat ze daarachter kon lopen. Alleen kwam ik er via marktplaats achter dat dat ding hartstikke snel kiept! Dus daar zijn we vanaf gestapt.. we hebben nog zo'n loopding staan van de andere twee, zoveel speelgoed. Ze kan maar oefenen hier. Vanmiddag hebben ze in het badje gezeten. Misschien gaan we het grote zwembad opzetten voor de oudste twee en dan kan C in het kleine badje. Hele klus weer.
Cocko ik laat dr altijd liggen. Vooral in het weekend dan ga ik vaak pas na t ochtend slaapje uit bed. Ze slaapt gewoon niet meer dan 10u per nacht en over de dag is het verschillend ene x slaapt ze 2 keer andere keer 1 keer. Ze is ook nooit chagrijnig ofzo. Behalve als ze moe is/wordt
Ikdus: wat lastig zeg!! Hier wisselen de slaapjes overdag ook erg hoor! Ene keer doet ze 2 slaapjes op een dag, de andere keer maar 1 die dan ongeveer 3 uur duurt Echt niet handig! Maar ik heb d'r nu wel zover dat ze om half 8 o bed ligt en dan door gaat tot de volgende ochtend half 8. Pff strijd geleverd hoor!! Daarom dacht ik: misschien helpt dat bij jou ook maar je doet dat dus al.. Maar zo vroeg wakker, daar wordt je niet blij van zeg!
Nee zeker niet vanochtend 6u en moest pas 12u werken. Tot 6:45 gelegen toen kreeg ze honger. Zij flesje ik douchen bad klaar maken voor dame. Dan was dat vast gedaan en hoefde ik niet te haasten als we nog zouden gaan slapen. Mw slaapt om 9 u en ik dommel in om 09:20 ofzo 09:35 was ze alweer wakker. Nou toen waren we beide chagrijnig. Zij van de honger ik van moeheid. Want mw heeft ook de halve nacht gehuild vanwege dr speen die dan zoek was. Die kies wilt maar niet door komen
Miffy: mooi gegroeid. Dat afvallen 't is maar zo weinig kan natuurlijk aan van alles liggen. Ben je zelf tevreden? Bailey: Hoeft niet hoor. 't kan ook aan haar verstopte neus liggen waardoor ze niet kan duimen. Wie zal het zeggen. Ikdus: wat een gedoe zo vroeg 's morgens. Ben je zelf ook geen lange slaper? Cocko: heerlijk dat badje. Ik had dat ook gedaan, maar Hanna is me nu iets te verkouden. Ze heeft wel met een bak water zitten kliederen. Net voordat ze naar bed ging met een gietertje op haar gesproeid, dat snoetje. Ze hapte even naar adem en daarna een grijns, lachen! Verstandig dat je het dan niet doet met het kinderwagentje. Ik vind sowieso die loopwagentjes een beetje dubieus haha. Hanna laat zich namelijk gewoon achterover vallen met wat ze dan ook vast heeft.. Hier vanmorgen een ongelukje. Hanna viel precies met haar neus (stukje tussen haar ogen) op de rails van de hordeur. Heeft echt 2 streepjes op haar neus en dik dat het werd. Mocht niet koelen. Maar verder is ze lekker aan het spelen geweest. Mocht er niet aankomen. Toch altijd sneu he?! Al vraag ik me nog steeds af hoe ze het voor elkaar heeft gekregen haha.
Saar: de gekste ongelukken gaan gebeuren hoor! bereid je maar voor ik sta hier soms ook versteld van hoe ze dingen voor elkaar kunnen krijgen met vallen.. pff. hopelijk houdt hanna er niets aan over.. heerlijk he, als ze met water zit te kliederen. Water trekt altijd!! Ikdus: o dat is niet leuk. Een tip voor die kies: tandgel van Multilind! Kun je kopen bij apotheek/drogist. Is echt ideaal en ik heb het sinds twee weken en het werkt echt! Ze blijven ervan jammeren he, zo zielig! Maar je wordt er zelf hondsmoe van, al dat gehuil en dan vooral in de nacht..
Schrikken Saar!! gelukkig gaat het goed met der over Ninthe, ik wou der eigenlijk niet per see wegen, maar de cb mevr wou het omdat ze zo klein/licht is ik baal er stiekem wel van want het had best kunnen zijn dat ze volgende maar wel weer 200gr zwaarder is bijv, en als je minder vaakt weegt valt dit natuurlijk ook niet of minder op dus dat vind ik lastig..... Ze valt nu wel buiten de lijntjes in de curve.... bij de van CB in ieder geval op die ik heb zit ze nu precies op de onderste daar baal ik wel van Maar om eerlijk te zijn vind ik het wel goed!!! Ze is heel makkelijk en tevreden, ontwikkelt goed, is een kleine druktemaker!!! dus zal vast goed zijn of komen
Lastig hoor Miffy, maar je kunt er toch weinig aan doen. Ze is nu eenmaal erg bewegelijk. Die curves van het CB zijn wel echt op flesvoeding gericht toch? Ze heeft de eerste tijd toch bv gehad. Bij de bv curve zit Lars boven de middellijn en bij het Cb erop. Ze is in de lengte wel gegroeid, dus daar zal de energie wel in zijn gaan zitten. Weet je misschien hoe het bij jou en je man was vroeger? Hier een rare dag achter de rug gisteren. Lekker gewerkt en we waren 5 jaar getrouwd gisteren. Dus mijn ouders en schoonouders zouden komen eten en ik had taart gehaald. Op donderdag heeft mijn man pappadag en rijd ik mee met mijn collega naar het werk. Op de terugweg reden we op de A15, waar het altijd mega druk is en veel filevorming. Nu dus ook weer en moesten we vol op de rem, zijn we achterop onze voorligger geklapt. Zij reed en haar auto zit voor helemaal in elkaar. Zal wel totall loss zijn. We zijn ons kapot geschrokken. We werken bij een verzekeringskantoor, dus we weten wat het allemaal voor gevolgen heeft helaas. Maar goed, zelf zijn we er goed vanaf gekomen. De ambulance is erbij geweest, maar behalve spierpijn van de gordel enzo, valt het mee. M'n collega heeft meer last, omdat ze de klap met haar armen heeft opgevangen. Maar we zijn nog heel. Ik ben er altijd al bang voor geweest, omdat je hier in de spits geen afstand kunt houden, want dan piept er weer een auto tussen. Het gebeurde net bij een viaduct waar de weg omlaag gaat en een bocht, dus we zagen het niet optijd aankomen. Voor ons moest er ook een auto de vluchtstrook op om een botsing te voorkomen. Wel apart dat we achterop een auto van de brandweer geklapt zijn, dus de meldkamer is meteen gewaarschuwd. Uiteindelijk heeft de taart het niet overleefd, haha. Die hebben we uit een schaaltje moeten eten ipv een schoteltje...... Gelukkig konden we daar nog om lachen.
Cocko: haha ja ik denk dat ik nog wel meer meemaak. Jij helemaal met 3 kids haha. Miffy: Ninthe is duidelijk niet bezig met groeien, maar met andere dingen! Ab: oeh da's schrikken. Hopelijk geen wiplash. Kan later ook nog komen he?! Gefeliciteerd met jullie 5-jarige huwelijk. Wij ook bijna. Toch een mooi jubileum he?!
oooh jeetje ab dat is schrikken!! daarom ben ik wel blij nooit last te hebben van file enz want ik vind dat doodeng!! hoe voel je je nu de dag erna?? en natuurlijk nog gefeliciteerd!! Saar, dat denk ik ook hihihi